fredybizkit 99 Opublikowano 30 maja 2009 Opublikowano 30 maja 2009 w końcu ale trochę kazali na to czekać Cytuj
YETI 10 989 Opublikowano 2 czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 czerwca 2009 6 nowych tras, 48 nowych wyścigów dla trybu single player, 8 nowych pojazdów... http://www.ps3site.pl/pacific-rift-nowa-porcja-blota/18387/ Cytuj
diolek 43 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 ciekawe jaka bedzie cena tych paczek , bo zapowiadają sie miodnie! uu ja chce moje ps3 Cytuj
kaczor_kg_PL 1 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 Na razie jedyne DLC to te sygnatury ;/ Nie wiem na co to komu... Mam nadzieję że się pośpieszą z tymi dodatkami. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 Jeszcze zostala 1 lub 2 paczki z sygnaturami. Po nich pewnie dadza te nowe DLC (czyli za 2-3 tygodnie). Cytuj
CHINDOOS 7 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 No w końcu coś ruszyło z tym DLC Mam nadzieję tylko że cena nie będzie zbyt wygórowana. Myślę że ok 25zł za jeden dodatek będzie uczciwą ceną. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Dzisiaj zauwazylem, ze nie naprawili buga na Raingod Spires. Niewidzialna sciana na kladce po prawej, z duzym wyskokiem (lewa strona tej kladki). Cytuj
YETI 10 989 Opublikowano 12 czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 czerwca 2009 Expansion: Adrenaline - trailer (plus screeny z wszystkich 6 nowych tras) http://www.ps3site.pl/expansion-adrenaline-trailer/18709/ Cytuj
Texz 670 Opublikowano 12 czerwca 2009 Opublikowano 12 czerwca 2009 (edytowane) 6 tras: 3 nowe trasy + 3 przeróbki obecnych w wersji Volcano - niemniej jednak czas do odświeżenia sobie MS przybliża się wielkimi krokami. Dawać online! Edytowane 12 czerwca 2009 przez t3xz Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 12 czerwca 2009 Opublikowano 12 czerwca 2009 Pierwszy DLC to 3 nowe trasy - 5 odmian obecnych tras (w tym chyba jednej z nowych). Tak samo jest z drugim DLC, czyli lacznie 6 tras + 10 nowych wariantow. Cytuj
YETI 10 989 Opublikowano 14 czerwca 2009 Autor Opublikowano 14 czerwca 2009 Tym razem trailer z Expansion: Speed http://www.ps3site.pl/expansion-speed-trailer/18766/ Cytuj
K_J 4 Opublikowano 17 czerwca 2009 Opublikowano 17 czerwca 2009 Wszystko fajnie i ekstra ale żadnej konkretnej daty wydania tych DLC nie widziałem Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 17 czerwca 2009 Opublikowano 17 czerwca 2009 Witam. Wczoraj próbowałem się dołączyć do gry online i po wyborze tej opcji przez 15 minut wisiał komunikat o komunikowaniu się z serwerem. Po czym zrezygnowałem, bo mnie nie połącztyło. Też tak macie? Czy tylko u mnie tak jest? PS Store i przeglądarka internetowa działa bezproblemowo. Przy okazji mam drugie pytanie. Czy w grze da się włączyć inną muzykę niż ta w oryginalnym soundtracku, np. jakiś album wgrany na konsolę? Cytuj
Exus1pl 7 Opublikowano 17 czerwca 2009 Opublikowano 17 czerwca 2009 Co do pierwszego pytania to nie wiem bo od dwóch tygodni nie mam internetu w konsoli A jeżeli chcesz własna muze to w trakcie gry naciskasz PS button ,w XMB wchodzisz w muzykę i włączasz co Ci się podoba. Cytuj
gilek 3 Opublikowano 17 czerwca 2009 Opublikowano 17 czerwca 2009 Ja wczoraj wieczorkiem grałem online i nie miałem najmniejszych problemów z połączeniem się z serwerem. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 17 czerwca 2009 Opublikowano 17 czerwca 2009 ja gram w MS: PR od pół roku i ani razu nie miałem problemu z łączeniem się... a co do muzyki - to niestety można włączyć custom soundtrack tylko w offline Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 Dzięki za odpowiedzi. Wczoraj rzeczywiscie nie miałem problemu z połączeniem się. Wygląda na to, że ten pierwszy raz był jakimś falstartem. Też zauważyłem, że nie da się włączyć własnej muzyki grając online, cóż nie można mieć wszystkiego. Cytuj
rosnomak 0 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 aaaaaaa pojawily sie nowe pucharki związane z dodatkiem speed i adrenaline, mam nadzieje ze oba będą dzis do zakupienia Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 pojawiło-zrób compare trophies z kimkolwiek z friendlisty i otwórz zakładkę z Pacific Rift i je zobaczysz.Gdy oglądasz pucharki z opcji menu XMB to tam ich nie widać Cytuj
rosnomak 0 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 spodziewalem sie ze z dzisiejsza aktualizacją pojawi się jeden z dlc'ków a tu chu..., srogo zly jestem Cytuj
Texz 670 Opublikowano 20 czerwca 2009 Opublikowano 20 czerwca 2009 Właśnie, co daje ten gigantyczny patch? Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 20 czerwca 2009 Opublikowano 20 czerwca 2009 pewnie to DLC,a kupując dodatek kiedy pojawi się w PS Store będziesz ściągać zajmujący tylko kilka kilobajtów plik do uaktywnienia tego dodatku. Taką praktykę stosują m.in. w Burnoucie, w każdym nowym patchu umieszczają dlc,a w sklepie kupujesz tylko prawie nic nie zajmujący pliczek,który go uaktywnia. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 21 czerwca 2009 Opublikowano 21 czerwca 2009 (edytowane) Troche z nudow wlaczylem sobie przed chwila pierwszego MotorStorma. Z tej okazji napisze kilka uwag odnosnie MS:PR. Wiedzialem juz o tym duzo wczesniej... ale z jakiegos powodu o tym nie pisalem... teraz sobie przypomniałem więc.. Ciekawy jestem ile osob oprocz mnie zauwazylo te rzeczy. Zaczne od modelu jazdy. Tez jest raczej kwestia gustu. Rozni sie dosyc mocno miedzy obiema czeciami. Pewne jego aspekty byly lepsze w MS, inne sa lepsze w MS:PR... najlepsze byloby ich polaczenie/usrednienie. Teraz element dosyc wazny dla serii czyli.. bloto Sam jego wyglad stoim mniej wiecej na rownym poziomie w obu czesciach, ale jego reakcje wypadaja ZNACZNIE lepiej w jedynce. Tam slady na blocie pozostawiaja wszelkie obiekty (kola pojazdow, czesci nadwozia a nawet kierowca), zas w PR slady zostawiaja TYLKO kola. Kolejna sprawa to fakt, ze w jedynce auto zakopywalo sie w tym blocie (wyraznie widac jak auto sie zakopuje oraz jak jedziemy po koleinach powoli jak pracuje zawieszenie). W PR nie ma tego w ogole Na koniec system brudzenia pojadów. W PR auto zawsze brudzi się tak samo. Jest jeden zestaw tesktur, który ładnie (bo ładnie) płynnie zmienia swój wygląd. Można to zobaczyć w garażu. W jedynce błoto było narzucane na auto w randomowy sposób (przynajmniej do pewnego stopnia). Jak jechalismy za kimś ten, mógł chlapnąć na nas błotem i ślad zostawał na aucie. Tutaj tego nie ma. Z jednej strony fajnie, że mamy świetnie zrealizowaną roślinność, ale chciałbym nastęnego MotorStorma bez takich kompromisów (połączenie roślinności z PR i błota z MS1). Swoją drogą ciekawy jestem ilu z was zauważyło te ubytki Edytowane 21 czerwca 2009 przez Emet Cytuj
YETI 10 989 Opublikowano 21 czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 czerwca 2009 (edytowane) Dokładnie, błotko które jest tak ważne w PR wypada gorzej. Tak jak wspomniałeś, wizualnie jest to samo, ale np. gdy jedziemy w jedynce z kamerą nad maską, a przed nami jedzie przeciwnik, to błoto dosłownie zalewa nam ekran, pięknie pokrywając maskę. Efekt jest niesamowity, niemal jak z rendera, a w PR tego w ogóle nie. Nie wiem czemu z tego zrezygnowali. PS. Jutro też z ciekawości odpalę sobie jedynkę, a później PR. Edytowane 21 czerwca 2009 przez YETI Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.