Skocz do zawartości

GRID


qb3k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

E tam... Mam nadzieję, że model jazdy 'ukradną' z Dirta, a patrząc, że dojdzie drift i parę fajnych, licencjonowanych furek to może być ciekawie.

Opublikowano

Te filmiki to troszke mało, ale zapowiada sie nieźle. Uwielbiam tego typu gry.

Opublikowano
Przeglądam sobie Gametrailers, a tu takie:

 

COŚ 1

COŚ 2

 

IMO bydzie dobra gra. Przynajmniej jakaś alternatywa dla gniotowego NFSa...

A Midnight Club to mało? Fakt NFS to gnioty i to od dawna, Juiced2 porażka roku więc pozostaje jeszcze ten Grid, ale za wiele bym się nie spodziewał. Zobaczymy.

Opublikowano

No ja mam zle przeczucia, bo TOCA byla zawsze slamazarna tak jak i FORZA, a jesli to ma byc cacy jak na tych filmikach to musi byc czuc speed(DiRT tez jakos specjalnie dynamika nie grzeszy)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przeczytajcie najnowsze PE to się czegoś dowiecie.

Mimo, że we wstępniaku napisali, że gra dotarła za pięć dwunasta przed drukiem to kilka stron zdążyli napisać...

Zarwane nocki czy rzetelność dziennikarska poszła do lamusa? :twisted:

 

 

Obraz statyczny: http://www.gamersyde.com/news_6357_en.html

i dynamiczny: http://www.gametrailers.com/player/33134.html

 

Gra IMO:

Fajnie wykonane samochody (refleksy na masce!), iskry lecące przy walce koło w koło.

Zacne kokpity (ciężko chyba się tak gra, nie wiem ja preferuję widok z zderzaka) oraz pięknie wyglądające miasto (trasy TYLKO po mieście?), do tego publiczność (animowana?) oraz dynamika. Fakt, że filmik który dałem powyżej to bardziej reklama ebay'a (nazwa pliku, reklamy na samochodzie) niż pokaz gry, bo nie uświadczymy ani jednej kraksy, więc jest nam dane oglądać to czym redaktor w PE tak się "podniecał".

 

Mam zaufanie do mistrzów kodu, bo dzięki nim prócz ze(pipi)istego Micromachines dostaliśmy przede wszystkim serię Colin McRae i mam duże nadzieje związane z tą grą.

Opublikowano

Ja się tylko modle żeby ostatecznie nie wyszło z tego drugie NFS: PS.

Patrząc na screeny i dostępne filmiki gierka da radę. Mam nadzieję że dopracują fizykę jazdy i zniszczeń.

I co mnie jeszcze cieszy - będzie nocne ściganie ;)

Opublikowano (edytowane)

zawsze lubiłem TOCA'e za to ze jest blizej realizmu a nie arkadowej ścigałki i pewnie i ta cześć bedzie w tym stylu a model jazdy i fizyke jak wezmą z DIRTa to też bede zadowolony

 

bo w tych grach nie chodzi o szpan (to nie nowe NFS)

 

co do "ślamazarnej" TOCY to kolega chyba nie rozróżnia scigania arcade( które jest przegięte i nie ma nic wspólnego z rzeczywistoscią -NFS) od symulacyjnego (TOCA, GT, FORZA)

 

w GRID kamera z oczu kierowcy już prawie bliska ideału

Edytowane przez ash77
Opublikowano

chce miec realizm to wsiadam do prawdziwego auta, w scigalce na konsole chce czuc speed i tyle! a nazywanie GT symulacja....to IMO chyba lekkie przegiecie, nie to zebym mial cos do symualcji bo snie o grze w ktorej po jednym solidnym dzwonie zobacze na ekranie wrak auta i game over(dirt jest bliski temu) ale gra powinna byc dynamiczna i basta...takie mam podejscie do scigalek i juz

 

Co do TOCA pierwsze 3 czesci na PSX byly miodzio.....wszystko po zostawie bez komentarza....

 

Jaki bedzie GRID zobaczymy po premierze,teoretycznie promuje go seria RACE DRIVER czyli dawna TOCA z drugiej storny po filmikach ostatnich widac ze tworcy probuja nadac grze bardziej arcade wydzwieku co z tego nam wyrosnia przekonamy sie juz niedlugo...

 

Wiem ze w najnowszym extremie jest jakis artykul o GRID, niestety mieszkam poza PL i nie mam dostepu do psiama wiec wdzieczny bylbym za info co tam zgredy pisza o GRID'dzie...

Opublikowano
chce miec realizm to wsiadam do prawdziwego auta (...)

mam podobne zdanie odnośnie tzw. realizmu w racerach i tego co zrobiono z toca (choć powinieneś spróbować trd3 na ustawieniach 'sim'), ale z tego co piszesz wynikałoby, że gry nie powinny w ogóle zahaczać o jakikolwiek realizm, bo "chcę mieć realizm to":

  • wsiadam do prawdziwego auta (po co mi pseudo-simy);
  • sam rozgrywam mecz na camp nou (po co mi pes/fifa);
  • tłukę się po ryju z pijaczynami z baru (po co mi vf/fn);
  • zaciągam się armii i jadę na prawdziwą wojnę (po co mi battlefieldy), itp., itd.
Opublikowano
chce miec realizm to wsiadam do prawdziwego auta, w scigalce na konsole chce czuc speed i tyle! a nazywanie GT symulacja....to IMO chyba lekkie przegiecie, nie to zebym mial cos do symualcji bo snie o grze w ktorej po jednym solidnym dzwonie zobacze na ekranie wrak auta i game over(dirt jest bliski temu) ale gra powinna byc dynamiczna i basta...takie mam podejscie do scigalek i juz

 

Co do TOCA pierwsze 3 czesci na PSX byly miodzio.....wszystko po zostawie bez komentarza....

 

Jaki bedzie GRID zobaczymy po premierze,teoretycznie promuje go seria RACE DRIVER czyli dawna TOCA z drugiej storny po filmikach ostatnich widac ze tworcy probuja nadac grze bardziej arcade wydzwieku co z tego nam wyrosnia przekonamy sie juz niedlugo...

 

Wiem ze w najnowszym extremie jest jakis artykul o GRID, niestety mieszkam poza PL i nie mam dostepu do psiama wiec wdzieczny bylbym za info co tam zgredy pisza o GRID'dzie...

Dobrze pisza....wyglada na to ze jest na co czekac.

Opublikowano

Senti wszystko sie zgadza tylko ze ty odebrales moja wypowiedz jakbym napisal "niepotrzebnie tworza takie TOC'i czy FORZY" niech sobie te gry beda ktos tam je lubi, to tylko moje zdanie i moja opinia ale jak odpalam konsole to potrzebuje dynamicznej rozrywki.....dlatego u mnie priorytet maja gry pokroju Burnout, przeciez nie wsiade do auta i nie wyjade w realu rozbijac sie tak po miescie(nie mam opcji respawnu :P )

 

A co do forzy smiejcie sie, ale ja autentycznie kilka razy o malo co nie zasnalem podczas tej gry, nie to zebym byl zlosliwy czy cos.....

 

 

Ja jednak trzymam kciuki za GRIDA bo jakos ostatnio to posucha jest z wyscigami.....

Opublikowano

No wiecie, jednak odrobina realizmu ma swoj powab. Stasznie podoba mi sie opcja gdy jednak musisz opanowac trase, przychamowac tam gdzie trzeba, wejsc w zakret z odpowiedniego katu, czy gdy skacze ci cisnienie rzeby nie przegrac o dlugosc zderzaka na ostatniej prostej... NFSem rajcowalem sie za czasow high stakesa, kolejne czesci jednak uswiadomily mi, ze wciskanie turbo rzeby lepiej pokonac 60- 70 stopniowy zakret jest... zbyt malo wymagajace( jednak seria burnauta rzadzi, moze poza paradise).

Grid wydaje mi sie wlasnie czystym arcade bez wymogow( oceniam tylko po screenach, bo i tylko z nimi jak narazie mialem stycznosc) ale z baaardzo ladna graficzka no i widokiem z kabiny, jednak dla samej grafy scigalki bym nie kupil, a jesli juz stawialbym na arcade to predzej na pgr4( chociaz motory i system jazdy odrzucaja)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
choć powinieneś spróbować trd3 na ustawieniach 'sim'

No właśnie. Senti jesteś jedną z niewielu osób, które doceniły TRD3, a było takich osób naprawdę mało. Wychodzi na to, że gra była za słabo promowana w mediach bo pewnie sprzedała się gorzej niż taki przeciętny NFS (Carbon, Pro Street), który był odpowiednio reklamowany. Wydaje mi się, że szczególnie w Polsce seria NFS jest bardzo dobrze znana. Ktoś kto mało co się interesuje branżą gier video/komputerowych i tak będzie kojarzył serię NFS. Wątpię by ktoś taki znał jakąś grę o tytule "TOCA".

 

W dodatku taki HIV dał 7+ (TRD3) pisząc, że jak ktoś grał w TRD2 to może sobie odpuścić trójkę. Ręce opadają. Gdzie jakiekolwiek informacje odnośnie modelu jazdy, zniszczeń, nowych patentach (temperatura opon i ich zużycie), fantastycznej obsłudze kierownic Logitecha, fizyce pro-sim czy trybie online, w którym TRD3 dopiero rozwija skrzydła. HIV pisze fajne recki, ale niech zostawi recenzowanie wyścigów typowo symulacyjnych komuś bardziej obeznanemu w temacie np. takiemu Sentinelowi :).

 

 

Od dziś jest dostępne demo GRIDa na Xbox Live i PS Network. Grał już ktoś? Jak wrażenia (szczególnie model jazdy przy wyłączonych wspomagaczach)? Ja chciałem przetestować demko na PC (bo nie mam jeszcze konsoli nowej generacji), ale w ostatniej chwili okazało się, że demko na PC będzie później (z powodu jakiś bugów).

Opublikowano (edytowane)

Demko super piekna grafa, plynna animacja, bardzo fajny model jazdy, napewno kupuje.

Model jazdy jest bardzo podobny czyt. taki sam jak w DIRT dla mnie za(pipi)iscie, naprawde demko odciagnelo mnie na chwile od gta4 i cod4 ;)

Edytowane przez JacekW
Opublikowano

Zagrałam w demko i muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś trudniejszego na wzór Toca3.

Ale nie jest źle, gra jest fajna, łatwa i przyjemna. Rozwiązania sieciowe bardzo dobre, chociaż bywa, że przez lagi zalicza komuś dojazd do mety po 1 minucie od startu, zanim pierwsze okrążenie jest zakończone.

Na pewno będzie to ciekawa rozgrywka po znudzeniu się burnoutem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...