Opublikowano 6 sierpnia 200915 l Ponoc w SF4 nie Wczoraj pogralem i (pomijam ze jestem cienki STRASZNIE) to SF4 chodzi sporo gorzej od SH HD Remix Wszsyscy pisze ze NIE MA tam GGPO i chyba to widac, bo mi sie dobrze gralo na 2DF, GGPO, SFHD, BLAZBLUE a w SF4 mam jakiegos input laga (przynamniej tak to odczuwam). Kupilem dzis gre na steamie i zobacze czy da sie grac po sieci na PC, moze sie troszke podszkole w pracy...
Opublikowano 6 sierpnia 200915 l Tez mi sie nie wydaje by SF4 korzystal z tego samego enginu online co BB. SF IV ma mase ludzi grajacych w europie a i tak potrafi koszmarnie przylagowac.
Opublikowano 6 sierpnia 200915 l http://www.gametrailers.com/user-movie/ext...aylist=featured wtf ja się pytam:/?
Opublikowano 10 sierpnia 200915 l Grałem wczoraj trochę w tego KoFa i jak dla mnie to jest bieda. Jak zobaczyłem ząbkowane krawędzie postaci, to nie mogłem w to uwierzyć (filtry wiele tutaj nie pomagają). Śmiechu warta jest liczba plansz, liczba zawodników. Granie po sieci mija się z celem, próbowałem kilka razy z ludkami, z którym wyświetlało się mi się dobre połączenie i straszna kupa, sloł mołszyn. Czekam na BlazeBlue na X'a A propos grania online - jedno z trofeow wymaga uzyskania w sieci rangi SSS. Na jednym z forum widzialem post gracza ktory boostoujac ta gre stoczyl 1.330 walk i ... dalej ma range SS. Biorac pod uwage jakosc gry online trzeba pogratulowac autorom pomyslu na trofeum...
Opublikowano 19 sierpnia 200915 l Autor Biorac pod uwage jakosc gry online trzeba pogratulowac autorom pomyslu na trofeum... Chodzą słuchy, że patch "poprawiający" online ma wyjść pod koniec sierpnia.
Opublikowano 19 sierpnia 200915 l Autor to nie jest infinity ... tzn jest ale dziala tylko w practice Bo zaczyna się od countera i działa tylko w rogu ? Jeśli tak, to nadal jest infinity. . . . Chyba, że coś pominąłem...
Opublikowano 19 sierpnia 200915 l Autor To ze pasek CC sie nie konczyl bo tak bylo ustawione w Practice ;p Podobno da się wykorzystać w praktyce, ale musiałbym sam sprawdzić więc spierać się nie będę.
Opublikowano 19 sierpnia 200915 l Tak mozna ale nie da nam to infinity bo pasek CC konczy sie z 2x szybciej ... jak nie jeszcze szybciej wiec ogolnie z pol krechy pod sciana zabierzesz lekko
Opublikowano 8 września 200915 l gra ktoś w tą grę online z osób piszących?? nie dawno kupiłem (PS3) i chciałbym spróbować z jakimiś miejscowymi zagrać (a nie szukać szczęścia i oglądać czerwony pasek połączenia) aha i czy jest jakiś CLAN polaków założony? wyszukiwarka tylko mi pokazuje 5 najlepszych klanów a nazw nie znam
Opublikowano 8 września 200915 l Autor Dalej chłopaki, przyznawać się kto jeszcze nie sprzedał swojej kopii gry
Opublikowano 8 września 200915 l No teraz sprzedawca miałby zonka. Naprawili online, który dopiero teraz pokazuje pazur (ma po prostu wszystko co powinien mieć netplay z bijatyki, lobby dla wielu graczy, podgląd meczy, zapisywanie replayow itd.), wiec można się pobawić tym bardziej, że mimo ubogiego (w stosunku do poprzednich części) systemu i tak gra jest klika razy bardziej rozbudowana od syfa4. No tak, przecież to bijatyka.
Opublikowano 9 września 200915 l Autor Właśnie...Action, widziałem, że masz KOFa. Jak to jest z online? Dużo osób w niego gra? Jak oceniłbyś online w porównaniu do innych bitek. Opłaca się kupować?
Opublikowano 9 września 200915 l Póki co gra bardzo mało osób, co nie dziwi, do niedawna kod sieciowy był całkowicie niegrywalny (coś jak serwerowa kaillera z przepełnionym roomem, nawet menu wyboru zawodnika lagowało), no ale zawsze w liście znajomych znajdzie się jakiś Polak do pogrania. Teraz mamy jakość 2DF, czyli w tyle za GGPO (które siedzi w st2hd i sf4), ale gra się bez lagów z lekkim delayem (jak w GGXX#R).
Opublikowano 10 września 200915 l widzę, że nie ma tu osób posiadających tą grę na ps3 bo zero odzewu na poprzedni post... trudno trzeba czekać aż będzie europejska premiera...
Opublikowano 10 września 200915 l Action jezeli twierdzisz ze online jest poprawione po tym patchu to nie wiem jakie ty prochy cpasz ...
Opublikowano 10 września 200915 l Nie wiem jak to wyglada z obcokrajowcami (gra ich tak malo ze potrafilo mnie przez kilka minut laczyc z jednym zaiweszonym graczem, ktory zwlekal z wciesnieciem 'ready'), ale z Polakami gra się tak jak napisałem, o czym wcześniej nie było mowy.
Opublikowano 10 września 200915 l Nie wiem jak to wyglada z obcokrajowcami (gra ich tak malo ze potrafilo mnie przez kilka minut laczyc z jednym zaiweszonym graczem, ktory zwlekal z wciesnieciem 'ready'), ale z Polakami gra się tak jak napisałem, o czym wcześniej nie było mowy. Potwierdzam. Ludzie grajcie w tą grę bo jest za(pipi)ista, a ja nie mam kogo w online lać
Opublikowano 17 września 200915 l Na Japan PSS jest demo tej gry BTW: Wazy ok 100 mb BTW2: Sprite'y postaci to rzeczywiscie bad joke, ale z daleka nie widac tych "zombkow".
Opublikowano 18 grudnia 200915 l Tak z ciekawości ściągnąłem demo i żałuję, że to zrobiłem. Nie dopatrzyłem się żadnych plusów. Zastanawiam się co taka gra robi na rynku? Konkurencja bije ją bezlitośnie. KOF i te 4 buttony - gra jest niepoważna . Nie no wybaczcie ale SNK musi wziąć korepetycje od Capcomu bo na dzień dzisiejszy wbija sobie gwóźdź do trumny. Jestem na NIE!
Opublikowano 18 grudnia 200915 l Ale co jest złego w 4 buttonach? Nie wiem jak można, przy tylu minusach tej gry, wytknąć jej akurat coś takiego oO Edytowane 18 grudnia 200915 l przez Snake.
Opublikowano 18 grudnia 200915 l Nie no wybaczcie ale SNK musi wziąć korepetycje od Capcomu bo na dzień dzisiejszy wbija sobie gwóźdź do trumny. :biggrin: Musze sobie ten tekst powiesić na ścianie. Żeby nie było, też uważam tę edycje za ogromny krok wstecz w stosunku do poprzednich części. Po prostu nie ma to jak konstruktywna krytyka o kant dupy rozbić, dotycząca najmniej ważnego elementu systemu i wychwalająca zarazem producenta, który poszedł w stronę platformówek 2,5D. Edytowane 18 grudnia 200915 l przez Action
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.