Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Nie wyobrażam sobie grania w wyścigi na czymś w stylu Move.

W wyścigach za pomocą pada grasz prawa gałką? Bo nie wydaje mi się by taka gra wyścigowa istniała. Wszystkie mi znane wykorzystują lewą gałkę (DOSTĘPNĄ NA NAVI KONTOLERZE - zacznijcie (pipi)a myśleć) więc nią będziesz kierował. Opcją numer dwa jest dedykowana kiera. Opcja numer 3: przystawka do move'a a'la Wiilot wheel.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Nie wyobrażam sobie grania w wyścigi na czymś w stylu Move.

W wyścigach za pomocą pada grasz prawa gałką? Bo nie wydaje mi się by taka gra wyścigowa istniała. Wszystkie mi znane wykorzystują lewą gałkę (DOSTĘPNĄ NA NAVI KONTOLERZE - zacznijcie (pipi)a myśleć) więc nią będziesz kierował. Opcją numer dwa jest dedykowana kiera. Opcja numer 3: przystawka do move'a a'la Wiilot wheel.

Tyle ze w wyscigach robisz znacznie wiecej niz tylko skrecasz. Do normalnego operowania gazem i hamulcem potrzebujesz dwoch spustow badz dwoch galek analogowych...Navi ma 1 trigger i 1 galke. Nie na sie na tym normalnie grac w Gran turismo.

Edytowane przez Magik

Opublikowano

No a co masz w Move + navi? Dwa trigery, jedną gałkę i kontroler ruchowy zamiast drugiej. Ponadto krzyżak, pełen zestaw przycisków funkcyjnych (Ba! Dwa są podwojone) plus PS button. Funkcjonalnośc pada jak w pysk strzelił. No (pipi)a ręce opadają jak się was czyta. Czy ty widziałeś kiedyś, chociaż, zdjęcia Move i Navi obok siebie? Bo po twoich i majroa wypowiedziach wnisokuję, że nie bardzo. Albo nie patrzeliście dokładnie. Albo patrzeliście i... szkoda gadać.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Akurat o drugim spuscie w samym Move wiedzialem...99% fotek jest zrobionych z gory wiec nic tam nie widac. Da sie jakos Move i Navi polaczyc w jedna calosc? Jesli tak to gra na spustach bylaby ok. Natomiast jesli ktos uzywa drugiej galki jako gaz/hamulec to Move odpada.

Opublikowano

gooral, czego tak się ciskasz? granie na zadowalającym poziomie w sportówki/samochodówki i inne takie na Move to narazie śpiewka przyszłości, ja w tym momencie sobie tego nie wyobrażam za bardzo (a szczególnie opisane przez ciebie robienie tricków w fifie za pomocą Move). Pewno się to zmieni po jakimś czasie, mimo wszystko dla mnie wystarczy do takich gier pad.

Opublikowano

Przecież ten Wiilot wheel to crap. Jak na takim badziewiu grać komfortowo? Wygoda taka jak przy wyscigach z Kinecta, gdzie sterujemy z wyciagnietymi rekoma do przodu. Ewentualnie, dla wygody, mozna trzymac w nich talerz. No prosze Cie, Gooral. Zejdzcie z wyscigow, bo tutaj nawet pad wymieka. Kierownica to najsluszniejsze rozwiazanie. Do tego potrzebne sa pedaly, komfortowe siedzenie i stabilnie umiejscowiona kierownica przed Graczem.

 

Gooral, nie rewolucjonizuj wszystkich typow gier z Move. Na razie to swietny kontroler do platformowek, rodzinnych crapow i nawet zaryzykowalbym stwierdzenie, ze FPS-ów. Choć przy tych ostatnich wymaga to moim zdaniem jeszcze poprawek.

 

Swoja droga, Move rewelacyjnie sprawdzilby sie w Oblivionie. Mysleliscie o tym, ile by na tym ten tytul jeszcze zyskal?

Opublikowano
Leże i kwicze. Nie wyobrażam sobie precyzji i komfortu gry za pomocą takiego ustrojstwa.

Dlatego to opcja numer 3 a nie jeden.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

To nawet nie zasługuje na opcję nr. 10.

W ogóle bym czegoś takiego nie brał pod uwagę. Kto chce na tym badziewiu grać, to powinien jeszcze wyłączyć dźwięk w TV/ampli i robić ustami "brum, bruuuum..." :rofl:

Opublikowano

Ty za to robisz brum brum przy kierownicy maniaku gier wyścigowych mający wszystkie kiery świata na chacie. Takie ironie w twoich ustach są nie na miejscu. A wracając do sprawy - kiera jako wiilot, move została wspomniana bo w przypadku tego pierwszego istnieje. Nie dlatego, że uważam iż to dobry sposób kierowania autem w grze.

Opublikowano

Góral, Wii mnie nauczyło, że nie ważne jak dobry jest kontroler ruchowy to wciąż wychodzą i będą wychodzić gry, które potrzebują do działania normalnego kontrolera z dwoma gałkami i guzikami. Istnieje ogromna różnica pomiędzy szybkim ruchem całą ręką w przestrzeni kilkunastu centymetrów, żeby wykonać akcję na ekranie, a równie precyzyjnym, aczkolwiek szybszym ruchem kciukiem w przestrzeni kilku milimetrów.

Wyobraź sobie, że kiedys nie było kontrolerów z gałkami i nikt się wielce nie burzył. Gracze przyjmowali rzeczywistośc taką jaka wtedy była. Po wprowadzeniu gałek te śmieszne kontrolery Nintendo odeszły do lamusa. Wieszczę, że tak samo będzie z Movem jako naturalną ewolucją obecnego pada. Za jedną, może dwie generacje wszystkie konsole będą miały w standardzie tego typu kontrolery co teraz Wiilot i Move.

 

O Kinectcie nie wspomniałem celowo bo to porażka jest. Nikt tego wynalazku oprócz M$ nie będzie na siłę promował w swoich przyszłych konsolach.

Patrz, teraz będzie kontra. Wyobraź sobie, że całkiem niedawno się przekonałem jak wygląda sprawa bez gałek na padzie dzięki Metroid Other M, grze która nie obsługuje normalnego sterowania Wiilot + Nunchako. Ta gra potrzebuje precyzji i szybkości standardowych rozwiązań i tego po prostu kontroler ruchowy Nintendo nie zapewnia. Dlatego Team Ninja zdecydowało się na używanie Wiilota w sposobie znanym z gier na NES'a. Mogli co prawda wykorzystać Classic Controler, ale tego nie każdy posiada.

Jasne, że na Wiilot + Nunchako dałoby się w ten tytuł szarpać, ale założę się że Team Ninja musiałoby zostawić dość dużą furtkę na błędy popełniane przez gracza, czyli po prostu grę spłycić pod casuali, a tak przy standardowym sterowaniu mogli zrobić z gry świetnego slashera... z power beamem zamiast miecza.

Opublikowano

O kurdę ale żeś walnął ripostę. Tylko co ma Wiilot do udoskonalonego, bardzo precyzyjnego, powiedzmy, Move 2, którym w następnej generacji będą się graczę posługiwać. Precyzja i szybkość będzie na wyciągnięcie ręki w kontrolerze ruchoweym.

Opublikowano

Ty za to robisz brum brum przy kierownicy maniaku gier wyścigowych mający wszystkie kiery świata na chacie. Takie ironie w twoich ustach są nie na miejscu. A wracając do sprawy - kiera jako wiilot, move została wspomniana bo w przypadku tego pierwszego istnieje. Nie dlatego, że uważam iż to dobry sposób kierowania autem w grze.

 

Zgadza się - istnieje. Ale moim zdaniem jest to gadżet, który nadaje się jedynie na prezent dla pięciolatka, któremu jak najbardziej pasuje robienie brum, brum przy wymachiwaniu rękoma w powietrzu :D

 

A porównywanie kierownicy do "tego czegoś" jest jak najbardziej nie na miejscu. Ja grając na tych wszystkich "kierownicach świata" cieszę się precyzją i wygodą, jaką żaden inny kontroler nie jest w stanie zapewnić.

Opublikowano

O kurdę ale żeś walnął ripostę. Tylko co ma Wiilot do udoskonalonego, bardzo precyzyjnego, powiedzmy, Move 2, którym w następnej generacji będą się graczę posługiwać. Precyzja i szybkość będzie na wyciągnięcie ręki w kontrolerze ruchoweym.

Już to opisałem:

"Istnieje ogromna różnica pomiędzy szybkim ruchem całą ręką w przestrzeni kilkunastu centymetrów, żeby wykonać akcję na ekranie, a równie precyzyjnym, aczkolwiek szybszym ruchem kciukiem w przestrzeni kilku milimetrów."

I nie chcę się powtarzać. Choć widzę, że w kółko wałkujesz ten sam temat na podstawie domysłów jak będzie wyglądać Move 2 :lol:

 

Co do kółka z Dualshock 3, to istnieje coś podobnego: http://www.vgblogger.com/wp-content/uploads/2008/05/02/WiiWheel.jpg

I co najlepsze daję radę, bo sam jestem posiadaczem tej zabawki. Po czasie człowiek zapomina, że to kółko trzyma się w rękach, a nie jest przytwierdzone do stelaża.

Edytowane przez Texz

Opublikowano

tak rzucacie się tymi exami a dzisiaj w robocie od nowego kolesia dowiedziałem się że ostatnia z kozackich gier na ps3 którą solidnie katuje to Horur of Fictory xD na pytanie czy gra w killzona/uncharted stwierdził że pierwszy raz słyszy o tych grach.

 

Tylko pozazdrościć koledze, że najwyraźniej ma prawdziwe życie w przeciwieństwie do nas tutaj ;)

 

 

coś w tym jest takich jak on jest znacznie więcej niż takich jak nas, ok 5 kumpli jest naprawdę dobrze ogarniętych w grach tak jak ja/my tutaj ale pozostałych ok. 15 co posiada konsole to jak ten kolo z roboty > jakaś fifka do grania tekken, gta4 może cod a reszta gier to rzadkość.

 

 

Capcom delikatnie zapowiedział RE6, niby powrót do korzeni i starych RE, jeśli to prawda to dla mnie gra numer 1.

 

a to wygrzebane w necie, MEGA klimatyczna zajawka RE na psx:

 

http://www.youtube.com/results?search_query=resident+evil+1+promo&aq=f

Edytowane przez bigdaddy

Opublikowano

Już wcześniej na Amazonie było. Facio z Sony mówił, że po bardzo dobrze przyjętym GoW Collection to raczej pewne.

Opublikowano

Po bardzo dobrze przyjętym GOW Collection mam nadzieję, że na ICO i SOTC nie skończą.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.