Skocz do zawartości

MotorStorm: Pacific Rift

Featured Replies

Opublikowano

Jednak AI oszukuje w przegiety sposob. Handicap to jedno, ale jak jade dluga prosta do mety, mam Rally Car (najszybsze auto) a obok mnie Monser Truck lub cos innego i mnie odstawia (obaj jedziemy na boost) to juz ostra przesada :/

  • Odpowiedzi 988
  • Wyświetleń 113,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ehh człowieku, co to za odkopywanie, już nadzieja była, że jakiś rimejk powstaje

  • ja tez gloryfikuje ta czesc, do wymaksowania kampanii zabrakło mi trzech wyścigów. Ale i tak bardziej hardcorowa była ostatnia ranga w multi - pod koniec jeden zły wyścig mógł dać tyle punktów ujemnyc

Opublikowano

Wlasnie poce sie nad ostatnimi wyscigami w rank 7, by moc odblokowac rank 8 - albo mi sie wydaje albo gra jest po prostu trudniejsza od poprzedniczki... :P Zdobycie zlota graniczy z cudem :rolleyes:

Opublikowano

ja dopiero kończę rank4 i nie jest tak źle-wszystko zaliczam powoli na złoto.Zobaczymy czy faktycznie jest potem tak trudno...w chwili obecnej sen z powiek spędza mi nauczenie się przejazdu na trasie z miasteczkiem-Sugar Rush bodajże-5 gongów to chyba minimum jakie na niej robię.

 

Ta gra jest rewelacyjna-pod każdym względem lepsza niż poprzedniczka

 

btw,jak w online idzie sprawdzać statystyki kolegów z friend listy bez zapraszania ich do gry?W jedynce bez problemu wyścielały się statystyki każdej osoby ,która choćby jeden raz w życiu zagrała w online.

Opublikowano

Przegięcia o których pisze Emet występują nagminnie na 7 i 8 poziomie... ale mnie to jakoś nie razi :P Śmieszny jest wyścig w którym jedziemy motorem przeciwko monster trackom. Przeciwnikom bynajmniej nie zależy na tym żeby dojechać jak najszybciej do mety tylko jak najszybciej nas przejechać. Można to porównać do stada słoni próbujących zadeptać mrówkę... ale mrówka była sprytniejsza i udało jej się zdobyc złoto ;)

 

I taka mała rada na koniec: Pod żadnym pozorem nie wychodźcie z wyścigu rankingowego, bo to odejmuje od rangi chyba z 50%! Wczoraj rozładował mi się pad w trakcie wyścigu i zanim podłączyłem kabel już dawno straciłem szansę na cokolwiek więc stwierdziłem że wyjdę z gry i to był mój błąd. Już lepiej dojechać na ostatnim miejscu, bo aż tyle nie odejmuje.

Opublikowano

No da sie jakos przyzwyczaic do trzesienia kamery...moze jednak wyjdzie patch. Forum na http://vip.motorstorm.com/ padlo zaraz po moim poscie o kamerze ;) i narazie nie wstalo :(

Przechodze AirZone i jestem naprawde w niebie :) W MS1 uwielbialem RainGodMesa a teraz mam caly pakiet takich tras. Re-We-La-Cja! Zauwazylem, że rally juz nie jest tak odporne jak w MS1.

Mocniejsze walniecie o bande rozwala. Niestety czesto zwykle plaskie ladowanie tez potrafi rozwalic. No ale nie jest to nagminne.

Ktos testowal czujniki ruchu? Podobno mocno to ulepszyli.

 

p.s. haha.. jak wyslalem posta to odpalili wlasnie forum na vipie :) Milo.

Edytowane przez VascoDa

Opublikowano

Właśnie gramy sobie w MS2 na 4 graczy. Wygląda to tragicznie, ale miód niszczy wszystko. Fajowska sprawa.

Opublikowano

Tym razem pojazdy są o wiele bardziej wyważone i praktycznie każdym typem pojazdu można wygrać. :good: No może monster track trochę odstaje na niektórych torach. W jedynce pamiętam wszyscy jeździli tylko rallycar'ami, racing trackami praktycznie, ewentualnie motorem na niektórych trasach. Teraz wszystko jest kwestią gustu i umiejętności co mnie bardzo cieszy, bo wreszcie mogę skutecznie pośmigać buggym :D

 

FEISAR, jak jest z frameratem na 4? Mocno poleciał czy może zamiast tego obcięli jakość textur?

Edytowane przez CHINDOOS

Opublikowano

jak w online idzie sprawdzać statystyki kolegów z friend listy bez zapraszania ich do gry?W jedynce bez problemu wyścielały się statystyki każdej osoby ,która choćby jeden raz w życiu zagrała w online.

Opublikowano

W koncu dziala mi online :D (dzieki CHINDOOS !!!)

Organizacja przypomina nieco CoD4 ale tu mozemy tez wyszukiwac custom game'y (choc poki co malo ich jest). Cieszy brak lagow ale... wyscigi sa z deka anonimowe - nie wyswietla ID nad autami (w MS1 wyswietlalo). IMO zmiana zdecydowanie na gorsze. Poza tym Custom Game oferuje duzo mniej ustawien niz w MS1, no i powinni dodac Eliminatora.

Ogolnie jednak wrazenia pozytywne :)

Edytowane przez Emet

Opublikowano
wyscigi sa z deka anonimowe - nie wyswietla ID nad autami (w MS1 wyswietlalo).

 

Hint: 2 razy kliknij lewą gałkę:).

Opublikowano

Jeśli grasz na splicie to gdy raz klikniesz podwójnie L3 to wyświetli Ci się nick kolegi, który gra obok Ciebie. Natomiast gdy klikniesz jeszcze raz podwójnie, to zobaczysz tagi wszystkich.

Opublikowano
jak jest z frameratem na 4? Mocno poleciał czy może zamiast tego obcięli jakość textur?

 

Framerate jest nienajgorszy ,ale tekstury sa tragiczne. Gralem tylko dlatego,zeby zdobyc trophy

Opublikowano

Dobrze że obcięli tekstury a nie framerate, bo na podzielonym ekranie i tak mniej widać.

Opublikowano

Kampania skończona, wszystko na złoto a wciąż brakuje mi 5 rozmontowanych kierowców do przejechania. Ktoś pamięta, w których wyścigach się pojawiają i w którym miejscu?

 

Nie mogę zrobić pucharka Ranked Streak, już 9 razy miałem 2 wygrane pod rząd, zaczynam trzeci wyścig to albo na początku jakiś koleś rozjedzie mnie monster truckiem albo do gry wchodzi paru gości z rangą Legens i jest pozamiatane.

Opublikowano
Kampania skończona, wszystko na złoto a wciąż brakuje mi 5 rozmontowanych kierowców do przejechania. Ktoś pamięta, w których wyścigach się pojawiają i w którym miejscu?

Nie ma pisanej zasady kiedy się pojawiają. Trzeba po prostu podczas wyścigu się rozglądać za pojazdami niezdającymi się do dalszej jazdy przy których pojawiają się tańczący ze złości kierowcy (dwukrotne kliknięcie L3 powinno pomóc w ich namierzeniu). Jeżeli nic takiego nie ma miejsca, restart i próbujemy do skutku.

edit: z tego co pamiętam Suger Rush i Scorched, tam na pewno się kilku znajdzie.

Edytowane przez t3xz

Opublikowano
Kampania skończona, wszystko na złoto a wciąż brakuje mi 5 rozmontowanych kierowców do przejechania. Ktoś pamięta, w których wyścigach się pojawiają i w którym miejscu?

Nie ma pisanej zasady kiedy się pojawiają. Trzeba po prostu podczas wyścigu się rozglądać za pojazdami niezdającymi się do dalszej jazdy przy których pojawiają się tańczący ze złości kierowcy (dwukrotne kliknięcie L3 powinno pomóc w ich namierzeniu). Jeżeli nic takiego nie ma miejsca, restart i próbujemy do skutku.

edit: z tego co pamiętam Suger Rush i Scorched, tam na pewno się kilku znajdzie.

 

Wczoraj wieczorem jak zaliczałem ostatnie złota w 8 strefie, to zauważyłem z tytułu tego iż kilkakrotnie pod rząd powtarzałem dany wyścig, że rozmontowany kierowca na drugim okrążeniu zawsze pojawiał się w tym samym miejscu i ten sam pojazd, dlatego zastanawiam się czy to nie jest skryptowane. Pojawiali się 3-4 razy pod rząd, jak zaliczyłem plansze na złoto znikneli.

 

Było to na drugim okrążeniu:

 

Scorched - pod koniec planszy w lesie gdzieś pod drzewem blisko urwiska

The Edge - zaraz na początku drugie kółko na środku planszy gdzie pojawiają się liczne drogi do wyboru

Opublikowano
mam pytanie ktos znalazł sposób na odnajdywanie sie w grze rankingowej online??

dobre pytanie,też ostatnio tego szukałem.Nawet nie da się sprawdzić czy ktoś aktualnie gra online w motorstorm2 albo sprawdzić statystyk znajomego z psn bez konieczności zapraszania go do swojego lobby.W jedynce bez trudu można było robić takie rzeczy.

 

BTW ta gra miażdży,z miejsca wskoczyła u mnie do top5 gier na ps3 w 2008 roku,szkoda,że osattnio mało czasu na granie miałem i dopiero kończę 5 rangę

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

No tez mam problem z tym Online. Do tego w splitscreen nie ma opcji do wybierania dowolnego pojazdu. To jakis bug chyba... Czy wy wiecie jak to obejsc?

Anyway.. MS po raz kolejny potwierdzil ze jest najlepszy. jestem dopiero przy rank 3, ale musze dodac, ze wreszcie jazda na motorze daje mi prawdziwa radosc.. Dawniej liczyl sie tylko rally a teraz wszystko jest dopracowane.

Mam nadzieje ze patch zalatwi te pare drobnych problemow. Czy sa trasy nocne?? W MS1 byla to fajna niespodzianka.

 

Opublikowano

Nie ma tras nocnych. Tutaj kazda trasa wystepuje w 4 wersjach: ranek, poludnie, popoludnie, zachod/wieczor. Na niektorych trasach o okreslonej porze pada deszcz.

Opublikowano
jestem dopiero przy rank 3, ale musze dodac, ze wreszcie jazda na motorze daje mi prawdziwa radosc.. Dawniej liczyl sie tylko rally a teraz wszystko jest dopracowane.

 

mam dokladnie to samo, tutaj jazda motorkiem sprawia mi wiele radochy i to wlasnie ta klasa lokomocji stala sie moja priorytetowa w MS2 ;p

 

PS. wczoraj malo brakowalo a pad zaliczylby zgona, na szczescie powstrzymal mnie moj brat, grajac na kompie w CoD 5 - ufff... gra momentami wkurza niemilosiernie ;p

Opublikowano

Sposob utrudniania gry w wyscigach z rank 8 to totalna zenada. Chyba z 50 razy probowalem zaliczyc Eliminatora na Beach Comber (motor lub atv) i jestem ciagle drugi. Zazwyczaj jestem pierwszy do tego odcinka na plazy, wtedy niezaleznie ktora trasa jade jeden z AI wyprzedza mnie i w ciagu kilku-kilkunastu sekund odstawia mnie na pol trasy. Pod koniec w koncu sie do niego zblizam ale o wyprzedzeniu nie ma mowy bo on ciagle popyla na booscie.

Od tej reguly mialy miejsce 2 wyjatki:

1. Na odcinku z plaza nikt mnie nie wyprzedzil i mialem o dziwo calkiem spora przewage... i (co pewnie bylo przypadkiem ale w(pipi)ilo mnie niezle) na gladkim prostym odcinku nagle motor jakby walnal w sciane... szanse na wygrana poszly sie walic <_<

2. Sytuacja standardowa ale na kilkanascie sek przed koncem pierwszy z AI rozwalil sie o drzewo. Ja go wyprzedzam ale... to nie przeszkodzilo mu zrespawnowac sie i wyprzedzic mnie w ok 5-6 sekund <_<

Momentami to jest naprawde zenujace :(

Edytowane przez Emet

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.