Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Co do Nowego Yorku to też mam go już dość. Pierwszy raz z nim się zetknąłem w Driverze 1, potem True Crimsy, Prototype, Spider-meny, kilka części GTA i jeszcze wiele gier. Niech Rockstar Games weźmie przykład z twórców Drivera i umieści w swojej grze Havane, Rio De Janerio (Driver 2) czy Istambuł (Driver 3).

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 184,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Amerykańskie miasta najłatwiej skopiować z uwagi na generalnie prosty układ ulic.

 

Niech odwzorują Szczecin jak są ambitni (albo jakiekolwiek polskie miasto) :potter:

Opublikowano

Londyn już był w The Gateway i się w nim gubiłem. Setki identycznych miejscówek bo odległości zrobili w skali 1:1 do prawdziwego miasta. To nie dla mnie, najlepsze są prowincje niczym w San Andreas. W GTA IV miała być dodatkowa wyspa wzorem istniejącego Staten Island z bardziej prowincjonalnymi zabudowaniami jak północna część wirtualnego Alderney. Podobno władze były oburzone, że tak spokojna miejscowina jak Staten Island miała by wystąpić jako miejsce zbrodni w jakiejś przygotowywanej przez chorych psychicznie brytoli, a RN uznało, że nie byłoby co tam robić. Szkoda, wydaje się że część z tej miejscówki władowano na siłę do Alderney, ale to nie to samo co miało być.

Tyle z historii GTA IV, rozejść się :lol:

Opublikowano

temacik umarł-cała brać PS3 gra w Uncharted2 i wszyscy zbierają szczęki z podłogi.Kurcze coś niewiarygodnego co naughty dog wycinało z PS3,Killzone2 to brzydal przy tej grze.

Opublikowano

Rok akademicki rozpoczął się na dobre i mało kto już cokolwiek pisze :-)

 

Grze pewnie stuknie milion w pierwszy tydzień bo w samych USA było jakieś 300k preorderów, a w innych regionach (wyłączając wirtualną Japonię gdzie nic się nie sprzedaje) gry na PS3 lepiej schodzą niż w USA. W dwa miesiące powinno zejść 2mln, a jak nie to posiadacze PS3 będą zwyczajną bandą frajerów ;-)

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

To tylko pokaze ze na PS3 gry oceniane na blisko 95% nie sa warte zakupu ;)

Opublikowano

To jest test Sony i konsumentów PS3- gra tej generacji w grafice która po prostu gniecie GoW2,Killzony i inne pozycje- jeśli to się dorbze nie sprzeda to już nic nie uratuje sprzedaży PS3.

Opublikowano

Sprzeda się, bo nawet już pierwsze Uncharted uchodzi za jedną z najlepiej sprzedanych gier na PS3, więc Sony może spać spokojnie.

Opublikowano

To jest bardzo płytkie rozumowanie, fakty są takie, że sam UN1 sprzedawał się jak gó.wno. Premiera ("pierwszy tydzień") to zaledwie 130-40k, gra przez niecałe dwa lata dobiła do ok. 2.6 mln tylko dlatego, że była to chyba jedna z najbardziej zbundlowanych gier tej generacji, bo wchodziła w skład bundle packów przez całe 8 miesięcy, gdzie poza premierą to gra była wrzucana do bundle packu właściwie za darmo, kupowałeś konsolę UN - gratis, do tego osobno gra od długiego czasu jest w platynie czyli 50% ceny z premiery.

 

Najczęściej do obnażenia komercyjnej porażki UN1 podaje się przykład z konkurencyjnej konsoli - L4D, nowy tytuł (dość nietypowy), bez wsparcia bundle packów, w pełnej cenie przez prawie cały okres i 2.5mln na X360 w rok od premiery.

 

Mam nadzieję, że na VGChartz pojawi się tak jak w przypadku ODST "day one sales".

 

PS. Tak z innej beczki, nowe tech demo CryEngine3 na X360 i PS3, tylko nie naróbcie w spodnie :-)

 

http://www.eurogamer.net/videos/cryengine-3-beauty-speed-interaction-showcase?size=hd

 

Animacja postaci i procedural destruction kopią tyłek, ciężko uwierzyć, ze to jeszcze na naszych konsolkach wyjdzie.

Opublikowano

Ja pier.dziele! Zbieram miche z podlogi! Jak to wygląda to jest normalnie poezja!

.

.

.

O pierdziu , naprawde ,jestem pod wrazeniem...

Edytowane przez XM16E1

Opublikowano

Wygląda niesamowicie tylko coś mi się wydaje, że w momentach kiedy był znaczek "Next gen ready" zamiast X360/PS3 było to już z myślą o kolejnej generacji.

Opublikowano

też mi się wydaje,że next gen czyli w odniesieniu do następnej generacji konsol.Już chyba tą generację która tyle jest na rynku nie nazywali by tak.Poza tym z uwagi na ram i układy graficzne ani PS3 ani X360 nie przerzuci z takimi detalami takich wielkich obszarów,po których będzie można chodzić

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Silniki maja to do siebie ze wygladaja oczo(pipi)n!e, jak wychodzi gra to jakos tego nie widac. Wystarczy spojrzec na techdemko silniku COJ2 -

w grze takiej jakosci nie widzialem.
Opublikowano

Tyle, że silnik CE3 był prezentowany poprzez tech demo, a także sam tutorial jak na nim robić grę bezpośrednio na X360 i PS3, czyli ewidentnie taką jakość można na tych maszynkach osiągnąć, to nie była wyłącznie pokazówka na PC, na którym można pokazać co się chce :-)

 

Mi się najbardziej podobał element animacji postaci, już pomijam twarz, która na jednym z odnośników do tech dema była umieszczona jako screen i myślałem, ze to prawdziwe zdjęcie :-p Chodzi mi bardziej o animację całej postaci, jak ta dziewczyna zbiegała z tego lekkiego wzniesienia to bylo to tak odwzorowane, że sobie pomyślałem "chlera, jeszcze trochę i się potknie i przewróci" :-)

 

 

PS. Tak z innej mańki.

 

Kto poza mną uważa, że MS pod koniec 2010 roku i prawdopodobnie z premierą Natal'a wprowadzi nowy chipset ze zintegrowanym GPU i CPU w niższym procesie technologicznym, chipset znany z plotek pod nazwą Valhalla ?

 

Wydaje mi się, że plota o tym chipsecie się potwierdzi z jednego prostego powodu, wymieniano go z nazwy i charakterystyki obok Falcona i Jaspera... jak jeszcze nikt nie wiedział, że oba się pojawią na rynku, a to oznacza, że ta plota musiała wyjść od kogoś z MS kto dużo wcześniej znał plany firmy i wymienił obie technologie z nazwy.

Opublikowano

No tak zapomniałem, że "swoich" się zawsze broni. Weź ich jeszcze, Marian, obroń przed kolejną gafą w postaci screena z DLC Pinnacle Station do Mass Effect w tekście o Mass Effect 2. I to wszystko w nowiutkim 146 numerze. Wstydzić się za nich powinieneś zamiast ich bronić bo PE to nie gazetka niedzielna a największe pismo konsolowe w tym kraju (Profesjonalizm tu powinien być w każdym aspekcie). Za swoje bajki o oprawie Crysisa opowiadane na łamach PE (Juz wiesz dlaczego cię uważam za amatora) też ci powinno być wstyd.

 

Tak jest drogi Timmy, biorę ich jak najbardziej w obronę, bo nie myli się tylko ten, co nic nie robi. Jak się domyślam jesteś chodzącą doskonałością, która błędów nie popełnia, ale z tym się rodzą tylko tacy wybrańcy jak ty, więc musisz być wyrozumiały :). Nie martw się, myślę że kiedyś w kibelku podczas podcierania sobie tyłka omsknie ci się ręka i wylądujesz z czymś brązowym na dłoni i może wtedy zrozumiesz, że "każdemu może się zdarzyć". Niestety najwyraźniej błędnie rozumiesz wyraz "profesjonalizm", bo akurat profesjonalizm nie jest równoznaczny z bezbłędnością. Mniejsza, nie będę się kopał z koniem. Co do "bajek o oprawie Crysisa", to nie wiem co to za bajki, bo zapomniałeś zacytować. Ale sugeruję obejrzenie sobie filmików z CryEngine 3 śmigającego na PS3 i X360 (chociażby tutaj: http://www.gametrailers.com/video/beauty-speed-cryengine-3/57638), co akurat tylko potwierdziło to, co twierdziłem w sławetnym tekście. Natomiast co do tego, że uważasz mnie za amatora - hmm... cóż za tragedia życiowa mnie spotkała. Chyba nie będę spał z tego powodu w nocy ;).

Opublikowano
To jest bardzo płytkie rozumowanie, fakty są takie, że sam UN1 sprzedawał się jak gó.wno. Premiera ("pierwszy tydzień") to zaledwie 130-40k, gra przez niecałe dwa lata dobiła do ok. 2.6 mln tylko dlatego, że była to chyba jedna z najbardziej zbundlowanych gier tej generacji, bo wchodziła w skład bundle packów przez całe 8 miesięcy, gdzie poza premierą to gra była wrzucana do bundle packu właściwie za darmo, kupowałeś konsolę UN - gratis, do tego osobno gra od długiego czasu jest w platynie czyli 50% ceny z premiery.

 

Najczęściej do obnażenia komercyjnej porażki UN1 podaje się przykład z konkurencyjnej konsoli - L4D, nowy tytuł (dość nietypowy), bez wsparcia bundle packów, w pełnej cenie przez prawie cały okres i 2.5mln na X360 w rok od premiery.

 

Mam nadzieję, że na VGChartz pojawi się tak jak w przypadku ODST "day one sales".

 

UN2 sprzeda się lepiej dlatego że:

 

-że ma już wyrobioną markę

-PS3 stoi teraz 300$ lub 300 euro a nie 400 lub 500

-ma dobre grywalne multi, a wiec po przejściu singla nikt nie będzie od razu sprzedawał gry (no chyba że mu się multi nie spodoba)

- a po czwarte to gra zebrała świetne noty

 

CryEngine3

lol jak wyjdzie to ocenimy, nie ma czym się podniecać

Opublikowano
Tak jest drogi Timmy, biorę ich jak najbardziej w obronę, bo nie myli się tylko ten, co nic nie robi. Jak się domyślam jesteś chodzącą doskonałością, która błędów nie popełnia, ale z tym się rodzą tylko tacy wybrańcy jak ty, więc musisz być wyrozumiały :). Nie martw się, myślę że kiedyś w kibelku podczas podcierania sobie tyłka omsknie ci się ręka i wylądujesz z czymś brązowym na dłoni i może wtedy zrozumiesz, że "każdemu może się zdarzyć". Niestety najwyraźniej błędnie rozumiesz wyraz "profesjonalizm", bo akurat profesjonalizm nie jest równoznaczny z bezbłędnością. Mniejsza, nie będę się kopał z koniem. Co do "bajek o oprawie Crysisa", to nie wiem co to za bajki, bo zapomniałeś zacytować. Ale sugeruję obejrzenie sobie filmików z CryEngine 3 śmigającego na PS3 i X360 (chociażby tutaj: http://www.gametrailers.com/video/beauty-speed-cryengine-3/57638), co akurat tylko potwierdziło to, co twierdziłem w sławetnym tekście. Natomiast co do tego, że uważasz mnie za amatora - hmm... cóż za tragedia życiowa mnie spotkała. Chyba nie będę spał z tego powodu w nocy ;).

Profesjonalizm to według mojego mniemania wysoki standard wykonania danej czynności. W przypadku dobierania screenów do następnego numeru PE za profesjonalizm uważam rzetelne sprawdzanie jakie screeny są wykorzystywane i czy na pewno są z tej gry, która będzie opisywana. Brak w ten sposób przeprowadzonych czynności uważam za podejście nieprofesjonalne. Osoby wykonujące taką pracę biorą za to kasę i mogliby nie odwalać amatorszczyzny. A jeśli robią to za darmo to niech (pipi)ją z tego "stanowiska" i dadzą to robić ludziom którym się chce zrobić wszystko na tip-top i nie popełniają takich gaf jak screen z DLC Pinnacle Station przy tekście o ME2. Rzetelność, w tym przypadku jak i w każdym innym składającym się na pełen obraz PSX Extreme, wyjdzie na dobre tym dla których istniejecie i którzy opłacają wasze pensje kupując magazyn - CZYTELNIKOM.

 

Natomiast w twoim przypadku brak profesjonalizmu objawił się dawno temu w recenzji Enemy Territory. Pal licho tą kiepską grę, pal licho jej ułomności i twoją kieprawą reckę. Ale tekstu o przewadze wydajności i jakości oprawy graficznej gier konsolowych (Tutaj wymieniony Uncharted) nad exkluzywami pecetowymi (Tutaj był podany przykład Crysisa) nie zapomnę nigdy. Bo jakże mógłbym zapomnnieć skoro to właśnie wtedy ośmieszyłeś się po raz pierwszy mówiąc mniej więcej: "...Nawet Crysis nie może się równać graficznie z takim choćby Uncharted...". Tak bardzo dostałęś po du.pie na forum za te teksty, tak bardzo ci ludzie weszli na ambicję, że postanowiłeś się zrehabilitować i dałeś popis w kolejnym numerze. Głośny test Crysisa na laptopie z dwoma gefami 8700 w SLI i korkiem 2,2GHz (Tak na marginesie na czym ty (pipi)a testowałęś Crysisa, lamerze?!) a ponadto na każdym kroku próbowałeś podkreślac jak trudnym i karkołomnym zadniem jest próba zagrania w grę na PC. Pisanie takich anty-pecetowych tekstów, testowanie, wtedy, najbardziej sprzętożernej gry na takim słabym lapku oraz hasła typu "Crysis jest piękny choć nie tak jak Uncharted" składają się na marny obraz ciebie jako "profesjonalisty" (Bo przecież Crysis JEST piękniejszy od Uncharted ale widocznie ty masz inaczej skonstruowane oczy i to co wychodzi z PS3 jest standardowo ładniejsze od czegokolwiek na innych platformach). A najbardziej ośmieszającym ciebie elementem jest chronologia wydarzeń. W jednym numerze pan Ural podaje w recce Enemy Territory jakoby Crysis był brzydszy od Uncharted a w następnym robi test Crysisa dopiero teraz wysnuwając swoje przemyślenia na temat jego zaawansowanej i pięknej oprawy graficznej (Która notabene "nadal" jest gorsza od tej z U: DF :lol:). To zdanie chyba wystarczy jako końcowy argument przemawiający za moja tezą: "Ural jest redaktorem-amatorem".

 

PE: Tak na margienesie, proszę cię - skończ pisać do PE. Zrób mi taki prezent na gwiazdkę a będę najszczęśliwszym czytelnikiem tego pisma w historii. PSXowi nic bardziej nie pomoże jak wyjęcie takiej drzazgi spod paznokcia, jak ty.

 

"Nie pozdrawiam"

 

lol jak wyjdzie to ocenimy, nie ma czym się podniecać

Jest się czym podniecać bo CryEngine 3 potwierdza tezę z któą dotychczas nie zgadzali się tacy ludzie jak Ficus, YETI, DOn Pedro czy ten fanatyk Snake;'a na "G". Ten poziom detali oraz płynna animacja zarówno na X360 jak i na PS3 pokazują, że PS3 nie jest mocniejszym systemem od Xboxa 360. To była moja teza, której się trzymałem od początku i jak widać po prezentacjach - była słuszna. Ktoś nadal może pisać, ze U2 jest debeściakiem (Pod wględem designu czyli piękne, zapierające dech w piersiach widoki itp) ale pod względem technicznym i samej jakości oraz ilości poszczególnych, zaawansowanych technologii wykorzystywanych w silniku CE3 Xbox 360 pokazauje, że jego wydajność jest podobna lub taka sama (Jak zwał tak zwał).

 

Na deser do przeczytania artykuł traktujący o wydajności. Kto się nie zna niech zaznajomi się z tym strawnym dla laika blokiem tekstu i niech wyciągnie wnioski bo ten artykuł jest aktualny po dziś dzień. Chodzenie po omacku z klapkami na oczach prędzej czy poźniej skończy się solidnym je.butem na glebę (To do tych, którzy uważają, że PS3 jest ZNACZNIE mocniejsze od X360).

 

http://www.valhalla.pl/tekst69-Next-gen-ale-ktory.html

Opublikowano

Zmałpuję pewien wątek z forum VGChartz, który wydał mi się ciekawy. Chodzi mianowicie o to które z nadchodzących gier mogą osiągnąć poziom graficzny Uncharted 2 albo go przebić w jakimś aspekcie albo nawet całościowo, z pretendentów podaje się:

 

God of War 3; Alan Wake; Splinter Cell: Conviction; Heavy Rain; Mass Effect 2.

 

Pomijam AC2, które dla mnie będzie wyraźnie poniżej poziomu i Crysis 2 i Rage co do których nie mam wątpliwości, że przebiją.

 

 

Jak dla mnie poza GoW3 reszta może być gdzieś na poziomie UN2 całościowo.

 

PS. \/ Estel: Pomyśl, to nie boli ;)

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

6423431aaa.png

Slabo czy dobrze? Chyba to 1. Kolejna gra bliska ocen 100, marna sprzedaz, w dodatku ex. Ja was nie rozumiem... T_T

Opublikowano

jak dla mnie to nie jest zly wynik

 

GTA4 to bardzo wyrobiona marka i nawet gdyby sprzedali puste plyty pod nazwa gta to pewnie by zeszlo pare milionow ;)

 

MGS i resident pewnie mialo ogromnego kopa w Japonii ( Un2 tam poszlo w jakies 90tys)

 

no i bym zapomnial data premiery.

to jest na podstawie danych z 11-17 ( dane najlepszy tydzien ( jesli dobrze rozumiem ))

a UN2 w USa mialo premiere w srodek tygodnia 13 wiec juz ma pare dni sprzedazy straty

a w Europie 16 wiec defakto 2 dni sprzedazy

Edytowane przez szpic

Opublikowano

5 miejsce to bardzo dobry wynik, patrząc jakie tytuły, wyrobione marki są na miejscach 1-4. Więc nie wiem czego tu nie rozumieć.

Opublikowano

Nie ma sensu porownywac UN2 do GTA4, COD czy MGS. Ale spojrzec na pozycje nizej - Killzone2 - mocny tytul, bla bla (gify, grafika, szal na forum, itp) bla bla bla i tylko 100 000 wiecej. Nie mowiac juz ze KZ2 czy Un jest najczesciej wymieniany przy wojenkach ktora gra lepiej wyglada czy ktora pokazuje NG.

Opublikowano

Jak napisałem na forum VGChartz, że wynik UN2 jest "very good" a nie "amazing" jak na grę ze średnią 97 i że w sumie jest to typowy wynik dla EX'a z PS3 to naskoczyli na mnie jak wściekłe psy :teehee:

 

Jak wcześniej pisałem, jak w 2 miesiące nie stuknie grze 2mln to posiadacze PS3 będą frajerami. Gra będzie schodziła lepiej niż KZ2 ale do tego 15 grudnia raczej nie dojdzie do 2mln, może po świętach. Powiedziałbym, że bardzo dobry multi zapewni grze dobre "nogi", ale KZ2 ma podobno bardzo dobry multi i widać jak daleko to grę zaprowadziło.

 

Ciekaw jestem jakby ta gra się sprzedawała gdyby była exem na X360.

 

W każdym bądź razie sprzedaż bardzo dobra, chociaż nie powala, w EU w drugim tygodniu powinna się sprzedać bardzo dobrze, może lepiej niż w US.

 

UN2 to dla mnie kolejny powód do zakupu PS3, ciekawe na ile okażą się prawdziwe plotki o KZ3 i RE3, a to plus GT5 w 2010 to już 100% PS3 "in da hałs" :whistling:

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano
Jak napisałem na forum VGChartz, że wynik UN2 jest "very good" a nie "amazing" jak na grę ze średnią 97 i że w sumie jest to typowy wynik dla EX'a z PS3 to naskoczyli na mnie jak wściekłe psy

A spodziewałeś się innej reakcji fanbojskiego, zaślepionego ści.erwa?

Edytowane przez Gooral

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.