Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Grigori: Mi tylko chodzi o to, że żadna przepaść pod względem oprawy wizualnej na obu konsolach się nie powiększa. W ogóle to jak można używać słowa "przepaść", ktore już samo w sobie można interpretować jako ogromny dystans, który de facto nie istnieje.

Edytowane przez donsterydo

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Jest jednak cos co sie zwie Uncharted 2 Among Thieves i sadze, ze to moze byc gra, ktora wybije sie na PS3 i da prztyka w nos topowum graficznie grom na XO, ale jak to mowia: raz do roku to i kon na festynie sie spierd.oli ;]

Edytowane przez Gość

Opublikowano

zaponacie, ze ps3 wystartowalo rok po xO... i glownie z tego powodu jest taka "przepasc' w ilosci konsol wprowadzonych na rynek.

 

i jaki jest sens partaczenia gier, tylko z powodu mniejszej ilosci konsol? to tak nie dziala.... gry maja przyniesc zysk i nie jest wazne na jaka platforme zostana wydane

Opublikowano
Aha nie wiedziałem, myślałem, że moderatorzy no forach powinni dawać przykłąd ale widocznie się myliłem. No faktycznie to forum jest inne. Ostrzeżenia zdejmują jak mają dobry dzień lub nigdy, klną jak szewc na forum oraz mogą sobie pozwolić na chamskie odzywki do użytkowników. Za takie coś zwykły user dostaje warna/bana, a moderator ma publiczne przywolenie bo "to też człowiek, dajcie mu żyć". Ale warna już nie dostanie bo nie ma jak go wlepić.

 

Ja tym nie widzę nic chamskiego, raczej powiedział co chciał. Po męsku, nie owijając w bawełnę jak baba. Żeby nie było - Grigoriego nawet nie znam.

Ja za "takie coś" warna nigdy nie dostałem. Patrz - jestem wyjątkowy. Ale to już wiem od dawna mf.gif

Opublikowano

To byla ironia z mojej storny Kolti. Plejstejszyn Trzy mimo niby poteznej architektury nie generuje grafiki ktora potrafi zmiazdzycz czlowieka.

Opublikowano

Podgryzajcie się dalej, ja chyba pójdę dokończyć God of War :P

Opublikowano
To byla ironia z mojej storny Kolti. Plejstejszyn Trzy mimo niby poteznej architektury nie generuje grafiki ktora potrafi zmiazdzycz czlowieka.

ale xO generuje. oczywiscie.

Opublikowano

No "tośmy" pogadali

 

Odnośnie mocarnych graficznie exów na X0. Oto przykład tego co Bioware upichciło ze swojej wersji UE3 kupionej dawno temu a już raz użytej w pierwszym ME. Skrinacze z ME2:

 

http://i167.photobucket.com/albums/u155/ga...effect2_014.jpg

 

http://i167.photobucket.com/albums/u155/ga...effect2_013.jpg

 

http://i167.photobucket.com/albums/u155/ga...effect2_015.jpg

 

Absolutnie graficzny top 10 tej generacji (Jak na razie bo o to że powstaną ładniejsze produkcje nie musimy się martwić). A trzeba pamiętać, ze to tylko skrinacze, które, jak to skriny, prezentują nieco gorszą jakość niż obraz wyświetlany bezpośrednio na ekranie TV. Ktoś tutaj piszący o pogłębiającej się technicznej przepaści między PS3 a X360 ma jednak klapki na oczach.

Opublikowano

Nic takiego nie napisalem, bo w istocie tak nie jest. Ale napewno GoW robil kiedys wieksze wrazenie, niz gry z PieS 3 obecnie.

Opublikowano

Zgadzam się z tym, ale to pewnie wynika z tego, że pojawił się wcześniej niż najlepsze tytuły na PS3. Później już trochę bardziej przywykłem do "oczoyebnych" gier i next-genowości konsol i jakoś już żadna inna gra na mnie aż takiego wrażenia nie zrobiła.

Opublikowano

Wiadomo, ale kto pierwszy ten lepszy c'nie.

Opublikowano

skoro gry, graficznie nie robia juz wrazenia to o czym my tu od 3 stron tematu dyskutujemy?

Opublikowano

Robia wrazenie, ale nie ma juz tego szalu, mam nadzieje ze Halo 4 mi go zafunduje ;]

Opublikowano
skoro gry, graficznie nie robia juz wrazenia to o czym my tu od 3 stron tematu dyskutujemy?

Robią wrażenie. Po prostu troszkę mniejsze niż na początku wejścia nowej generacji na rynek, ale to raczej normalne. W dalszym ciągu zdarzają się perełki. Mnie np. ostatnio urzekł Batman Arkham Asylum. Nadchodząca Forza czy Uncharted też wyglądają kozacko.

 

Poza tym ten temat chyba został stworzony do jałowych dyskusji. Wszyscy nawijają o wszystkim, a każdy i tak najlepiej wie swoje :).

Opublikowano
Ale to chyba masz na myśli nie tyle grafikę, co design? Bo graficznie to są babole spore. Krzaki-tekstury, brak detali miejscami.

Grałem tylko w demo i w sumie nie zauważyłem tam jakichś wielkich uchybień więc i sama grafika bardzo mi się podobała, ale wierzę na słowo. Poza tym design również ma bardzo duże znaczenie (Dead Space, Bioshock chociażby), gdyby tak nie było to wyścigi i bijatyki byłyby uznawane za najpiękniejsze gry pewnie.

Opublikowano
@don: Wymieniłeś same exclusivy Microsoftu, tym samym potwierdzając tylko moje słowa. Nie wiem jaki status mają te studia, first czy third - chyba first, nie?

Grigori, ja bym Ci przyznał rację o tym co piszesz - ale tylko względem Sony i PS3.

Mocarne graficznie gry na PS3 robią 1st party, na X360 robią głównie 3rd party.

Gears of War, Mass Effect, w sumie Halo, Splinter, Alan Wake - to są już 3rd party. Wyjątkiem jest Forza i gry Rare.

Opublikowano
Nie 10 mln a 7 mln.

 

Grigori: No ja bym nie powiedział, że się powiększa: Forza 3 będzie kopać tyłek, ME2 prezentuje się bardzo dobrze, to samo z Alanem, w PE pisali, że nowy Splinter jest jedną z najlepiej wyglądających gier tej generacji.

 

To że UN2 będzie najładniejszy, czy to że KZ2 jest trochę ładniejszy w pewnych aspektach od takiego Gears of War 2 nie oznacza żadnej przepaści.

 

Z innej mańki, widziałem na Kotaku zestawy PS3 z dwoma filmami BD, bez gier - Sony chyba p******o do reszty, po trzech latach na rynku z PS3 nie są w stanie zrozumieć, że to zbyt silne reklamowanie PS3 jako odtwarzacza od BD jest jedną z przyczyn ograniczających sprzedaż softu na ich konsolę, ehh...

 

Zapomniałeś z czego żyje sony to nie tylko elektronika, gry ale licencje, studia filmowe czy wytwórnie muzyczne

jeśli ktoś nie jest zainteresowany graniem a chce dobry odtwarzacz to nie szuka konsoli a odtwarzacza.

wtedy zarobią na filmach, licencjach a nie wykluczone że i ten ktoś zainteresuje się graniem co da im jeszcze większe zyski.

Opublikowano
Ale to chyba masz na myśli nie tyle grafikę, co design? Bo graficznie to są babole spore. Krzaki-tekstury, brak detali miejscami.

A w jakiejs grze krzaczki czy drzewa sa zrobione w pelni 3d? Batman i tak wyglada b. ladnie ze wzgledu na silnik jak i team ktory go robil (mieli 1 gre wydana kilka lat temu). Do kazdej produkcji mozna sie przyczepic - GOW2 - ladnie ale czesto sa dropy, Prototyp brzydko ale plynnie, RE5 - ladnie ale sterowanie/ai, Kane and Lynch klimatycznie ale oprawa a/v bije w oczy. Same przerwyniki filmowe pierwotnie w BAA wygladaja na konkretnie, szkoda ze tak cala gra nie wyglada, na poczatku mialem wrazenie ze sa na silniku gry ale potem doszedlem do wniosku ze sa podrasowane troche.

Opublikowano

Multiplatformy wyglądają gorzej bo nikt nie będzie tracił czasu i $$ żeby lepiej wszystko zoptymalizować pod PS3 (Orange Box itd), wiodącą platformą jest X0&PC.

MS ma swoje teamy (Turn10, LionHead, Ensemble czy Rare) fakt Sony ma ich więcej, warto zaznaczyć że ms też ma swoje.

 

Grigori, uważasz że MS zlecając exa Ubi, musi zapłacić im więcej (bo są zachłanni i bardziej znani) a efekt końcowy jest i tak gorszy, niż gdyby robili to za pół darmo panowie z 1st party?

Różnica jest tylko taka że 3rd mogą ale nie muszą, a 1st party muszą i robią. Każdy bierze tyle samo kasy. Nikt nie robi nic za darmo.

Opublikowano

Każdemu inny się styl graficzny podoba. Mi na przykład kompletnie nie podchodzi to co widzę na silniku UE, a w głównej mierze w Gearsach 2. Jedynkę jeszcze zdzierżyłem, ba do dziś uważam, że jak na swój czas to była jedna z najładniejszych pozycji na rynku.

Tylko że dziś engine UE trąci dziwnym uczuciem, że twórcy gry którzy go wykupili nie chcieli się za bardzo paplać w silniku gry, więc poszli na łatwiznę. Z czego co druga gra oteksturowana jest podobnie, ma podobnie wyglądające obiekty, podobne efekty specjalne. Wypisz wymaluj jakby Epic rozdawał coś w rodzaju "Unreal Engine: Easy game creator ver. 2.1".

Ale widzę dobry trend. Nowy Batmanek wygląda bardzo smakowicie.

Opublikowano

Najlepszym przykłądem jest ME i nadchodząca dwójeczka, które nie wyglądają jak Gearsy a są świetnymi graficznie tytułami. Powiedziałbym nawet, że pomiędzy jedynka a dwójką jest dosyć duża różnica w jakości renderowanej sceny. Na korzyść dwójki oczywiście.

 

Mi gry na UE3 nie przeszkadzają, szczególnie gdy tytuły na tym silniku są dopieszczone. Taki Batman w demie prezentował się olśniewająco, Bourne i Wolverine już trochę gorzej wyglądały ale trzymają poziom. I tak do Bioshocka 2 i Mass Effect 2 nie umywa się żadna nie Epicowa produkcja na tym silniku.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Second Party to np. Insomniac :D

Opublikowano

Zgadzam sie z toba texz. Bolaczki UE to - swiecace textury (Bioshock,GOW, Airborne, Blacksite), napakowani goscie (Batman AA, GOW), dziwna fizyka, sredni framerate w wiekszosci gier (ME, AirBorne), raz lepiej a raz gorzej bumpmaping, podobne HDRy, blury,poswiaty ( http://stopgame.ru/files/screenshots/9727/..._universe-4.jpg ) itp. Jakos teraz ten silnik sie rozkreca - Wolverine, Shadow C, Batman, ME2, Bolderlands, Bioshock2, Ao22,itp

Opublikowano

Kto wie, może w UE istnieje jakaś podstawowy obiekt z muskułami jak pudzian, defaultowo wykorzystywany do tworzenia bohaterów gier akcji :lol:

Opublikowano

Dokładnie, nie są własnością Sony, Japończycy tylko ich wspierają bardzo mocno. Jakby chcieli to mogą zrobić gre na Xa ale im sie to nie oplaca xD

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.