Skocz do zawartości

The King Of Fighters XII


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

SF4 jest w 3d, a tutaj majac gotowy model postaci robiona jest cała animka klatka po klatce. W przypadku grafiki 2d do każdej klatki animacji rysuje się nowego spritea z innymi cieniami, zagięciami ciuchów itd wiec jak myslisz co jest trudniejsze i bardziej czasochłonne?

 

Ze SF4 jest taki problem, że graficznie ta gra już teraz jest średnia biorąc pod uwagę inne bijatyki 3d. Niezaprzeczalną zaletą grafiki 2d jest to, że starzeje się bardzo, bardzo powoli i za 5 lat gdy oprawa KoFa będzie nadal dawała rady, ta SF4 będzie jak potworek :) .

  • Odpowiedzi 239
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość GaScAn
Opublikowano

Capcom będzie ten silnik SF IV eksploatował też pewnie przez następne 5 lat. Wyjdzie wiele nowych edycji SF IV, a i być może zobaczymy Capcom vs. SNK 3 na tym silniku.

 

Co do KOF XII to chyba każdy zainteresowany czuje niedosyt co do tych 20 postaci. Gdzie Maxima, K',Kula, Yashiro. Na pewno dodadzą kilka sztuk do edycji konsolowych.

Muszę przypomnieć sobie kofa przed XII bo o ile wiem turtlowanie ze SF IV nic tam nie da. Wogóle SF IV jest świetną grą ale trochę za dużo turtla i sępienia nawet jak na SF. 3S jest jednak zajebisty bo jest ofensywny, a jeżeli chodzi o turtla i taniość to SF2 nie ma sobie równych.

W KOFie dużym plusem gry są 3 osobowe teamy. Już widzę jakie teamy ludzie by wybierali w Street Fighterze gdyby była taka opcja - Ken,Ryu,Sagat ale byłoby urozmaicenie bo kolejność wyskakiwania tych postaci by każdy miał inną :twisted:

Opublikowano
Capcom będzie ten silnik SF IV eksploatował też pewnie przez następne 5 lat. Wyjdzie wiele nowych edycji SF IV, a i być może zobaczymy Capcom vs. SNK 3 na tym silniku.

Oby w takim razie CvS3 nigdy nie powstał :lol:

Co do KOF XII to chyba każdy zainteresowany czuje niedosyt co do tych 20 postaci. Gdzie Maxima, K',Kula, Yashiro. Na pewno dodadzą kilka sztuk do edycji konsolowych.

Dokładnie, dla mnie największą zaletą KOFów była ilość postaci. (pipi), że większością nie dąło się grać turniejowo bo jako Polak przechodziłem tylko tryb arcade. Ale wiecie...SFIV...

W KOFie dużym plusem gry są 3 osobowe teamy. Już widzę jakie teamy ludzie by wybierali w Street Fighterze gdyby była taka opcja - Ken,Ryu,Sagat ale byłoby urozmaicenie bo kolejność wyskakiwania tych postaci by każdy miał inną :twisted:

Chciałoby się powiedzieć, "polskie timy w CvS2" :lol:

Opublikowano

wiesz co GSA to była podpucha pod GKS ale widocznie nie odbiegasz:XD

 

 

BTW bez wzgledu na uzytych topow typu B.K z 2k2 i tak KOF jest najbardziej "sprawiedliwa" bijatyka gdzie eliminowany jest problem złych meczy i topow. zawsze jedynym zabezpieczniem sa tagi i teamy przed tym. albo hardware albo humanware:P

BTW2 KOF ma najbardziej prze(pipi)anych manualnie graplerow z bijatyk 2D i jestem ciekaw jak bedzie w XII moze wreszcie sie rusza te postacie w polskim połswiatku. brałem sie wielokrotnie za Clarka ale utykałem na speedzie i manualu

 

Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)
wiesz co GSA to była podpucha pod GKS ale widocznie nie odbiegasz:XD

 

O kurde, a ja głupi sądziłem, że naprawdę zależy Ci na ilości ciosów w tekkenie :D

 

Co do graplerów w kofie to grałem jedynie Maxima(nie wiem jak się odmienia) niestety nie będzie go w XII. Będę musiał innego obczaić. W ogóle dużo postaci jest z 2003,w życiu ich na oczy nie widziałem też trzeba będzie je sprawdzić.

 

Co do KOF XII to chyba każdy zainteresowany czuje niedosyt co do tych 20 postaci. Gdzie Maxima, K',Kula, Yorkshire. Na pewno dodadzą kilka sztuk do edycji konsolowych.

Dokładnie, dla mnie największą zaletą KOFów była ilość postaci. (pipi), że większością nie dąło się grać turniejowo bo jako Polak przechodziłem tylko tryb arcade. Ale wiecie...SFIV...

 

Tu akurat mi nie chodzi o ilość ale o brak postaci którymi kiedyś tam jako tako grałem czyli głównie Maxima i yashiro. Ale ilość w sumie też słaba jak na KOFA w 2002 było ich chyba ze 2x tyle i o ile wiem wszystkie są grywalne turniejowo. Wszystko od nowa rysują to nic dziwnego, że mało, ale zapewne dorysują w końcu resztę. Aha i jeżeli ta wypowiedź twoja to robienie sobie beki (bo ciężko coś cię wyczuć) to tak grałem w kofa głównie tryb arcade na dreamcascie bo jakoś dziwnie nie znałem nikogo kto by w to grał :catfight:

btw. Gdzie w Polsce grałeś turniejowo w kofa?

Edytowane przez GaScAn
Opublikowano
Aha i jeżeli ta wypowiedź twoja to robienie sobie beki (bo ciężko coś cię wyczuć) to tak grałem w kofa głównie tryb arcade na dreamcascie bo jakoś dziwnie nie znałem nikogo kto by w to grał :catfight:

btw. Gdzie w Polsce grałeś turniejowo w kofa?

Jak my wszyscy (nie wiem jak z Nemusiem ale nvm)

 

SFIV...

Opublikowano (edytowane)

Co jest, co jest? Cos smiesznego jest?

 

Kurde, jakos dziwnie wygladaja kolizje w tej grze, jak podcinaja kogos to ci padaja jak w Mugenie :/ Jakby byli zle "wyszparowani" (tzn wycieci). No i WOLNA ta gra jest. KOF byl zawsze mega szybki (fakt ze przez kiepska animacja, ale zawsze) a tu jest wszystko jakies przymulone. Mozna zrobic przeciez dobra animacje a gra moze pozostac w miare dynamiczna vide SF3.

Edytowane przez NemoKOF
Opublikowano

Swieży KOF robi wrażenie. Wizualna uczta dla fanow 2d. Oby tylko ta urocza kolorowanka byla grywalna :) Na trailerkach nie widzialem Vanessy, szejm. Nie wiem dlaczego, ale odnosze wrażenie jakby na ekranie było bardzo dużo miejsca i wbrew temu co napisalo kilka osób wyżej postacie są takie hmm drobne :) W kazdym razie czekam na ten tytuł, jakoś zawsze bardziej pasował mi dizajn charów ze stajni SNK niz ich Capcomowe vis-a-vis.

  • 4 tygodnie później...
Gość GaScAn
Opublikowano
ok wszędzie to HD wciskają teraz, a będzie animacja jak Garou: mark of the wolves?

 

Jak wciskają? Przecież nowa generacja konsol jest. Poza tym jak SNK męczy 50lat stare sprajty to niedobrze, a jak przerysują od nowa w HD to też niedobrze, ehh.

Gość GaScAn
Opublikowano

Wiadomo, rewelacja ani rewolucja systemowa to nie jest. Co oczywiście jest zajebistym plusem. Skomplikowane bijatyki ssą i nikt w nie nie gra (np. VF5). :D

 

Gość GaScAn
Opublikowano (edytowane)
Wiadomo, rewelacja ani rewolucja systemowa to nie jest. Co oczywiście jest zajebistym plusem. Skomplikowane bijatyki ssą i nikt w nie nie gra (np. VF5). :D

 

od kiedy vf5 jest skomplikowane?

 

Dla mnie od zawsze. Jedna postać ma tyle ciosów co np. wszystkie SF. Nigdy nie mogłem ich zapamiętać. Poza tym blok pod przyciskiem, hardkor po prostu :twisted:

Edytowane przez GaScAn
Opublikowano (edytowane)

narazie 2,ale może coś jeszcze zmienią

 

edit:mam nadzieję,że zrobią coś z wygładzaniem krawedzi bo te ząbkowate kontury postaci są po prostu obleśne i wyglądają jak w grze sprzed kilkunastu lat.

Edytowane przez Master JIN
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Premiera Kof12 jest w ogóle planowana w Europie?Bo gdzieś przeczytałem,że trzeba będzie importować.

I tak nikt w to nie gra poza wschodnią Azją

Gość GaScAn
Opublikowano

Grają jeszcze w Pakistanie. Widziałem reportaż kiedyś o gościu co jest właścicielem największej strony i forum o kofie - Cyberfanatix, w Pakistanie jest praktycznie w każdym mieście salon gier głównie z KoFami.

 

Film King Of Fighters jest w produkcji, poniżej fotka z aktorami.

Laski to Mature i Vice, a w środku

Rugal

i co najlepsze fanboje jeszcze wierzą że film będzie fajny.

kof02mpic2.jpg

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...