ornit 2 991 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 Screeny z najnowszej odsłony KOF. Grafika wygląda obłędnie, pozostaje czekać na filmy w dobrej jakości, żeby stwierdzić jak to się wszystko porusza (jeśli animacja pójdzie w parze z grafiką to może być przełom). Postacie wyglądają nieco "zwaliście", przypominając styl jakiego użyto w SFIII (chyba wzorowali się na "Dawidzie" Michała Anioła). Ash wygląda...teraz już wiem - jego fryz przypomina mi Amy Winehouse. Teraz czekam na zaprezentowanie jakiś KOFowych panienek (Kula, Vanessa!) Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 No i o to chodzi wyglada przepiekanie jako ze SF VI ma choojowa grafike i chojowa animacje SNK-Playmore juz zownowalo Capcom Cytuj
WooshaQ 0 Opublikowano 16 sierpnia 2008 Opublikowano 16 sierpnia 2008 Sporo im zajelo by stworzyc porzadnie wygladajacego KOFa bo ile mozna ciagnac na tych samych spritach ktore znamy od dobrych 10ciu lat... Nawet na IX sie sporo rozczarowalem, przynajmniej na wersji z PS2 bo pikseloza okropna, dobrze ze 12tka zmierza na konsole nowej generacji wiec nie trzeba bedzie sie obawiac prehistorycznej oprawy. Swoja droga, wydaje mi sie ze XI wygladalo lepiej na automatach niz na PS2 co jest w sumie logiczne bo malo pamieci ale dlaczego wiec GG wyglada elegancko? Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 22 sierpnia 2008 Opublikowano 22 sierpnia 2008 tylko nie nacieszcie sie zbytnio bo musi wystarczyc na kolejne 10 lat : D Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 27 grudnia 2008 Opublikowano 27 grudnia 2008 http://www.youtube.com/watch?v=NNhfpYNeNHg Trailer robi wrażenie. Grafika to coś czego moje oczy jeszcze nie widziały w 2d. Niestety przy takim wysypie bijatyk w 2009 nie kupię tej gry. W pierwszej kolejności wciągnę SF IV i tekken 6 (który pewnie premierę będzie miał zbliżoną do kof12). Chociaż jak będzie za pół ceny i grywalny online to się zastanowię. Cytuj
Bonio 1 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 lol, dopieor wczoraj sie dowiedziałem zeKOFXII będzie mial nowe sprity. Nigdy bym sie tego nie spodziewał po SNK PLaymore, ale jednak :D obejrzaelm trailer i pare location testów na youtube, i jak dla mnie, nowy kof prezentuje sie niesamowicie. Firma wybrała dobry kierunek. Postawili na 2d, zredukowali liczbe postaci (która zmierzała ciągiem do nieskończoności ) - ta gra musi odniesc sukces. szkoda, że nie pogram (brak nowej konsoli) jeszcze przez dlugi czas a brzydki Capcom zrobil SF w 3d ;( Cytuj
krilluch 2 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Ja mysle, ze Capcom dobrze zrobil. Szczerze to musieliby sie bardzo postarac, zeby przebic 3rd strike'a i nowego KOFa a tak Capcom poszedl jedna sciezka a SNK inna. Cytuj
Pueblo 7 Opublikowano 1 marca 2009 Opublikowano 1 marca 2009 Capcom postawił na bardzo dobrą technikę! I chwała im za to:D Kof powinien pozostać full 2D bo już typowo mi się kojarzy ze starą szkołą mordobić Boli właśnie ilość postaci w nowej odsłonie, a zwłaszcza mojego ulubionego K:< Swoją drogą kiedy Midway zmądrzeje i wyrzucą wszystko co było po MK3 do kosza wracając do korzeni? Przecież gdyby użyli choćby takoego zabiegu jak Capcom to MK mógł by w końcu odzyskać urok... Cytuj
Super Big Boss 1 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 http://www.gametrailers.com/player/46195.html - nowy trailer. Gra wyjdzie tylko na PS3. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Ja uwazam rowniez, ze w grafice teraz duzo latwiej robi sie 3D (sa niesamowite narzedzia do tego) i pewnie SNK pojdzie kiedys sladami Capcomu. Co by nie mowic, rysownia wszystkiego od nowa w wysokiej rozdzialce zajmuje BAAAAARDZO duzo czasu. A nie o grafike sie tu rozchodzi i tak przeciez... Cytuj
ornit 2 991 Opublikowano 3 marca 2009 Autor Opublikowano 3 marca 2009 Po tym trailerze wnioskuję, że te "ręcznie rysowane sprite'y i tła" będą jedyną zaletą nadchodzącego KoFa Cytuj
kowal 0 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 ee no przeciez sie da grac na skoki podcinki i czary! przeciez to prawie jak w wowie. czego chciec wiecej? cos sie straszny burzuj zrobiłes Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) SBB gawno prawda!GRa pojawi się na x360 i ps3 podobno w lipcu.Przynajmniej takie info podaje GOL http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45434 jak dla mnie to kolejny argument by się zrujnować i kupić sticka Edytowane 4 marca 2009 przez Master JIN Cytuj
Bonio 1 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 http://www.gametrailers.com/player/46195.html - nowy trailer. Gra wyjdzie tylko na PS3. ten trailer jeszzze narobił mi wiekszego smaka niż mialem. oby nowy kof ukazał się także na x360 Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 28 marca 2009 Opublikowano 28 marca 2009 (edytowane) Przetłumaczyłem wywiad z producentem kofa XII, daje tu linka, pewnie ze 4 osoby to interesuje więc uważam, że warto. http://www.honmaru.pl/?subaction=showfull&id=1238267551 JeuxActu opublikowało wywiad z producentem King Of Fighters XII - Masaaki Kukino. Oryginalnie jest to w formie video do obejrzenia np. tutaj w wersji francuskiej. Natomiast w tym wpisie możecie przeczytać cały wywiad po polsku i dowiedzieć się z niego m.in dlaczego twórcy nowego KOF'a nie poszli na łatwiznę jak Capcom ze Street Fighter'em IV. JeuxActu: King Of Fighters XII będzie pierwszym KOF'em w HD. Skąd taka decyzja? Masaaki Kukino: Gdy nastąpił koniec ery pierwszego Neo Geo, robiliśmy gry pod Atomiswave (platforma automatowa od firmy Sammy), był to system podobny do naszego MVS (są dwie wersje systemu Neo Geo - AES czyli "domowy" i właśnie MVS czyli arcade) Pomysł przesiadki na HD był szybką decyzją, ale wymagało to rozpoczęcia wszystkiego od podstaw. Jak wiecie produkcja gry 2D jest znacznie dłuższa i trudniejsza niż gry 3D. Wszystko musi być cierpliwie narysowane klatka po klatce, a zajmuje to naprawdę wiele czasu. Nad King Of Fighters XII pracujemy już ponad 3 lata. Decyzja o robieniu gier pod nowy sprzęt (Taito Type X2) otworzyła przed nami nowe możliwości. JA: Dlaczego wybraliście właśnie trudną w produkcji technikę 2D kiedy była możliwość zrobienia gry znacznie łatwiej w 3D? MK: Wiesz, seria KOF jest jedną z najważniejszych rzeczy dla SNK Playmore. Po dwunastu epizodach chcemy wnieść trochę świeżości do grafiki 2D w grach. Chcemy także udowodnić, że 2D nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i jest od tego daleko. JA: Zrobienie gry 2D wymaga dużo nakładów pracy, czy możemy się dowiedzieć ile czasu zajmuje stworzenie takiej gry jak KOF XII? MK: W tej części KOF nowe jest wszystko. Więc musieliśmy zacząć wszystko od nowa, przerysować wszystkie postaci i tła. Dla przykładu postacie zajęły nam 16 miesięcy. A każda z nich ma 450 animacji! JA: Dziś zapowiadacie 20 grywalnych postaci. Czy to już końcowa decyzja czy możemy się spodziewać więcej zawodników? MK: To jest grywalna wersja gry na Tokyo Game Show i obsada nie jest kompletna. Na razie zostajemy przy 20 zawodnikach, ale być może uda nam się zamieścić inne postaci przy okazji przenoszenia gry na konsole. JA: Teraz o gameplayu, zdecydowaliście żeby usunąć shift system przedstawiony w KOF XI i powrócić do tradycyjnego systemu bliższego KOF 98. Dlaczego? MK: Kiedy ruszyliśmy z produkcją KOF XII, zapragnęliśmy wszyscy powrócić do korzeni serii. KOF zawsze był znany z trzyosobowych team'ów dlatego właśnie porzuciliśmy pomysł z części XI. Epizod XII powinien być naprawdę uważany za odrodzenie. JA: Czyli zamierzacie odnieść sukces zdobywając szerszą publiczność, odchodząc od zbyt wymagającego systemu z KOF XI? MK: KOF jest serią posiadającą naprawdę wielu fanów na całym świecie i jego system oparty na pojedynkach 3 na 3 zawsze był bardzo ważny i doceniany przez graczy. Wracając do tego zamierzamy zadowolić ekspertów w temacie jak i zdobyć nowych graczy nie obeznanych z serią. JA: Na koniec chciałbym cię zapytać o to samo co zapytałem Yoshinoro Ono, producenta Street Fighter IV. Myśleliście nad stworzeniem Capcom vs. SNK 3? MK: (śmiech) A co odpowiedział pan Ono? JA: Powiedział, że na razie nie ma tego w planach ale w przyszłości kto wie... MK: Mam nadzieję (śmiech) To byłoby zabawne ... (śmiech) JA: Mr Masaaki Kukino, thank you! Edytowane 28 marca 2009 przez GaScAn Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 4 kwietnia 2009 Opublikowano 4 kwietnia 2009 W USA w Portland już mają automat kofa, tutaj kilka walk na przyzwoitym poziomie z tego salonu: KOF XII wygląda na spoko grę. http://www.youtube.com/watch?v=P4XvjNVWX4A http://www.youtube.com/watch?v=4eporaU6YPM http://www.youtube.com/watch?v=gEnsq7sQbKs http://www.youtube.com/watch?v=eBxF17UveKM http://www.youtube.com/watch?v=jQ_sYSOoNE8 http://www.youtube.com/watch?v=rsh1htgijGc http://www.youtube.com/watch?v=LpMuwJ3u3LQ http://www.youtube.com/watch?v=gCKBoC6HHVY http://www.youtube.com/watch?v=HMPc5K24HLQ http://www.youtube.com/watch?v=mkhKOzEzbDg http://www.youtube.com/watch?v=giN42tgG3so http://www.youtube.com/watch?v=_OYl0d7jw4A http://www.youtube.com/watch?v=ynJo4n_6FoA Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 5 kwietnia 2009 Opublikowano 5 kwietnia 2009 wyglada spoko , ale jednak animacja 2d to nie to samo imo sf4 lepiej sie rusza i wyglada Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 6 kwietnia 2009 Opublikowano 6 kwietnia 2009 SF4 jest 3d i połowę animacji mogli zrobić (i zrobili pewnie) za pomocą motion capture, a w 2d trzeba każdą klatke animacji robić (rysować) osobno. Mi się bardziej podoba oprawa KoFa - prawdziwe 2d, bez żadnej ściemy, widać włożony wysiłek twórców. Mam nadzieję, ze w wersji konsolowej kilka postaci dojdzie (Mai, Kula, K', Yuri...dużo by tu wymieniać). Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 6 kwietnia 2009 Opublikowano 6 kwietnia 2009 Tak, na mnie robili motion capture ruchów blanki ^_^ Mi też się nowy kof podoba bardzo, w końcu to najładniejsze mordobicie jest. W obecnej generacji pewnie żadna bijatyka tego nie pobije. Design postaci jest spoko na początku marudziłem, że są za duże te sprity, ale chłopaki przypakowali i stąd te bice i trice. SF IV nie ma co ukrywać wygląda przy kofie biednie. Rival school w wysokiej rozdziałce można złośliwie powiedzieć. Zresztą mnie nie podniecają wirtualne bryły wolę malowanki ^_^ Cytuj
Aramis 10 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Nie no, mi chodzi o motion capture wstawek zaczynających walki, personal actions itd. Arsenał zagran jest ten sam od kilkunastu lat wiec po prostu przepisali go w 3d . Cytuj
Hamtaro 0 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Gierka po filmikach ma potencjał i to spory na to aby "wreszcie" namieszać nie tylko w Japonii i stanąć w szranki z nowym streetem. Bardzo ciekawi mnie jak tam będzie z opcją on line. Ale po tym co widziałem to jestem naprawdę podjarany, zawsze ceniłem KOFy i tym razem z większą ochotą przysiądę nad dwunastką mam nadzieję że na bardzo długo. Podoba mi się nowa animacja np takie pierdołki jak smugi pozostawiane przez Ioriego w czasie uderzenia albo chociażby nowy design Kensou. To takie drobnostki a cieszą. Fajnie wyglądają tła gdzie tłum szaleje kibicując fighterom ba nawet czasem widać przebiegające prosięta ;] Cytuj
krilluch 2 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Opublikowano 7 kwietnia 2009 Mam wielka nadzieje, ze w wersji konsolowej pojawi sie troche wiecej postaci, niz na automatach. Licze po cichaczu na Kule (bardzo bardzo licze), k9999, Chrisa, Shermie, Yashiro (choc Ci pewnie sie nie pojawia...). Ogolnie bardzo podoba mi sie nowy KOF i mam nadzieje w niego grac. Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Nie no, mi chodzi o motion capture wstawek zaczynających walki, personal actions itd. Arsenał zagran jest ten sam od kilkunastu lat wiec po prostu przepisali go w 3d . powiedz mi jak ? skoro w 2d rysuja kazda klatke animacji xd ile by ich nie narysowali to sf4 bedzie dalej 3 razy lepiej sie ruszac Cytuj
kowal 0 Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 ile by ciosow nie dał do 2D to i tak bedzie mniej niz w tekkenie Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 8 kwietnia 2009 Opublikowano 8 kwietnia 2009 (edytowane) Ile by polygonów nie dali do Tekkena czy VF to i tak będą wyglądały gorzej niż ręcznie rysowane sprite'y. Edytowane 8 kwietnia 2009 przez GaScAn Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.