Bartg 5 469 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Zapowiada sie fajny arcade, drift ma wiecej wspolnego z realem niz ten z nfs:pro szit. Natomiast arcadowy model jazdy ni huhu nie pasuje do wyscigow turystycznych ( bmw 320si na jaramie ), oby bylo ich jak najmniej w fullu, na razie imo pgr>grid. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 10 maja 2008 Opublikowano 10 maja 2008 Pierwsze podejscie i nie wytrzymalem nawet dwoch okrazen.Po dwoch dniach jednak wrocilem do niej i qrcze niech mnie chudy byk jak ta gra nie zarzadzi... Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 (edytowane) a za tydzien bedzie dla reszty, jak kazde demkoCo z tego jak âsrebrniâ nie będą mogli pograć on-line via LIVE. Ileż można jeździć w singlu wciąż te same trzy trasyâŚ.to niech srebrny się przefarbuje na złotoAlbo niech użyje zdrapek 48h, których każdy ma po 1000, o ile pomyślał zawczasu. Ja sobie demko ściągnąłem na PS3 skoro na X360 nie chcą mi dać, a granie online w GRID nie jest takie fajne, durny model jazdy, jedno puknięcie przez rywala i samochód staje tyłem lub bokiem, to co się dzieje na starcie to paranoja, totalna demolka, dużo gorzej niż w Forza2 czy GT5P. Fizyka to mistrzostwo świata. Z tygodnia na tydzień developerzy przełamują bariery sprzętowe...a teraz GRID i genialna fizyka w parze z łamiącą naczynia krwionośne grafiką To na poważnie? Wampis napisał: "Model jazdy nieco dziwny, nie wiem jak to ująć, może sprawia wrażenie jakby przesuwało się trasę, a nie samochód" i ja też mam takie wrażenie, kamera dziwnie się ustawia na zakrętach. A najważniejsze to SIŁA ODŚRODKOWA, jest ona bardzo mała, nie czuć przeciążeń, już Burnout jest bardziej symulacyjny. Wygląda na to że da się wejść w zakręt 90stopni z 350km/h i wyjść z 300km/h, jednak są też poślizgi i to one a nie siła odśrodkowa powodują, że trzeba hamować. Czyli fizyka wypada podobnie jak w PGR3. Edytowane 11 maja 2008 przez Arek_ Cytuj
Słupek 2 146 Opublikowano 11 maja 2008 Opublikowano 11 maja 2008 Ja również zaliczyłem kolejne podejście do demka, i tak jak pisałem, kompletnie mnie demko nie zachwyciło. Ani grafika, ani model jazdy, jakoś tak plastikowo. Jedyne co mi się podoba, to zachowanie przeciwników- i tyle. PGR4>GRID Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 12 maja 2008 Opublikowano 12 maja 2008 To hype z ostatniego numeru PE był sponsorowany? Nie wierzę. Mam demko ale katam w dwie inne gry (Remont Simulator i GTA) i jak znajdę czas to przetestuję. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 maja 2008 Opublikowano 12 maja 2008 Mi się niesamowicie podoba. pozatym full wersja pewnie będzie lepsza. widok z kokpitu rlz. pozdr Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 nie jestem specajlnym fanem wyscigow ale grid mnie rozwalil pozytywnie. model jazdy na ktory duzo osob narzeka mi strasznie odpowiada, mam tez demo pgr 4 i jednak wole grida Cytuj
Świrol 0 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Co tu duzo gadac, mistrzowie kodu pokazali pazur i kolejnego fakkka dla fanow symulacji. Graficznie mnie pozamiatalo, obawialem sie kiepskiego framerat-u a tu taka niespodzianka, jest plynnie i bosko graficznie ale ja nie przepadam niestety za arcadowkami gdzie kreci sie kierownica a trasa skreca, juz wole lotusa 3 z amigi. Wszyscy leca na szybka kase i juz sie boje ich wydania f1, drifting pewnie tez tam bedzie. Ach zeby tak wrocili do klimatow Toca 1,2. Cytuj
shy4 53 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 (edytowane) ja jestem pozytywnie zaskoczony, po pierwszym podejsciu do dema mnie odrzucilo, przysiadlem drugi raz i wsiaklem...miodzio i tyle, czekam na full wersje, demo polecialo z dysku bo inne gry czekaja a ja siedzialem przy tym demku caly czas:P Edytowane 16 maja 2008 przez shy4 Cytuj
depson 0 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 Graficznie jest pieknie i plynnie, az sie chce grac. Co do fizyki jest dla mnie jakas dziwna ale powoli sie przyzwyczajam. Ogolnie bardzo pozytywnie Cytuj
Yaxa 1 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 Model jazdy strasznie arcadowy a szkoda bo liczylem na dobra konkurencje dla Forzy. Cytuj
shy4 53 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 dla mnie to mix poprzednich TOC, Forzy i "erkejdu" Czyli cos co mi osobiscie przypadlo bardzo do gustu Cytuj
k0ntra 409 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 Dla ludków, ktorzy narzekaja na model jazdy: WYLACZCIE WSZYSTKIE WSPOMAGACZE typu ABS, TCS itd. Zobaczycie czym sie HIV tak naprawde podniecał. ^_^ Cytuj
Othis 29 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 Dla ludków, ktorzy narzekaja na model jazdy: WYLACZCIE WSZYSTKIE WSPOMAGACZE typu ABS, TCS itd. Zobaczycie czym sie HIV tak naprawde podniecał. ^_^ dokladnie nie kazdy wie ze w podmenu jest opcja wylaczenia 3 wspomagaczy bez tego 1 zakret jest trudny... Cytuj
shy4 53 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 ale jaka frajda jest z pokonania kazdego zakretu jak juz sie przyzwyczaimy grac bez wspomagaczy, miodzio! nie spodziewalem sie ze az tak sie wciagne Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 18 maja 2008 Opublikowano 18 maja 2008 pierw widzialem porownanie grind do gt5p miazga wypadlo, jak sciagnolem demo, wypadlo mega biednie jezeli chodzi o model jazdy i wyglad. tylko zniszczenia w tej grze sa fajne, lecz oprawa sztuczna, na miare nfs. Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 Wczoraj pograłem. Nawet nie próbowałem z włączonymi systemami trakcji itp. Wszystko od razu off i co? 4 zakręt i koniec wyścigu Jeździ się genialnie, ale trzeba trochę wprawy i chęci. Przeciwnicy fajnie się zachowują, bo tak naprawdę nie wiadomo czego się po nich spodziewać. Na razie pograłem kilka razy i jestem pod wrażeniem, kamerka na masce daje radę tylko jak podjeżdżam do przeciwnika to nic nie widać no ale cóż taki urok grania na najlepszej z kamer Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 Też grałem z wyłączonymi wszystkimi systemami i ciągle mam mieszane uczucia. Na przykład dziwi mnie to, jak wiele jest sposobów wejścia w zakręt dających podobne rezultaty. Mogę kończyć hamować przed i w samym zakręcie, zarzucić tyłem, albo delikatnie dodawać gazu, ściąć zakręt lub pojechać środkiem i zawsze wyjdzie niemal na to samo. W typowych arcade liczy się trajektoria, w np. Forzy operowanie hamulcem i gazem, a tu nie wiem co tak naprawdę. Cytuj
emik 0 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 Ale przecież jak hamujesz, to auto praktycznie nie skręca i trzeba hamować przed zakrętem (do tego traci się czas wchodząc w zakręt z poślizgiem). No i np. podczas startu nie można na maksa ładować gazu, bo źle strzela ze sprzęgła, koła buksują i traci się kupę czasu... Coś tam z operowaniem pełnym i niepełnym gazem lub hamulcem trzeba kombinować moim zdaniem, ale do Forzy ja bym Grida nie porównywał. Feeling ścigania jest IMHO dużo lepszy od większości gier wyścigowych (oczywiście cockpit view ) Cytuj
shy4 53 Opublikowano 31 maja 2008 Opublikowano 31 maja 2008 i jak full?? gra ktos?? bo premiera za nami a w temacie cisza.. Cytuj
yanek 0 Opublikowano 31 maja 2008 Opublikowano 31 maja 2008 Ja gram i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem. Bardzo dobrze czuć samochód, ale czy jest bardziej realistycznie niz w forza to ciężko mi określić. Mimo to jedna poważniejsza gleba i koniec. Brakuje mi tutaj robienia czasówek i ścigania się z własnymi duchami, nie można (jak narazie nie znalazłem, i raczej nie znajdę ) odpalić sobie jakiejś trasy i samemu jeździć na niej. Kariera rozwiązana jest bardzo dobrze, trochę podobnie do ostatniego colina, ale to w końcu codemasters. Nie wystawię żadnej oceny bo jak narazie zbyt dużo czasu nie spędziłem z tym tytułem, ale powiem Wam że wciąga. Pozdro. Cytuj
Oziek 10 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 (edytowane) http://gry.onet.pl/1761088,,Konsolowy_GRID...,wiadomosc.html Spotkał się już ktoś z tym ? Edytowane 3 czerwca 2008 przez Oziek Cytuj
wrog 609 Opublikowano 3 czerwca 2008 Opublikowano 3 czerwca 2008 (edytowane) Nie sugeruj się onetem... Problem nie dotyczy napędów tylko jakiejś partii dysków twardych, bo podczas gry z memorką nie występuje. Poza tym to jedyny kłopot, a nie jakiś jeden z wielu i dotyczy jakiejś małej grupy osób. Edytowane 3 czerwca 2008 przez wrog Cytuj
LukaszM 26 Opublikowano 4 czerwca 2008 Opublikowano 4 czerwca 2008 Może powyższy problem nie jest częto spotykany. Istnieje za to inny, który występuje podczas rozgrywki online. Rozpoczynam wyścig, po 20 sekundach wyścig się kończy (normalnie jedno okrążenie zajmuje ok 1,5 minuty), zajmuję pierwsze miejsce. Dodatkowo zostają odblokowane jednocześnie dwa osiągnięcia (Long Haul, Short Haul). Na 40 wyścigów miałem taką sytuację raz, innym zdarzały się częściej. Najczęściej występuje przy większej ilości graczy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.