Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

co nie zmienia faktu, ze x360 [stare z wyprzedaży i nowe] sprzedaje sie bardzo dobrze, a bundle z reach jeszcze podbije sprzedaż.

Opublikowano

GT 4 10.38 mln

Halo 3 11.07 mln

 

Faktycznie, lepiej.

 

:turned:

 

A GT3 14,89. :potter:

Opublikowano

ODST nie bylo pormowane jako cos nowego i mialo cyferke w tytule - 3. Reach to zupelnie nowy projekt, mysle ze spokojnie moze mu styknac 15 baniek saled units.

Opublikowano

Aktualizacje w PS3 to zmora. Chcę sobie pograc w Heavy Rain i nie mogę z marszu, MUSZĘ dociągnąc jakąś aktualizację, 226MB. Masakra. Aktualizacje i patche w 360 to kilka sekund. PS3 ma świetne gry, sprzęt jest mocarny, ale zdecydowanie nie jest user-friendly. I dlatego sprzedaje się słabiej niż konkurencja

Opublikowano

Kazda aktualka na 360 to maks kilkanascie sekund. Kazda.

Opublikowano

Tylko patche do BF:BC2 i Burnouta były opcjonalne (ważyły kilkaset MB).

Opublikowano

Nigdy nie płaciłem za online (Gold) i nigdy nie kupię kota w worku (Plus).

 

A jeżeli chodzi o patche na 360... Stary, nie mam pojęcia. Faktem jest, że ściągają się w kilka sekund. Na PS3 lecą szybko, ale są potwornie duże. W Uncharted 2 to chyba było z 600 MB? Masakra. Patche na X360 muszą byc mniejsze, nie ma siły. Przecież nie ściągnę 300 MB w mniej niż minutę. Może chodzi o łatwośc programowania na X360 i dlatego łatki mogą byc mniejsze? Może chodzi o szybkośc napędu? Trzeba by zapytac kogoś kto się na tym zna.

 

edit: Po prostu bombowo! Wyskoczył błąd pobierania, wywaliło mnie do dasha. Pobiera się od nowa. Ciekawe, czy dzisiaj zagram w tego Heavy Raina?

Edytowane przez Albert Wesker

Opublikowano

Łatki muszą być mniejsze ponieważ nie każda konsola posiada HDD. Nie wiem jak to robią, ale to faktycznie dobra rzecz. Update'y w PS3 to niepoważne traktowanie gracza, raz chciałem włączyć jak przyszli znajomi Burnouta a tu patch. Pół godziny czekania. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Mogli by ewentualnie dać ściąganie w tle.

Opublikowano

Nie miałem żadnej gry multiplatformowej na PS3, w multiplatformy gram na X360. Ale każda aktualizacja, patch, łatka to kilka sekund. Góra minuta. Tak wielka aktualizacja jak NXT trwała 10 minut. Raz w ciągu życia konsoli. Jeżeli chodzi o Uncharted to niewiele mnie interesuje co tam w tej łatce jest. Chcę pograc - muszę dociągnąc 500 mega.

Opublikowano

Oj Grigori Grigori, tylko kiedy preoredery były blokowane to ja to sprawdzałem w tych sklepach i faktycznie nie można było złożyć preorderów na "s".

 

Pytasz się gdzie są teraz ci chętni na nowe konsole - powiem Ci tak, może w końcu po 6 tygodniach rynek się nasycił, powtórzę to dla Ciebie "po 6 tygodniach" :)

 

Ktoś się mnie tu pytał o te preordery na Reach. Tu jest ostatnia lista z VGC, oczywiście tylko dla USA.

 

http://www.vgchartz.com/preorders.php?date=40377

 

A tu link do zestawienia preorderów paru gier: http://gamrconnect.vgchartz.com/post.php?id=3543198

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Ahahahahahahahahaha!!!! Skończyło się patchowanie, zaczęła instalacja :lol: :lol: :lol: Mija właśnie 40 minut odkąd postanowiłem pograc chwilę w HR przed F1. Ciekawe, czy zdążę

Opublikowano

Oj Grigori Grigori, tylko kiedy preoredery były blokowane to ja to sprawdzałem w tych sklepach i faktycznie nie można było złożyć preorderów na "s".

 

Pytasz się gdzie są teraz ci chętni na nowe konsole - powiem Ci tak, może w końcu po 6 tygodniach rynek się nasycił, powtórzę to dla Ciebie "po 6 tygodniach" :)

No, i zgodzie z moją intencją zatoczyliśmy koło i a Ty zdołałeś zaprzeczyć sam sobie. Jeszcze wczoraj sprzedaż miała zapierdalać aż do świąt, a dziś rynek już się nasycił. I tak to lubię. :)

 

Nasycił w sensie, że ludzie którzy chcą kupić w sklepie może po 6 tygodniach od premiery mogą już to normalnie zrobić. A sprzedaż zasówa dalej, ostatnie dwa zestawienia VGC to identyczna sprzedaż bez spadku.

 

Albert Wesker: A po co Ci ten patch, co bez niego nie da się grać czy jak ?

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Podobno zwiechy bez niego są

Opublikowano

ODST nie bylo pormowane jako cos nowego i mialo cyferke w tytule - 3. Reach to zupelnie nowy projekt, mysle ze spokojnie moze mu styknac 15 baniek saled units.

 

Nie powiedziałbym że 15 baniek, mimo że to Halo to jednak są 3 kwestie:

 

1. Halo 3 to było pierwsze Halo na X360

2. Halo 3 to zwieńczenie trylogii

3. Brak Masterchiefa w Reach

 

Reach mimo że zapowiada się na najlepsze Halo i grę pretendującą do GOTY moim zdaniem może się sprzedać gorzej.

Opublikowano

ODST nie bylo pormowane jako cos nowego i mialo cyferke w tytule - 3. Reach to zupelnie nowy projekt, mysle ze spokojnie moze mu styknac 15 baniek saled units.

 

Nie powiedziałbym że 15 baniek, mimo że to Halo to jednak są 3 kwestie:

 

1. Halo 3 to było pierwsze Halo na X360

2. Halo 3 to zwieńczenie trylogii

3. Brak Masterchiefa w Reach

 

Reach mimo że zapowiada się na najlepsze Halo i grę pretendującą do GOTY moim zdaniem może się sprzedać gorzej.

 

Reach sprzeda się przynajmniej tak dobrze jak Halo 3, będzie tylko jedna różnica - Reach osiągnie poziom 11 mln dużo szybciej niż Halo 3. Bardzo możliwe, że stanie się tak w przeciągu roku. Gry Halo mają to do siebie, że sprzedają się bardzo dobrze non stop: Halo 3 ciągle schodzi po 8-10 tys. tygodniowo, a ODST po ok. 30 tys. ODST na starcie zanotowało sprzedaż na poziomie 2.2 mln teraz jest już ok. 5.5 mln.

 

Kiedyś myślałem, że Reach będzie pierwszą grą na X360, której stuknie 15 mln, ale teraz bardziej prawdopodobny wydaje mi się poziom 13 mln w okresie 2-3 lat od premiery.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Ahahahahahahahahaha!!!! Skończyło się patchowanie, zaczęła instalacja :lol: :lol: :lol: Mija właśnie 40 minut odkąd postanowiłem pograc chwilę w HR przed F1. Ciekawe, czy zdążę

wylacz modem i idz do kafejki ( napewno gdzies tam w okolicy jakas masz) i sciagnij sobie tego patcha ;)

nigdy nie sciagalem patcha dluzej niz 15-20 minut a lacze mam strasznie slabe.

Opublikowano

Na X360 fajnie się patche do gier ściągają - mrugniesz trzy razy i po sprawie :P

Opublikowano

Szpic, a poczytaj moje posty wyżej, co? Napisałem, że wyskoczył błąd przy 70% i zaczęło się ściągac od nowa. Nawet te Twoje 15 minut i tak wiecznośc czy kilku sekundach na X360

Opublikowano

Mam 25MB downloadu i PS3 nigdy nie wykorzystalo max mojego lacza. Patche zawsze woooolno sie sciagaja (plus dlugie instalacje) w przeciwienstwie do X360 gdzie wszystko idzie z taka predkoscia na jakie lacze pozwala.

Opublikowano

A jakie masz łącze? Jak mam w nocy 8m a znajomy 16m i prawie zawsze (prawie, bo raz na jakiś czas PSN widocznie bywa przeciażone) ściąga na max łącza.

Opublikowano

Tak to gdybanie. Jak ktoś wie, jak jest z grami multi, które były dostały identyczne patche na obu konsolach, to niech powie, może na tej podstawie wyciągnie się jakieś wnioski. Na razie widzę tylko, że dwie wymienione multiplatformy BF i Burnout miały patche tak samo ciężkie, ale z niezrozumiałego powodu opcjonalne. Czy jak się ich nie ściągnęło, to nie można było zagrać w multi?

 

Dokładnie tak to działa, w burnie i bc2 na xie nie zagramy na multi, jeżeli nie ściągniemy patcho-dlc z marketplace. Widać Sony nie ma żadnej restrykcji dotyczących maksymalnej wielkości patchy, dlatego na pleju ściąga się to od razu, łącznie z dlc, a na xie muszą developerzy jakoś to inaczej obchodzić, właśnie wrzucając patcho-dlc i samo darmowe dlc osobno na marketplace ;) 

 

Aha, jak komuś śpieszy się, by pograć, bądź pokazać grę kumplom, to nikt go nie zmusza do ściągnięcia update'a od razu. Magiczny przycisk 'O' przerywa proces ściągania i uruchamia grę.

Edytowane przez bountyhunter

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.