Aramis 10 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 SF4 jest w 3d, a tutaj majac gotowy model postaci robiona jest cała animka klatka po klatce. W przypadku grafiki 2d do każdej klatki animacji rysuje się nowego spritea z innymi cieniami, zagięciami ciuchów itd wiec jak myslisz co jest trudniejsze i bardziej czasochłonne? Ze SF4 jest taki problem, że graficznie ta gra już teraz jest średnia biorąc pod uwagę inne bijatyki 3d. Niezaprzeczalną zaletą grafiki 2d jest to, że starzeje się bardzo, bardzo powoli i za 5 lat gdy oprawa KoFa będzie nadal dawała rady, ta SF4 będzie jak potworek . Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Capcom będzie ten silnik SF IV eksploatował też pewnie przez następne 5 lat. Wyjdzie wiele nowych edycji SF IV, a i być może zobaczymy Capcom vs. SNK 3 na tym silniku. Co do KOF XII to chyba każdy zainteresowany czuje niedosyt co do tych 20 postaci. Gdzie Maxima, K',Kula, Yashiro. Na pewno dodadzą kilka sztuk do edycji konsolowych. Muszę przypomnieć sobie kofa przed XII bo o ile wiem turtlowanie ze SF IV nic tam nie da. Wogóle SF IV jest świetną grą ale trochę za dużo turtla i sępienia nawet jak na SF. 3S jest jednak zajebisty bo jest ofensywny, a jeżeli chodzi o turtla i taniość to SF2 nie ma sobie równych. W KOFie dużym plusem gry są 3 osobowe teamy. Już widzę jakie teamy ludzie by wybierali w Street Fighterze gdyby była taka opcja - Ken,Ryu,Sagat ale byłoby urozmaicenie bo kolejność wyskakiwania tych postaci by każdy miał inną Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 8 kwietnia 2009 Capcom będzie ten silnik SF IV eksploatował też pewnie przez następne 5 lat. Wyjdzie wiele nowych edycji SF IV, a i być może zobaczymy Capcom vs. SNK 3 na tym silniku. Oby w takim razie CvS3 nigdy nie powstał Co do KOF XII to chyba każdy zainteresowany czuje niedosyt co do tych 20 postaci. Gdzie Maxima, K',Kula, Yashiro. Na pewno dodadzą kilka sztuk do edycji konsolowych. Dokładnie, dla mnie największą zaletą KOFów była ilość postaci. (pipi), że większością nie dąło się grać turniejowo bo jako Polak przechodziłem tylko tryb arcade. Ale wiecie...SFIV... W KOFie dużym plusem gry są 3 osobowe teamy. Już widzę jakie teamy ludzie by wybierali w Street Fighterze gdyby była taka opcja - Ken,Ryu,Sagat ale byłoby urozmaicenie bo kolejność wyskakiwania tych postaci by każdy miał inną Chciałoby się powiedzieć, "polskie timy w CvS2" Cytuj
kowal 0 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 wiesz co GSA to była podpucha pod GKS ale widocznie nie odbiegasz:XD BTW bez wzgledu na uzytych topow typu B.K z 2k2 i tak KOF jest najbardziej "sprawiedliwa" bijatyka gdzie eliminowany jest problem złych meczy i topow. zawsze jedynym zabezpieczniem sa tagi i teamy przed tym. albo hardware albo humanware:P BTW2 KOF ma najbardziej prze(pipi)anych manualnie graplerow z bijatyk 2D i jestem ciekaw jak bedzie w XII moze wreszcie sie rusza te postacie w polskim połswiatku. brałem sie wielokrotnie za Clarka ale utykałem na speedzie i manualu Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 (edytowane) wiesz co GSA to była podpucha pod GKS ale widocznie nie odbiegasz:XD O kurde, a ja głupi sądziłem, że naprawdę zależy Ci na ilości ciosów w tekkenie Co do graplerów w kofie to grałem jedynie Maxima(nie wiem jak się odmienia) niestety nie będzie go w XII. Będę musiał innego obczaić. W ogóle dużo postaci jest z 2003,w życiu ich na oczy nie widziałem też trzeba będzie je sprawdzić. Co do KOF XII to chyba każdy zainteresowany czuje niedosyt co do tych 20 postaci. Gdzie Maxima, K',Kula, Yorkshire. Na pewno dodadzą kilka sztuk do edycji konsolowych. Dokładnie, dla mnie największą zaletą KOFów była ilość postaci. (pipi), że większością nie dąło się grać turniejowo bo jako Polak przechodziłem tylko tryb arcade. Ale wiecie...SFIV... Tu akurat mi nie chodzi o ilość ale o brak postaci którymi kiedyś tam jako tako grałem czyli głównie Maxima i yashiro. Ale ilość w sumie też słaba jak na KOFA w 2002 było ich chyba ze 2x tyle i o ile wiem wszystkie są grywalne turniejowo. Wszystko od nowa rysują to nic dziwnego, że mało, ale zapewne dorysują w końcu resztę. Aha i jeżeli ta wypowiedź twoja to robienie sobie beki (bo ciężko coś cię wyczuć) to tak grałem w kofa głównie tryb arcade na dreamcascie bo jakoś dziwnie nie znałem nikogo kto by w to grał :catfight: btw. Gdzie w Polsce grałeś turniejowo w kofa? Edytowane 8 kwietnia 2009 przez GaScAn Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 9 kwietnia 2009 Aha i jeżeli ta wypowiedź twoja to robienie sobie beki (bo ciężko coś cię wyczuć) to tak grałem w kofa głównie tryb arcade na dreamcascie bo jakoś dziwnie nie znałem nikogo kto by w to grał :catfight: btw. Gdzie w Polsce grałeś turniejowo w kofa? Jak my wszyscy (nie wiem jak z Nemusiem ale nvm) SFIV... Cytuj
NemoKOF 676 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 (edytowane) Co jest, co jest? Cos smiesznego jest? Kurde, jakos dziwnie wygladaja kolizje w tej grze, jak podcinaja kogos to ci padaja jak w Mugenie Jakby byli zle "wyszparowani" (tzn wycieci). No i WOLNA ta gra jest. KOF byl zawsze mega szybki (fakt ze przez kiepska animacja, ale zawsze) a tu jest wszystko jakies przymulone. Mozna zrobic przeciez dobra animacje a gra moze pozostac w miare dynamiczna vide SF3. Edytowane 9 kwietnia 2009 przez NemoKOF Cytuj
Machel 2 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Opublikowano 9 kwietnia 2009 Swieży KOF robi wrażenie. Wizualna uczta dla fanow 2d. Oby tylko ta urocza kolorowanka byla grywalna Na trailerkach nie widzialem Vanessy, szejm. Nie wiem dlaczego, ale odnosze wrażenie jakby na ekranie było bardzo dużo miejsca i wbrew temu co napisalo kilka osób wyżej postacie są takie hmm drobne W kazdym razie czekam na ten tytuł, jakoś zawsze bardziej pasował mi dizajn charów ze stajni SNK niz ich Capcomowe vis-a-vis. Cytuj
Ryudo Kisaragi 0 Opublikowano 2 maja 2009 Opublikowano 2 maja 2009 ok wszędzie to HD wciskają teraz, a będzie animacja jak Garou: mark of the wolves? Cytuj
kowal 0 Opublikowano 2 maja 2009 Opublikowano 2 maja 2009 co wszedzie? dopiero sa dwie HD wypatrzyłes a animacji nie jestes w stanie? Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 2 maja 2009 Opublikowano 2 maja 2009 ok wszędzie to HD wciskają teraz, a będzie animacja jak Garou: mark of the wolves? Jak wciskają? Przecież nowa generacja konsol jest. Poza tym jak SNK męczy 50lat stare sprajty to niedobrze, a jak przerysują od nowa w HD to też niedobrze, ehh. Cytuj
Dark_Slide 2 Opublikowano 2 maja 2009 Opublikowano 2 maja 2009 (edytowane) Obejrzałem kilka walk i gra wydaje mi się być bardzo nudna i prymitywna. Bardziej czekam na BlazBlue niż na ten tytuł. Edytowane 2 maja 2009 przez Dark_Slide Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 2 maja 2009 Opublikowano 2 maja 2009 Wiadomo, rewelacja ani rewolucja systemowa to nie jest. Co oczywiście jest zajebistym plusem. Skomplikowane bijatyki ssą i nikt w nie nie gra (np. VF5). Cytuj
kowal 0 Opublikowano 2 maja 2009 Opublikowano 2 maja 2009 1 czesc Blaz Blue na razie jest jest na etapie GGX Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 3 maja 2009 Opublikowano 3 maja 2009 Wiadomo, rewelacja ani rewolucja systemowa to nie jest. Co oczywiście jest zajebistym plusem. Skomplikowane bijatyki ssą i nikt w nie nie gra (np. VF5). od kiedy vf5 jest skomplikowane? Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 3 maja 2009 Opublikowano 3 maja 2009 (edytowane) Wiadomo, rewelacja ani rewolucja systemowa to nie jest. Co oczywiście jest zajebistym plusem. Skomplikowane bijatyki ssą i nikt w nie nie gra (np. VF5). od kiedy vf5 jest skomplikowane? Dla mnie od zawsze. Jedna postać ma tyle ciosów co np. wszystkie SF. Nigdy nie mogłem ich zapamiętać. Poza tym blok pod przyciskiem, hardkor po prostu Edytowane 3 maja 2009 przez GaScAn Cytuj
Soban 4 052 Opublikowano 9 maja 2009 Opublikowano 9 maja 2009 (edytowane) ciekawe.w nowym trailerze widac w online zakładke clan.ciekawe jak wyglądałyby klany w bijatyce Edytowane 9 maja 2009 przez Master JIN Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 9 maja 2009 Opublikowano 9 maja 2009 I z tego co po filmiku widzę tylko 2 postacie dodali do wersji konsolowej:/?????? Cytuj
Soban 4 052 Opublikowano 10 maja 2009 Opublikowano 10 maja 2009 (edytowane) narazie 2,ale może coś jeszcze zmienią edit:mam nadzieję,że zrobią coś z wygładzaniem krawedzi bo te ząbkowate kontury postaci są po prostu obleśne i wyglądają jak w grze sprzed kilkunastu lat. Edytowane 22 maja 2009 przez Master JIN Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 http://kotaku.com/5207191/are-these-your-n...rs-xii-fighters myślicie że jest jakaś nadzieja??? Było nie było uwielbiam KOFy...i jak tylko wyjdzie i okaże się porządny to kupie na bankXD Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Mai chyba była w każdym kofie nawet gdy reszta jej teamu się zmieniała co gre wiec mysle ze moze tez wystąpić w XII. W XI była też ukrytą postacią. Cytuj
Soban 4 052 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Premiera Kof12 jest w ogóle planowana w Europie?Bo gdzieś przeczytałem,że trzeba będzie importować. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 11 czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 czerwca 2009 Premiera Kof12 jest w ogóle planowana w Europie?Bo gdzieś przeczytałem,że trzeba będzie importować. I tak nikt w to nie gra poza wschodnią Azją Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Grają jeszcze w Pakistanie. Widziałem reportaż kiedyś o gościu co jest właścicielem największej strony i forum o kofie - Cyberfanatix, w Pakistanie jest praktycznie w każdym mieście salon gier głównie z KoFami. Film King Of Fighters jest w produkcji, poniżej fotka z aktorami. Laski to Mature i Vice, a w środku Rugal i co najlepsze fanboje jeszcze wierzą że film będzie fajny. Cytuj
TasTer 0 Opublikowano 15 czerwca 2009 Opublikowano 15 czerwca 2009 Debiut trailer : KOF Online na PieCa http://www.gametrailers.com/video/debut-tr...e-king-of/51538 ... ... Zakład, że w 40 sekundzie tego trailera złapiesz się za głowę? Nie ma co zakładać nowego tematu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.