rymek1987 0 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Ja tylko na chwile:)Jak już zauważyłem dyskusja na temat Kolonialnych Marines rozgorzała I bardzo dobrze! Co do owych "nowych" faktów to dorzucę że Team żołnierzy liczyć będzie zapewne 4 osóbki.Fachowcy w swoich dziecinach.NIe zabraknie chłopka od ostrego wysiewu kul z Pulse Rifle czy Smart Guna,nie zabraknie techników od spawania,łamania kodów itp.Zapowiada się świetna gra. A detektor ruchu nie był przymocowany do dłoni:)To była osobna część ekwipunku:)Polecam obejrzenie raz jeszcze Decydującego Starcia:) Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 http://aliensvspredator2.filefront.com/scr...ts/News/37540/6 Oblookajcie ten screen i jak myślicie na czym wzorował się H.R. Giger (twórca obcych) projektując facehuggera??? Pozdrawiam Giger sam z siebie przemycał motywy falliczne i vaginalne w swojej sztuce pierwszy alien to ordynarny kutas z łapami i ogonem Cytuj
Victorino 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 http://aliensvspredator2.filefront.com/scr...ts/News/37540/6 Oblookajcie ten screen i jak myślicie na czym wzorował się H.R. Giger (twórca obcych) projektując facehuggera??? Pozdrawiam Giger sam z siebie przemycał motywy falliczne i vaginalne w swojej sztuce pierwszy alien to ordynarny kutas z łapami i ogonem Przeglądałem jakiś czas temu album z jego pracami z serii "TASCHEN" i tak jak mówisz bardzo dużo motywów waginalno-fallicznych. Polecam oblookać jego prace. Na wielkie uznanie zasługują też meble inspirowane postaciami obcych. Mają wkomponowane jakby kręgosłupy obcych-świetnie to wygląda. Co do gry to zapowiada sie genialnie (co op dla 4 graczy przez live-MOC!!!), klimat filmu, grafika (już jest bardzo fajna). Liczę, ze twórcy położą duży nacisk na odgłosy (charakterystyczne pikanie) detektora ruchu-Fajnie jeśli udałoby im się osiągnąć klimat jaki był w "Enemy Zero" na Saturna. Wielka szkoda, ze pozostaje nam rok czekania, ale lepiej poczekać na dopracowany produkt. Pozdrawiam Cytuj
FalsoVero 3 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Screeny wyglądają obiecująco miejmy nadzieje,że twórcy nie z(pipi)... tego tytułu Znów będziemy mogli poczuć ciarki na plecach jak w częściach na PieCa Szkoda, że długo będziemy musieli czekać naszczęście GTA IV umili nam czas Cytuj
rymek1987 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Co tam rok czekania:)Ja dla tej gierki zakupie Xboxa360:)Wszak jak będzie Aliens na półkach sklepowych to klocek potanieje moim zdaniem jeszcze bardziej:D A co do samej gry to Multi przez LIVE to zastrzeli mnie dosłownie."Pikanie" motion trackera zje mnie na miejscu.I to jest to!! Cytuj
okens 541 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 (edytowane) Ja tylko na chwile:)Jak już zauważyłem dyskusja na temat Kolonialnych Marines rozgorzała I bardzo dobrze!Co do owych "nowych" faktów to dorzucę że Team żołnierzy liczyć będzie zapewne 4 osóbki.Fachowcy w swoich dziecinach.NIe zabraknie chłopka od ostrego wysiewu kul z Pulse Rifle czy Smart Guna,nie zabraknie techników od spawania,łamania kodów itp.Zapowiada się świetna gra. A detektor ruchu nie był przymocowany do dłoni:)To była osobna część ekwipunku:)Polecam obejrzenie raz jeszcze Decydującego Starcia:) Detektor ruchu, w zaleznosci od czesci byl nieco odmienny, w pierwszej byl on trzymany w reku, w drugiej przymocowany do pulse rifle( tej szalonej latynoski). W grze natomiast jak pamietam nie mozna bylo z niego korzystac majac zalaczony noktowizor... a baaardzo czesto bylo ciemno Edytowane 14 kwietnia 2008 przez okens Cytuj
Abdul 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 http://aliensvspredator2.filefront.com/scr...ts/News/37540/6 Oblookajcie ten screen i jak myślicie na czym wzorował się H.R. Giger (twórca obcych) projektując facehuggera??? Pozdrawiam Giger sam z siebie przemycał motywy falliczne i vaginalne w swojej sztuce pierwszy alien to ordynarny kutas z łapami i ogonem ej weźcie przestańcie wybijać z klimatu. wcześniej nawet o tym nie pomyślałem. krwiożercza ci.pa, strzelające kwasem fallusy , detektor ruchu wykrył zgrupowanie waginy na dziewiątej ;p. porno-dreszczowiec normalnie. z tymi meblami to jeszcze... ;p w AvP2 się zagrywałem , zaje.biście uchwycono klimat z drugiej(oczywiście najlepszej) części filmu. Ciekawe jak wypadnie multi , ja tu bardziej widzę samotny singiel po nocach i sranie po kątach jak w Alien Ressurection z psx 1. w AvP2 nie miałem okazji grać multi ale ludziska piszą że extra. Tez konsolkę dopiero będę łykał ale z miejsca wrzucam jako pozycje obowiązkową. btw. kombinują coś z Aliens 5 ? nie jestem na czasie. mogła by się w końcu Weaver zgodzić. i żeby Bishop powrócił Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 wiesz, równie dobrze może go sobie Marine wsadzić z tyłek, aby tylko był włączony pikanie usłyszy Cytuj
artur z londynu 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 (edytowane) Ja tylko na chwile:)Jak już zauważyłem dyskusja na temat Kolonialnych Marines rozgorzała I bardzo dobrze!Co do owych "nowych" faktów to dorzucę że Team żołnierzy liczyć będzie zapewne 4 osóbki.Fachowcy w swoich dziecinach.NIe zabraknie chłopka od ostrego wysiewu kul z Pulse Rifle czy Smart Guna,nie zabraknie techników od spawania,łamania kodów itp.Zapowiada się świetna gra. A detektor ruchu nie był przymocowany do dłoni:)To była osobna część ekwipunku:)Polecam obejrzenie raz jeszcze Decydującego Starcia:) Detektor ruchu, w zaleznosci od czesci byl nieco odmienny, w pierwszej byl on trzymany w reku, w drugiej przymocowany do pulse rifle( tej szalonej latynoski). W grze natomiast jak pamietam nie mozna bylo z niego korzystac majac zalaczony noktowizor... a baaardzo czesto bylo ciemno Pierdy derdy. W Aliens ( decydujace starcie ) detektor tez byl trzymany w rekach - np. Ripley jak Hicks przepalal kraty aby uwolnic Newt albo akcja wczesniej w med ( tam gdzie czerwone swiatlo sie wlaczylo i skurczybyki zasuwaly szybem wentylacyjnym ) to Hudson trzymal detektor w reku. Pozdrawiam Edytowane 14 kwietnia 2008 przez artur z londynu Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 urocze, a jaka do cholery różnica czy ma w łapie czy na spluwie? chciałbyś w grze co chwila przełączać między spluwą o czujnikiem? w DooM3 grał? tam było wachlowanie z latarką - porażka na całej linii Cytuj
artur z londynu 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 urocze, a jaka do cholery różnica czy ma w łapie czy na spluwie? chciałbyś w grze co chwila przełączać między spluwą o czujnikiem? w DooM3 grał? tam było wachlowanie z latarką - porażka na całej linii Ja poruszylem sprawe filmu a nie gry. Detektor powinien byc dolnym lewym roku ekranu - na stale ( ew trzeba bedzie go znalesc albo szukac / ladowac baterie ). Pozdrawiam Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Oczywiście, że detektor to osobna maszynka - mam nawet figurkę Colonial Marine Hicks i detektor jak byk wisi na pasku na prawym ramieniu (tutaj druga wersja i więcej fotek). Ta panna miała zamocowany do swojej giwery, bo ona sama (giwera) była oburęczna i tak wielka, że inaczej by go nie mogła obsługiwać... Nie wiem dlaczego, ale do konsolowych gier z Alienem/Predem podchodzę z wielką rezerwą (pewnie dlatego, że od lat nie było w tym temacie hitu) - i to co na razie widzę od Segi jest zbyt piękne aby było prawdziwe. Obym się mylił... urocze, a jaka do cholery różnica czy ma w łapie czy na spluwie? chciałbyś w grze co chwila przełączać między spluwą o czujnikiem? w DooM3 grał? tam było wachlowanie z latarką - porażka na całej linii Trzeba przyznać, że Doom 3 był męczący z tym patentem, ale to rozwiązanie nadawało także unikalnego klimatu... Skoro chcemy od nowych konsol max. realizmu, nie można gapić się przez celownik na otoczenie wypatrując Obcych, a jednocześnie mieć przed oczami detektor non-stop. Konieczność sięgania po niego byłaby więc bardzo rajcownym patentem... A że pewnie wkurzającym to inna sprawa Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 kurde, zjazd nerdów czy co?:f chłopie, po kwadransie byś miał dosyć wachlowania niech pikanie robi paranoię, to już będzie dobre a DooM3 był irytujący, po prostu - co to za komandos co nie potrafi używać naraz pistoletu i latarki? kretyn jakiś a nie komandos edit: niech on działa cały czas, jak nie wiesz skąd idzie to nic tylko srasz w nogawki, a jak już chcesz rzucić okiem to wtedy ekszyn baton czy inne ekłipment gizmo gra ma przede wszystkim dawać frajdę (nawet tak chorą) a nie frustrować Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 O widzisz - to najlepsze rozwiązanie imo: pikanie non-stop i po jego natężeniu określasz odległość, a jak już pory pełne to wtedy sięgasz po detektor. Cytuj
rymek1987 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 A no właśnie.Artur z Londynu rację ma.Motion Tracker trzymany był w łapkach:)I to nie ma podziału na części:) Tracker był w rękach cały czas:) To oddzielna część ekwipunka:) BUTCHER napisał że od dawna nie było hitu gry na podstawie obrazu Aliensa/Predatora.Teraz może być przełom:) I ja na to licze:) Cytuj
Wojthas 93 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Jak dla mnie to sposób używania detektora może być taki jak latarki w doomie ( podbija klimat, a zresztą detektor ma pomóc wykrywać obcych, nie jest tak niezbędny jak latarka, więc takie rozwiązanie jest całkiem dobre). Chociaż równie dobrze mogłoby to działać tak jak radio w silent hillu. Cytuj
LiŚciu 1 313 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Detektor musi być osobno... Ma być realistycznie.. a nie że biegasz i młucisz biednych obcych bo wiesz gdzie Oni są... ja chce się poczuć jak Marine w obcym ... ma być mega realistycznie... 1 Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 jak niby byś wiedział gdzie są jak to jest detektor ruchu? beeeeeeeeep beeeeeeeeeeep o gdzieś są, ale gdzie? dookoła schiz większy edit: no nie ma to jak realizm z filmu s/f, niech jeszcze realistyczne spluwy dadzą, rotfl Cytuj
artur z londynu 0 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Hmm, wg mnie fajnie by bylo, jakby ten caly detektor ruchu byl niewidoczny i tylko ciche pyk pyk bys slyszal. No i nagle jakies delikatne pik a potem drugie lekko glosniejsze pik. Po chwili pik zamienia sie w pik pik pik i to calkiem glosne. Wciskasz B button lub inny L2 i na ekrane widzisz wychylajaca sie lape z detektorem ktory pokazuje od zaj...bania bialych pulsujacych plameczek i slyszysz tylko pik pik pik pik pik a detektor nie potrafi odczytac ich lokalizacji - kreci sie w kolko - motyw z filmu. Ja juz narobilem w pory. Pozdrawiam Cytuj
Wojthas 93 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Niech jeszcze dorzucą patent z usuwaniem obcego z ciała ( tak jak to było w Aliens na playstation ) to na prawdę będzie miodzio. Wie ktoś, kiedy pojawi się jakiś trailer? Same screeny mi już nie wystarczają Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 artur, dokładnie o to mi chodziło Cytuj
okens 541 Opublikowano 14 kwietnia 2008 Opublikowano 14 kwietnia 2008 urocze, a jaka do cholery różnica czy ma w łapie czy na spluwie? chciałbyś w grze co chwila przełączać między spluwą o czujnikiem? w DooM3 grał? tam było wachlowanie z latarką - porażka na całej linii To wachlowanie akurat uwazam za chyba jedyna rajcowna opcje dooma3, zawsze miales ten problem... gdy chcesz rozjasnic pomieszczenie jestes bezbronny, gdy idziesz przygotowany do strzalu jestes slepy. Ale w przypadku potyczki z alienami to raczej sposob ktory nie mialby najmniejszych szans, tym bardziej, ze do facehuggerow( pewnie napisalem z bledem) trzeba mniec refleks O widzisz - to najlepsze rozwiązanie imo: pikanie non-stop i po jego natężeniu określasz odległość, a jak już pory pełne to wtedy sięgasz po detektor. Coz detektor wraz z licznikiem odleglosci w tej grze jest nielada atrakcyjna, swietnie ubarwiajaca klimat zabawka. Wchodzac do pomieszczenia mimo, ze detektor wskazuje cos za sciana, to cos nie koniecznie musi znajdowac sie na tym samym poziomie co ty Gre AvP( jedynke) skatowalem na maksiora wszystkimi trzema postaciami( wiecie, ze w przypadku aliena zaczynalo sie jako maluszek i z czasem wzrastalo)(no i opcja z wysowaniem jezyka byla fajna) i najbardziej mimo wszystko przypadl mi do gustu colonial marines wlasnie. Plansze z czego pamietam( a przynajmniej wiekrzosci) byla oparta na filmowych terenach( ostatnia walka i koniecznosc odbespieczania komory wylotowej ukrywajac sie pod kratami a finalnie wyssanie krolowej to przeciez ewidentne zakonczenie jednej z czesci) i musze przyznac, ze gra ta to byl PRZEHICIOR jak nie wiem co. Opcja detektora( stale zamocowanego w lewym dolnym rogu) to klimatyczna masakra ale wlasnie wiele frajdy miales gdy traciles ta funkcje na czas uzywania noktowizora ktory z koleii byl dosyc potrzebnym gadzetem dlatego tez wazne jest dla mnie jak to bedzie rozwiazane Cytuj
LiŚciu 1 313 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 (edytowane) edit: no nie ma to jak realizm z filmu s/f, niech jeszcze realistyczne spluwy dadzą, rotfl Skrót S/f oznacza science - fiction czyli fikcje - naukową... Jak rozumiesz fikcje naukową?? Jest to pokazanie jak najbardziej realistyczne tego co może się zdarzyć w przyszłości...Skoro Ty oglądasz bajki fantastyczne i nazywasz je s/f to szkoda mi Ciebie bo nie wiesz co czynisz:-/.... A co do spluw to niewiele się one różnią od tego czym się strzela teraz... M4A1 tylko że w obudowie to Pulse Rifle...W Obcym dwójce bym shotgun , smartgun i zwykłe pistolety oraz miotacz ognia... No chyba że Ty gdzieś lasery widziałeś... ale to był pewnie Star Trek... Edytowane 15 kwietnia 2008 przez ListuniO 1 Cytuj
rymek1987 0 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 A Alienowy Smart Gun?:)W rzeczywistości jakoś nie mogę sobie znaleść odpowiednika do tej RURY:).Wszak w Decydującym Starciu miała czujnik środka ciężkości:)Luśnia sama nakierowywała się na korpus przyszłej ofiary:) Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 15 kwietnia 2008 Opublikowano 15 kwietnia 2008 edit: no nie ma to jak realizm z filmu s/f, niech jeszcze realistyczne spluwy dadzą, rotfl Skrót S/f oznacza science - fiction czyli fikcje - naukową... Jak rozumiesz fikcje naukową?? Jest to pokazanie jak najbardziej realistyczne tego co może się zdarzyć w przyszłości...Skoro Ty oglądasz bajki fantastyczne i nazywasz je s/f to szkoda mi Ciebie bo nie wiesz co czynisz:-/.... A co do spluw to niewiele się one różnią od tego czym się strzela teraz... M4A1 tylko że w obudowie to Pulse Rifle...W Obcym dwójce bym shotgun , smartgun i zwykłe pistolety oraz miotacz ognia... No chyba że Ty gdzieś lasery widziałeś... ale to był pewnie Star Trek... dywaguj dalej na temat realizmu , a ja się będę śmiał, jak najbardziej realistyczny jest stworek z kosmosu z kwasem zamiast krwi i kosmiczne kommando walczące z nimi ku chwale korporacji - chłopie, to jest rozrywka, drzeć pasy o "realizm" to już żenada - bo czujnik był oddzielnym sprzętem!!!!! a w pulse rifle mieli milion pięćset a nie dwa miliony pocisków!!! apage niewierni!!!!! to ja spytam tak, to ten żołnierzyk jest takim kretynem że nie może sobie nawet przywiązać czujnika do klamki? bo co? przepisy zabraniają? skoro science to i fiction, a przede wszystkim film akcji by dali laserki to by ich śmiechem zabito - to nie bajeczka jak SW ołów wygląda i brzmi lepiej rymek, bodajże coś na wzór smarta istnieje, spluwa sprzężona z kaskiem i celownik a'la advanced warfighter ale daleko temu do tego co widziałeś w filmie, ot prototyp Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.