Skocz do zawartości

Mirror's Edge


MESHtro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 401
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Oto ciekawostki z tematu numeru w CDA (niektóre mogą się powtarzać/być już znane).

 

- Faith to nie imię głównej bohaterki lecz przydomek jaki zyskała po zostaniu kurierem (podobnie jak np. Neo w Matrixie)

- Bohaterka będzie wspierana przez głos w słuchawce, w jej uchu, będzie to tajemniczy Merkury

- Szczegóły multiplayera zostaną podane na targach w Lipski, mimo tego single dalej jest priorytetem

- Zdolność utrzymywania kierunku oraz wyczucie odległości to niezbędne umiejętności wymagane na graczu

- Pęd będzie bardzo ważnym elementem gry, pozwala na lepsze skoki, akrobacje itp. wytracenie go może się wiązać np. z zabiciem przez ścigających przeciwników

- Faith traci swoje akrobatyczne zdolności jeśli ma przy sobie broń palną, a amunicji w grze nie ma (tylko ta załadowana w broni)

- Gra nie będzie ułatwiać rozgrywki automatycznie naprowadzając na dobry kierunek czy pomagając w skoku w odpowiednim momencie

- Droga którą Faith widzi na czerwono to jej zmysł gońca, jednak mimo że droga ta jest optymalna, nie jest jedyną, ani najszybszą

- Punkt pośrodku ekranu to element intefejsu pozwala skoncentrować wzrok na właściwym punkcie i odzyskać sprawność błędnika, a kiedy zmieni się na niebieski użyć slow motion

- Zapisywanie gry polega na checkpointach, mają być one jednak gęsto rozsiane, szczególnie przed trudniejszymi lokacjami

- Stylistyka miasta jest następstwem tego jak postrzega go Faith - ona uważa, że to zimne, obce miejsce, dlatego właśnie miasto wygląda sterylnie

- Loadingi mają być dosyć krótkie, co będzię ważną rzeczą - często przyjdzie nam zaczynać od poprzedniego checkpointu z powodu śmiertelnego upadku

 

To tyle z ważniejszych rzeczy :).

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Oto ciekawostki z tematu numeru w CDA (niektóre mogą się powtarzać/być już znane).

 

- Faith to nie imię głównej bohaterki lecz przydomek jaki zyskała po zostaniu kurierem (podobnie jak np. Neo w Matrixie)

- Bohaterka będzie wspierana przez głos w słuchawce, w jej uchu, będzie to tajemniczy Merkury

- Szczegóły multiplayera zostaną podane na targach w Lipski, mimo tego single dalej jest priorytetem

- Zdolność utrzymywania kierunku oraz wyczucie odległości to niezbędne umiejętności wymagane na graczu

- Pęd będzie bardzo ważnym elementem gry, pozwala na lepsze skoki, akrobacje itp. wytracenie go może się wiązać np. z zabiciem przez ścigających przeciwników

- Faith traci swoje akrobatyczne zdolności jeśli ma przy sobie broń palną, a amunicji w grze nie ma (tylko ta załadowana w broni)

- Gra nie będzie ułatwiać rozgrywki automatycznie naprowadzając na dobry kierunek czy pomagając w skoku w odpowiednim momencie

- Droga którą Faith widzi na czerwono to jej zmysł gońca, jednak mimo że droga ta jest optymalna, nie jest jedyną, ani najszybszą

- Punkt pośrodku ekranu to element intefejsu pozwala skoncentrować wzrok na właściwym punkcie i odzyskać sprawność błędnika, a kiedy zmieni się na niebieski użyć slow motion

- Zapisywanie gry polega na checkpointach, mają być one jednak gęsto rozsiane, szczególnie przed trudniejszymi lokacjami

- Stylistyka miasta jest następstwem tego jak postrzega go Faith - ona uważa, że to zimne, obce miejsce, dlatego właśnie miasto wygląda sterylnie

- Loadingi mają być dosyć krótkie, co będzię ważną rzeczą - często przyjdzie nam zaczynać od poprzedniego checkpointu z powodu śmiertelnego upadku

 

To tyle z ważniejszych rzeczy :).

No i po takich informacjach znowu jestem pozytywnie nastawiony do Mirror's Edge.

Odnośnik do komentarza

Nie ty jeden, oj nie ^_^

Mam nadzieję, że pełna wersja nie będzie tak monotonna ja Assasins Creed (wiało nudą, choć pomysł i miejscówki były fantastyczne). :(

Jeśli twórcy rzeczywiście mają pomysł na całą grę( a nie na pierwsze 4 godziny=AC) to jest spora szansa, że gra rzeczywiście będzie must have.

 

Ciężko jednak jest wyciągnąć wnioski z trailerów-pokazują tylko niewielki fragment gry, więc trzeba poczekać na demo.

Dopiero kiedy się ukaże każdy zainteresowany grą DICE będzie mógł sprawdzić czy ich wizja naprawdę mu odpowiada.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
http://xboxspot.pl/Aktualnosci/4757,0,DLC_...e_dla_X360.aspx

Trochę szkoda, bo gra zapowiada się na prawdziwy must-have.

Myślę, że ludzie będą chcieli grać głównie w podstawkę a nie w DLC. Mi osobiście każdy DLC zwisa i może być lub niekoniecznie. W każdym razie zarówno ekskluzywne DLC GTA IV i Fallouta 3 na mnie wrażenia nie robią. To samo działa w druga stronę gdy Sony cos uszczypnie z tego wielkiego tortu.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza
Gość Mr. Blue
Jeśli Sony było na nie stać, to napewno będą gów.niane ;]

 

Żadna strata ;]

 

Nie wszczynajcie wojenek, nawet jeśli to dział XboX - a.

 

A sama gra prezentuje się narazie awangardowo w stosunku do innych produkcji FPS. Zaprawdę, jest na co czekać.

 

Już teraz czuć ten niesamowity klimat, te "coś" płynące z tej gry. Pooglądajcie chociażby trailery... (i posłuchajcie tej muzy... :wub: )

Odnośnik do komentarza
A sama gra prezentuje się narazie awangardowo w stosunku do innych produkcji FPS. Zaprawdę, jest na co czekać.

Dla mnie nie tylko awangardowo, ale i cyberpunkowo, wszak w tym ostatnim motyw kuriera jest dość często wykorzystywany. :) Zdecydowanie jest na co czekać, choć po pierwszych ocenach niektórych gier, które również miały być hitami(SW:FU, M2:WiF), można mieć pewne obawy. Jednak nadal jestem bardzo pozytywnie nastawiony do tego projektu. Szkoda, że o jego jakości przyjdzie się przekonać dopiero pod koniec roku.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Electronic Arts oraz DICE informują, że budząca spore zainteresowanie produkcja Mirror's Edge trafi do sklepów w połowie listopada. W Ameryce Północnej będzie to dokładnie 11 dzień tego miesiąca, z kolei mieszkańcy Europy poczekają zwyczajowo do najbliższego piątku - 14 listopada. Mowa jednak tylko o edycjach dla konsol Xbox 360 i PlayStation 3, posiadacze komputerów osobistych muszą wytrzymać trochę dłużej. Oprócz tego wydawca obiecuje, iż jeszcze przed premierą pojawi się w sieci możliwość przetestowania dema, zawierającego samouczek oraz fragment prawdziwych przygód Faith.

 

Od 26 września osoby składające zamówienia przedpremierowe w wybranych sklepach otrzymają kod, który pozwoli im odblokować tryb "Time Trial" w wersji demonstracyjnej. Gracze muszą w nim znaleźć jak najszybszą drogę do celu skacząc po dachach. Najlepsze wyniki trafiają na listy rankingowe skąd pozostali "Biegacze" mogą ściągnąć "duchy" i spróbować się z nimi ścigać.

 

http://www.onlinecenter.pl/

Odnośnik do komentarza
Demo dziś: http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=fr&tl=en Jak będzie na prawdę? Przekonamy się już za jakiś czas.

 

Oby to była prawda:D ,mam nadzieje,ze mirror's edge nie okaże się klapa.Mam takie pytanie gdzie można kupić gadżety związane z mirror's edge(ewentualnie z innych) koszulki itp.?

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...