Skocz do zawartości

Wasze kolekcje gier na wszystkie platformy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pewno spory związek ma tutaj fakt, że to były kartony, a one łatwo się psuły. Dla porównania zobacz sobie dział Mega Drive, większość ma pudełka bo taki box jak do VHS, to łatwo przechować.

  • Plusik 1
Opublikowano

Brak instrukcji w pudełkach to durny "nacisk" producentów konsol. Ostatnio XSEED się wygadał że Sony bardzo, ale to bardzo nalega aby instrukcji w pudełkach od Vity nie było.

Opublikowano

Ale zdajecie sobie sprawe, ze intrukcje do gier na konsole to juz od dluzszego czasu maja forme ulotki? Wszystko sie uproscilo a gry w 99.9% maja jakiegos tutoriala i tlumacza jaki guzik i kiedy wcisnac.

 

Dawniej instrukcja sluzyla rowniez do opowiedzenia fabuly, opisu swiate etc. bo najzwyczajniej nie bylo na to miejsca w samej grze (era dyskietek i kartridzy). Pomijam takie gatunki jak symulatory czy rpg na PC.

Opublikowano

Racja że gry prostsze i tutorial wyświetla się na ekranie, ale popatrzcie na książeczkę do MGS. Dla mnie to ideał instrukcji. Jest przypomnienie wydarzeń z przeszłości, dokładny opis ruchów, mapka lądowiska, piękne rysunki bohaterów itd. Do każdej gry można wysmażyć piękny booklet. Tylko po co skoro to koszty. Największy mam żal do Nintendo. Zawsze dawali do gier fajne instrukcje i tonę ulotek. A teraz jest tylko skrócona instrukcja i zaproszenie do przeczytania cyfrowej.

Opublikowano

Żebym musiał zachwalać posiadanie przez gry instrukcji w dziale kolekcji :confused: .

 

j9rEErfzrvIZ4.jpg

Instrukcja z Amerykańskiego wydania Celcety.

 

jRvFSJT3rcqs.jpg

Instrukcja z Japońskiego wydania Celcety.

Opublikowano

Ja zawsze traktowałem "instrukcje" jako teaser gry. Chyba nigdy nie sięgałem po książeczkę żeby poznać zasady. Niemniej jednak zawsze lubiłem sobie w przypadku ciekawszych tytułów poczytać o występujących postaciach, lokacjach, świecie, poznać spis przedmiotów/zdolności/jednostek/itp, a czasem też by pooglądać ciekawe obrazki, concept-arty itd. Bajer na raz, ale miało to swój urok.

  • Plusik 2
Opublikowano

Ja zawsze traktowałem "instrukcje" jako teaser gry. Chyba nigdy nie sięgałem po książeczkę żeby poznać zasady. Niemniej jednak zawsze lubiłem sobie w przypadku ciekawszych tytułów poczytać o występujących postaciach, lokacjach, świecie, poznać spis przedmiotów/zdolności/jednostek/itp, a czasem też by pooglądać ciekawe obrazki, concept-arty itd. Bajer na raz, ale miało to swój urok.

Dziś za taki bajer (  mini artbooki ), płaci się w Limitowanych edycjach konkretne sumy. A nawet to potrafią dać w wersji cyfrowej.

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
Gość mate5
Opublikowano

To nie są moje wszystkie gry, ale te trzymam na półce. Zdjęcie zrobione zasilaczem od xbone:

 

9MGvL4r.jpg

 

w2Tf7aa.jpg

Gość mate5
Opublikowano

Twoja opinia o Armored Core V i La Noire?

 

AC jest całkiem niezłe, nie grałem w inne części ale podoba mi się poruszanie mechami i naprawdę bogata ich kastomizacja (jest takie słowo?). LA Noire ma jedno z najładniejszych miast w grach video i świetną mechanikę rozgrywki. Warto tę grę traktować jak serial i przechodzić np. jedną sprawę dziennie. 

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jak widać Nintendo było pierwsze z seriami tasiemcami :P

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...