Skocz do zawartości

The King Of Fighters XII


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cytuje wypowiedz kumpla z GG, ktory ciora juz w domu. Niestety mnie jeszcze w chacie nie ma i nie potwierdzam empirycznie ,ale gosciu wie co mowi_

 

"bosa nie ma jest 5teamow na arcade , wiekszosci zawodnikow pozabierano specjale tylko niektorzy maja dwa supery ( robert ryo) , niektore zwykle ciosy maja funkcje autoguarda , w chwili gdy zielony pasek guarda Ci miga i tym trafisz na countera mozesz zrobic 5s custom combo ,. Gdy dwa takie same ciosy sie trafiaja np C z C jest smieszna wibracja ekranu i sie niweluja. Funkcji simple nie sprawdzalem do specjali i chyba raczej nie sprawdze.Combosy sie robi tak jak sie robilo na kingu , tylko czas wciskania w to superow jest pod(pipi)any , co mi sie srednio podoba( zamiast zwiekszyc liczbe kombosow , utrudnili robienie starych).Gra jesli chpodzi o system stoi na etapie KOF98 :( Dla mnie jedna wielka kicha z ladna graficzka i animacja"

 

Amen

  • Odpowiedzi 239
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)
Gra jesli chpodzi o system stoi na etapie KOF98 :(

 

Czyli zajebiście - rewolucja i odrodzenie . W takim razie lepiej pograć w 2002 UM albo w zwykłe 2002 na 2DF więcej postaci chociaż. Z drugiej strony rewelacji w systemie chyba nikt nie oczekiwał, może ktoś odcięty od świata i internetu w końcu filmiki są już od roku na necie i widać jaka jest ta gra. Szkoda że uboga w opcje i np challeng'y nie ma, no i z(pipi)ali podobno online, mógłby ktoś opisac tu jak działa online. Jak wciągnę znowu którąś z konsol HD na bank nie kupię gry wydanej w tak prymitywny sposób. Kupię jak wyjdzie jakaś reedycja z bonusami dodatkowymi opcjami itp. Albo poczekam na XIII.

Edytowane przez GaScAn
Opublikowano

Moze to jest dobra czesc zeby zapoczatkowac nowa serie z dobra grafika. Moze w nastepnej czesci poprawia predkosc i dorobia kilka postaci plus dodadza kupe ciosow. Na razie jest bieda straszna, lepiej sciagnac 98UM.

Opublikowano

nie dobijajcie

jak juz taki fanboj jak Nemo odpuszca to bedzie max lipa

 

jezu

SFIV rulez:)

BTW i tak(pipi) na to wszystko na wakacje kupuje MVS z 2k2:P

Opublikowano (edytowane)

A mnie się gra podoba właśnie, przynajmniej nie trzeba się godzinami uczyć kombosów jak w SF4 tylko dajesz ''Simple'' i kombosy same się robią :P Jest fajna grafa i animacja, czego może chcieć więcej taki casual jak ja ;) Oczywiście przydałoby się więcej postaci i aren, ale to pewnie załatwią w DLC.

 

ps. online dzisiaj sprawdzę.

Edytowane przez Komandos
Opublikowano

to twoje simple to automacro i zwykły cheat był nawet w wersjo PSX 98

na arcade nigdy tego nie było to tak jakbys wavedasha sobie uwstawił pod przycisk i sie cieszył ze jest łatwiej

 

Gość Kasandra
Opublikowano
...nie ma najlepszej laseczki z KoF - Mai Shiranui <_< :ban:

 

Tej?

 

Tetsuko_as___Mai_Shiranui___by_dcmatthews.jpg

 

;)

Opublikowano (edytowane)

Jak oglądam filmiki z walk to ten nowy kof wcale nie wygląda AŻ TAK źle. Ale zanim sam go kupię to poczekam aż na sieci pojawi się jakieś sensowne DLC, bo jeśli zostawią go tak jak jest teraz to będzie bieda. Najbardziej jednak rozbrajają mnie argumenty usprawiedliwiające ilość ciosów i postaci jakoby SNK chciało zbalansować grę :lol:

 

EDIT: No (pipi) przypomnę ten

. Przecież to naprawdę fajnie wygląda (jeszcze jak ktoś orientuje się w systemie i zna jakieś comba...) Edytowane przez ornit
Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)

KOF XII nawet sticka dostał nie za ciekawego:

49.90$:

 

joytron_kof_xii_1-450x450.jpg

 

 

Tu to samo dużo tańsze bez naklejki Kof XII czyli zwykły Mayflash:

mayflahuniversalfightingstick-450x450.jpg

Edytowane przez GaScAn
Opublikowano

I got it, i played, i lol'd.

 

6 stagey na krzyż spokojnie przeżyję, ilość postaci na chama też, ale to co zrobili z arsenałem ekipy to już jakiś żart. I że niby to po to aby zbalansować grę? Jasne, mogli od razu powiedzieć, że nie chciało już im się rysować animacji reszty zagrań... .

 

Ale dobra nie stawiam na tej grze krzyżyka jeszcze.

 

Niech ktoś zarzuci jakieś na maxa sycące walki, abym zobaczył jak ta gra prezentuje się w rękach wymiataczy.

Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)
Niech ktoś zarzuci jakieś na maxa sycące walki, abym zobaczył jak ta gra prezentuje się w rękach wymiataczy.

 

Walki z Japonii, Japończycy jednak jeszcze w to grają:

 

http://kofguiltyifa.justblog.jp/blog/2009/...ofxii-41ff.html

http://zoome.jp/isshyandkof/diary/3

 

Ta jest lepsza

 

maikof8jf.jpg

No spoko jest, też lubię martwe.

 

PS. Ktoś mi wykasował obrazek z Mai, a tylko piersi były odsłonięte.

Edytowane przez GaScAn
Opublikowano
No spoko jest, też lubię martwe.

 

Wiem, wiem. Specjalnie dla ciebie ją wstawiłem ;)

 

Tier lista z arcade:

 

S Rank: Kyo, Iori

A Rank: Terry, Andy, Joe, Shen Woo, Kensou, Ralf, Kim, Ryo

B Rank: Robert, Ash, Chin, Raiden, Daimon

C Rank: Benimaru, Duo-lon, Leona, Athena

D Rank: Clark

Opublikowano

Ale co sie stao, przecież zabranie postaciom połowy arsenału miało zbalansować grę... .

 

 

Ja ucze sie grać zbalansowanym teamem - Athena, Leona i Kensou czyli 2 szit tiery i jeden high;p.

 

Fajne te walki.

 

 

Kurde obcięty względem XI'tki system trochę boli;/.

Opublikowano
Ale co sie stao, przecież zabranie postaciom połowy arsenału miało zbalansować grę... .

 

 

Ja ucze sie grać zbalansowanym teamem - Athena, Leona i Kensou czyli 2 szit tiery i jeden high;p.

 

Fajne te walki.

 

 

Kurde obcięty względem XI'tki system trochę boli;/.

Boli to, że nie ma TAGa? Gra wróciła do korzeni...Z 94 roku :lol:

 

Dziś trochę w to pograłem i muszę powiedzieć, że nie jest wcale taka zła. Pełnej ceny z pewnością bym za to nie zapłacił bo sorry, ale ta gra wygląda na niedokończoną. Gra się w nią inaczej niż w dawne KOFy (zresztą, nawet w XI grało się już inaczej niż np. w Neowave czy 2003). Jakoś nie mogłem się przyzwyczaić do wyprowadzania ciosów, czy wykonywania rzutów, jest zupełnie inny feeling przez to HD. BTW postaci wcale nie wyglądają tak pięknie, owszem są duże (IMO ZA DUŻE) i czytelne ale jednak spodziewałem się czegoś lepszego, może dlatego że z gęby wszystkie straszą ponurymi minami (są niemal identyczne a Ryo wygląda jak Akuma) oprócz Atheny, bo ta mała dziwka zupełnie z innej bajki.

Niestety, nie zaznajomiłem się z systemem ani ciosami więc głównie mashowałem, raz przez przypadek wyszedł mi ten mega-hiper counter cośtam, po którym możemy sobie odbić combem. Jednak z uwagi na ogólną biedę nie ma się nawet nad tym co rozwodzić, ludzie którzy grali w KOFa powinni wiedzieć czego się można spodziewać (albo i nie A+C to teraz rzut jeśli się nie mylę :lol: ) Grało się całkiem przyjemnie, niemniej jednak to zupełnie co innego (możnaby rzec nowa jakość lol). Pech chciał, że zagraliśmy też w KOF98UM, (pipi)AA MOC :lol: ! Czar prysł 98>XII. Na uwagę zasługuje przede wszystkim Iori, zupełnie zmieniono mu arsenał ciosów (oprócz supera). Tak jak napisał wcześniej Nemo, mam nadzieję, że XII będzie dobrą bazą dla nowych części, jeśli nie pojawi się jakiś BARDZO sensowny DLC to dla mnie będzie to tylko wersja demo, w którą nie warto inwestować (choć sam muszę przyznać, że się trochę napaliłem, ale ja jestem nienormalny-poczekam aż zejdzie do 100 zyli na allegro).

Opublikowano (edytowane)

dobrze ze dali rzut z multibuttonow bo w KOF czesto aby dobrze scancelowac cios np2hitowy po 1 hicie trzeba było stac na kolesiu inaczej nie załapało go (np closeC(2hit) Clarka) i czesto wyłaził rzut ktory brał mniej niz ewentualne kombo

pomijajac juz odleglosc czasem trzeba było szybko cos wpisac i tez przez trzymanie tyłu jak zaczynałes robic z rozbiegu na blisko HCF to rzucał bo łapał tył abo przod z kombinacji i dawał priorytet na rzut a nie na cios. poza tym koles po small jumpie na okizame musi myslesc czy chce rzucic czy bic a tak mogł leciec na pałe jak miał kola w rogu.

a druga sprawa ludzie wyrwywali sie na pałe z rzutow po prostu maszujac po D i C rzucił, wyrwał sie albo kopnoł i takie było granie w zwarciu po prostu oplacało sie isc na pałe to samo jak kolo rola robił.

 

BTW sprawdzałes czy nadal trzeba przetrzymywac kierunek po wpisaniu kombinacji jak było do 2k2 (bo w 2k3 jzu był ciut lepiej) aby buforował prawidłowo np b, b/d, d, d/f, (f)+A w starych kofach był lag na kierunku 4 klatki a na buttonie 3 fps xD

 

tagi to taki sam syf był jak i strajkerzy:)

Edytowane przez kowal
Opublikowano (edytowane)
BTW sprawdzałes czy nadal trzeba przetrzymywac kierunek po wpisaniu kombinacji jak było do 2k2 (bo w 2k3 jzu był ciut lepiej) aby buforował prawidłowo np b, b/d, d, d/f, (f)+A w starych kofach był lag na kierunku 4 klatki a na buttonie 3 fps xD

facepalm_UcFltydhYRi8.jpeg

.

.

.

Ja nawet o tym nie wiedziałem...

 

 

 

 

EDIT: Może mi się wydawało, ale raz nie mogłem złapać super-rzutem (HCBx2 + P) Raidena kucającego przeciwnika :huh:

Edytowane przez ornit

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...