Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Ej chwila chwila przecież w Uncharted też dogrywają się tekstury i to dosyć często.

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Piep.rzycie tak, że mną trzęsie.

 

Te screeny z Gyrosów co dał Ficuś to ewidentne zrzuty z PC z ustawionymi niskimi detalami, widać, że nie graliście w Gyrosy na konsoli, bo brak tekstur nie wygląda tak jak na tych screenach, brak tekstur w Gyrosach = rozmazana bryła. Do tego jeszcze nigdy nie widziałem w Gyrosach niezaładowanych tekstur na przeciwnikach, na otoczeniu owszem, ale nigdy na przeciwnikach.

 

 

Jak ktoś chce żeby coś słabo wypadło to i z Forza 3 zrobi Maluch Racera.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Te screeny, które dałem mówią wszystko. A co do porównania Uncharted vs Gearsy jest jak porównanie Aston DB9 vs 911. Obydwie gry stoją na najwyższym możliwym poziomie i co kto woli: dżungla, wodospady i antyczne ruiny czy jaskinie, korytarzy i zniszczone miasta. Tak czy owak designem obydwie te gry niszczą i Super Mario Galaxy i (zwłaszcza) Metroid Prime 3. To dopiero designowe majstersztyki i konkurencja sama dla siebie

Opublikowano

@Grigori, ale ciężko oceniać animację krzaków po screenach - więc widać jaki ma sens porównywanie gier na obrazkach.

(gdzie tutaj porównywać dżunglę do jaskiń i ulic?), wodą (!), animacjami (jak wspomniałem już wcześniej, po kilka na każdy ruch)

no własnie, nie da się, dlatego zakończmy ten temat.

@Don, zagraj w dwójkę w multi, 1-2 sek po rozpoczęciu meczu, czasem, bo nie zawsze mamy zupe na plecach COGa czy Locusta - potem jest tip-top.

Opublikowano

Grigori: Zgadza się. Nie wiem jak inni, ale ja mam w grach więcej niż jedną klatkę na 3 sekundy.

 

Najlepsze doczytywanie tekstur jest w pierwszym Mass Effect, jak grałem ostatnio to mi szczena opadła jak bardzo gra była nie zoptymalizowana pod tym względem :) Nie raz było tak, że właziłem sobie do jakiegoś pomieszczenia, przystanąłem patrzyłem i czekałem, aż się tekstury załadują i to bynajmniej nie sekundę czy dwie, najlepiej było jak się przechodziło przez male pomieszczenia jak np. wyjście z Normandy, nieraz nawet tekstury nie zdążyły się załadować jak wychodziłem - ubaw po pachy :D

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

ja miałem w zamiarze rozruszać ten temat,gdzie ostatnio dyskusje toczyły się tylko o pady :P

 

A na porównanie trafiłem przypadkiem dzisiaj na jakimś polskim forum-pojęcie nie mam skąd są screeny z Gyrosów :P

 

Swoją drogą przy Uncharted nie ma wątpliwości,że screeny pochodzą z ps3,a przy eksluzywie Gears of War niektózy się wahają czy to pc czy x360 :P :wkurzony:

Opublikowano

My się tu raczej odchamiamy i pozbywamy uprzedzeń ;)

Opublikowano

ale to ktos bedzie musial zaatakowac 17 dni pozniej.

 

a na koneic powiemy ze Wii zaczelo ;)

Opublikowano

ok... teraz trzeba poszukac filmikow w hd z roznych gier na obie platformy... moze wtedy dyskusja bedzie ciekawsza xDDDDDD

Opublikowano
ja tu przecież porównuje Uncharted 1 z Gears of War 2 człowieku przy informując tylko ,że dwójka Uncharted jest w drodze :/ Nic nie porównuje do gry która jeszcze nie wyszła.

 

Poza tym foty dodałem bo temat się robił nudny i często odbiegał od prawdziwe system wars koncertując się na dyskusjach np. o padach :P

Porównaj se Uncharted do tego:

 

mass_effect-04.jpg

 

mass-effect-20071002103958995_640w.jpg

 

mass-effect-review-20071118101316811_640w.jpg

 

mass-effect-20071011055055056_640w.jpg

 

mass-effect-20070917074123898_640w.jpg

 

mass-effect-20070910021749281_640w.jpg

 

mass-effect-20070510035257583_640w.jpg

 

Do Gears of War nie porównuj bo ta gra nigdy nie miała olśniewająco szczegółowych modeli postaci. Mass Effect natomiast miał. Dokładnie tak jak Uncharted.

 

I tysiące animacji, po kilka(naście) na każdy ruch, co również jest elementem niesamowitości strony technicznej produkcji first party na PS3, o czym mówiliśmy wczoraj.

Owszem tak jest. Ale tylko dlatego, że im się chciało. Ludziom Cage'a też się chce (A raczej muszą bo Cage CHCE mieć świetną animację postaci). A developerzy 1st i 2nd party pracujący dla Microsoftu najwidoczniej mają to gdzieś. Szkoda bo Assassin Creed i Mass Effect pokazały, że animacja postaci może być znakomita równiez na Xklocku. Jeśli się developerowi chce. Ubolewam nad tym, że większości po stronie Xklocka się nie chce a takie Uncharted, Killzone 2 i Heavy Rain animację postaci mają znakomitą.

 

????

Co chcesz udowodnić tymi screenami?

 

Bo możemy się tak bawić - screen z gameplaya: http://media.photobucket.com/image/unchart.../Uncharted2.jpg

Jaja z impetem lądują na ziemi.

Czemu to wszystko zamazane na tym screenie? A zapomniałem, że Uncharted jest taki "rozmazany".

 

:P

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Brzydal w bardzo wysokiej jakości jeśli chodzi o poziom detali, poziom samocieniowania oraz jakość tektur na modelach występujących w grze. To był absolutny top gdy gra się ukazała. W dwójce modele są dopieszczone jeszcze bardziej, plus przepiękne lokacje, stabilny framerate (ważne bo jedynka miała z tym problemy w czasie walk) przez druga część trylogii będzie z pewnością należała do najpiękniejszych gier tej generacji.

 

I gdybym był rozmarzonym kolesiem w stylu tych, którzy pasą się na podforum PS3 to napisałbym - wzorem, choćby tematu o Uncharted - "Absolutne cudo możliwe do osiągnięcia tylko na X360". Dobrze, że wiem, że cuda z PS3 są możliwe na X360 i na odwrót (Bo to maszyny o tej samej wydajności).

 

Chciałbym tylko Gooral zwrócić Twoją uwagę na to, że tak śliczne postaci w ME osiągnięto głównie dlatego, że otoczenie w którym się znajdują składa się z 10 brył na krzyż.

Nie wiesz o czym mówisz. CO mam ci tutaj powiedzieć? Że "uncharted worlds" są zwykłymi powierzchniami, niezabudowanymi praktycznie niczym i przez to mówisz o wszystich lokacjach jako tych składających się z 10 brył na krzyż? Widział jak wyglądają planety głównego wątku? Nie widziałeś. Bo gdybyś widział takich pierdów bys nie opowiadał. I śmieszne jest to, że po raz kolejny coś naprawdę przepięknego na Xboxie 360 negujesz w tak prymitywny sposób ("Reszta jest gówniana więc to co jest piękne się nie liczy bo na PS3 mamy piękne wszystko").

 

Opublikowano
Nie wiesz o czym mówisz. CO mam ci tutaj powiedzieć? Że "uncharted worlds" są zwykłymi powierzchniami, niezabudowanymi niczym wyróżniającymi się i przez to mówisz o wszystich lokacjach jako tych składających się z 10 brył na krzyż? Widział jak wyglądają planety głównego wątku? Nie widziałeś. Bo gdybyś widział takich pierdów bys nie opowiadał. I śmieszne jest to, że po raz kolejny coś naprawdę przepięknego na Xboxie 360 negujesz w tak prymitywny sposób (Ja ci mówię, ze reszta jest gówniana więc to co jest piękne się nie liczy bo na PS3 mamy piękne wszystko).

naprawde nie chce Cie urazic, ale pier.dolisz

Grigori nie raz tez pie,rd,oli, ale teraz dajesz screeny z tlem... no bez jaj, nie liczac dwoch obrazkow tla praktycznie nie ma

rusek pisze, ze postacie ladne, bo reszta do du.pya Ty wyjezdzasz z tym postem powyzej

no jakbym chcial to nie moge Ci przyznac racji

 

 

nie no

zalozmy, ze czegos nie zrozumialem

wytlumacz mi to spokojnie, ok?

w unczartedzie otoczenie bylo ch.ujowe?

Opublikowano

Grigori: Jak nie będziesz szukał dziury w całym bo cię coś dziobnęło od wewnątrz - "O kurka taka jakość na Xboxie, musi być jakiś haczyk" to nie będzie problemu z brakiem dystansu z mojej strony. Sprawa wygląda tak. Gra jest wy(pipi).ana graficznie pod względem modeli postaci oraz tam gdzie udamy się podążając z głównym wątkiem. Nieodkryte światy to tekstura w miarę wysokiej jakości położona na dość pofałdowanej powierzchni (Abyśmy mieli co robić wjeżdzając pod stromą górkę) i raz na jakiś czas budynek, złoże metali czy jakieś galaktyczne śmiecie, które spadły na daną planetę. Czyli nic nadzwyczajnego. Ale kwintesencja gry czyli Cytadela, Noveria, Virmir, Therum, Ilos i Feros to designerski kunszt najwyższej próby i jakościowa wyższa półka. Dlatego napisałęm tylko "wyższa półka" bo lokacje są nierówne pod względem jakości tesktur. Feros ma je słabe a Ilos, Therum i Virmir świetne. Cytadela po trochu z każdego. Za to każda miejscówka zaskakuje niesamowitymi widokami, w których jakośc tekstur się nie liczy bo te widoki są robione jedynie na shaderach.

 

Jak widzisz nic nie wspomniałem o tym, że lokacje skaładają się z "10 brył na krzyż" (Wiem, że to przenośnia mająca określony przekaz - ogólnie słaba jakość lokacji) bo najzwyczajniej tak nie jest.

 

nie no

zalozmy, ze czegos nie zrozumialem

wytlumacz mi to spokojnie, ok?

w unczartedzie otoczenie bylo ch.ujowe?

(pipi)a nie denerwuj mnie człowieku. Uncharted worlds to są - PO POLSKU - niezbadane światy w grze Mass Effect! Naprawdę trochę powagi bo śmiesznie się zaczyna robić. A ja drażliwy chłopak jestem i łatwo mnie wyprowadzić z równowagi.

 

PS: Nie udało mi się spokojnie wytłumaczyć. Przykro mi.

 

naprawde nie chce Cie urazic, ale pier.dolisz

Grigori nie raz tez pie,rd,oli, ale teraz dajesz screeny z tlem... no bez jaj, nie liczac dwoch obrazkow tla praktycznie nie ma

rusek pisze, ze postacie ladne, bo reszta do du.pya Ty wyjezdzasz z tym postem powyzej

no jakbym chcial to nie moge Ci przyznac racji

Ficuś dał skriny ze zbliżeniami modeli postaci więc ja dałem takie same zbliżenia modeli postaci w Mass Effect, O ch.uj ci chodzi? Napisałeś jednego posta a tyle w nim żali, że w butach się nie mieści.

 

Jak to jest, że ja - właściciel tylko XBoxa 360 - potrafi docenić jakość oprawy Uncharted czy Killzone 2 a wy - posiadacze tylko PS3 - zawsze szukacie jakichś mankamentów (nawet zmyślonych) byleby przyćmić to co działa tylko na Xboxie i jest znakomite? No w(pipi)iłem się; dawno mi to leżało na sercu więc teraz to powiedziałem głośno.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Napisał, żeby napisac. Ot, syndrom posiadania jednej konsoli.

Opublikowano
O ch.uj ci chodzi? Napisałeś jednego posta a tyle w nim żali, że w butach się nie mieści.

wydawalo mi sie, ze napisze

naprawde nie chce Cie urazic

i

zalozmy, ze czegos nie zrozumialem

wytlumacz mi to spokojnie, ok?

 

to bedzie znaczylo, ze staram sie na spokojnie podejsc do tematu

 

 

Uncharted worlds to są - PO POLSKU - niezbadane światy w grze Mass Effect!

 

no przepraszam, nie zrozumialem

naprawde nie zrozumialem

zadnych podtekstow

ironi

nic

nie zrozumialem Cie

 

Ficuś dał skriny ze zbliżeniami modeli postaci więc ja dałem takie same zbliżenia modeli postaci w Mass Effect,

 

wydawało mi się, ze zostało to juz wyjasnione

Ficuś glupio zrobil

nawe sam napisal, ze to prowokacja byla

wiec po co odpowiadac w ten sam sposob?

 

 

acha

i z tymi uncharted worlds to tez nie byl sarkazm

naprawde nie zrozumialem

 

 

 

edit

zobaczylem ten tekst o spokojnym tlumaczeniu

nic sie nie stalo

nie ma sensu denerwowac sie z mojego powodu

Edytowane przez ....

Opublikowano

Mass Effect. Coś w tej grze jest niesamowitego. ^_^ Przedostatnia plansza, bodajże Ios (rewelacyjna, przywodząca na myśl muzykę elektoniczną we wczesnych filmach SF z lat 80), wspaniała grafika, rewelacyjnie wykonane postaci, gęsty klimat. Trudno to negować jeżeli straciło się w tej grze ponad 80 godzin życia, tak jak ja. Jedna z fajniejszych gier na X'a. Misje w gł. wątku fabularnym mają oprawę, której nie powstydził by się Uncharted czy Gears Of War. Zwłaszcza Ios.

ps. Gooral dobrze dobrał gierkę.

Edytowane przez t3xz

Opublikowano

Ba, ja przy Mass Effect straciłęm prawie 200h. Znam tą grę na pamięc pod każdym względem, a i tak gram po raz piąty bo to klimatyczny madafaka jest. Jeden z najlepszych erpegów ostatniej dekady.

 

nie ma sensu denerwowac sie z mojego powodu

Spoko, zara ziółka wypiję i będzie dobrze ;)

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

te dyskusje tutaj to jakas masakra xD ludzie... wiecej dystansu do siebie i innych forumowiczow.

 

btw... obie konsole potrafia wygenerowac porownywalna grafike i raczej to co teraz widzimy to kres ich mozliwosci... cholera, nie jest wazne czy kadr z gry ma zylion polygonow czy zylion - 1, wazne by efekt koncowy dobrze wygladal. imo to udaje sie na obu platformach

na ps3 jednak troszke lepiej... w koncu badzmy obiektywni :P

 

Opublikowano

hehe, to jak to jest kres możliwości to troche biedna ta generacja, PS2 dobiero po 5 latach pokazało swoje "100%" Pierwszy XBOX po 3-4 latach (np. Riddick).

Grigori, zapewniam Cię że w Mass Effect są miejsce lepiej wyglądające niż na tych screenach, tym samym można zrobić lepszego screena, wszak modele postaci są cały czas te same.

 

Na rozluźnienie:

Cii, my tu mamy tajny protokół do tymczasowego paktu o nieagresji między PS3 a XO i za trzy dni planujemy na dwa fronty najechać Wii .

 

<hitler mode on>

Albert W. będzie miał dużo pracy :lol:

Edytowane przez Jordan23Carolina

Opublikowano

Bring it on motherfuckers!!

 

Gram obecnie w House of the Dead Overkill. I bez kitu, w mojej ponad 20letniej karierze gracza nie widziałem gry z lepszym klimatem! Polączenie Pulp Fiction (bohaterowie) i Planet Terror (wiadomo). Dialogi są po prostu bezbłędne! Narrator, muzyka, efekty... no masakra po prostu. Ah, polecam po stokroc!

Opublikowano
Nie, nie przenośnia mająca określić słabą jakość lokacji, tylko małą ilość polygonów. Jedno nie ma nic do drugiego. Można zrobić znakomitą lokacje odwzorowującą zamierzony klimat nie budując ich niepotrzebnie z ogromnej ilości trójkątów, a te wykorzystać na modele postaci i to się twórcą MS udało. Tak wnioskuje po screenach które zapodałeś. Bo wybacz, ale na tych obrazkach tła są zbudowane z mniejszej ilości polygonów niż jedno drzewo i murek w Uncharted.

To nie jest atak celowany w Mass Effecta. Jeśli już to w samego Xboxa. Ale może się mylę i potrafi on uciągnąć tak fenomenalnie wykonane postaci i równie złożone lokacje. Proszę tylko o jakieś przykłady wizualne, choćby statyczne, bo nie grałem i nie widziałem. Niczego nie przesądzam, mam tylko tyle informacji ile mi sam dasz.

Przecież napisałem czterokropkowi, że screeny są dobrane tak by pokazywały modele postaci z bliska tak jak pokazują skrinacze Uncharted wklejone przez Ficusia.

 

Ale może się mylę i potrafi on uciągnąć tak fenomenalnie wykonane postaci i równie złożone lokacje.

No właśnie i to problem w rozmowie z tobą. Ty masz takie zdanie o Xboxie a wielu gier z X360 nawet na oczy nie widziałeś. W przypadku Mass Efect się przyznałeś ale rozmowę ze mną o jakości i złożoności lokacji kontynuujesz.

 

Oto przedostanie zdanie jednego z moich poprzednich postów. Przeczytaj uważnie:

 

Jak to jest, że ja - właściciel tylko XBoxa 360 - potrafi docenić jakość oprawy Uncharted czy Killzone 2 a wy - posiadacze tylko PS3 - zawsze szukacie jakichś mankamentów (nawet zmyślonych) byleby przyćmić to co działa tylko na Xboxie i jest znakomite?

 

Tak, dzięki, ze mi otworzyłeś oczy, Grigori.

 

Szukanie mankamentów to dowód na to, że głęboko w głowach takich ludzi jak Grigori tli się myśl iż X360 nie poradzi sobie z taką jakością oprawy video i złożonością sceny jaką obserwujemy w grach na PS3. A to wielki błąd. Takie myślenie tli się tylko w głowach ludzi, którzy się gó.wno znają na hardwarze ale wydajnościowe bajki łykają (I w sumie będą łykali dalej) jak młoda foka śledzia i w dodatku są pierwsi do rozmów o wydajności poszczególnych sprzętów.

 

 

----------------------------------------------------------

Jakby ktoś chciał porozmawiać bardziej wnikliwie o wydajności obu sprzętów - zapraszam. Zobaczymy czy się znajdą chętni do rozmów na temat, który jest czarną magią dla 90% użtkowników tego forum. Niech się teraz odezwą ci, którzy bumpmaping uważają za starszą wersję HDR, design modeli postaci próbują przypisywać silnikowi gry oraz tych wszystkich, którzy już wiedzą co wydajniejsze i dlaczego. Zaproszę ravena do tematu i sobie urządzimy pogawędkę.

 

Bring it on motherfuckers!!

 

Gram obecnie w House of the Dead Overkill. I bez kitu, w mojej ponad 20letniej karierze gracza nie widziałem gry z lepszym klimatem! Polączenie Pulp Fiction (bohaterowie) i Planet Terror (wiadomo). Dialogi są po prostu bezbłędne! Narrator, muzyka, efekty... no masakra po prostu. Ah, polecam po stokroc!

Tu jest wojna, Albert. Przestań takie niewojenne posty pisać ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.