Skocz do zawartości

Linger in Shadows


Alteran

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Niedawno na Breakpoint 2008 został zaprezentowany tajemniczy projekt nad którym (uwaga!) pracuje polskie studio Plastic! Ale raczej nie jest to gra, bardziej pokaz graficznych możliwości PS3 (interaktywny wygaszacz?). Podobno już niedługo demo zostanie wypuszczone na PS3, a wydawcą będzie Sony. To co widać na filmiku wygląda świetnie, troche pseudoartystyczne co nie? :(

 

Video: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/194269.html

Screeny:

linger_in_shadows.jpg

Edytowane przez Nitro
  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Demo pięknie wygląda pięknie nie wydaje mi się ,żeby to był tytuł na PS Store klimat iście zagadkowy ale to Tech demo i może wiele się zmienić,(ba wszystko) ale cieszy to ,że Polacy zaczynają ujarzmiać bestię jaką jest ps3 a tytul na polski to "Zabawy w Cieniu/Cieniach"albo "Utrzymać się w Cieniu"

 

PS: Na początku jest Napis Santa Monica Presents mam przeczucie ,że Plastic jest firmą nie zależną zatrudnioną do wykonania tego filmiku .Hmm trudno stwierdzić

Edytowane przez Heviro (Fanboy BDG)
Opublikowano

…i to zupełnie oficjalnie. Jak donoszą źródła scenowe, grupa Plastic (pochodząca z Polski!), w porozumieniu z SCE Studio Santa Monica, zaprezentowała demo o wdzięcznym tytule: Linger In Shadows. Demo po raz pierwszy prezentowane było w trakcie dorocznej demoscenowej imprezy BREAKPOINT ‘08, odbywającej się w okresie świąt wielkanocnych. Plotki donoszą, iż w późniejszym terminie, będzie dostępne poprzez PSN, jako pokaz możliwości graficznych PLAYSTATION3.

 

source: ps3site.pl

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Właśnie "zagrałem" w Linger in Shadows. Bardzo interesująca sztuka interaktywna :D I na pewno nie dla każdego. Szkoda wielka że takie krótkie :(

 

Edit: A "granie" (bardzo nietrafne określenie) sprowadza się do szukania ukrytych smaczków które to twórcy ukryli w "demku" choć nie tylko :D

Edytowane przez Kyo
Opublikowano (edytowane)

właśnie zebrałem tropies.

 

martwi mnie tylko jedno - u mnie to wygląda tragicznie... grafika rodem z PS2, ostre krawędzie, kiepskie tekstury,a na widok kota można zwymiotować - ciężko zgadnąć czy to futro czy co... czy to coś u mnie jest nie tak? bo aż mi się wierzyć nie chce, że to tak tragicznie wygląda :-( okrągłe ramiona-macki widzę jako połączone ze sobą płaszczyzny bez cieniowania, wygładzania - masakra ...

 

 

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano (edytowane)
właśnie zebrałem tropies.

 

martwi mnie tylko jedno - u mnie to wygląda tragicznie... grafika rodem z PS2, ostre krawędzie, kiepskie tekstury,a na widok kota można zwymiotować - ciężko zgadnąć czy to futro czy co... czy to coś u mnie jest nie tak? bo aż mi się wierzyć nie chce, że to tak tragicznie wygląda :-( okrągłe ramiona-macki widzę jako połączone ze sobą płaszczyzny bez cieniowania, wygładzania - masakra ...

Bo to produkcja ze "sceny" a nie komercyjny projekt.

 

Przypomniały mi się czasy Amigi i te klimaty :D

 

A tak BTW: to nie rozumiem dlaczego Sony każe sobie za to TYLE płacić - to produkcja demosceniczna i większość osób by na Linger in Shadows nawet nie spojrzała gdyby nie było Trophies.

Edytowane przez Kyo
Opublikowano

To tylko 3 $/E. Jakos na zachodnich forach uznano ze cena jest odpowiednia jak na Interactive Art. I nie zapominajmy ze to komercyjny produkt pod skrzylami SCEA, a nie homebrew.

Opublikowano (edytowane)
Bo to produkcja ze "sceny" a nie komercyjny projekt.

 

wiem wiem - ale jakoś na filmikach z gametrailers wygląda to całkiem całkiem, a u mnie pikseloza wali po oczach tak, że juz mi się tego drugi raz włączać nie chce...

 

z resztą co specjalnie ma być w tym tech-demo, skoro w pełni interatywne gry mają lepszą grafikę i też mogę wpływać na otoczenie? hm - chyba nie rozumiem idei projektu

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano
właśnie zebrałem tropies.

 

martwi mnie tylko jedno - u mnie to wygląda tragicznie... grafika rodem z PS2, ostre krawędzie, kiepskie tekstury,a na widok kota można zwymiotować - ciężko zgadnąć czy to futro czy co... czy to coś u mnie jest nie tak? bo aż mi się wierzyć nie chce, że to tak tragicznie wygląda :-( okrągłe ramiona-macki widzę jako połączone ze sobą płaszczyzny bez cieniowania, wygładzania - masakra ...

Bo to produkcja ze "sceny" a nie komercyjny projekt.

 

Przypomniały mi się czasy Amigi i te klimaty :D

 

tylko że na amidze dema zostawiały w tyle gry, pod względem graficznym, muzycznym i technicznym (3D) ...

i nikt nie pobierał za to opłat...

cóż, wkrótce zapoznam się z tą produkcją i będę mógł napisać coś więcej :)

Opublikowano

Straszne (pipi), żałowałbym wydania nawet 10centów za to, niestety za późno :D Pierwsza sprawa o co chodzi? O nic? O sztukę? OK, ale co to za chłam na 5min, w wielu przypadkach ps2 miała lepsze tekstury(podbite do wyższej rozdziałki na ps3) Jakiś robot zjechany z matrixa, pies którego dym zamienia w kamień, warszawskie blokowiska i liżący się kot, dzięki temu już nie musicie tego kupować, cała zawartość znajduje się w tym zdaniu

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Jak dla mnie Linger in Shadows było jak najbardziej pozytywnym zaskoczeniem.

 

W natłoku wszystkich hardcore'owych produkcji, trzeba czasem zagrać w coś bardziej lekkiego, a ta produkcja od polskiego studia Plastic jest naprawdę niezła. Moim zdaniem warto w nią zainwestować - dawno nie widziałem czegoś tak innowacyjnego. Nie można nazwać tej pozycji do końca grą, bowiem jest to bardziej animacja z interakcją. Pomysł mieli znakomity i równie dobrze go zrealizowali! Grafika nie jest najważniejsza, więc nie macie co narzekać. Sporym atutem jest tutaj oprawa audio - po prostu genialna! Idealnie dopasowana do tego co się dzieje na ekranie, wpadająca w ucho - czasem warto włączyć dla samego posłuchania muzyki :)

Opublikowano

Dobra, a teraz przyznaj się, że ściągnąłeś go z PSS tylko dla łatwych trofeów ;)

 

A tak poważnie, to zgadzam się z przedmówcą. Dodatkowo ściągnęłem 3 utwory udostępnione za pośrednictwem PSS z tematyki LiS i słucham ich podczas co 3-miesięcznej chandry. Koi zmysły. Jak sama gra - koi mnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...