Manior 0 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 Cytuje wypowiedz kumpla z GG, ktory ciora juz w domu. Niestety mnie jeszcze w chacie nie ma i nie potwierdzam empirycznie ,ale gosciu wie co mowi_ "bosa nie ma jest 5teamow na arcade , wiekszosci zawodnikow pozabierano specjale tylko niektorzy maja dwa supery ( robert ryo) , niektore zwykle ciosy maja funkcje autoguarda , w chwili gdy zielony pasek guarda Ci miga i tym trafisz na countera mozesz zrobic 5s custom combo ,. Gdy dwa takie same ciosy sie trafiaja np C z C jest smieszna wibracja ekranu i sie niweluja. Funkcji simple nie sprawdzalem do specjali i chyba raczej nie sprawdze.Combosy sie robi tak jak sie robilo na kingu , tylko czas wciskania w to superow jest pod(pipi)any , co mi sie srednio podoba( zamiast zwiekszyc liczbe kombosow , utrudnili robienie starych).Gra jesli chpodzi o system stoi na etapie KOF98 Dla mnie jedna wielka kicha z ladna graficzka i animacja" Amen Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) Gra jesli chpodzi o system stoi na etapie KOF98 Czyli zajebiście - rewolucja i odrodzenie . W takim razie lepiej pograć w 2002 UM albo w zwykłe 2002 na 2DF więcej postaci chociaż. Z drugiej strony rewelacji w systemie chyba nikt nie oczekiwał, może ktoś odcięty od świata i internetu w końcu filmiki są już od roku na necie i widać jaka jest ta gra. Szkoda że uboga w opcje i np challeng'y nie ma, no i z(pipi)ali podobno online, mógłby ktoś opisac tu jak działa online. Jak wciągnę znowu którąś z konsol HD na bank nie kupię gry wydanej w tak prymitywny sposób. Kupię jak wyjdzie jakaś reedycja z bonusami dodatkowymi opcjami itp. Albo poczekam na XIII. Edytowane 27 lipca 2009 przez GaScAn Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 Moze to jest dobra czesc zeby zapoczatkowac nowa serie z dobra grafika. Moze w nastepnej czesci poprawia predkosc i dorobia kilka postaci plus dodadza kupe ciosow. Na razie jest bieda straszna, lepiej sciagnac 98UM. Cytuj
kowal 0 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 nie dobijajcie jak juz taki fanboj jak Nemo odpuszca to bedzie max lipa jezu SFIV rulez:) BTW i tak(pipi) na to wszystko na wakacje kupuje MVS z 2k2:P Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) A mnie się gra podoba właśnie, przynajmniej nie trzeba się godzinami uczyć kombosów jak w SF4 tylko dajesz ''Simple'' i kombosy same się robią Jest fajna grafa i animacja, czego może chcieć więcej taki casual jak ja Oczywiście przydałoby się więcej postaci i aren, ale to pewnie załatwią w DLC. ps. online dzisiaj sprawdzę. Edytowane 27 lipca 2009 przez Komandos Cytuj
kowal 0 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 to twoje simple to automacro i zwykły cheat był nawet w wersjo PSX 98 na arcade nigdy tego nie było to tak jakbys wavedasha sobie uwstawił pod przycisk i sie cieszył ze jest łatwiej Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 ...nie ma najlepszej laseczki z KoF - Mai Shiranui <_< :ban: Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 Ta... Nie ma Vanessy <_<. Ahhh... Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 28 lipca 2009 Autor Opublikowano 28 lipca 2009 Przecież one są narysowane Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) Co, prawdziwe w tej grze chciałeś ? Jak w jakimś Bikini Karate Babes ? Ahh ta gra miała taki bogaty system ... Edytowane 28 lipca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Gość Kasandra Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 ...nie ma najlepszej laseczki z KoF - Mai Shiranui <_< :ban: Tej? Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 28 lipca 2009 Autor Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) Jak oglądam filmiki z walk to ten nowy kof wcale nie wygląda AŻ TAK źle. Ale zanim sam go kupię to poczekam aż na sieci pojawi się jakieś sensowne DLC, bo jeśli zostawią go tak jak jest teraz to będzie bieda. Najbardziej jednak rozbrajają mnie argumenty usprawiedliwiające ilość ciosów i postaci jakoby SNK chciało zbalansować grę EDIT: No (pipi) przypomnę ten . Przecież to naprawdę fajnie wygląda (jeszcze jak ktoś orientuje się w systemie i zna jakieś comba...) Edytowane 28 lipca 2009 przez ornit Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 (edytowane) KOF XII nawet sticka dostał nie za ciekawego: 49.90$: Tu to samo dużo tańsze bez naklejki Kof XII czyli zwykły Mayflash: Edytowane 28 lipca 2009 przez GaScAn Cytuj
kowal 0 Opublikowano 28 lipca 2009 Opublikowano 28 lipca 2009 bo w nowym kofie sa haryjukeny i dlatego mayflasha dali jako dedykowanego sticka Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Nie Kasandra mialem na mysli conajmniej taka Mai Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Jeden chce zrobic Melty Blood, a drugi BKB/SF Movie game . Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 Nawet dość wysoko ten KOF zebrał na gametrailers. Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 I got it, i played, i lol'd. 6 stagey na krzyż spokojnie przeżyję, ilość postaci na chama też, ale to co zrobili z arsenałem ekipy to już jakiś żart. I że niby to po to aby zbalansować grę? Jasne, mogli od razu powiedzieć, że nie chciało już im się rysować animacji reszty zagrań... . Ale dobra nie stawiam na tej grze krzyżyka jeszcze. Niech ktoś zarzuci jakieś na maxa sycące walki, abym zobaczył jak ta gra prezentuje się w rękach wymiataczy. Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 (edytowane) Niech ktoś zarzuci jakieś na maxa sycące walki, abym zobaczył jak ta gra prezentuje się w rękach wymiataczy. Walki z Japonii, Japończycy jednak jeszcze w to grają: http://kofguiltyifa.justblog.jp/blog/2009/...ofxii-41ff.html http://zoome.jp/isshyandkof/diary/3 Ta jest lepsza No spoko jest, też lubię martwe. PS. Ktoś mi wykasował obrazek z Mai, a tylko piersi były odsłonięte. Edytowane 29 lipca 2009 przez GaScAn Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 29 lipca 2009 Opublikowano 29 lipca 2009 No spoko jest, też lubię martwe. Wiem, wiem. Specjalnie dla ciebie ją wstawiłem Tier lista z arcade: S Rank: Kyo, Iori A Rank: Terry, Andy, Joe, Shen Woo, Kensou, Ralf, Kim, Ryo B Rank: Robert, Ash, Chin, Raiden, Daimon C Rank: Benimaru, Duo-lon, Leona, Athena D Rank: Clark Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 30 lipca 2009 Opublikowano 30 lipca 2009 Ale co sie stao, przecież zabranie postaciom połowy arsenału miało zbalansować grę... . Ja ucze sie grać zbalansowanym teamem - Athena, Leona i Kensou czyli 2 szit tiery i jeden high;p. Fajne te walki. Kurde obcięty względem XI'tki system trochę boli;/. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 30 lipca 2009 Autor Opublikowano 30 lipca 2009 Ale co sie stao, przecież zabranie postaciom połowy arsenału miało zbalansować grę... . Ja ucze sie grać zbalansowanym teamem - Athena, Leona i Kensou czyli 2 szit tiery i jeden high;p. Fajne te walki. Kurde obcięty względem XI'tki system trochę boli;/. Boli to, że nie ma TAGa? Gra wróciła do korzeni...Z 94 roku Dziś trochę w to pograłem i muszę powiedzieć, że nie jest wcale taka zła. Pełnej ceny z pewnością bym za to nie zapłacił bo sorry, ale ta gra wygląda na niedokończoną. Gra się w nią inaczej niż w dawne KOFy (zresztą, nawet w XI grało się już inaczej niż np. w Neowave czy 2003). Jakoś nie mogłem się przyzwyczaić do wyprowadzania ciosów, czy wykonywania rzutów, jest zupełnie inny feeling przez to HD. BTW postaci wcale nie wyglądają tak pięknie, owszem są duże (IMO ZA DUŻE) i czytelne ale jednak spodziewałem się czegoś lepszego, może dlatego że z gęby wszystkie straszą ponurymi minami (są niemal identyczne a Ryo wygląda jak Akuma) oprócz Atheny, bo ta mała dziwka zupełnie z innej bajki. Niestety, nie zaznajomiłem się z systemem ani ciosami więc głównie mashowałem, raz przez przypadek wyszedł mi ten mega-hiper counter cośtam, po którym możemy sobie odbić combem. Jednak z uwagi na ogólną biedę nie ma się nawet nad tym co rozwodzić, ludzie którzy grali w KOFa powinni wiedzieć czego się można spodziewać (albo i nie A+C to teraz rzut jeśli się nie mylę ) Grało się całkiem przyjemnie, niemniej jednak to zupełnie co innego (możnaby rzec nowa jakość lol). Pech chciał, że zagraliśmy też w KOF98UM, (pipi)AA MOC ! Czar prysł 98>XII. Na uwagę zasługuje przede wszystkim Iori, zupełnie zmieniono mu arsenał ciosów (oprócz supera). Tak jak napisał wcześniej Nemo, mam nadzieję, że XII będzie dobrą bazą dla nowych części, jeśli nie pojawi się jakiś BARDZO sensowny DLC to dla mnie będzie to tylko wersja demo, w którą nie warto inwestować (choć sam muszę przyznać, że się trochę napaliłem, ale ja jestem nienormalny-poczekam aż zejdzie do 100 zyli na allegro). Cytuj
kowal 0 Opublikowano 30 lipca 2009 Opublikowano 30 lipca 2009 (edytowane) dobrze ze dali rzut z multibuttonow bo w KOF czesto aby dobrze scancelowac cios np2hitowy po 1 hicie trzeba było stac na kolesiu inaczej nie załapało go (np closeC(2hit) Clarka) i czesto wyłaził rzut ktory brał mniej niz ewentualne kombo pomijajac juz odleglosc czasem trzeba było szybko cos wpisac i tez przez trzymanie tyłu jak zaczynałes robic z rozbiegu na blisko HCF to rzucał bo łapał tył abo przod z kombinacji i dawał priorytet na rzut a nie na cios. poza tym koles po small jumpie na okizame musi myslesc czy chce rzucic czy bic a tak mogł leciec na pałe jak miał kola w rogu. a druga sprawa ludzie wyrwywali sie na pałe z rzutow po prostu maszujac po D i C rzucił, wyrwał sie albo kopnoł i takie było granie w zwarciu po prostu oplacało sie isc na pałe to samo jak kolo rola robił. BTW sprawdzałes czy nadal trzeba przetrzymywac kierunek po wpisaniu kombinacji jak było do 2k2 (bo w 2k3 jzu był ciut lepiej) aby buforował prawidłowo np b, b/d, d, d/f, (f)+A w starych kofach był lag na kierunku 4 klatki a na buttonie 3 fps xD tagi to taki sam syf był jak i strajkerzy:) Edytowane 30 lipca 2009 przez kowal Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 30 lipca 2009 Autor Opublikowano 30 lipca 2009 (edytowane) BTW sprawdzałes czy nadal trzeba przetrzymywac kierunek po wpisaniu kombinacji jak było do 2k2 (bo w 2k3 jzu był ciut lepiej) aby buforował prawidłowo np b, b/d, d, d/f, (f)+A w starych kofach był lag na kierunku 4 klatki a na buttonie 3 fps xD . . . Ja nawet o tym nie wiedziałem... EDIT: Może mi się wydawało, ale raz nie mogłem złapać super-rzutem (HCBx2 + P) Raidena kucającego przeciwnika Edytowane 30 lipca 2009 przez ornit Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.