Nevan 1 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) W związku z nowym patchem (prawdopodobnie ostatecznym i wspólnym dla Japonii i reszty świata - A99) który wprowadził nieco zmian do gry jak również 400 stronnicowym wydaniem Arcadii zawierającym frame datę dla tej wersji czas na mały edit. Patch wprowadza w większości czysto kosmetyczne zmiany- spowolnienia paru starych ciosów o jedną klatkę(chociaż flipkick został sprowadzony do rangi ciosu bezużytecznego), tu albo tam zyskujemy lub tracimy parę punktów obrażeń. Najbardziej wpływającą na grę "nowością" jest sidestep, który w tej wersji znowu stał się sporym utrapieniem dla Anny. Dobrze wymierzony unik i przeciwnik ląduje nam mocno na boku lub nierzadko nawet za plecami. W ostatnich zestawieniach Anna nie figuruje już na liście topów, grać nią znowu trzeba bardzo ostrożnie. Nie obejdzie się bez dobrej znajomości trackingu poszczególnych ciosów i ich właściwości ściągania z SSów. Nowe zagrania: qcf+3>2 - m,h NC, CSc(2) 14, 25 Obrotówka na mid zakończona liściem podobym do drugiego ciosu z b+2,2, drugi hit stunuje na counterze, można opóźniać. Pierwsze uderzenie ma 13 klatek na bloku, drugie natomiast jest bezpieczne. db+3+4,3 L,m 18, 23 Podcięcie i kopnięcie z wyskoku, pierwsze wychodzi w 24 klatki i jest high crushem, przewraca na clean hicie przez co drugie jest gwarantowane. Wykonane osobno db+3+4 nie przewraca i przenosi nas do FC, na bloku mamy -15, przy zwykłym uderzeniu -6, na clean hicie -4. b+4 m 15 Idąca na mid obrotówka zgarniająca z ss, przewraca na CH, wychodzi w 19 klatek. f+2+3 m 25 Uderzenie biodrem, wychodzi w 14 klatek i ma tyle samo straty, w trakcie wykonywania przez kilka klatek unika ciosów na high. Na bloku odpycha dość mocno, stunuje w pobliżu ścian. d/b+4,4 L,m 18,15 Stary low zakończony ciosem na mid który nawet na zwykłym trafieniu przechodzi w rzut, na bloku ma 16 klatek straty Chociaż animacja mogłaby to sugerować nie dobija leżących. f+2,3 h,h NC 14,18 14-klatkowy sierp i obrotówka, natural, nie przewraca ale mamy 4 klatki przewagi na trafieniu. Bezpieczne na bloku. WS_d/f+1,2,3~B m,h 13,10 Cancel i przejście do postawy, w razie bloku łykamy 1 które posyła nas w powietrze(podczas wykonywania przejścia jesteśmy tech jump). d/f+3,1~B m 13 Cancel i przejście do postawy. d/f+3,2~D/F m,h 13,12 Przytrzymanie D/F pozwala na przejście do crouchdasha umożliwiając szybsze wykonywanie z niego ciosów, użyteczne w jugglach i customach. CJM d/f 0 Teraz z postawy można wykonać crouchdasha. CJM u/b_u_u/f+4 m 20 Hopkick z postawy, wybija wysoko na trafieniu i jest oczywiście low crushem. Zastąpił stare 3 jako low counter, bezpieczne na bloku. CJM f,f+4 h 21 Ostatnie kopnięcie z 1,2,1,4 wykonywane po przetoczeniu z postawy, raczej bezużyteczne CJM f,f+3 m 27 Nowy sposób wykonania CJM f+3 CJM 2+3 m 25 f+2+3 Wykonywane z postawy. Przy ścianie mamy teraz f,f+3,4,b+3,2+3 CJM 1+2 m 0 d/f+1+2 można wykonać teraz z CJM, na CH daje 14 klatek przewagi, pod ścianą siedzi więc f+2+3 Ciosy dające B! d/b+1 d+2 FC,f+2 Ulepszenia: 1 - obrażenia zwiększone z 4 do 7 f+4 - obrażenia zwiększone z 25 do 28 qcf+1 - obrażenia zwiększone z 20 do 23 d/f+1,2 - mniejsza strata na bloku (-2 zamiast -3) f,f+3,4,3 - obrażenia zwiększone z 12 na 13 d/f+3,1,4 - obrażenia zwiększone z 20 na 21 f,f+1+2 - nowa animacja, trafia turlających się na bok, lepszy tracking CJM 3 - niewyrywalny stun na CH CJM 4 - obrażenia zwiększone z 12 na 20 CJM - po skontrowaniu lowa Anna automatycznie wykonuje u/f+4 (nowa wybitka) SS+1+2 - zwiększony zasięg d/f,d/f+1 - użyte na wielopoziomowych arenach przenosi nas poziom niżej (!) Osłabienia: 1 - podstawowy jab ma 10 klatek 4 - teraz wychodzi w 11 klatek d/f+2 - ma -11 na bloku (poprzednio -10) WS_d/f+1,2,4 - nie trzeba już blokować całości, da się schylić pod kopnięciem u/b_u_u/f+3 - mniejszy zasięg i wolniejszy niż wcześniej (teraz 14 klatek), mniejsze obrażenia (15 zamiast 20) u/b_u_u/f+4 - mniejszy zasięg i większa strata na bloku (z 13 na 18 klatek) f,f+3 - prędkość zmiejszona z 15 na 16 klatek f,f+2 - mniejszy zasięg WS+2 - ma teraz -10 klatek na bloku d/b+4,3 - drugi cios przewraca tylko na CH, można teraz wciąć się między pierwszym a drugim, większa strata na bloku - z 13 na 16 klatek FC,d/f+2 - trudniej kontynuować przez D+4,1 qcf+4 - gorszy tracking CJM 1 - już nie wybija qcf+1+2,1,3,2,1 - obrażenia zmniejszone z 20 na 18 Edytowane 27 marca 2008 przez Nevan Cytuj
Cambion 0 Opublikowano 24 lutego 2008 Opublikowano 24 lutego 2008 d/f+2 - nie jest już bezpieczny na blokuWS+2 - ma teraz -10 klatek na bloku Hehehe, nareszcie będe mógł sobie karać WS+2, hehehe . W DR zawsze myślałem że to ma kare, robiłem 2,1 Mardukiem, a taki Di (ograny na Craiga ja mało kto :catfight: ) schylał mi się pod 2 i dostawałem wybitke :krzeslem: . Teraz już tak nie będzie, hehehe. :piwo: PS.O ile sie nie myle to d/f+2 było karalne w DR??? Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 24 lutego 2008 Autor Opublikowano 24 lutego 2008 (edytowane) d/f+2 - nie jest już bezpieczny na blokuWS+2 - ma teraz -10 klatek na bloku Hehehe, nareszcie będe mógł sobie karać WS+2, hehehe . W DR zawsze myślałem że to ma kare, robiłem 2,1 Mardukiem, a taki Di (ograny na Craiga ja mało kto :catfight: ) schylał mi się pod 2 i dostawałem wybitke :krzeslem: . Teraz już tak nie będzie, hehehe. :piwo: PS.O ile sie nie myle to d/f+2 było karalne w DR??? Tak, zgadza się w DR miało -10, teraz wygląda na to że jest jeszcze gorzej. WS+2 nigdy nie był zbyt dobrą opcją ze względu na łatwość obejścia, dodatkowo w T6 większość wybitek tego rodzaju stała się karalna. Tak więc ślamazarne WS+2 od Anny można ukarać tylko 10-klatkowym punchem, podczas gdy analogiczny cios u Feng-Weia łyka już kary rzędu 12 klatek (np serie z f+2 od Bruce'a). Edytowane 24 lutego 2008 przez Nevan Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.