Skocz do zawartości

The King Of Fighters XII


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem jak wyglada ten rzut jego ale wpisywane raczej nie łapały w KOF kucajacych albo atakujacych na lowa chyba ze to podjazd był jakis (np HCF+C ->continue... clarka, albo jego stary HDM z B+D) czy przeskok ale te zazwyczaj mozna było blokowac czy manewrowac wiec osobiscie nie traktowałem ich jako rzuty tylko zwykłe ataki "ciałem" z animacja rzutu. rzut to dla mnie z definicji zawsze unblok i raczej instant z pierwszej klatki. dalo sie schylac w KOF zreszta uwazam ze pod wpisywanymi zawsze powinno sie dac schylac bo inaczej to nie ma sensu

np w GG bialej goraczki dostawalem jak Slayer z animacja łapania za szyje łapal w cudowny sposob koniec nogi ataku na lowa - po prostu idiotyzm.

 

co do roznicy w klatkach to tez o tym nie wiedziałem długo. ale po tym jak zaczołem "dociagac":) to zaczeło wchodzic jak w masło XD pytam sie bo zmienili system z MVS na typeX to i kod gry chyba pisali tez od nowa wiec moze jest juz normalnie, po prostu egzekucja w KOF zawsze ssała i nigdy nie wiedziaełm czy ja zmasciłem czy za wolno czy za szybko raz tak raz srak.

  • Odpowiedzi 239
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Tez cos dorzuce.

 

Pogralismy troszke rzeczywiscie i to wszystko wyglada tak jak pisze Kaktus, czyli gra robi wrazenie Dema albo Bety. Malo plansz, jakby brakowalo ciosow (po 2-3 sa). Dziwnie. Do tego slynne łyzwy czyli postac przy biegu za wolno porusza nogami :) Dziwnie tez sa zrobione hitboxy, jakby postac byla obrysowana kwadratem i heja, dodali tylko rozblysk przy ciosie (to taki trick znany graczom w Tekkena ;)). Nie wroze tej grze oszalamiajacej kariery.

 

Jesli chodzi grafe, to ja mam teraz nie swojego xboxa i jest podpiety do TV FullHD ale przez kiepski jakosciowo kabel component na ktorym to wejsciu, moj tv nie lapie FullHD. Gra wiec chodzila sobie w 1080i i kolory sa dziwne, to troszke psuje odior po graniu w FullHD na HDMI ale mimo wszystko - postacie sa niby rysowane w 720p a jak dla mnie to wszystkie inne postaci rysowane w 720p w innych grach wygladaja lepiej (SF2HD, BlazBlue). Dziwne. Widac jakies krawedzie, jakby oszukali i gra miala jednak nizsza rozdzialke.

Edytowane przez NemoKOF
Opublikowano

Ja poprstu mialem wrazenie surowosci grafiki cos jak w 3rd Strike niby to ladne ( bo i jest ladne ) ale tak samo jak w SF postaci sa surowe dosc ciezko mi to opisac ale chyba wiecie o co mi chodzi ... gre juz wystawilem na ebay poszla dzisiaj buy now za 40 funtow czyli odzyskalem swoje pieniadze :F

Opublikowano

Ja na X0 i prawdę mówiąc byłem w szoku. Bardzo uciążliwy delay i zwolniona animacja. Spróbuję dzisiaj poszukać sensownych połączeń, może uda sie z jakimś polakiem zagrać to będzie lepiej.

Opublikowano (edytowane)

No chyba faktycznie ta gra nie znalazła wielu nabywców, bo w online ciężko kogoś znaleźć, a jak już się trafi to zazwyczaj jakiś japoniec z jedną kreską połączenia. Właściwie to nie widziałem jeszcze nikogo powyżej jednej kreski. No ale w sumie racja, kto będzie płacił za wersję demo ;)

Edytowane przez Komandos
Opublikowano

Pograłem w końcu i powiem szczerze:

-co to za grafa?! To plansze mogą wyglądać fajnie a postacie nie? Co to a kratki się pytam?? przykład jak nie powinna wyglądać gra w epoce HD

-co oni zrobili z Iorim?! Toż to przestępstwo karane śmiercią!

-co się stało z ciosami postaciO_o?

-fajnie że dali demo w cenie gry... marketplace mnie wcale nie cieszy w tym przypadku.

 

Ciesze się ogromnie że nie złożyłem preordera. To by był większy FAIL niż z SC4:/

Opublikowano
-co to za grafa?! To plansze mogą wyglądać fajnie a postacie nie? Co to a kratki się pytam?? przykład jak nie powinna wyglądać gra w epoce HD

 

Włączyłeś filtry (domyślnie są wyłączone)? Bez filtrów faktycznie postacie wyglądają słabo.

Opublikowano

Bez filtrów wyglądają tragicznie, z filtrami wyglądają słabo. Co z tego, że mają świetną animację skoro je##e po oczach kontrast między tłem a postaciami. Może to i wina tego, że testowałem szpil na 40 calach, ale bez przesady:/ Jak zapodałem filtry to mi się odrazu skojarzyło te perfidne wygładzanie na emulatorach snesa. TRAGEDIA niestety:/ Ale to bym ścierpiał, gdyby nie ten "świetny system walki z pełną paletą ciosów":/ Ok, system jak system, gra się przyjemnie, a raczej grało by się gdyby do granic irytacji nie doprowadzał brak flagowych ciosów nawet u tej garści flagowych fighterów jacy mieli szczęście <???> znaleźć się w tym tytule:/

Opublikowano

W sumie jak tak teraz nad tym myślę to oni mogli KOFa XII wypuścić na PSP. Ładnie by to wyglądało, nie miało by konkurencji w postaci BlazBlue (które notabene wygląda lepiej od KOFa na filmiku ściągniętym z neta:/), a i w tym momencie nikt by nie narzekał na brak dodatków za bardzo i netplay bo zwyczajnie by se mogli podarować ten tryb.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...