Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Oby nie :unsure:

 

Jezeli juz to cos w stylu Move, tyle ze na maksa dopracowane, zadnego szajsu kamerkowego typu Kinect.

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Kolejne konsole będą miały pady w standardzie. Kontrolery ruchu będą ewentualnie dodawane do bundli. Jak by tak ludzie chcieli w gry hardcorowe grać przy ich pomocy to zamówienia na Move przebijałyby sufit, a i hardkorowe gry lepiej by sobie na Wii radziły.

 

Jak Sony i M$ mają trochę oleju w głowie to na starcie nowych konsol zorientują się zarówno na tych co chcą grać na padzie i na tych co będą chcieli nowinek ala Move/Kinect.

Opublikowano

Albo zrobią hybrydę pada z kontrolerem ruchowym. Wyobrażacie sobie dualshocka 4, który niczym się nie różni od trójki, a którego można w połowie "przełamać" dostając dwa kontrolery ruchowe? Hehe, fajny motyw :)

Opublikowano

Albo zrobią hybrydę pada z kontrolerem ruchowym. Wyobrażacie sobie dualshocka 4, który niczym się nie różni od trójki, a którego można w połowie "przełamać" dostając dwa kontrolery ruchowe? Hehe, fajny motyw :)

Przecież Move jest przełamanym Dual Shockiem z zastąpieniem prawej gałki kontrolerem ruchu. Po co komplikować i robić urządzenie wyglądające jak obecny pad, które można "przełamać" by sobie w golfa pograć za pomocą wykrywania ruchu?

 

Wspomnicie me słowa gdy przy premierze PS4 kontroler bazujący na Move lub może nawet nazywający się Move 2 będzie standardowym kontrolerem a pad, w obecnym kształcie, odejdzie, w obozie Sony, do lamusa.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Chodzi o to by kontroler był zarazem konwencjonalnym padem oraz kontrolerem ruchu c'nie? Sixaxis próbował, ale poległ.

 

BTW zawsze śmieszy mnie ta napinka na CoDa. Dobra gra, dużo kozackich akcji, przystępne multi, nie dziwota, że się sprzedaje. To tak jakby narzekać, że Transformersy w kinie biją rekordy.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Góral, Wii mnie nauczyło, że nie ważne jak dobry jest kontroler ruchowy to wciąż wychodzą i będą wychodzić gry, które potrzebują do działania normalnego kontrolera z dwoma gałkami i guzikami. Istnieje ogromna różnica pomiędzy szybkim ruchem całą ręką w przestrzeni kilkunastu centymetrów, żeby wykonać akcję na ekranie, a równie precyzyjnym, aczkolwiek szybszym ruchem kciukiem w przestrzeni kilku milimetrów.

Opublikowano

Ostatnio czytalem ze Quantic Dreams chce postawic na multiplatformowosc... Heavy Rain z obsluga Kinecta? Sceny lazienkowe nabralyby zupelnie nowego wymiaru :D

Opublikowano

QD poza HR robił gry multiplatformowe więc taki ruch nie powinien nikogo dziwić (jeśli do niego dojdzie). Liznęli trochę wewnętrznych tricków Sony to teraz mogą robić multiplatformy tak samo dobre na wszystkich konsolach.

 

Magik: Bez spoilerów mi tu bo nie grałem jeszcze ;)

Opublikowano

Activision :D

Opublikowano

No to wtedy na pewno to DLC do HR by wyszło.

 

Nie no co Ty. Przecież Kotick nie jest pazerny kasę i chce jak najlepiej dla graczy :potter:

Opublikowano

Wtedy to na pewno taka gra jak HR by nie powstała.

Opublikowano

No to wtedy na pewno to DLC do HR by wyszło.

 

Nie no co Ty. Przecież Kotick nie jest pazerny kasę i chce jak najlepiej dla graczy :potter:

Kotick to tłumaczy, że im więcej i częściej gracze mu płacą, tym lepszej jakości usługę im może oferować. W sumie patrząc na jakość darmowej usługi Słonych i płatny Xbox Live ma to sens. Czasem jednak ta dobroć o ciężar naszych portfeli zaczyna się robić niebezpieczna patrząc na genialny wynalazek EA czyli Online Pass.

Opublikowano

My konsolowi gracze, nie jestesmy PCtowymi piratami i potrafimy doskonale zarzadzac swoim funduszem na pielegnowanie naszego hobby. Gdy wydawanie pieniedzy na internetowe uslugi ma sens i widzimy w tym oplacalny biznes, robimy to. Gdy jednak opieka takich ludzi jak Kotick o zasoby naszych portfeli, przekracza granice przyzwoitosci, jedynym slusznym rozwiazaniem jest gest Kozakiewicza w ich kierunku.

 

Rzeklem.

Opublikowano

Góral, Wii mnie nauczyło, że nie ważne jak dobry jest kontroler ruchowy to wciąż wychodzą i będą wychodzić gry, które potrzebują do działania normalnego kontrolera z dwoma gałkami i guzikami. Istnieje ogromna różnica pomiędzy szybkim ruchem całą ręką w przestrzeni kilkunastu centymetrów, żeby wykonać akcję na ekranie, a równie precyzyjnym, aczkolwiek szybszym ruchem kciukiem w przestrzeni kilku milimetrów.

Wyobraź sobie, że kiedys nie było kontrolerów z gałkami i nikt się wielce nie burzył. Gracze przyjmowali rzeczywistośc taką jaka wtedy była. Po wprowadzeniu gałek te śmieszne kontrolery Nintendo odeszły do lamusa. Wieszczę, że tak samo będzie z Movem jako naturalną ewolucją obecnego pada. Za jedną, może dwie generacje wszystkie konsole będą miały w standardzie tego typu kontrolery co teraz Wiilot i Move.

 

O Kinectcie nie wspomniałem celowo bo to porażka jest. Nikt tego wynalazku oprócz M$ nie będzie na siłę promował w swoich przyszłych konsolach.

Opublikowano

Taki kontroler nie sprawdzi się w grach sportowych, zresztą nie wyobrażam sobie tego, jak tym grać np w Fifę.

Opublikowano

Normalnie. Bez użycia Move/prawej gałki. Wszystkie potrzebne przyciski masz w zestawie Move+Navi.

 

Co wy tacy krótkowzroczni jesteście? Move i navi to przecież nic innego jak rozdwojony pad, któremu brakuje jednej gałki.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Normalnie. Bez użycia Move/prawej gałki. Wszystkie potrzebne przyciski masz w zestawie Move+Navi.

 

Co wy tacy krótkowzroczni jesteście? Move i navi to przecież nic innego jak rozdwojony pad, któremu brakuje jednej gałki.

 

 

Proponuje pograć w nowe gry sportowe, prawa gałka odpowiada np w NBA za rzut, lub kierunek zwodu, a w takim NHL kierunek i moc strzału nie wyobrażam sobie jak to robić precyzyjnie movem. W fifie chyba też prawa gałka odpowiada za strzał ? czy nie ? ale w PES to już na bank ?

Opublikowano

Normalnie. Bez użycia Move/prawej gałki. Wszystkie potrzebne przyciski masz w zestawie Move+Navi.

 

Co wy tacy krótkowzroczni jesteście? Move i navi to przecież nic innego jak rozdwojony pad, któremu brakuje jednej gałki.

 

 

Proponuje pograć w nowe gry sportowe, prawa gałka odpowiada np w NBA za rzut, lub kierunek zwodu, a w takim NHL kierunek i moc strzału nie wyobrażam sobie jak to robić precyzyjnie movem. W fifie chyba też prawa gałka odpowiada za strzał ? czy nie ? ale w PES to już na bank ?

Następnym Movem zrobisz to precyzyjniej od gałki. Już ty się nie martw. Technologia wykrywania ruchu za pomocą kamery stale się rozwija czego dowodem jest precyzja Wiilota i precyzja Move. W związku z tym przy premierze kolejnej generacji taki kontroler jak Move 2 będzie w standardzie bo nie będzie ustępował w żadnemu joypadowi.

 

PS: Nie widzę problemu by zastąpić wszystkie czynności wykonywane za pomocą p. gałki k. ruchowym.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

W wyścigi, to się powinno grac na kierownicach;]

 

Ewentualnie będzie się korzystac z czegoś takiego:

 

medium_wii-wheel_front_rear_CA42EF700E3466510DBC9EE5323F8921.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.