Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

estel - w KZ2 masz jakas obca rase ktora posiada wlasny arsenal? Ludzie posiadaja Battlerifle, pistolet, shotgun, "rpg", minigun, snajperka, jedynie to laserem jest Spartan Laser i dzialo na Warthogu - blasterki, plazmy, swiecidelka naleza do reszty przeciwnikow. W filmie Districk 9 obcy maja swoja bron a my nadal swoja.

Wiadomo ze obecna bolaczka Halo 3 i ODST jest grafika i pastelowe kolory jak w Uncharted. Gra mimo ze jest od 16 lat posiada zbyt cukierkowa grafike/ Gdybym zobaczym Halo 3 w konwencji brudego i ciemnego KZ2 (jak reklama ostatnia ODST) to mi te rozowe/niebieske/zielone laserki by nie przeszkadzaly. Niby ODST wprowadza noc ale to nie pomaga w utrzymaniu brudnego klimatu, na filmikach gameplayowych glownie w nocy nic niewidac jak ogladam, moze wina ustawien ale wszystko inne widze bez problemu.

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Przecież każdy wie, że większość graczy kupuje kolejne części Halo nie dla grafiki, świata, przedstawionej historii czy trybu dla jednego gracza. Wszystko opiera się na genialnym multi. Oto cały sukces Halo, w pełni zasłużony (IMO najlepszy tryb multi z pośród wszystkich fpsów).

 

Na koniec tylko dodam, że PS3 ma najładniejsze i najlepsze gry. W końcu nazwa tematu zobowiązuje ;)

Edytowane przez YETI

Opublikowano

no to teraz wiem z czym stoja policjanci :blink:

Opublikowano

Na mnie najbardziej wywarly nowe animacje Nathana. Niesamowicie wyglada to, jak otwiera zelazne wrota wagonu, jak oklada recznie kolesia za skrzynka (unikajac obstrzalu z dystansu) itd. Dlaczego Naughty Dog nie chce sie podzielic z nikim ta technologia? :)... Widzieliscie w pewnym momencie ile wagonow jeszcze zostalo mu do przebycia (ze 30 pare bedzie). To na pewno nie koniec niespodzianek naughty. Czuje ze ostatnia lokacja powali rozmachem. :)

Jaką technologią? Motion capture? Powienieneś raczej napisać dlaczego ND nie chce się podzielić chęciami do żmudnego nagrywania i obrabiania takich animacji. Technolgoia motion capture a raczej jej użycie w grach to nic nadzwyczajnego. Potrzeba tylko chęci i pieniędzy by taka ilość realistycznych animacji nagrać.

 

Nie wierze w to, ze rozchodzi sie tutaj tylko o ilosc nagranych sekwencji motion capture. Gdyby tak bylo juz w erze PSx mielibysmy to co robi Nathan. Nie znam sie na tym aspekcie gry (ty zapewne tez), ale animacja postaci to piekielnie trudna (do zrealizowania) kombinacja, polaczenia fizyki srodowiska z motion capture. Na pewno nie jest to takie latwe jak ci sie wydaje.... Moze jest tutak ktos kto wyjasni dlaczego developerom ciezko ujarzmic ten element gry?

 

BTW walek to kolejny koleś niewiedzący co chwali. Przykre.

Jesli nadal istnieje w PSX Extreme rubryka "rodzyny", to ja prosze nominacje na rodzyna roku, powyzszy komentarz. :lol:

Opublikowano

Gooralesko zal jesli myslisz ze takie rzeczy osiaga sie tylko przez motion capture. Poczytaj wikipedie :)

Opublikowano

Jaką technologią? Motion capture?

tutaj, jak powiedzial walek i izon, chodzi o znacznie wiecej. motion capture + silnik fizyczny + umiejetnosci programistow + mysle, ze jeszcze pare aspektow = kapitalny kawal grywalnego kodu. zwrociles chociaz uwage na to jak Nathanowi powiewaja wlosy? ND to aktualnie najzdolniejsze studio tworzace gry i dzieki Bogu, spod stajni Sony. diabel tkwi w szczegolach i Ci panowie znakomicie zdaja sobie z tego sprawe.

 

BTW walek to kolejny koleś niewiedzący co chwali. Przykre.

Gooralesko to kolejny koles niewiedzacy do mowi. Przykre

 

nie pierwszy raz zaskakujesz mnie glupia wypowiedzia i stronniczoscia. sam przyznaje ze jestem troche stronniczy, ale mialem przyjemnosc ograc wiele ekskluzywnych tytulow, i stwierdzam ze ND sa najzdolniejszym studiem i przesiadka z X360 na PS3 byla dobrym posunieciem.

 

sadzac po twoim Gamescore, smiem twierdzic ze troche tych gier juz ograles, wiec myslalem, ze wiesz co jest na rzeczy. niestety, chyba w twoim przypadku tak nie jest.

Edytowane przez VoytecCFC

Opublikowano

No tak. Bbo wy wierzycie, że to PS3 jest kluczem do sukcesu czyli do tak znakomitych animacji postaci. Ponadto jesteście wręcz pewni, że takie animacje to tylko na PS3 sa możliwe. Wszystko, dzięki za uwagę. Do zobaczenia następnym razem gdy będę komentował kolejne głupoty napisane na tym podforum.

 

Wojtuś - dwie rzeczy:

 

nie pierwszy raz zaskakujesz mnie glupia wypowiedzia i stronniczoscia. sam przyznaje ze jestem troche stronniczy, ale mialem przyjemnosc ograc wiele ekskluzywnych tytulow, i stwierdzam ze ND sa najzdolniejszym studiem i przesiadka z X360 na PS3 byla dobrym posunieciem.

Nic dodać nic ująć.

 

sadzac po twoim Gamescore, smiem twierdzic ze troche tych gier juz ograles, wiec myslalem, ze wiesz co jest na rzeczy. niestety, chyba w twoim przypadku tak nie jest.

Mam wiedzieć, ze coś jest na rzeczy bo dużo gier "ograłem". odpowiedz mi na pytania: "Co jest na rzeczy?", "Co ma do tych rzeczy ilość gier w któe zagrałem?".

 

A i jeszcze jedno umiesz coś napisać od siebie czy jedyne na co cię stać to powtarzać po innych "panie-podciągnąć-tekstury-do-720p"?

 

Nie wierze w to, ze rozchodzi sie tutaj tylko o ilosc nagranych sekwencji motion capture. Gdyby tak bylo juz w erze PSx mielibysmy to co robi Nathan. Nie znam sie na tym aspekcie gry (ty zapewne tez), ale animacja postaci to piekielnie trudna (do zrealizowania) kombinacja, polaczenia fizyki srodowiska z motion capture. Na pewno nie jest to takie latwe jak ci sie wydaje.... Moze jest tutak ktos kto wyjasni dlaczego developerom ciezko ujarzmic ten element gry?

Nie wierzysz ale się w tym samym poście przyznajesz, sie nie znasz się na rzeczy. Istnieje taka niepisana zasada - jeśli widzisz, ze ktoś się myli to nie wyprowadzaj go z błędu przy ludziach. Może to spowodować reakcję odwrotną do zamierzonej oraz sprawić, że wszystkie osoby "nie znające się na rzeczy" będą miały mi to za złe. Ja ta zasadę złamałem w tym temacie i w kilku innych więc teraz zbierał będe zasłużone bęcki od urażonych rycerzy playstation. W dodatku specjalistów, (pipi)a, od siedmiu boleści.

 

ale animacja postaci to piekielnie trudna (do zrealizowania) kombinacja, polaczenia fizyki srodowiska z motion capture

Nie ma czegoś takiego. Dawno już takich głupot nie słyszałem. Po raz kolejny powtarzam - wypowiadasz się na jakiś temat, a publicznie się przyznałeś, że nie masz o tym większego pojęcia.

 

Gooralesko zal jesli myslisz ze takie rzeczy osiaga sie tylko przez motion capture. Poczytaj wikipedie

Mówisz, ze mam powiększyć swoją wiedzę z wikipedii w której to piszą teksty o wykorzystywaniu 30% mocy PS3 do renderingu Uncharted 1? To właśnie "skarbnica wiedzy" na której ty opierasz swoją wiedzę w kwestiach technicznych? Brawo, jasiu.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Hm.. Wyżej osoby pisały, ze takie animacje zawdzięczamy ND i nie było mowy o PS3... no ale każdy widzi co chce :rolleyes:

Edytowane przez Emet

Opublikowano

No tak. Bbo wy wierzycie, że to PS3 jest kluczem do sukcesu czyli tak znakomitych animacji postaci. Ponadto jesteście wręcz pewni, że takie animacje to tylko na PS3 sa możliwe. Wszystko, dzięki za uwagę. Do zobaczenia przy moich komentarzach do kolejnej głupoty napisanej na tym podforum.

nikt nie napisal slowa o PS3 ;) uwazam ze kluczem do sukcesu sa umiejetnosci i wykorzystania potencjalu, ktorym sie dysponuje. to ze pracownik Naughty Dog powiedzial, ze X360 nie bylby w stanie uciagnac Uncharted 2 to calkiem inna bajka - bo do tego nawiazujesz. sprowadzasz rozmowe do poziomu wojny obu konsol.

 

Mam wiedzieć, ze coś jest na rzeczy bo dużo gier "ograłem". odpowiedz mi na pytania: "Co jest na rzeczy?", "Co ma do tych rzeczy ilość gier w któe zagrałęm?".

w pewnym sensie tak. im wiecej grasz, tym bardziej zaglebiasz sie w ta tematyke, zaczyna cie bardziej interesowac.

 

nie pierwszy raz zaskakujesz mnie glupia wypowiedzia i stronniczoscia. sam przyznaje ze jestem troche stronniczy, ale mialem przyjemnosc ograc wiele ekskluzywnych tytulow, i stwierdzam ze ND sa najzdolniejszym studiem i przesiadka z X360 na PS3 byla dobrym posunieciem.

Nic dodać nic ująć.

przeczytaj zdanie do konca. jestem stronniczy w stosunku ND, ok. uwazam ze sa najzdolniejszym studiem. ty natomiast wykazujesz sie stronniczoscia na plaszczyznie X360 vs PS3.

Opublikowano

Hm.. Wyżej osoby pisały, ze takie animacje zawdzięczamy ND i nie było mowy o PS3... no ale każdy widzi co chce :rolleyes:

 

Nie, manipulancie Emet.

 

Było napisane: "Dlaczego naughty dog nie chce się z nikim podzielić tą technologią". gdy wspomniałem jaka to technolgia podniosło się larum, że to co widzimy w U2 to nie tylko MC ale równieżFIZYKA ŚRODOWISKA Z MOTION CAPTURE(!!!) - nie wiem czy ktoś z was rozumie jakim idiotyzmem jest pogrubione wyrażenie. Ponadto walek zbagatelizował MC pisząc o tym, że gdyby to było tylko zgrywanie animacji to takowe byłoby juz na PSXie. Nie skomentuję tego i nie napiszę czegoś więcej o MC bo w tym miejscu to jak rzucanie grochem o ścianę. Już nasz kochany wojtuś się popisał (w temacie o reedycji GOWów) rzucając tekst o podciąganiu tekstur do 720p. Inaczej mówiąc pokazał jakie ma pojęcie o technikaliach. To samo tyczy się większości ludzi pieniących się na widok moich postów.

 

W sumie to jest śmieszne i nie powinno się tego komentować. Problem w tym, że przeważnie się nie mogę powstrzymać z próbą wyprowadzenia kogoś z błędu lub chociaż nauczenia nazwy technologii, o której koleś nie ma pojęcia.

 

nikt nie napisal slowa o PS3 uwazam ze kluczem do sukcesu sa umiejetnosci i wykorzystania potencjalu, ktorym sie dysponuje. to ze pracownik Naughty Dog powiedzial, ze X360 nie bylby w stanie uciagnac Uncharted 2 to calkiem inna bajka - bo do tego nawiazujesz. sprowadzasz rozmowe do poziomu wojny obu konsol.

Po raz kolejny powtarzam - napisałem walkowi jaka technologia mu tak bardzo imponuje w U2 i podniosło się larum, że to nie jest zasługa tylko MC. A ja wam mówię, że jest. Plus to co napisałem wpierwszym poście całej tej dyskusji czyli CHĘCI to zgrywania takiej ilości animacji. Ponadto moge dodać, że duże znaczenie ma pojemność nośnika. A jak wiadomo PS3 łyka płyty BR 25-50GB więc ilośc animacji wykorzystanych w grach (czyli inaczej mówiąc nagranych na płytę) oraz ilość różnych tekstur (Aby każda lokacja wyglądał dosłownie inaczej bez powtarzającychs ię tekstur jak na Xklocku - to tak na marginesie) może być ogromna. Dwa wymienione wyżej aspekty nie mają oczywiście żadnego związku z wydajnością jaką dysponuje konsola.

 

w pewnym sensie tak. im wiecej grasz, tym bardziej zaglebiasz sie w ta tematyke, zaczyna cie bardziej interesowac.

Nie wojtuś. Ilość gier, które "ograłem" nie ma żadnego związku z wiedzą na tematy techniczne związane z softwarem i hardwarem.

 

DOWN:

 

No estelek co zrobiłem w cytowanym przez ciebie poście? Wojtuś napisał prosto z mostu tak wyraźnie na ile mu jego rozumek pozwala. Moja stronniczość i głupie wypowiedzi go zaskakują ale jednocześnie w kolejnym zdaniu daje do zrozumienia, że on również jest stronniczy.

 

Połączenie fizyki środowiska z MC to nic innego jak dobrze zrobiony mo-cap + niezależna, dobra fizyka środowiska, co razem daje ładny efekt.

Tej a może to jest "fizyka-środowiskowa" taki nowy przedmiot w twojej podstawówce? Sam nie wiem.

 

Podniesienie tekstur do 720p to nic innego jak "ulepszenie" tychże, aby dobrze wyglądały w rozdzielczości 720p.
Tekstury wyglądające dobrze w danej rozdzielczości to pojęcie względne zależne od wydajności sprzętu na którym gra będzie działała. Czyli inaczej mówiąc "podciąganie tektur do 720p" to wyrażenie pozbawione sensu i pokazuje jedynie laictwo osoby wypowiadającej te słowa. Tekstury mają własne rozdzielczości i to te rozdzielczości (A nie ekranu) są najważniejsze przy zastępwoaniu gorszych tektur z wersji PS2 na lepsze w reedycji PS3. Kapiszi? Więcej pytań mam nadzieję nie będzie.

 

Dobra kończę bo zaraz mnie ze złości pogryziecie.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

 

nie pierwszy raz zaskakujesz mnie glupia wypowiedzia i stronniczoscia. sam przyznaje ze jestem troche stronniczy, ale mialem przyjemnosc ograc wiele ekskluzywnych tytulow, i stwierdzam ze ND sa najzdolniejszym studiem i przesiadka z X360 na PS3 byla dobrym posunieciem.

Nic dodać nic ująć.

 

Wyzywasz innych od manipulantów, a sam zobacz co tutaj zrobiłeś.

 

 

Poza tym cały problem wynika z tego, że ludzie robią skróty myślowe, które każdy rozumie, poza Tobą.

 

Podniesienie tekstur do 720p to nic innego jak "ulepszenie" tychże, aby dobrze wyglądały w rozdzielczości 720p.

 

Połączenie fizyki środowiska z MC to nic innego jak dobrze zrobiony mo-cap + niezależna, dobra fizyka środowiska, co razem daje ładny efekt.

 

Nie czytaj wszystkiego dosłownie i nie doczepiaj się do każdego słowa. Jak chcesz nieść lampeczkę oświaty to rób to w bardziej przemyślany sposób, bo jedyne co uzyskujesz swoimi agresywnymi wypowiedziami to flame'y. 

 

 

 

 

 

Opublikowano

No, to napisz inco. Ja napisałbym, a riposta byłaby taka: "I co z tego, że to tak działa? Ja tam się nie znam ale wiem na pewno, że to nie tylko MC. To również fizyka środowiska motion capture oraz bliżej nieokreślone technologie, których nazw nie znam ale wiem że istnieja. Nie tłumacz nam gooral oczywistości bo my wiemy lepiej pomimo tego, że mało się znamy na tych sprawach".

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano
Suszarka.

Ta bron sie nazywa Needler a nie suszarka. Powietrzem ich nie zabijesz.

Opublikowano

Nudne to jest.

 

Gooralesko, jezeli nie pracujesz dla naughty dog, to NIE MASZ pojecia czy jest to tylko zmudny MC czy nie. Jetes po prostu upierdliwcem ktory z powodu nudy (lub jakiekolwiek innego) drazni innych ludzi.

 

Do tego jestes manipulantem pierwszej klasy, przekrecasz slowa gdy ci to pasuje (wyraznie bylo powiedziane POLACZENIE fizyki srodkowiska i motion capture, a nie motion capture fizyki srodowiska ktory probujesz zasugerowac. Gdy nie trzeba czytasz wszystko doslownie, gdy ci to pasuje przeinaczasz. Zdecyduj sie chlopie, a najlepiej znajdz sobie cos innego do roboty.

 

Chcesz poprawiac, prosze bardzo ale rob to w sensowny sposob.

 

Jezeli jest to tylko zmudny MC to chwala ND za to ze im sie chce a wielki siarczysty fuck dla wszystkich innych za to ze im sie nie chce. Jezeli jednak jest to cos innego co umozliwia tak realistyczna animacje, to wszystko co powiedziales nie jest warte funta klakow.

 

Uprzejmie prosze grigoriego o nierobienie postow ukrytymi tylko o skasowanie calego szmelcu :)

 

Buziaki! :*

Opublikowano

Nudne to jest.

 

Gooralesko, jezeli nie pracujesz dla naughty dog, to NIE MASZ pojecia czy jest to tylko zmudny MC czy nie. Jetes po prostu upierdliwcem ktory z powodu nudy (lub jakiekolwiek innego) drazni innych ludzi.

 

Do tego jestes manipulantem pierwszej klasy, przekrecasz slowa gdy ci to pasuje (wyraznie bylo powiedziane POLACZENIE fizyki srodkowiska i motion capture, a nie motion capture fizyki srodowiska ktory probujesz zasugerowac. Gdy nie trzeba czytasz wszystko doslownie, gdy ci to pasuje przeinaczasz. Zdecyduj sie chlopie, a najlepiej znajdz sobie cos innego do roboty.

 

Chcesz poprawiac, prosze bardzo ale rob to w sensowny sposob.

 

Jezeli jest to tylko zmudny MC to chwala ND za to ze im sie chce a wielki siarczysty fuck dla wszystkich innych za to ze im sie nie chce. Jezeli jednak jest to cos innego co umozliwia tak realistyczna animacje, to wszystko co powiedziales nie jest warte funta klakow.

 

Uprzejmie prosze grigoriego o nierobienie postow ukrytymi tylko o skasowanie calego szmelcu :)

 

Buziaki! :*

Powtarzasz tą głupotę jak papuga a nawet nie wiesz co powtarzasz. Dobra, masz prawo pie.przyć głupoty, ale manipulanta ci wypersfaduję dlatego, że wątek został przeniesiony do console wars, więc moja wypowiedź będzie jak najbardziej na temat.

 

Otóż kolego trzcino - poniżej znajdziesz moje posty komentujące fizykę środowiska i motion capture:

 

Było napisane: "Dlaczego naughty dog nie chce się z nikim podzielić tą technologią". gdy wspomniałem jaka to technolgia podniosło się larum, że to co widzimy w U2 to nie tylko MC ale równieżFIZYKA ŚRODOWISKA Z MOTION CAPTURE(!!!) - nie wiem czy ktoś z was rozumie jakim idiotyzmem jest pogrubione wyrażenie. Ponadto walek zbagatelizował MC pisząc o tym, że gdyby to było tylko zgrywanie animacji to takowe byłoby juz na PSXie. Nie skomentuję tego i nie napiszę czegoś więcej o MC bo w tym miejscu to jak rzucanie grochem o ścianę. Już nasz kochany wojtuś się popisał (w temacie o reedycji GOWów) rzucając tekst o podciąganiu tekstur do 720p. Inaczej mówiąc pokazał jakie ma pojęcie o technikaliach. To samo tyczy się większości ludzi pieniących się na widok moich postów.

 

 

Tej a może to jest "fizyka-środowiskowa" taki nowy przedmiot w twojej podstawówce? Sam nie wiem.

 

 

Tutaj wyśmiałem pierdoły wypisane przez estela i to jest jedyny moment w dyskusji kiedy przeinaczyłem to wspaniałe wyrażenie: "fizyka środowiska z motion capture".

 

No, to napisz inco. Ja napisałbym, a riposta byłaby taka: "I co z tego, że to tak działa? Ja tam się nie znam ale wiem na pewno, że to nie tylko MC. To również fizyka środowiska motion capture oraz bliżej nieokreślone technologie, których nazw nie znam ale wiem że istnieja. Nie tłumacz nam gooral oczywistości bo my wiemy lepiej pomimo tego, że mało się znamy na tych sprawach".

 

Jak widzisz powyżej to nie ja manipuluję słowami w tym temacie tylko "rycerze playstation". Powtórzę po raz kolejny - to jest przykre.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

No, to napisz inco. Ja napisałbym, a riposta byłaby taka: "I co z tego, że to tak działa? Ja tam się nie znam ale wiem na pewno, że to nie tylko MC. To również fizyka środowiska motion capture oraz bliżej nieokreślone technologie, których nazw nie znam ale wiem że istnieja. Nie tłumacz nam gooral oczywistości bo my wiemy lepiej pomimo tego, że  mało się znamy na tych sprawach".

Tu muszę Cię poprzeć, z ignorantami nie ma co gadać. Szkoda klawiatury ;)

 

 

 

Opublikowano

Ta fizyka srodkowiskowa to havoc*? Przeciez to nic ciekawego, w tylu grach sie pojawila i zadnego wrazenia juz nie robi w przecienstwie do Euphori

 

Wiki:

Engine Naughty Dog Game Engine 2.0

Havok (game physics)

Edytowane przez Scorp1on

Opublikowano

Jezuuu. To głupota, którą ktoś wymyślił próbując argumentować swoją tezę o zastosowaniu przez Naughty Dog jakichś innych technologii użytych w Uncharted 2 przy zgrywaniu animacji za pomocą motion capture. Tym userem był "walek". Był on pod wrażeniem animacji w U2, a gdy napisałem, że to zwykłe MC i, że należy życzyć innym developerom chęci ich nagrywania jaką mają panowie z ND to ludziska rucili się do odpowiedzi by uzmysłowić mi, że jednak to coś więcej niż zwykłe Motion Capture. I o to cała draka. Ja uważam, że za animacjami stoi tylko MC i ogrom pracy przy ich nagrywaniu. Rycerze Sony (A raczej grupa laików gó.wno wiedzących a się wypowiadających) sądzą, że to jakaś bliżej nieznana, przez nich, technologia, która sprawia, że U2 jest unikatowe pod względem animacji. Moim zdaniem Chłopaki z ND wykonali świetna robotę za pomocą MC, a tym, którzy siusiają z zachwytu nad kucaniem Drake'a i rozdmuchu.ją w internecie suchary w stylu "fizyka środowiskowa" zalecić mogę jedynie kubeł zimnej wody.

Opublikowano

Ktos wczesniej pisal ze jest jakis level w Un2 (zawalajacy sie budynek) wiec myslalem ze moze chodzi o to z ta fizyka ;)

Opublikowano

 

Tutaj wyśmiałem pierdoły wypisane przez estela i to jest jedyny moment w dyskusji kiedy przeinaczyłem to wspaniałe wyrażenie: "fizyka środowiska z motion capture".
Szkoda, że nie widziałem. Chętnie bym odpowiedział.

 

 

 

No, to napisz inco. Ja napisałbym, a riposta byłaby taka: "I co z tego, że to tak działa? Ja tam się nie znam ale wiem na pewno, że to nie tylko MC. To również fizyka środowiska motion capture oraz bliżej nieokreślone technologie, których nazw nie znam ale wiem że istnieja. Nie tłumacz nam gooral oczywistości bo my wiemy lepiej pomimo tego, że  mało się znamy na tych sprawach".

Jak widzisz powyżej to nie ja manipuluję słowami w tym temacie tylko "rycerze playstation". Powtórzę po raz kolejny - to jest przykre.

 

Właśnie pokazałeś jak manipulujesz słowami, bo nikt nic nie mówił o "fizyce środowiska motion capture" tylko o fizyce środowiska oraz motion capture. Zresztą, mów do dupy to cię osra. Tyle mam do powiedzenia po tych kilku rozmowach z Tobą. Bez urazy.

 

 

 

Opublikowano

Połączenie fizyki środowiska z MC to nic innego jak dobrze zrobiony mo-cap + niezależna, dobra fizyka środowiska, co razem daje ładny efekt.

Opublikowano

Toć właśnie o tym piszę? A poza tym wyrwałeś zdanie z kontekstu, bo to co zacytowałeś to tylko interpretacja i próba rozwikłania niezrozumiałego dla niektórych skrótu myślowego. Ja się pod tym nie podpisuję, bo zwyczajnie nie wiem.

Opublikowano

No własnie mów do estela to cię osra. Twoja interpretacja i próba rozwikłania niezrozumiałego dla mnie (Bo przecież mnie miałes na myśli ale wprost już tego nie potrafisz napisać) rzekomo skrótu myślowego to ślepe przytakiwanie swoim kolegom z obozu byleby niegrzeczny xboj już sobie poszedł i nie niszczył niektórym światopoglądu mówiącego jedno - Uncharted to dzieło epokowe zrobione dzięki niesamowitej technologii, której nikt jeszcze nie opanował. Nie ma takiego czegoś jak fizyka środowiskowa. Po drugie co ma silnik fizyczny (powiedzmy, że fizyka środowiskowa to skrót myslowy od silnika fizycznego) zastosowany w U2 (Notabene dobrze znany od 2003 roku HAVOK) do animacji nagrywanych technika motion capture? Ktoś ma błyskotliwa tezę dotyczącą związku tych dwóhc technologii? Proszę się wypowiedzieć a w między czasie ja coś napiszę. Motion Capture to nic innego jak zgrywanie ruchów aktorów za pomocą markerów przyczepionych do ciała i kilku kamer ustawionych w odpowiednich miejscach. Później następuje obróbka (czyszczenie zgranych do komputera animacji) danych i wgranie tego na konsole debugową by sprawdzić jak prezentują się nowe animacje w "terenie", że się tak wyrażę. Gdy ktoś zachwyca się kucaniem Drake'a i mówi, że to jest jakaś niesamowita technologia, której jeszcze nikt nie posiadł, uśmiecham się pod nosem. Czasem nawet coś odpiszę uruchamiając "strażników jedynej prawdy" i powodując flame kończony wyrażeniem "gadaj z dupą to cię osra". Zabawne, bo dotychczas ja, przez całą tą dyskusję, czułem się jakbym gadał z du.pami, które co chwilę srały farmazonami na miarę kultowego juz dzisiaj wyrażenia: "masa niesamowitego HDRu zamiast przestarzałego bumpmappingu" (Kto wie kim jest autor zdania w cudzysłowiu?).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.