Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Killzone 2 technologicznie bedzie sie mialo nijak do Reach i nie odnosze sie tu tylko do grafiki. Wez to na rozsadek, majac liniowa rozgrywke mozna sie pokusic o tony efektow i kosmiczne tekstury jak w KZ2 i U2, tworzac otwarte levele nalezy sie liczyc z pewnymi ograniczeniami, ale i tak Reach prezentuje sie swietnie, nie mowiac o tym ze na chartsach sprzedazy powali KZ2 na kolana i dodatkowo stanie na krzesle co by triumfalnie oddac mocz na gre Goryli.

 

Jedyna gra, ktora pokazala moc PS3 to GoW3, ktory jest oszalamiajacy, ale jezeli tech demo Gearsow 3 na nowym UE cos rzeczywiscie zwiastuje, to Kratos dostanie rumiencow z zawstydzenia.

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

A Uncharted 2, Killzone 2? Obok GoW-3 to obecnie najładniejsze gry.

 

Na Gearsy 3 liczę, oj liczę, że wypalą gały.

 

Zresztą zapraszam do newsa w dziale Xbox360 który praktycznie już potwierdza Girsy trzecie ;].

 

W KOŃCU!!!

Opublikowano

Wiesz w ogole cos o Reach czy tak sobie mamroczesz?

 

CryEngine nie jest dedykowany dla PS3, bo nie chcial nawet na niej ruszyc na prezentacji ROTFL.

Opublikowano

Tak. Pierwszy Crysis też miał być graficzną bombą jądrową, że żadna konsola tego nie pociągnie... Nie dość, że gra odniosła porażkę w sprzedaży to jeszcze wszyscy o niej dość szybko zapomnieli. Guzik mnie obchodzi czy CryEngine 3 był/jest wciąż pisany z myślą m.in. o PS3 czy nie. To raczej silnik dla kolejnej generacji gier.

 

A z tym Halo Reach to śmieszy mnie zawsze, że Bungie tak się chwali tym, że po raz pierwszy w serii zastosowali motion cap. Ta gra nie wygląda jakoś przecudownie, a do graficznych perełek na PS3 nawet się nie umywa. I to nie jest fanboystwo, tylko czysta prawda.

Opublikowano
Tak. Pierwszy Crysis też miał być graficzną bombą jądrową, że żadna konsola tego nie pociągnie... Nie dość, że gra odniosła porażkę w sprzedaży to jeszcze wszyscy o niej dość szybko zapomnieli. Guzik mnie obchodzi czy CryEngine 3 był/jest wciąż pisany z myślą m.in. o PS3 czy nie. To raczej silnik dla kolejnej generacji gier.

 

A z tym Halo Reach to śmieszy mnie zawsze, że Bungie tak się chwali tym, że po raz pierwszy w serii zastosowali motion cap. Ta gra nie wygląda jakoś przecudownie, a do graficznych perełek na PS3 nawet się nie umywa. I to nie jest fanboystwo, tylko czysta prawda.

 

Nie mowimy o Kryzysie jako grze, chodzi o silnik, ktory zapewne bedzie dosc popularnym narzedziem.

 

Co do Reach to wstrzymajmy sie do jakiegos porzadnego gameplay'u w HD z singla. Ale powiedz mi jaka gra na PS3 ma do 40 aktywnych jednostek AI i 20 pojazdow na raz?

Opublikowano

W lidze najlepiej wykonanych ex'ów na X360 Reach się może i wyróżnia, ale nie jest to ten poziom, do jakiego przyzwyczaiły mnie już gry podobnego statusu na PS3. Sama gra pewnie crap'em nie będzie.

 

Ale powiedz mi jaka gra na PS3 ma do 40 aktywnych jednostek AI i 20 pojazdow na raz?

 

To nie jest pytanie, które w jakiś sposób może podważyć techniczną wyższość PS3 nad X360, ponieważ to jest zależne od upodobań developer'a w stosunku do możliwości sprzętu. Ale założę się, że na PS3 w jeszcze lepszej oprawie nie byłoby z tym problemu.

Edytowane przez NEMESIS U.S.

Opublikowano

Naprawde myslisz, ze miedzy PS3 a X360 jest jakos namacalna roznica mocy?

Opublikowano

Jak na razie to materiały z Reach wyglądają paskudnie, więc za bardzo nie wiem o co się rozchodzi. (Zaraz ktoś wyskoczy, że to preaplha) Osobiście bardzo powątpiewam, by Bungie przeskoczyło graficznie takiego ME2.

Właśnie przeszedłem K2 i gierka właśnie czasami puszcza nas w otwarte pole (chociażby buszowanie mechem EXO) i zasadniczo ma tereny o wiele bardziej otwarte niż te, np. z CoDa, więc nie wiem czego się Psyko czepiasz.

No i te GeoW to będziemy porównywać w 2011 z Un3 i K3 a nie z dzisiejszym Bogiem Wojny. Który i tak je zje na śniadanie.

Opublikowano

A z tym Halo Reach to śmieszy mnie zawsze, że Bungie tak się chwali tym, że po raz pierwszy w serii zastosowali motion cap. Ta gra nie wygląda jakoś przecudownie, a do graficznych perełek na PS3 nawet się nie umywa. I to nie jest fanboystwo, tylko czysta prawda.

I ja się pod tym podpiszę.

 

Oczywiście nie ma co oceniać póki co Halo: R, bo gra jeszcze nie wyszła. Co na razie kilka screenów, i jakiś tam filmik/i.

 

Ale póki co gra wyglądnie jak dla mnie słabo. Walą mnie otwarte przestrzenie i inne bajery, po prostu robi to na mnie zerowe wrażenie jak na razie.

 

Killzone 2 myślę, że nie ma o co bać się ;p.

 

ME2 robi o wiele większe wrażenie niż H: R.

 

A Girsy 3 to zjedzą na śniadanie graficzne i gameplayowo całe Halo ha.

 

@Blue zgapiłeś ode mnie kwestie z mojego posta ;p.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

No (pipi)a. Reach wyglada jak na wczesna wersje bdb, tylko materialy z multi sa slabsze, ale te ma do tego prawo. Nie ma sensu wyjezdzac z CoDem, bo to tez liniowa gra. Jedyna przewaga graficzna przejawiajaca sie w kilku tytulach to zasluga 1st party dev'ow. Nie wiem dlaczego MS nie cisnie Rare, sprzedal Bizzare itd. Ale mysle, ze wiedza co robia. Szkoda tez NG2, ktore technicznie bylo bardzo srednie, ale to wina perturbacji w tamtym okresie, do ktorych doszlo w Tecmo.

 

Nie jestem zadnym zaslepionym fanbojem, sam plasnuje kupic PS3, ale naprawde malo tytulow trafia w moje gusta ze strony Sony. Coz nastal czas multiplatform, tak naprawde o zakupie konoli decyduje teraz osobista preferencja danego pada i ex'y, ktore mozna policzyc na palcach jednej reki dla danej konsoli.

 

@Slupek

 

Halo = GoW > reszta shooterow tpp, fpp :)

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Nieprawda! Ro ty Zgapiłeś zdania! A moja konsolo jest moisza niż twoisza! :teehee:

 

EdiT: Bungie nigdy nie górowało w kwestii grafiki i już teraz widać, że wiele to się nie zmieni. W materiałach z Reach nie ma nic odkrywczego, nie ma nic świeżego. To nadal ta sama, identyczna gra z trochę lepszą grafiką. Szkoda ludzi, którzy się podniecają, że można w końcu wykonać egzekucję.

Edytowane przez Mr. Blue

Opublikowano

Naprawde myslisz, ze miedzy PS3 a X360 jest jakos namacalna roznica mocy?

Czasami tak naprawdę nie chodzi o moc konsoli, tylko o moc producentów gier, ich talent. Jednak sami mistrzowie z Naughty Dog powiedzieli, że poziom do jakiego udało im się dotrzeć w Uncharted 2 był możliwy tylko na PS3. PS3 i tak jest lepsze pod względem przerobowym od X360, bo nie wierzę, że przez tyle czasu MS przy swoich funduszach nie wydali by na 360 czegoś równie mocnego co najnowsza gra ND. Po za tym technologicznie PS3 X'a wyprzedza o mniej więcej rok, bo rok później weszła na rynek.

Opublikowano

No a co ma mowic w Niegrzeczny Pies, jasne ze gloryfikuja sprzet Sony. Fakt, ze Sony ma lepszych 1st party dev'ow, No i co z tego, ze PS3 wyszlo rok po launchu 360atki, nie znaczy to ze wyprzedza ja technologicznie o rok. Wiele razy sami producenci poruszali kwestie mocy i wyszlo na to, ze obie konsole sa porownywalne, jedyna roznica w tym ze PS3 moze miec troche wiecej efektow, mozliwe ze w jakims malym stopniu jest silniejsza, ale obie konstrukcje maja swoje pros i cons, wiec IMO ich moc sie rownowazy.

 

@Mr. Blue

 

EdiT: Bungie nigdy nie górowało w kwestii grafiki i już teraz widać, że wiele to się nie zmieni. W materiałach z Reach nie ma nic odkrywczego, nie ma nic świeżego. To nadal ta sama, identyczna gra z trochę lepszą grafiką. Szkoda ludzi, którzy się podniecają, że można w końcu wykonać egzekucję.

 

Wcale, Halo CE i Halo 2 to graficzne koszmarki, ktore zjadl pierwszy Killzone.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Ani Halo ani Halo 2 nie były rewolucyjne w swoim czasie. A to że zjadły pierwszego Killzone to chyba oczywiste, co? Xbox >>> PS2. Ale porównując je do takiego Blacka na Xboxie, to były biedne. A nie wspominam o Halo 3 które jest graficzną i fabularną porażką.

Opublikowano

No a co ma mowic w Niegrzeczny Pies, jasne ze gloryfikuja sprzet Sony. Fakt, ze Sony ma lepszych 1st party dev'ow, No i co z tego, ze PS3 wyszlo rok po launchu 360atki, nie znaczy to ze wyprzedza ja technologicznie o rok. Wiele razy sami producenci poruszali kwestie mocy i wyszlo na to, ze obie konsole sa porownywalne, jedyna roznica w tym ze PS3 moze miec troche wiecej efektow, mozliwe ze w jakims malym stopniu jest silniejsza, ale obie konstrukcje maja swoje pros i cons, wiec IMO ich moc sie rownowazy.

 

 

Wcale, Halo CE i Halo 2 to graficzne koszmarki, ktore zjadl pierwszy Killzone.

 

Po prosu włodarze z ND potwierdzili tylko ogromny potencjał PS3 + zareklamowali sprzęt Sony. Zresztą nie trzeba słuchać ich dywagacji na ten temat tylko wystarczy zagrać w U2, żeby się przekonać o "powerze" tej konsoli. Jeśli X360 byłby w stanie coś takiego wygenerować to już byśmy widzieli w tym zakresie jakieś efekty. Podejrzewam, że ex'y na 360 poziom tych obecnych na PS3 osiągną dopiero za rok.

 

Wcale, Halo CE i Halo 2 to graficzne koszmarki, ktore zjadl pierwszy Killzone.

 

W latach 2002-2004. Czasy się zmieniły. A jeśli już to wtedy te "graficzne koszmarki" połykał jeszcze pierwszy Metroid Prime. Patrzmy na to, co jest teraz.

Opublikowano

Byly rewelacyjne, w szczegolnosci CE, 2 mniej, ale tez robila wrazenie w 2k4.

 

Dla scislosci powiem, ze chodzilo mi o ND i Santa Monica, widac ze maja ogromny support Sony. Ale Sony musi miec na to parcie i ma, bo w duzym stopniu zyje dzieki dywizji SCE.

 

Mysle ze Alan Wake, spokojnie podejdzie pod poziom U2, tylko nie bedzie to tak widoczne jak w produkcji ND, tzn bez oczoje.bnosic i efekciarstwa :)

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Mocno w to wątpię, ale okaże się w praniu. Nie jestem żadnym game-koderem, ale w U2 poprzeczka stoi baaardzo wysoko.

Opublikowano

Co do 1st party developerów z MS...

MS wie, że ładnie wyglądają gry nie zarobią na siebie dużo, ba, jest masa przykładów średnich/dobrych opraw w grach (np. MW2) które zarabiają krocie, przebijając pod względem przychodu piękne tytuły.

 

Teraz wyobraźcie sobie, że takie Rare tworząc mało popularną platformówkę domaga się większej ilości $ i czasu, IMO MS w takiej sytuacji ich wyśmiewa. Bo i po co dawać im dodatkowy czas i $, lepiej kasę z deweloperki przeznaczyć na marketing.

 

Biznes jest biznes, wojny fanbojów o poligony to tylko nic nie znaczące wojny fanbojów, taka prawda :rolleyes:

Opublikowano

Jaka gra ze srednia oprawa, czy tam dobra (napewno dla MW2 te stwierdzenie jest krzywdzace) robi kupe siana, pomijajac trademarki a'la krol Minos takie jak, np. Halo? Pomijamy pseudo gry na pasciarskie Wii.

Opublikowano

 

 

Nie jestem zadnym zaslepionym fanbojem, sam plasnuje kupic PS3, ale naprawde malo tytulow trafia w moje gusta ze strony Sony. Coz nastal czas multiplatform, tak naprawde o zakupie konoli decyduje teraz osobista preferencja danego pada i ex'y, ktore mozna policzyc na palcach jednej reki dla danej konsoli.

 

absolutnie jestes pewien, ze chodzi ci o obie konsole?

bo nie licze gier ktorych nie mam i nie planujue miec (motorstormy, infamous, haevenly sword, mag, resistance)

wywalilem z listy ratcheta qfb, bo to w sumie gra z psn

a takze singstary i buzzy, bo.. eee bo tak

a i tak mi sporo palcow brakuje

 

jak juz przy exach jestesmy to w roku 2010 sony wydalo maga, heavy rain i god of3 war a konkurencja co?

przypominam, ze tytul ekskluzywny na dana latforme to taki w ktory nie pogramy nie majac danej platformy

Opublikowano

Napisalem subiektywnie, o grach wartosciowych z mojego punktu widzenia. Ja ze exy przyjmuje gry, ktore ukazuja sie tylko na danej konsoli, to czy ukazuja sie tez na PC jest dla mnie nie istotne. Idac tym tropem: oprocz ME 2 nie ma nic narazie, ale z drugiej strony Sony juz wyprztykalo sie z asow, a mamy dopiero marzec, czuli zero blockbusterow do swiat.

 

kacie_robercie, czemu zmieniles nick/masz nowe konto?

Opublikowano

Akurat w kwestii Halo nie ma co dyskutować o grafice.

Halo sprzedawało najwięcej konsol. ZAWSZE

Chodzi o fabułe, która w 3jce jest niejaka ( popraw Mnie Barth jak się mylę ) lecz całe uniwersum jest bardzo dobre, tu taki KZ2 grafiką nadrabia, gdzie fabuła jest kaszaniasta ( w porównaniu do HALO )

 

Co do reszty gier. Epic ze swoimi Gyrosami napewno dał kopa w dupe SONY aby Ci się ruszyli, lecz po Gears of War3 można liczyć na ciekawe gry także na PS3

 

Co do Crysisów gra to symulator roślinności/fizyki a nie gameplay.

 

Co nie zmienia faktu że sercem bardziej jestem przy X360 niż przy PS3, naprawde na PS3 kończę tylko największe perełki, całą reszta + multi ląduje w nośniku X360, czasem PC ( UT3/StarCraft2 Beta )

 

Lecz kwestia mocy konsol, nie będę się wypowiadał, bo znów Grigori będzie walczył ze swoimi "efektami" które są ponad DX.

Opublikowano

Po tym co pokazało Bioware przy okazji ME2 czy też co pokaże UBI przy Conviction można by pomyśleć, że Epic czyli masterzy UE3.5 przy Gears 3 ich przeskoczą, ale moim zdaniem po trzecich Girsach nie ma co się spodziewać jakiegoś specjalnego oczopląsu ponad to co zrobili Bioware i UBI, którzy pchnęli engine już pewnie niemalże do granic jego możliwości. Epic prędzej zaskoczy nas zmianą lokacji gry, myślę że dżungla z tech dema nie jest przypadkowa.

Opublikowano

Mysle, ze przeskocza, bo jako tworcy UE znaja go zapewne na wylot, choc nie bedzie to roznica mogaca zdyskwalifikowac SC czy tez ME 2 z jakiejkolwiek kompetycji. Mozna sie klocic, ale dopiero po pogrzebach 360atki i PS3 bedzie mozna z pelna odpowiedzialnoscia wylonic technicznego krola obecnej generacji. Gdzies za 2 lata. No i niech MS zrobi w koncu jakiegos handhelda, bedacego przy okazji dobrym odtwarzaczem audio/video i browserem www.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Myślę, że takie Splinter Cell będzie łatwo graficznie przeskoczyć trzecim Girsom. I nie chodzi nawet tutaj o aspekty czysto techniczne.

 

Ale wystarczy wspomniana dżungla, deszcz, parę Brumaków, Corpserów czy innych nowych bydlaków. Łamiące się drzewa, porządna zadyma z Locustami. Czyli krótko mówiąc rozmach i już będziemy mieli efekt WOW. Który przebije Splinter-a "oczopląsem".

 

Też mi się wydaje, że dżungla z tech dema nie była przypadkowa.

Edytowane przez SłupekPL

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.