Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Ostatnia gra kuzyna na ps3 to cod4, ktory tak ssie na sixaxisie, ktory nie nadaje sie do fpsow, ogolnie Ska>DS3, Sixaxis. Moge sprawdzic tylko demo i posmiac sie na tym featurem a la rozgladanie sie z szybkoscia swiatla...

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Co ma Wii do Kameo? :lol:

Opublikowano

A jakie to sa gry nie dla dzieci?

Edytowane przez Gość

Opublikowano

I taki z Ciebie znawca gier się okazuje.

 

kameo-elements-of-power-20051004105122690_640w.jpg

 

kameo-elements-of-power-20050517092429146_640w.jpg

 

kameo-elements-of-power-20050517092432584_640w.jpg

 

e3-2005-kameo-screen-20050517002126868_640w.jpg

 

kameo-elements-of-power-20050915004501340_640w.jpg

 

Śliczna gra, prawda? To najlepsza platformówka na hdgeny. A, i gra startowa na 360 (czyli ma już 4 lata)

Opublikowano

Greg lokacje byly swietne, ale juz jak poruszalismy sie miedzy nimi po tych rowninach to bylo dosc biednie, no ale tam tez grasowaly setki, ba tysiace postaci.

Opublikowano

kameo-elements-of-power-20050517092425256_640w.jpg

 

kameo-elements-of-power-20050517092424350_640w.jpg

 

kameo-elements-of-power-20050517092433662_640w.jpg

 

kameo-elements-of-power-20050517092439614_640w.jpg

 

Czy ja wiem czy takie brzydkie?

Opublikowano

Dobre screenshoty, ale w rzeczywistosci bylo pusto, co stanowilo kontrast do napakowanych bump mappingiem leveli. Ale ogolnie ladna gra, nawet teraz momentami robi wrazenie... lol.

 

Pal licho ze sa takie same, ale i animowane sa synchronicznie.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Ok, Grigori, dawaj. Co jest nie tak w warstwie technicznej. Nie znam się na tym, nie wiem na co patrzec, a chciałbym wiedziec

Opublikowano
Ostatnia gra kuzyna na ps3 to cod4, ktory tak ssie na sixaxisie, ktory nie nadaje sie do fpsow, ogolnie Ska>DS3, Sixaxis. Moge sprawdzic tylko demo i posmiac sie na tym featurem a la rozgladanie sie z szybkoscia swiatla...

 

Po twojej wypowiedzi widać że ty w ogóle nic po za xbox360 nie grasz, pady od Sony są już 10 latek więc nie wiem jakim sposobem ty ich nie okiełznałeś?

to jest stara sprawdzona konstrukcja, a sterowanie w COD4 jest b.d rozłożone

może masz 15lat i dopiero teraz zacząłeś przygodę z grami, ok ale uczyć trzeba się całe życie i taka tempa wymówka, w szkole podstawowej wymyślili by lepszą ściemę.

 

mam COD4 na PS3 jak i 360, na 360 (dostałem -wymieniłem się bioshock metal box za COD4 , to jest COD4 edycje kolekcjonerską z dodatkowym DVD i plakatem oraz kompletem artów (czy jak tam to zwą) - po prostu zrobiłem dobry dil 8) , bo kupować bym raczej nie kupował. Rożnicy w grafie nie ma, w sterowaniu to też oprócz tego że w x360 strzelamy, oraz celownik- cynglami a w ps3 to jest L1, L2.

Gram nadal na PS3 mam już ok 26 dni online, i naprawdę edycja na x360 mnie nie przyciągnęła na tyle żebym kupił live. Jest taka sama.

Ba cały czas COD4 jest najbardziej graną grą online na PS3, później są KZ2, LBP, WARHAWKI, TEKKENy.

Edytowane przez goggy

Opublikowano

Po prostu myślałem, że wiesz o czym mówisz i tyle. Kameo jest grą z 2005 roku, startową na x360. I standardowym przykładem, że design>technika

Opublikowano

Czyli generalnie nie wiesz czego Ci tutaj brakuje? Albo wiesz, ale nie powiesz? Fajnie się z Tobą polemizuje

- Patrz, ładne screeny z gry na 360

- E, biedne technicznie

- No, ale co konkretnie jest nie tak?

- No nie wiem, ale biedne

Interesujące

Opublikowano
Po twojej wypowiedzi widać że ty w ogóle nic po za xbox360 nie grasz, pady od Sony są już 10 latek więc nie wiem jakim sposobem ty ich nie okiełznałeś?

to jest stara sprawdzona konstrukcja, a sterowanie w COD4 jest b.d rozłożone

może masz 15lat i dopiero teraz zacząłeś przygodę z grami, ok ale uczyć trzeba się całe życie i taka tempa wymówka, w szkole podstawowej wymyślili by lepszą ściemę.

 

mam COD4 na PS3 jak i 360, na 360 (dostałem -wymieniłem się bioshock metal box za COD4 , to jest COD4 edycje kolekcjonerską z dodatkowym DVD i plakatem oraz kompletem artów (czy jak tam to zwą) - po prostu zrobiłem dobry dil 8) , bo kupować bym raczej nie kupował. Rożnicy w grafie nie ma, w sterowaniu to też oprócz tego że w x360 strzelamy, oraz celownik- cynglami a w ps3 to jest L1, L2.

Gram nadal na PS3 mam już ok 26 dni online, i naprawdę edycja na x360 mnie nie przyciągnęła na tyle żebym kupił live. Jest taka sama.

Ba cały czas COD4 jest najbardziej graną grą online na PS3, później są KZ2, LBP, WARHAWKI, TEKKENy.

 

Ziomeczku mialem sporo konsol z zyciu, 15 urodziny dawno mi stuknely. I pad od Sony jest slaby w porownaniu do Ski, ktora tylko w bijatykach siezi, za sprawa dennego d-pada. Co do CoDa, jak mozna do chu.ja postawic dwa analog sticki obok siebie, szalenie nie wygodne, ich ulozenie w Sce duzo bardziej odpowiada ludzkiej anatomii. Pseudo spusty Sixaxisa to tez padaka. Tyle. Ogolnie bardzo lubilem PSone, ale 2 sprzedalem po polo roku uzytkowania, ktora i tak kurzyla sie pod telewizorem obok katowanego Xa.

Opublikowano

Jest wygodniejszy, lepiej rozlokowane analogi, lepsze spusty, ogolnie lepiej dzialajace analogi. Jestes nieuleczalnym fanbojem Grigori! :closedeyes:

Opublikowano
No tak, pad Sony przez lata był idealny, ale odkąd Xboxy wyszły nagle się ludzka anatomia zmieniła.

 

no moze ktos nagle dodal do konsoli pada wygodniejszego niz DS... po prostu ;)

Opublikowano

Kumpel dzisiaj mi po półtora tygodnia orania oddał X360 to się go przy okazji spytałem czy przeszedł już KZ2, którego ma już ze 4 tygodnie. Powiedział, że nie, że za(pipi)iście wygląda, ale generalnie to nie porywa jeśli chodzi o grę. Na X'ie sobie przeszedł MW i CoD:WaW i był zachwycony obiema grami. To tak w nawiązaniu do mojej poprzedniej teorii.

 

Widzę, że już z tematem dalej polecieliście :) Później doczytam.

Opublikowano

No tak, skoro coś jest dobre to po co zmieniac, prawda? PSX był świetny, po co wypuścili PS2? Ford T zmotoryzował Stany, dobre auto, po co wypuszczali inne? Bezsensownie jest cokolwiek ulepszac i poprawiac. Dualshock był idealny, jak taki śmierdzący Microsoft śmiał zrobic lepszego i bardziej ergonomicznego pada? Jak ludzie śmieli zauważyc, że może byc coś lepszego i nie chciec wrócic do poprzedniego rozwiązania? O B U R Z A J Ą C E!!!!

Ludziki z Sony byliby dumni. Wychowali pokolenie bałwochwałców bezkrytycznie łykających wszystko co wymyślą. Grigori, jesteś marzeniem dla marketingowców od Sony. Gratulacje

Opublikowano

Greg dowaliłeś z tym Kameo. Ja rozumiem, że Banjo zawiódł na całej lini, a sam rynek platformówek w erze Hd praktycznie wymarł będąc jedynie ostoją dla kolejnych gier z serii Lego, jakiś popierdołowatych gierek dla dzieci opartych o znane marki filmowe Disneya. Ale nie popadajmy w przesadyzm. Kameo było ładne, gdy na rynku nie było jeszcze Gearsów i tak na prawdę człowiek nie wiedział do końca czego ma się spodziewać po nowej konsoli. Obecnie giera zajeżdża zgniłym jajcem i to nie tylko na przekolorowaną na wszystkie możliwe sposoby grafikę, ale za ogólny design projektowany prędzej przez twórców kreskówek na Cartoon Network niż jakiś doborowych designerów. A zapomniał bym, to Rare. I wszystko jasne. Beztalencia które nie potrafią się odnaleźć w HD, więc już od razu zapowiedzieli że wraz z Natalem będą odświeżać tytuły z czasów, gdy wszystko w czym maczali palce nie było skazane na porażkę.

Opublikowano

Texiu, przecież nie pisałem poważnie. Nie jestem ślepy, wiem, że technicznie Kameo ssie. Mało szczegółowa grafika, przesadzone niektóre efekty, "wodnistośc" tekstur. Design jest cudny (cóż, podoba mi się i tyle), ale reszta ssie. Gameplayowo też jest tak sobie. No ale to najlepsza platformówka na hdgeny. Z braku konkurencji oczywiście. RARE zaś zepsuło się dużo wcześniej. Już Starfox Adventures na GCN zasysał, wszystko po nim (nie licząc remaku Conkera) to katastrofa.

Opublikowano

KAmeo nudzi, ale z ta grafika to az tak chu.jowo nie jest, chociaz sam gralem jakis pol roku temu dopiero i nie porzygalem sie na lcdeka. Czasem razi tylko za duzo efektow, ja jakis benchmark...

Opublikowano
Śliczny ten tysiąc identycznych potworów...

 

Designersko jest ładnie, ale technicznie... dajże spokój.

 

Ta gra się świetnie rusza. Greg nie przesadza, gra jest śliczna. I bardzo grywalna.

Opublikowano

Troche dziwnie sie z Gregiem rozmawia - o danej grze nic nie slyszal/widzial. Kameo jest starociem, gra startowa listopada 2005r. Kilka razy spotkalem sie z opinia iz PDZ jest slaby, ma slaba grafike,itp a ludzie zapominaja ze gra ma kilka lat... Mnie sie podobala ale trzeba cofnac sie do 2005r by je oceniac a nie popatrzec na Bioshocka/CODa i zapomniec ze gra jest b. stara.

 

 

Opublikowano

Czemu się ze mną dziwnie rozmawia?

 

PDZ był crapem w momencie wyjścia na rynek. Tą grę mógł polubic tylko zaprzysięgły fanboj Perfect Darka.

Opublikowano
No tak, pad Sony przez lata był idealny, ale odkąd Xboxy wyszły nagle się ludzka anatomia zmieniła. No, ten MS to ma wpływ na ewolucje, nie ma co. Szkoda że wsteczny. Jeszcze trochę i się Wam kciuki wrócą na miejsce sprzed wykształcenia się kciuków przeciwstawnych.

 

Dokładnie

 

Jest wygodniejszy, lepiej rozlokowane analogi, lepsze spusty, ogolnie lepiej dzialajace analogi. Jestes nieuleczalnym fanbojem Grigori! :closedeyes:

 

tak samo jak każdy z nas

ale bredzisz że pad jest niewygodny i nie do opanowania

 

Kumpel dzisiaj mi po półtora tygodnia orania oddał X360 to się go przy okazji spytałem czy przeszedł już KZ2, którego ma już ze 4 tygodnie. Powiedział, że nie, że za(pipi)iście wygląda, ale generalnie to nie porywa jeśli chodzi o grę. Na X'ie sobie przeszedł MW i CoD:WaW i był zachwycony obiema grami. To tak w nawiązaniu do mojej poprzedniej teorii.

 

Widzę, że już z tematem dalej polecieliście :) Później doczytam.

 

a Marcin że jego tata powiedział że PS3 jest beeeeeeeee

i na PS3 nie ma MW i CoD:WaW :D

 

No tak, skoro coś jest dobre to po co zmieniac, prawda? PSX był świetny, po co wypuścili PS2? Ford T zmotoryzował Stany, dobre auto, po co wypuszczali inne? Bezsensownie jest cokolwiek ulepszac i poprawiac. Dualshock był idealny, jak taki śmierdzący Microsoft śmiał zrobic lepszego i bardziej ergonomicznego pada? Jak ludzie śmieli zauważyc, że może byc coś lepszego i nie chciec wrócic do poprzedniego rozwiązania? O B U R Z A J Ą C E!!!!

Ludziki z Sony byliby dumni. Wychowali pokolenie bałwochwałców bezkrytycznie łykających wszystko co wymyślą. Grigori, jesteś marzeniem dla marketingowców od Sony. Gratulacje

 

Pad sony nadal jest dobry, może ty go nie lubisz ale ja go opanowałem, opanowałem 2 analogi i nie narzekam i nie krytykuje pada od x360 chociaż on też nie jest idealny.

Edytowane przez goggy

Opublikowano

goggy: Wiesz co, w przeciwieństwie do Ciebie ja nie wymyślam sobie okoliczności żeby tylko moje było na wierzchu, więc weź się zabierz i idź na łąkę skoro tak beeeeeeeczysz.

 

i na PS3 nie ma MW i CoD:WaW biggrin.gif

 

Widać nie jesteś nawet w stanie zrozumieć tego co napisałem...

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Ja już napisałem wcześniej, że każdy pad mi pasuje. Świetnie mi się gra i na padzie od Xa i na Dual Shocku i Wiilotem. Nawet pady z N64 i GCN mi pasiły. Ba, grałem w Raymana na wynalazku od Atari (Jaguar) i też było ok. Nabijam się tylko ze stwierdzenia, że "kiedyś było wszystko dobrze, a teraz ludziom się w głowach poprzewracało i wygodniejszych rzeczy im się zachciało". Postawa typowego technokraty na jakiego się kreuje Grigori.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.