Skocz do zawartości

The King Of Fighters XII


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Screeny z najnowszej odsłony KOF. Grafika wygląda obłędnie, pozostaje czekać na filmy w dobrej jakości, żeby stwierdzić jak to się wszystko porusza (jeśli animacja pójdzie w parze z grafiką to może być przełom). Postacie wyglądają nieco "zwaliście", przypominając styl jakiego użyto w SFIII (chyba wzorowali się na "Dawidzie" Michała Anioła).

 

Ash wygląda...teraz już wiem - jego fryz przypomina mi Amy Winehouse. Teraz czekam na zaprezentowanie jakiś KOFowych panienek (Kula, Vanessa!)

  • Odpowiedzi 239
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Sporo im zajelo by stworzyc porzadnie wygladajacego KOFa bo ile mozna ciagnac na tych samych spritach ktore znamy od dobrych 10ciu lat... Nawet na IX sie sporo rozczarowalem, przynajmniej na wersji z PS2 bo pikseloza okropna, dobrze ze 12tka zmierza na konsole nowej generacji wiec nie trzeba bedzie sie obawiac prehistorycznej oprawy. Swoja droga, wydaje mi sie ze XI wygladalo lepiej na automatach niz na PS2 co jest w sumie logiczne bo malo pamieci ale dlaczego wiec GG wyglada elegancko?

  • 4 miesiące temu...
Gość GaScAn
Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=NNhfpYNeNHg

 

 

Trailer robi wrażenie. Grafika to coś czego moje oczy jeszcze nie widziały w 2d.

Niestety przy takim wysypie bijatyk w 2009 nie kupię tej gry. W pierwszej kolejności wciągnę SF IV i tekken 6 (który pewnie premierę będzie miał zbliżoną do kof12).

Chociaż jak będzie za pół ceny i grywalny online to się zastanowię.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

lol, dopieor wczoraj sie dowiedziałem zeKOFXII będzie mial nowe sprity. Nigdy bym sie tego nie spodziewał po SNK PLaymore, ale jednak :D :D

obejrzaelm trailer i pare location testów na youtube, i jak dla mnie, nowy kof prezentuje sie niesamowicie. Firma wybrała dobry kierunek. Postawili na 2d, zredukowali liczbe postaci (która zmierzała ciągiem do nieskończoności ;) ) - ta gra musi odniesc sukces.

 

szkoda, że nie pogram (brak nowej konsoli) jeszcze przez dlugi czas :P

 

a brzydki Capcom zrobil SF w 3d ;(

Opublikowano

Capcom postawił na bardzo dobrą technikę! I chwała im za to:D Kof powinien pozostać full 2D bo już typowo mi się kojarzy ze starą szkołą mordobić:) Boli właśnie ilość postaci w nowej odsłonie, a zwłaszcza mojego ulubionego K:<

 

Swoją drogą kiedy Midway zmądrzeje i wyrzucą wszystko co było po MK3 do kosza wracając do korzeni? Przecież gdyby użyli choćby takoego zabiegu jak Capcom to MK mógł by w końcu odzyskać urok...

Opublikowano

Ja uwazam rowniez, ze w grafice teraz duzo latwiej robi sie 3D (sa niesamowite narzedzia do tego) i pewnie SNK pojdzie kiedys sladami Capcomu. Co by nie mowic, rysownia wszystkiego od nowa w wysokiej rozdzialce zajmuje BAAAAARDZO duzo czasu. A nie o grafike sie tu rozchodzi i tak przeciez...

Opublikowano

ee no przeciez sie da grac na skoki podcinki i czary! przeciez to prawie jak w wowie. czego chciec wiecej?

cos sie straszny burzuj zrobiłes

  • 4 tygodnie później...
Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)

Przetłumaczyłem wywiad z producentem kofa XII, daje tu linka, pewnie ze 4 osoby to interesuje więc uważam, że warto.

 

http://www.honmaru.pl/?subaction=showfull&id=1238267551

 

JeuxActu opublikowało wywiad z producentem King Of Fighters XII - Masaaki Kukino. Oryginalnie jest to w formie video do obejrzenia np. tutaj w wersji francuskiej. Natomiast w tym wpisie możecie przeczytać cały wywiad po polsku i dowiedzieć się z niego m.in dlaczego twórcy nowego KOF'a nie poszli na łatwiznę jak Capcom ze Street Fighter'em IV.

 

JeuxActu: King Of Fighters XII będzie pierwszym KOF'em w HD. Skąd taka decyzja?

 

Masaaki Kukino: Gdy nastąpił koniec ery pierwszego Neo Geo, robiliśmy gry pod Atomiswave (platforma automatowa od firmy Sammy), był to system podobny do naszego MVS (są dwie wersje systemu Neo Geo - AES czyli "domowy" i właśnie MVS czyli arcade) Pomysł przesiadki na HD był szybką decyzją, ale wymagało to rozpoczęcia wszystkiego od podstaw. Jak wiecie produkcja gry 2D jest znacznie dłuższa i trudniejsza niż gry 3D. Wszystko musi być cierpliwie narysowane klatka po klatce, a zajmuje to naprawdę wiele czasu. Nad King Of Fighters XII pracujemy już ponad 3 lata. Decyzja o robieniu gier pod nowy sprzęt (Taito Type X2) otworzyła przed nami nowe możliwości.

 

JA: Dlaczego wybraliście właśnie trudną w produkcji technikę 2D kiedy była możliwość zrobienia gry znacznie łatwiej w 3D?

 

MK: Wiesz, seria KOF jest jedną z najważniejszych rzeczy dla SNK Playmore. Po dwunastu epizodach chcemy wnieść trochę świeżości do grafiki 2D w grach. Chcemy także udowodnić, że 2D nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i jest od tego daleko.

 

JA: Zrobienie gry 2D wymaga dużo nakładów pracy, czy możemy się dowiedzieć ile czasu zajmuje stworzenie takiej gry jak KOF XII?

 

MK: W tej części KOF nowe jest wszystko. Więc musieliśmy zacząć wszystko od nowa, przerysować wszystkie postaci i tła. Dla przykładu postacie zajęły nam 16 miesięcy. A każda z nich ma 450 animacji!

 

JA: Dziś zapowiadacie 20 grywalnych postaci. Czy to już końcowa decyzja czy możemy się spodziewać więcej zawodników?

 

MK: To jest grywalna wersja gry na Tokyo Game Show i obsada nie jest kompletna. Na razie zostajemy przy 20 zawodnikach, ale być może uda nam się zamieścić inne postaci przy okazji przenoszenia gry na konsole.

 

JA: Teraz o gameplayu, zdecydowaliście żeby usunąć shift system przedstawiony w KOF XI i powrócić do tradycyjnego systemu bliższego KOF 98. Dlaczego?

 

MK: Kiedy ruszyliśmy z produkcją KOF XII, zapragnęliśmy wszyscy powrócić do korzeni serii. KOF zawsze był znany z trzyosobowych team'ów dlatego właśnie porzuciliśmy pomysł z części XI. Epizod XII powinien być naprawdę uważany za odrodzenie.

 

JA: Czyli zamierzacie odnieść sukces zdobywając szerszą publiczność, odchodząc od zbyt wymagającego systemu z KOF XI?

 

MK: KOF jest serią posiadającą naprawdę wielu fanów na całym świecie i jego system oparty na pojedynkach 3 na 3 zawsze był bardzo ważny i doceniany przez graczy. Wracając do tego zamierzamy zadowolić ekspertów w temacie jak i zdobyć nowych graczy nie obeznanych z serią.

 

JA: Na koniec chciałbym cię zapytać o to samo co zapytałem Yoshinoro Ono, producenta Street Fighter IV. Myśleliście nad stworzeniem Capcom vs. SNK 3?

 

MK: (śmiech) A co odpowiedział pan Ono?

 

JA: Powiedział, że na razie nie ma tego w planach ale w przyszłości kto wie...

 

MK: Mam nadzieję (śmiech) To byłoby zabawne ... (śmiech)

 

JA: Mr Masaaki Kukino, thank you!

Edytowane przez GaScAn
Gość GaScAn
Opublikowano

SF4 jest 3d i połowę animacji mogli zrobić (i zrobili pewnie) za pomocą motion capture, a w 2d trzeba każdą klatke animacji robić (rysować) osobno.

 

Mi się bardziej podoba oprawa KoFa - prawdziwe 2d, bez żadnej ściemy, widać włożony wysiłek twórców.

 

Mam nadzieję, ze w wersji konsolowej kilka postaci dojdzie (Mai, Kula, K', Yuri...dużo by tu wymieniać).

Gość GaScAn
Opublikowano

Tak, na mnie robili motion capture ruchów blanki ^_^

Mi też się nowy kof podoba bardzo, w końcu to najładniejsze mordobicie jest. W obecnej generacji pewnie żadna bijatyka tego nie pobije. Design postaci jest spoko na początku marudziłem, że są za duże te sprity, ale chłopaki przypakowali i stąd te bice i trice.

SF IV nie ma co ukrywać wygląda przy kofie biednie. Rival school w wysokiej rozdziałce można złośliwie powiedzieć. Zresztą mnie nie podniecają wirtualne bryły wolę malowanki ^_^

Opublikowano

Gierka po filmikach ma potencjał i to spory na to aby "wreszcie" namieszać nie tylko w Japonii i stanąć w szranki z nowym streetem. Bardzo ciekawi mnie jak tam będzie z opcją on line. Ale po tym co widziałem to jestem naprawdę podjarany, zawsze ceniłem KOFy i tym razem z większą ochotą przysiądę nad dwunastką mam nadzieję że na bardzo długo. Podoba mi się nowa animacja np takie pierdołki jak smugi pozostawiane przez Ioriego w czasie uderzenia albo chociażby nowy design Kensou. To takie drobnostki a cieszą. Fajnie wyglądają tła gdzie tłum szaleje kibicując fighterom ba nawet czasem widać przebiegające prosięta ;]

Opublikowano

Mam wielka nadzieje, ze w wersji konsolowej pojawi sie troche wiecej postaci, niz na automatach. Licze po cichaczu na Kule (bardzo bardzo licze), k9999, Chrisa, Shermie, Yashiro (choc Ci pewnie sie nie pojawia...). Ogolnie bardzo podoba mi sie nowy KOF i mam nadzieje w niego grac.

Opublikowano
Nie no, mi chodzi o motion capture wstawek zaczynających walki, personal actions itd. Arsenał zagran jest ten sam od kilkunastu lat wiec po prostu przepisali go w 3d :D .

powiedz mi jak ?

skoro w 2d rysuja kazda klatke animacji xd

 

ile by ich nie narysowali to sf4 bedzie dalej 3 razy lepiej sie ruszac

Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)

Ile by polygonów nie dali do Tekkena czy VF to i tak będą wyglądały gorzej niż ręcznie rysowane sprite'y.

Edytowane przez GaScAn

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...