Alteran 1 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) Niedawno na Breakpoint 2008 został zaprezentowany tajemniczy projekt nad którym (uwaga!) pracuje polskie studio Plastic! Ale raczej nie jest to gra, bardziej pokaz graficznych możliwości PS3 (interaktywny wygaszacz?). Podobno już niedługo demo zostanie wypuszczone na PS3, a wydawcą będzie Sony. To co widać na filmiku wygląda świetnie, troche pseudoartystyczne co nie? Video: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/194269.html Screeny: Edytowane 26 marca 2008 przez Nitro Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 Czyżby SCEP zaczynało powoli działać Przekozak. Cytuj
Jacek Smolak 1 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) Torrent, plik waży 387MB, jeszcze ściągam: http://www.mininova.org/tor/1270971 Update: jest to wersja 1280x720 Edytowane 26 marca 2008 przez Master Pain Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) video obczajone. klimat ekstra!!! mam skojarzenia z Shadow of the Colossus. grafika tez nawet nawet. podobno ma to byc gra z PS Store. PS: Jak mozna przetlumaczyc tytul?? Edytowane 26 marca 2008 przez konrado0905 Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 (edytowane) Demo pięknie wygląda pięknie nie wydaje mi się ,żeby to był tytuł na PS Store klimat iście zagadkowy ale to Tech demo i może wiele się zmienić,(ba wszystko) ale cieszy to ,że Polacy zaczynają ujarzmiać bestię jaką jest ps3 a tytul na polski to "Zabawy w Cieniu/Cieniach"albo "Utrzymać się w Cieniu" PS: Na początku jest Napis Santa Monica Presents mam przeczucie ,że Plastic jest firmą nie zależną zatrudnioną do wykonania tego filmiku .Hmm trudno stwierdzić Edytowane 26 marca 2008 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 …i to zupełnie oficjalnie. Jak donoszą źródła scenowe, grupa Plastic (pochodząca z Polski!), w porozumieniu z SCE Studio Santa Monica, zaprezentowała demo o wdzięcznym tytule: Linger In Shadows. Demo po raz pierwszy prezentowane było w trakcie dorocznej demoscenowej imprezy BREAKPOINT ‘08, odbywającej się w okresie świąt wielkanocnych. Plotki donoszą, iż w późniejszym terminie, będzie dostępne poprzez PSN, jako pokaz możliwości graficznych PLAYSTATION3. source: ps3site.pl Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 26 marca 2008 Opublikowano 26 marca 2008 Osoba z Plastic skomentowała news na ps3site.pl Witam, bylem ciekawy kiedy sie ten news tu pojawi . To jest w sumie jedyne forum PS3 ktore sledze, wiec pozdrawiam wszystkich. Oficjalne info na dniach. http://www.ps3site.pl/pierwsza-demoscenowa...na-playstation3 Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 5 października 2008 Opublikowano 5 października 2008 i mamy date premiery 9 X 2008 czyli najblizszy czwartek okazalo sie rowniez ze ta gra... nie jest gra... wiecej tutaj Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 6 października 2008 Opublikowano 6 października 2008 Wywiad z Bonzajem z grupy Plastic http://www.ps3site.pl/wywiad-z-bonzajem-z-grupy-plastic/ Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Właśnie "zagrałem" w Linger in Shadows. Bardzo interesująca sztuka interaktywna I na pewno nie dla każdego. Szkoda wielka że takie krótkie Edit: A "granie" (bardzo nietrafne określenie) sprowadza się do szukania ukrytych smaczków które to twórcy ukryli w "demku" choć nie tylko Edytowane 9 października 2008 przez Kyo Cytuj
GrimReaperO 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Właśnie to odpaliłem, ZA(pipi)ISTE!!! A jak zobaczyłem polskie nazwiska na początku tej gierki to już w ogóle... SZOK ^_^ Naprawdę polecam! Edytowane 9 października 2008 przez GrimReaperO Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Podobno są trofea. Cytuj
GrimReaperO 0 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 Ano, na dodatek calaka można zrobić nawet w 20 minut Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) właśnie zebrałem tropies. martwi mnie tylko jedno - u mnie to wygląda tragicznie... grafika rodem z PS2, ostre krawędzie, kiepskie tekstury,a na widok kota można zwymiotować - ciężko zgadnąć czy to futro czy co... czy to coś u mnie jest nie tak? bo aż mi się wierzyć nie chce, że to tak tragicznie wygląda :-( okrągłe ramiona-macki widzę jako połączone ze sobą płaszczyzny bez cieniowania, wygładzania - masakra ... Edytowane 9 października 2008 przez waldusthecyc Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 (edytowane) właśnie zebrałem tropies. martwi mnie tylko jedno - u mnie to wygląda tragicznie... grafika rodem z PS2, ostre krawędzie, kiepskie tekstury,a na widok kota można zwymiotować - ciężko zgadnąć czy to futro czy co... czy to coś u mnie jest nie tak? bo aż mi się wierzyć nie chce, że to tak tragicznie wygląda :-( okrągłe ramiona-macki widzę jako połączone ze sobą płaszczyzny bez cieniowania, wygładzania - masakra ... Bo to produkcja ze "sceny" a nie komercyjny projekt. Przypomniały mi się czasy Amigi i te klimaty A tak BTW: to nie rozumiem dlaczego Sony każe sobie za to TYLE płacić - to produkcja demosceniczna i większość osób by na Linger in Shadows nawet nie spojrzała gdyby nie było Trophies. Edytowane 10 października 2008 przez Kyo Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 To tylko 3 $/E. Jakos na zachodnich forach uznano ze cena jest odpowiednia jak na Interactive Art. I nie zapominajmy ze to komercyjny produkt pod skrzylami SCEA, a nie homebrew. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 (edytowane) Bo to produkcja ze "sceny" a nie komercyjny projekt. wiem wiem - ale jakoś na filmikach z gametrailers wygląda to całkiem całkiem, a u mnie pikseloza wali po oczach tak, że juz mi się tego drugi raz włączać nie chce... z resztą co specjalnie ma być w tym tech-demo, skoro w pełni interatywne gry mają lepszą grafikę i też mogę wpływać na otoczenie? hm - chyba nie rozumiem idei projektu Edytowane 10 października 2008 przez waldusthecyc Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 właśnie zebrałem tropies. martwi mnie tylko jedno - u mnie to wygląda tragicznie... grafika rodem z PS2, ostre krawędzie, kiepskie tekstury,a na widok kota można zwymiotować - ciężko zgadnąć czy to futro czy co... czy to coś u mnie jest nie tak? bo aż mi się wierzyć nie chce, że to tak tragicznie wygląda :-( okrągłe ramiona-macki widzę jako połączone ze sobą płaszczyzny bez cieniowania, wygładzania - masakra ... Bo to produkcja ze "sceny" a nie komercyjny projekt. Przypomniały mi się czasy Amigi i te klimaty tylko że na amidze dema zostawiały w tyle gry, pod względem graficznym, muzycznym i technicznym (3D) ... i nikt nie pobierał za to opłat... cóż, wkrótce zapoznam się z tą produkcją i będę mógł napisać coś więcej Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 Wrażenia: Linger in Shadows http://polygamia.pl/wrazenia-linger-in-shadows#more-30029 Cytuj
stabik 3 Opublikowano 14 października 2008 Opublikowano 14 października 2008 Straszne (pipi), żałowałbym wydania nawet 10centów za to, niestety za późno Pierwsza sprawa o co chodzi? O nic? O sztukę? OK, ale co to za chłam na 5min, w wielu przypadkach ps2 miała lepsze tekstury(podbite do wyższej rozdziałki na ps3) Jakiś robot zjechany z matrixa, pies którego dym zamienia w kamień, warszawskie blokowiska i liżący się kot, dzięki temu już nie musicie tego kupować, cała zawartość znajduje się w tym zdaniu Cytuj
Gregovski 0 Opublikowano 17 października 2008 Opublikowano 17 października 2008 A mi się podoba. Cytuj
fredybizkit 99 Opublikowano 17 października 2008 Opublikowano 17 października 2008 stabik jesteś pewny ze to tak słabe tekstury bo moim zdaniem ta taki efekt graficzny mający na celu wywołać wrażenie malowanego obrazu, ja polecam linger in shadows tym bardziej za taka cene Cytuj
witus 0 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Jak dla mnie Linger in Shadows było jak najbardziej pozytywnym zaskoczeniem. W natłoku wszystkich hardcore'owych produkcji, trzeba czasem zagrać w coś bardziej lekkiego, a ta produkcja od polskiego studia Plastic jest naprawdę niezła. Moim zdaniem warto w nią zainwestować - dawno nie widziałem czegoś tak innowacyjnego. Nie można nazwać tej pozycji do końca grą, bowiem jest to bardziej animacja z interakcją. Pomysł mieli znakomity i równie dobrze go zrealizowali! Grafika nie jest najważniejsza, więc nie macie co narzekać. Sporym atutem jest tutaj oprawa audio - po prostu genialna! Idealnie dopasowana do tego co się dzieje na ekranie, wpadająca w ucho - czasem warto włączyć dla samego posłuchania muzyki Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 Dobra, a teraz przyznaj się, że ściągnąłeś go z PSS tylko dla łatwych trofeów A tak poważnie, to zgadzam się z przedmówcą. Dodatkowo ściągnęłem 3 utwory udostępnione za pośrednictwem PSS z tematyki LiS i słucham ich podczas co 3-miesięcznej chandry. Koi zmysły. Jak sama gra - koi mnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.