Skocz do zawartości

Command & Conquer Red Alert 3


Fenikz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stachu - i dlatego Warcraft 3 to dla mnie kupa (zresztą nie trawię RPSów, gdzie więcej mają do powiedzenia bohaterowie niż jednostki). Jeśli nie wiesz kim jest Frank Klepacki (polecam przejrzeć jego dorobek) to wybacz ale chyba w żadne C&C produkowane przez ŚP Westwood Inc nie grałeś (najbardziej znany Hell March jest właśnie jego).

aa no to wszystko jasne. Wyglad jednostek, ktory imo jest fajny przesądza sprawe.

 

jesteś kimś w rodzaju 'trolla'. starasz się wyjść na 'obeznanego w temacie' a tak naprawde wiesz niewiele, albo masz skrzywiony swiatopogląd i wciskasz go każdemu. Oceaniasz gre na podstawie wygladu jednostki, a to chyba wszystkich najmniej obchodzi.

 

 

Szkoda, że EA już kompletną masówkę z RA zrobiło, byle tylko jak najlepiej się sprzedała. No ale z tego przecież słyną...

Cóż, nie tylko mnie nowa formuła się nie podoba. Na GS też jest sporo starych wyjadaczy, którzy są zdenerwowani.

fakt, gry ktore najlepiej się sprzedają są (pipi)owe na maxa

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

marek1712, trolu, tak wlasnie trolu i to mowi do Ciebie sam gnom. Przechodzac do rzeczy dlaczego oceniasz ten tytul patrzac na sciezke dzwiekowa ? To, ze nie ma Klepackiego to nie znaczy ze gra bedzie beznadziejna. Ta w TW jest calkiem wporzadku. Juz lepsze tlumaczenie byloby to, ze produkcji nie prowadzi Westwood, ale o ile pamietam ta od poczatku serii patronat mial EA. Wiec o co Ci chodzi ? Nie pisz argumentow typu: "Nie bo nie". Masowka jest The Sims, a nie seria CC. Bo kazda czesc o ile pamietma dorobila sie tylko po jednym dodatku (chyba 2 dla pierwszej Tiberium). W ogole sie dziwie, ze tacy ludzie jak Ty maja sile sie zamartwiac rzeczami ktore jeszcze nie mialy miejsca, czym bezwatpienia jest wypuszczenie RA3 do sklepow...

Opublikowano

Argument, że serii nie tworzy Westwood już wymieniłem. Ostatnią częścią jaką stworzył był Yuri's Revenge - dalej już EA LA. I to widać - z niechlubnym Generals na czele (bo tylko tytuł wspólny).

Opublikowano

Jak na czas w kotrym Generals powstalo uwazam, ze i tak bylo dobrym RTSem. Troche tempo rozgrywki muliste, ale pamietaj, ze Generals bylo pierwszym CC ktore przenioslo swiat w 3D... Chyba, ze jestes jeszcze za mlody aby o tym pamietac, ze gry byly tez w 2D...

 

P.S najwazniejsze sa umiejetnosci zespolu a nie poszczegolnych jednostek. Przykladem moze byc Microids i Sokal ktore razem stworzyly cudowna serie przygodowek - Syberia. Sam Sokal niestety nie moze sie przebic, a Microids o tamtej pory nie wydalo gry ktora cieszylaby sie taka popularnosci...

Opublikowano

Wychowałem sie na RTSach w 2D i nie obraziłbym się gdyby nadal tylko izometryczne powstawały. A Generals nie traktuję jako C&C, bo tak jak pisałem - ani Westwood go nie tworzyło, ani nie ma nic wsólnego z uniwersum.

Opublikowano

C&C nie ma zadnego okreslonego uniwersum. "Uniwersum" to strony zawarte w podtytulach czesci, ale i to przeciez nie musi byc stale. A Generals to nie RA ani tez nie traktuje o Tyberium i z pewnoscia jest C&C, a nie uznawanie tego to poprostu ignorancja. Wiec brak ich obecnosci oznacz, ze gra bedzie slaba ? To kazda nowa gra bedzie slaba, bo tak to juz jest na tym swiecie, ze wszyscy zwracaja sie ku ewolucji i wdrazaja nowe pomysly i szkoda mi ludzi ktorzy sie tak bardzo tym martwia. Nie ma co "palic" tej gry, bo ja jej wcale nie bronie, ale oceniac bede ja jak w nia zagram. Jest coraz trudniej zrobic bardzo dobra gre wynikajaca z rozwoju rozrywki komputerowej etc. Radze grymaszenie nad nieugotowanym obiadem zostawic na sama chwile spozycia...

Opublikowano
C&C nie ma zadnego okreslonego uniwersum.

Właśnie, że C&C MA określone uniwersum. Każdy kto grał(?) powinien wiedzieć, że podstawą jest walka GDI z NOD, a Red Alert opierał się o zamach na Hitlera dokonany przez... Kane'a! Jak więc nie mają nic wspólnego? To Generals powstał jak taki pryszcz na fali trendu zwanego walka_z_terrorem®

Dlatego nie trawię jej jako Command & Conquer...

Opublikowano (edytowane)

Widze, ze masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz. ""C&C nie ma zadnego okreslonego uniwersum. "Uniwersum" to strony zawarte w podtytulach czesci, ale i to przeciez nie musi byc stale"" Wiec sama nazwa C&C nie zawiera okreslenia stron tylko poszczegolne pod tytuly. Twoim rozumowaniem "C&C:patykVSkijek" to juz nie CC, bo Ty tak uwazasz... Wiec sama nazwa C&C jest okresleniem serii, a podtytuly skupiaja sie nad swiatem przestawionym. P.S Wlasnie wychodzi twoja wiedza o serii CC - "Red Alert opierał się o zamach na Hitlera dokonany przez... Kane'a" Wstydz sie...

Edytowane przez gnom
Opublikowano

Jak nie ma, jak ma. WSZYSTKIE gry (bez G i dodatku) toczą się w tym samym świecie (nawet w RA (ponoć bo z przyczyn technicznych nie byłem w stanie ukończyć) jest wspomniane NOD).

 

Tak - walnąłem wtopę. Bo Hitlera ukatrupił Einstein, a nie Kane... :)

Opublikowano

Dopoki nie doje.bia do tego szybkosci rozgrywki z TW, bedzie dobrze. No i mogliby wreszcie o profesjonalnych aktorow do cut-scenek sie postarac, bo jak patrzylem na murzyna lando z kampanii GDI to mi sie niedobrze robilo.

Opublikowano (edytowane)

A co kogo universum obchodzi? Ważne jak się będzie grać. I tak większość czasu spędzisz po sieci lub w skirmishu więc o co c'mon?

Dla mnie nie ważne czy to biały vs czarny, usa vs cały świat czy reksio vs bolek i lolek. Scenariusz jaki ma być taki będzie. RTS to nie pole do popisu do jakiegoś mega scenariusza. Trzeba przedstawić strony konfliktu i o co poszło i zrobione. Można legalnie w imię pokoju wyżynać i palić całe wioski :twisted:

Edytowane przez _Kroolik_
Opublikowano
A co kogo universum obchodzi?

 

Widać, że C&C to dla ciebie temat całkiem obcy. Otóż ta seria niczym by się nie wyróżniała, gdyby nie scenariusz i związane z tym filmy nagrywane z żywymi aktorami. Dlatego np. kampanię w RA2 przeszedłem ~50 razy na różnych modach i zawsze mnie cieszyła. Skirmish tak ale nigdy nie będzie dla mnie ważniejszy niż kampania. A multiplayer w grach mógłby dla mnie nie istnieć - jak mam grać z dzieciarnią to wolę w ogóle nie grać.

Opublikowano

marek1712 no tak... my takie dzieci ktore w ogole nie rozumieja o co Ci chodzi ;/ Za bardzo dorosly jestes i obrazasz cudze rodziny... Dla kazdego w grze wazne sa rozne elementy. Dla jednych grafika, dla drugich gameplay, a dla trzecich 'scenariusz'. Seria by sie w ogole mogla nie wybic, nie bedac prekursorem w nowych RTSach wprowadzajac niesamowite przerywniki filmowe wplatajac sie doskonale w fabule, ale nie zapominajmy ze miala wspanialy gameplay ktory nawet cieszyl bez cutscenek bo gra byla ripowana bo koszt nagrywarek CD i nosnikow CD byl baaaaaardzo duzy...

Opublikowano (edytowane)

Trochę infa o grze:

  • Każda jednostka ma dodatkową funkcję. Czołg Aliancki na przykład może koncentrować wiązki radarowe, dzięki czemu może być użyta jako jednostka zwiadowcza.
  • Mimo że nie widać tego na screenach, Red Alert 3 będzie bardzo destrukcyjny, choćby ciężkie bronie które stworzą ogromne kratery w ziemi.
  • Większość struktur można zbudować na wodzie za dodatkową opłatą
  • Statki mogą przybić do brzegu, jako obrona.
  • Grający w grę redaktor zaświadcza IŻ SCREENY NIE POKAZUJĄ PRAWDZIWEJ MOCY GRAFICZNEJ gry. W jego opinii, grafika jest bardziej dopracowana niż ta z C&C3. Był zdumiony szczególnie animacjami.
  • Rosjanie posiadają Łódź podwodną o nazwie Akula, które może nie jest śmiertelna przeciwko statkom, lecz może trenować nurków.
  • Transportowy Bullfrog nie musi przybijać do brzegu, więc może "wystrzelić" transportowane jednostki na brzeg.
  • Japoński bombowiec "Seawing" może zmienić się w łódź podwodną poprzez spadanie do wody.
  • Bitwy morskie będą roztrzygującą częścią rozgrywki.
  • Japonia posiada czołg wodny o nazwie "Tsunami", który jest zarówno ciężko opancerzony i bardzo mocny i jest wolniejszy na lądzie niż na wodzie
  • Kampania może zostać rozegrana w trybie co-op z przyjacielem od początku do końca. Jeśli nikt nie znajdzie się do gry będziesz mógł wybrać AI jako sojusznika do gry.
  • Główny designer Starcraft'a 2 pracował nad Red Alert 3, zanim doszedł do Blizzard
  • Gameplay będzie znacznie wolniejszy niż ten z C&C3: Tiberium Wars
  • Wrodzy żołnierze są unieruchomieni pod wpływem szczekania alianckiego psa
  • Mobilna wyrzutnia rakiet V4 będzie także mogła pływać, ale jej głównymi cechami są precyzyjność i efektywność.
  • Rosyjska łódź podwodna - Stingray Nasad posiada wyrzutnie Tesla i jest dość małą, ale szybką jednostką
  • Redaktor chwali gładkie animacje, efekty zniszczenia i wodę raz, za razem - jak szalony.
  • Cut scenki FMV powrócą zmiksowane z Green Boxem oraz z prawdziwym otoczeniem
  • Autor pisze że Red Alert 3 na pewno nie prześcignie Starcraft 2, ale będzie bardzo blisko i na pewno lepszy od Red Alert 2
  • Nie będzie Yuri'ego
  • Klimat gry jest jednym z głównych atutów
  • Dodatek już jest planowany (!!!)

źródło (thx siqnap): http://cc-series.pl/news/id,2367/Red-Alert...informacji.html

Edytowane przez alexx-1
Opublikowano
A co kogo universum obchodzi?

 

Widać, że C&C to dla ciebie temat całkiem obcy. Otóż ta seria niczym by się nie wyróżniała, gdyby nie scenariusz i związane z tym filmy nagrywane z żywymi aktorami. Dlatego np. kampanię w RA2 przeszedłem ~50 razy na różnych modach i zawsze mnie cieszyła. Skirmish tak ale nigdy nie będzie dla mnie ważniejszy niż kampania. A multiplayer w grach mógłby dla mnie nie istnieć - jak mam grać z dzieciarnią to wolę w ogóle nie grać.

O sorki, zapomniałem, że mnie dobrze znasz i wiesz, że mam 14 lat i jestem twoim rówieśnikiem.

Oczywiście jako jedyny i pierwszy na świecie grałeś w serię C&C. Daruj sobie, bo żenadą jedzie.

Grałem we wszystkie. A jeśli nie odpowiada ci moja opinia to twój problem. Universum mi leży, ważna jest jatka.

A tak na marginesie to Universum przez duże "U" to ma Star Trek czy Star Wars. IMO

Opublikowano

http://cc-series.pl/news/id,2375/Red-Alert...informacje.html

 

Pojawiło się kilka całkiem interesujących nowych informacji o nadchodzącym kolejnym RTS'ie - Command & Conquer Red Alert 3.

Podpunkt Sowieci i Alianci posiadają lotniska

Podpunkt Będzie Tanya. Co to za Red Alert bez Tanyi, Sowietów, Aliantów, Tesla, Kirov'ów i.... psów.

Podpunkt Red Alert 3 będzie działał na silniku SAGE, i wszystko co dotąd widzieliście jest minimalnie słabsze od C&C3. Jednak cały czas podwyższamy jakość efektów, wody, światła, których nie możecie zobaczyć w pełni na screenshotach.

Podpunkt Red Alert 3 jest w etapie deveolopingu od jakiegoś już czasu, skupiliśmy się przede wszystkim na jednostkach i budynkach, więc bety multiplayer możemy doczekać się wyjątkowo szybko. W tym momencie balansujemy frakcje.

Podpunkt Obecnie, pod frakcje nie są planowane i nie są czymś, czego mógłbyś oczekiwać po Red Alert 3.

 

ciekawe czy to domysly/plotki czy wycieki

Opublikowano

Fajnie, że bitwy morskie nie zostaną potraktowane po macoszemu i autorzy mają jeszcze ciekawe pomysły żeby je urozmaicić. Oby tylko EA nie zamierzało wydawać C&C co roku z minimalnymi zmianami, tak jak sie to ma do innych ich serii.

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...