Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano
Póki co Sony nieźle na PS3 traci. I ogólnie średnio to wygląda, na konsolach straty, gry nie sprzedają się jak powinny.

Pociesze cię. Sony nadal traci na każdej PS3, ale cały oddział PlayStation przynosi zyski.

 

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano
http://konsolowisko.pl/index.php?t=news&id=2179

nowe mięsko, prosto do redaktora PSXE

 

A czym jest Naughty Dog, i czy kiedykolwiek studio to wydało coś na konsolę Microsoftu? Pruuuuut - kupka [*] i_kawa.gif

Edytowane przez Maiden

Opublikowano

Yeti, źródło

Opublikowano
A czym jest Naughty Dog, i czy kiedykolwiek studio to wydało coś na konsolę Microsoftu? Pruuuuut - kupka [*] i_kawa.gif

Nie chodzi mi o wypowiedz kolesia z ND, tylko podsumowanie HIVa.

Opublikowano
A czym jest Naughty Dog, i czy kiedykolwiek studio to wydało coś na konsolę Microsoftu? Pruuuuut - kupka [*] i_kawa.gif

PS3 nie potrafi udzwignac multiportow aby byly porownywalnej jakosci a co mowic dopiero czy MGS4/LBP/Motorstorm/Un,itp by sie pojawily na 360. Nitk nie sprobowal - a wszyscy ze sie nie da. Z Bioshockiem byly problemy przy portowaniu. Pff

Opublikowano
Pociesze cię. Sony nadal traci na każdej PS3, ale cały oddział PlayStation przynosi zyski.

 

Jak sam dobrze napisałeś PlayStation. PS2 i PSP nadrabiają straty na PS3.

Opublikowano
Yeti, źródło

łap

 

"Jeśli mówimy tylko o sprzęcie, to bezpośrednia odpowiedź brzmi: tak [tracimy]. (...) To się dobrze nada na nagłówki, ale tak naprawdę to nie wiem, czy to jest prawdziwa natura tego biznesu, w którym wszyscy jesteśmy, czy to PlayStation, Xbox czy Wii. Myślę, że lepszym wskaźnikiem jest patrzenie na biznes jako na całość, czyli zapytanie: czy przynosimy zyski, jeśli chodzi o zsumowany wynik sprzętu, oprogramowania i akcesoriów? Odpowiedź na to pytanie brzmi tak, od poprzedniego roku fiskalnego."

http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6965...sztuce_PS3.html

 

zaśniesz dziś? ;)

Opublikowano
PS3 nie potrafi udzwignac multiportow aby byly porownywalnej jakosci a co mowic dopiero czy MGS4/LBP/Motorstorm/Un,itp by sie pojawily na 360. Nitk nie sprobowal - a wszyscy ze sie nie da. Z Bioshockiem byly problemy przy portowaniu. Pff

PS3 nie potrafi udźwignąć portów robionych na X360/PC, a to jest różnica. Tak samo było z Bioshock i trudno się dziwić, że tyle było problemów z przeniesieniem go niemalże w wersji 1:1 na konsolę Sony.

Nie ma bajgla :P

Opublikowano
http://konsolowisko.pl/index.php?t=news&id=2179

nowe mięsko, prosto do redaktora PSXE

Podsumowanie napisał ten który nie odróżnia bumpmappingu od HDR. Oj, HIV uwielbiam jak się ośmieszasz. Dobrze, że chociaż na swoim nowym podwórku a nie tutaj. Na łamach PE przelatuje moementalnie do kolejnejj recki jeśli trafiłem na taką pisaną przez tatę tornado kacpra.

 

A odnośnie Balestry pewnie że ma rację. Nie ma możliwości przenieść gry napisanej na SPu w takiej formie na Xklocka. Trzeba by przeprogramować zasadę wykorzystania sprzetu przez dany silnik by możnabyło wykorzystać 6 różnoważnych wątków Xenona.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano
Jak sam dobrze napisałeś PlayStation. PS2 i PSP nadrabiają straty na PS3.

W jakim procencie nadrabiają straty, tego akurat nikt z nas nie wie, ale z PS3 jest coraz lepiej. Obniżka kosztów produkcji o 70%, coraz większe przychody z PSS i PSH, a także coraz lepsza sprzedaż gry.

 

PS3 nie potrafi udzwignac multiportow aby byly porownywalnej jakosci a co mowic dopiero czy MGS4/LBP/Motorstorm/Un,itp by sie pojawily na 360. Nitk nie sprobowal - a wszyscy ze sie nie da. Z Bioshockiem byly problemy przy portowaniu. Pff

Twierdzenie że się nie da jest idiotyczne. Lepiej zadać sobie pytanie, która platforma posiada ładniejsze gry? Te które są na rynku i te które niebawem trafią na półki sklepowe.

Opublikowano

Yeti, czytałeś cały wywiad, czy tylko ten fragment z Polygamii? Jeżeli nie cały to przeczytaj i popraw się.

Opublikowano
PS3 nie potrafi udzwignac multiportow aby byly porownywalnej jakosci a co mowic dopiero czy MGS4/LBP/Motorstorm/Un,itp by sie pojawily na 360. Nitk nie sprobowal - a wszyscy ze sie nie da. Z Bioshockiem byly problemy przy portowaniu. Pff

 

Oj, poleciałeś po bandzie :P To tylko kwestia zdolności developerskich, a nie ze sprzęt nie uciągnie.

 

W jakim procencie nadrabiają straty, tego akurat nikt z nas nie wie, ale z PS3 jest coraz lepiej. Obniżka kosztów produkcji o 70%, coraz większe przychody z PSS i PSH, a także coraz lepsza sprzedaż gry.

 

Ja tylko stwierdzam fakt, że tracą. Nie neguję faktu, że coraz mniej, tylko stwierdzam, że jednak ciągle tracą.

Opublikowano
Yeti, czytałeś cały wywiad, czy tylko ten fragment z Polygamii? Jeżeli nie cały to przeczytaj i popraw się.

Bądź tak miły i wklej odpowiedni fragment, gdzie Kaz twierdzi w tym samym wywiadzie zupełnie coś innego.

Opublikowano

Ogółem z portowaniem nie było by problemów gdyby Sony udostępniło wszystkim Edge Tools, do którego dostęp mają tylko wewnętrzne teamy firmy.Oczywiście nigdy do tego nie dojdzie z wiadomych przyczyn :).

 

Sony dostaje za swoje w grach multiplatformowych z uwagi na to,że zaprojektowali konsolę trudną w programowaniu.PS2 też było trudne ale wtedy nie było konkurencji więc firmy były zmuszone siedzieć nad tym sprzętem.Czasy się zmieniły,więcej użytkowników ma x360 które dodatkowo ma konstrukcję zbliżoną do PC więc firmą się po prostu nie opłaca i same też nie chcą w większości tracić czasu na szlifowanie wersji na PS3.

Opublikowano
Sony dostaje za swoje w grach multiplatformowych z uwagi na to,że zaprojektowali konsolę trudną w programowaniu.

Dostaje, a może dostawało? Zdarzają się jeszcze poszczególne przypadki, gdzie multiplatformówki lepiej wypadają na X360, ale są już to sporadyczne przypadki.

Opublikowano

Spoko.

Is PS3 the machine to turn Sony around?

It's not just the PlayStation business, but overall. It's some of the other businesses that I'm managing now at the Networked Products and Service Group level, but it's also a combination of the cost reductions that we're now embarking on on a corporate level, including the Bravia business, I think all these things need to come together for us to be seen and perceived as having turned a corner. It's not just one business. It's not just the PlayStation business, it's not just the TV business, it's a combination of all of the things that we're involved in.

Nie powiedział, że dywizja Playstation przynosi dochody, ale Sony jako całośc. Ogólnie przez cały wywiad Kaz stara się przekonac rozmówcę, żeby nie patrzała tylko na straty generowane przez Playstation 3, a żeby spojrzała na wszystko szerzej. Nic ciekawego

Opublikowano

też na koniec napisałem,że "mą się po prostu nie opłaca i same też nie chcą w większości tracić czasu na szlifowanie wersji na PS3. " Niektórym firmom się chce szlifować wersje na ps3 :P.Poza tym większość firm opracowuje jeden engine i potem praktycznie każda gra danej firmy na nim śmiga.Biorąc pod uwagę,że niektóre firmy wypluły już po kilka gier na tym samym silniku(np Codemasters,Dice itp) mieli czas na optymalizację :P

Opublikowano

Ogółem w system wars powinno zabronić się pisać o Naughty Dog bo to po prostu arcymistrzowie kodu na PS3.Nawet inne wewnętrzne firmy Sony wyglądają przy nich blado-nie wspominając nawet o tym,że ND pomagało nawet GG przy Killzone 2 :P

Opublikowano

No nagrywalnie filmików z multi. I niby dlaczego Forza wypada przy tym blado? O ile pamiętam nagrywanie filmików z gry jest już w Halo3.

A Naughty Dog to prawdziwi mistrzowie i jeden z najlepszych teamów w historii. Jeżeli ktoś tworzy potęgę Playstation to napewno oni.

Opublikowano

No i fajno. Kreatywni ludzie będą zachwyceni, tak jak w przypadku LBP. Trzeba przyznac, że Sony dogadza w tym wględzie. Mnie to rybka, ani ze mne reżyser, ani twórca poziomów do gier nie będzie :)

Opublikowano
Pociesze cię. Sony nadal traci na każdej PS3, ale cały oddział PlayStation przynosi zyski.

 

Moze wyskocze znow poza temat ale co tam.

 

Xbox tez przynosi straty :)

Chyba tylko Nitendo zarabia na konsoalch.

pozostale 2 marki zyja z gier.

Opublikowano

@ Yeti - HIV nie jest dla mnie żadnym autorytetem. Wręcz przeciwnie.

Opublikowano

Nie no HIV mnie przeraził, rozumiem jakby się jeszcze jakoś na UN2 powoływał, ale jak motywuje swoją tezę KZ2 gdzie na horyzoncie są już mocniejsze multiplatformy z tego gatunku, albo pisze, że X360 nie uciągnąłby ostatniego Motorstorma, czy pisze, że Forza 3 będzie gorzej wyglądać niż GT5, gdzie tego do samej premiery obu gier nie będziemy wiedzieć (tym bardziej śmieszne w świetle tego, że jego kolega Lucek w najnowszym PSXE pisze o niesamowitej grafice w Forza 3, że samochody wyglądają jak z menu wyboru) to normalnie ręce opadają. Musialem się na końcu dopisać do tematu, poznacie mnie po avku, heh.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Szpic, MS na X360 zarabia, i to od dawna. Jedynie Sony traci na konsoli. Było o tym głośno kiedyś, chcesz to poszukaj.

Opublikowano
Nie no HIV mnie przeraził, rozumiem jakby się jeszcze jakoś na UN2 powoływał, ale jak motywuje swoją tezę KZ2 gdzie na horyzoncie są już mocniejsze multiplatformy z tego gatunku

niby jakie!? w tym roku nie widzę żadnej konkurencji graficznej do K2 w fps bo chyba nie masz na myśli MW2 chodzącego na enginie CoD4.Jedynie Rage i Crysis na konsole będą mogły graficznie startować do K2 w kategorii najładniejszy fps na konsolach ale pewnie wtedy kiedy one bedą wychodzić to GG będzie kończyło pracę nad K3.

Edytowane przez Ficuś

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.