rydziu87 5 Opublikowano 21 czerwca 2009 Opublikowano 21 czerwca 2009 u mnie sam model jazdy przesądził o tym że PR nie kupiłem i chyba nie kupię Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 21 czerwca 2009 Opublikowano 21 czerwca 2009 Rowniez podobnie myslalem. Zagralem w demko i bylem zawiedziony modelem jazdy, lecz jednak w koncu sie zdecydowalem na pelna wersje. Wkrecilem sie w ta gierke, a model jazdy mi podpasowal. Polecam tobie sprobowac wlaczyc kamere znad maski samochodu - odczucia polepszaja sie diametralnie (lepiej czuc kontrole nad pojazdem, podczas, gdy w przypadku kamery zza pojazdu wydaje mi sie, jakby pojazdy byly niezwrotne). Lecz to twoj wybor - to ty tracisz kawal wspanialego szpila Cytuj
nightrunner 9 Opublikowano 22 czerwca 2009 Opublikowano 22 czerwca 2009 (edytowane) u mnie sam model jazdy przesądził o tym że PR nie kupiłem i chyba nie kupię Model jazdy w PR też mi nie pasował z początku, ale teraz uważam, że samo prowadzenie aut w pierwszym MS było jakby bardziej kartonowe (co np. w samym błotku chyba lepiej się sprawdzało, wszak w PR nie ma już go tyle (błota)). Z kolei w PR dużo lepiej jest wyczuwalna masa pojazdu. Generalnie, na pewno jest co poprawiać jeśli chodzi o model jazdy, jak i interakcję z otoczeniem w następnej części MS Edytowane 22 czerwca 2009 przez nightrunner Cytuj
kiender 25 Opublikowano 22 czerwca 2009 Opublikowano 22 czerwca 2009 Mnie najbardziej denerwuje poziom trudności. Mamy 96 wyścigów i niby można dojeżdżać na drugim, trzecim miejscu aby zdobywać medale i punkty do kolejnych eventów. Ale pod koniec gry okazuje się żeby pchnać gre dalej trzeba mieć 90% wyścigów zaliczonych na złoto.. Zagrywka nie fair biorąc po uwagę że w ostatnich wyścigach konsola zwyczajnie oszukuje ( "niesamowite prędkości" ) i żeby dojechać na pierwszym miejscu trzeba pojechać absolutnie perfekcyjnie...co po 30 restarcie zaczyna być nudne Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 22 czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 czerwca 2009 To już inna sprawa. Pisałem niejednokrotnie, że pod tym względem ostro przesadzili. Ja pewnie nie ukończę gry na 100%, nie mam tyle czasu i tak stalowych nerwów Jedynka pod tym względem była idealnie wyważona. Cytuj
kaczor_kg_PL 1 Opublikowano 22 czerwca 2009 Opublikowano 22 czerwca 2009 Co prawda to prawda, AI w grze mocno oszukuje. Takie sztuczne utrudnienia niezbyt mi się podobają... Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 23 czerwca 2009 Opublikowano 23 czerwca 2009 ehh, dajcie spokój - MS: PR nie jest jakoś wybitnie trudne - zobaczcie po prostu idealny tor przejazdu (ściągnijcie nawet najgorszego ducha z timetrial) a sprawa stanie się znacznie łatwiejsza. ciężko robi się dopiero w online Cytuj
elvis004 312 Opublikowano 23 czerwca 2009 Opublikowano 23 czerwca 2009 Dokładnie, nie mówie że MS jest prosty bo sam troche nerwów zjadłem wyciskając 100% Ale jeśli jest dla Was aż takim przegięciem jest MS to boję się pytać o Wipeouta Cytuj
kaczor_kg_PL 1 Opublikowano 23 czerwca 2009 Opublikowano 23 czerwca 2009 Właśnie w Wipeoucie mi idzie o wiele lepiej- bo tam mam ustalony czas przejazdu, często hardkor, ale da radę wycisnąć. Zaś w msie, denerwuje mnie oszukiwanie AI. Pamiętam że jedynkę czasem określałem "wyścigiem ostatniego zakrętu", bo mogłeś wykręcać niesamowite czasy na torach odstawiać wrogów, ale patrzysz się pod koniec do tyłu a tam zgraja za Tobą w dodatku z pełnym boostem. Mówię oczywiście o tych późniejszych ticketach- a najtrudniejszą trasą był Sidewinder Guich. W dwójce zaś miałem pewien ciekawy przypadek- szósty ticket plansza Razorback- możliwy jedynie racing track. Za pierwszym razem przejechałem wyścig na 4 minuty xD Pierwszy miał wtedy czas 3:53. Więc potem próbowałem, próbowałem, w końcu doszło do tego, że wykręciłem czas 3:47 a pierwszy miał 3:45! I potem obojętnie jaki wycisnąłem czas, zawsze był gość o dwie sekundy przede mną, a czasy już miałem prawie time trialowe w obydwu kółkach, bo robiłem wyścig bez rozwałki. Dopiero jak pograłem w inne wyścigi, włączyłem tamten, rozwaliłem się kilka razy- czas 3:56, odstawiłem gościa na dwie sekundy. Dziwnymi prawami rządzi się ta gra, ale jest możliwa, nie jest łatwa i jest świetna Cytuj
raVen20 1 Opublikowano 29 czerwca 2009 Opublikowano 29 czerwca 2009 Jakiś sposób na przejechanie całego festiwalu na złoto? Czasem te wyścigi są frustrujące - bardzoooo..... Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 29 czerwca 2009 Opublikowano 29 czerwca 2009 Time Trial i obczajenie trasy przejadow duchow (nie developerow tylko graczy). Jedz tymi samymi sciezkami bez popelniania zadnych bledow a po kilku-kilkunastu probach powinno sie udac. Cytuj
kaczor_kg_PL 1 Opublikowano 30 czerwca 2009 Opublikowano 30 czerwca 2009 A da radę zobaczyć pełny przejazd ducha? Bo mnie duchy graczy zwykle tak odstawiają , że widzę je do połowy planszy co najwyżej. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 30 czerwca 2009 Opublikowano 30 czerwca 2009 Dziś kolejny gruby Patch - 600mb, poprzedni wprowadził Sygnaturki i MicroBadges a ten? Czyżby nowe plansze zapowiadane juz wcześniej? Tego dowiem sie za godzine <_< Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 30 czerwca 2009 Opublikowano 30 czerwca 2009 zmian jest sporo, dodano kilka nowych rzeczy, i w końcu załatano kilka błędów z poprzedniej aktualizacji... lista zmian: Microbadges – Secret Microbadges unlocked. The hidden Microbadges are no longer a mystery: check them out from the Microbadges screen in your Garage. PlayStation Home – ‘Game Launching’ now available. Online races can be launched from PlayStation Home. Audio Settings – Preference order is now DTS followed by AC3. DTS audio settings are automatically configured if available. Audio Settings – Vehicle horn volume control added. Volume of vehicle horns can now be adjusted using a dedicated sliding scale. Garage – Competition Winners Gallery added. A Gallery for photo competition winners can be viewed from your Garage. Speed Events – Gate visibility improved. Not only are the next two gates now visible (instead of only the next one), the colour of the flares at each gate have changed to make the Speed Events a little easier: orange smoke on the left and yellow smoke on the right. Speed Events – Gate ‘passed’ issue fixed. When playing in standard definition, the issue with some gates not registering as ‘passed’ has been fixed. Split-screen – 4-player Split-screen lock-up fixed. A potential lock-up situation, occasionally caused by leaving a 4-player split-screen race, has been fixed. Online Racing – “Never-ending (zero lap) races” fixed. Races will no longer begin with (and remain infinitely at) zero laps; a problem which affected various online races since Update 1.02. Online Racing – All 12 positions displayed in race results. Since Update 1.02, only the top 8 positions were displayed at the end of a race. This is fixed and all 12 results are displayed at the end of the race. Online Rankings – Rank cap increased. In order to alleviate the congestion at the top of the Leaderboard the rank cap has been increased. Online Leaderboards – Player’s stats added. You can now view any player’s stats from any of the Leaderboards in the game, and compare them with your own. Online Matchmaking – “Searching for Matchmaking” screen fixed. The “Searching for Matchmaking” message no longer overlaps, as it did in certain languages. Soundtrack – Track previews added. Highlighting a track on the playlist (from the Soundtrack screen in the Options menu) will play the track. Soundtrack – Track details added to Pause Screen. The artist and song title of the track being played are displayed on the Pause Screen. Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 1 lipca 2009 Opublikowano 1 lipca 2009 Nareszcie kilka przydatnych zmian, DTS się chwali i nareszcie można edytować OST z podsłuchem, a nie na ślepo. Gdybym bywał w Home, cieszyłbym się też z opcji startu gry Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 1 lipca 2009 Opublikowano 1 lipca 2009 Najbardziej cieszy Mnie Lista Tracków, wreszcie będę mgł odpalać swoje ulubione kawałki oraz dźwięk DTS, juz teraz na 5.1 solidnie grało a teraz? Miód Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 1 lipca 2009 Opublikowano 1 lipca 2009 Obstawiam nastepny czwartek, w ten bedzie ostatnia paczka malowan. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 2 lipca 2009 Opublikowano 2 lipca 2009 Na 100% dzisiaj bedzie paczka SPEED. Cena najpewniej w przedziale 20-23zl. Opieram to na fakcie, ze SPEED jest juz obecny na PSS JP za 800? Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 2 lipca 2009 Opublikowano 2 lipca 2009 Potwierdzam, cieszy fakt że poziom trudności jest dość wygórowany bo takie gry cenię (Ninja Gaiden ), a paczkę SPEED biorę odrazu Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 2 lipca 2009 Opublikowano 2 lipca 2009 Pewnie dzieki tym DLC niektorzy na chwile wroca na Wyspe.Trzeba zorganizowac jakies spotkania. Cena bardzo niska jezeli prawdziwa. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 2 lipca 2009 Opublikowano 2 lipca 2009 (edytowane) Jest juz SPEED na PSS PL! Cena to 22zl Niby nie ma jeszcze UP PSS ale dodatek jest juz w zakladce z DLC do gier. Swoja droga ciekawe czemu patche zajmuja az tyle (ostatni ponad 600MB O.o) skoro DLC nie jest w nim zawarte (SPEED zajmuje 572MB). Edytowane 2 lipca 2009 przez Emet Cytuj
winner 183 Opublikowano 2 lipca 2009 Opublikowano 2 lipca 2009 Przymierzam się do kupna PS3 i chciałem spytać czy MS posiada coś w stylu czujnika ruchu (pamiętam iż podczas premiery PS3 w Polsce ludzie się tym tak podniecali)? Wg was która wersja lepsza 1 czy 2? Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 2 lipca 2009 Opublikowano 2 lipca 2009 posiada,można sterować samymi wychyleniami pada. Obie części są genialne ale dwójka jest wg mnie o wiele lepsza(bardziej zróżnicowana) no i online gra w nią o wiele więcej osób Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.