II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Fps 30, tak ? jakieś spadki framerate'u są w tym demie ? nic z tych rzeczy, wszystko płynie. Mnie się okropnie podoba, nie wiem jak może komuś się rozgrywka znudzić jak to jest demo, w dodatku tutorial którego skipnąć nie można i trzeba iść po sznurku. Końcówka daje radę. Kapitalnie wygląda efekt gdy Faith skacze i musi złapać się wystającej rurki ze ściany. Ekran świetnie się rozmazuje i słychać lekki szum w uszach po dobiciu się do owej rurki. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 w dodatku tutorial którego skipnąć nie można i trzeba iść po sznurku. akurat można minąć tutorial. tylko jak go miniesz w demie to pół dema omijasz, hehe (i to tą część z najfajniejszymi motywami). Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Wiem, że można. Chodzi mi o całokształt demka. Ludzie już lamentują, że gra jest nudna i taka będzie, że skakanie i takie tam w ogóle głupie. Mimo, że AC był schematyczny i ogólnie można było sporo zarzucić to klimat pozwolił mi przejść grę 2 razy i nabić solidnie GS. ME ma to coś i mam nadzieję, że replaybility będzie bardzo wysokie. Cytuj
Flik 2 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) Bo ludzie z zalozenia sie nie znaja. W fpsach caly czas sie tylko strzela i jakos nie ma nudy - tutaj sie caly czas bedzie skakalo i moim zdaniem tez nie bedzie z tym problemu. Kwestia tylko i wylacznie czego szukasz z tej produkcji. Osobiscie nie zamierzam sie bawic w timetriale (chociaz... ;>), ale po kilkukrotnym przejsciu demka widac, ze jest kilka miejsc, w ktorych mozna troche pokombinowac. Tutaj wyluskac z dwie sekundy, tutaj jeszcze jedna. No miodzio - szkoda tylko, z demo takie krotkie i jak znamy trase staje sie naprawde uber latwe, ale mozna sie pobawic w szukanie alternatywnych drog: zamiast wchodzic po schodach zrobic wallruna i odbic sie na wyzsze pietro - trzeba tylko chwilke pokombinowac i robi sie ciekawiej. Brakuje mi troche wyczucia - czasami nie wiem, czy trzeba dwa razy tapnac skok, zeby minac przeszkode, czy wystarczy raz, ale z czasem pewnie nabiore wprawy. Edytowane 5 listopada 2008 przez Flik Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Bo ludzie z założenia mają swoją opinię i mogą mieć OBAWY co do tego że gra MOŻE BYĆ monotonna. W pełną ver. nikt nie grał, więc sobie prowadzimy dywagacje. W końcu to forum (z założenia do wypowiadania się). Cytuj
Flik 2 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Obejrzyjcie sobie ten wywiadzik z niejakim Tadeuszem na poly - z tego co ten czlowiek mowi, i jak jego reakcje pokrywaja sie z moimi mozemy byc naprawde spokojni. Denerwuje mnie ubijanie jednego z ciekawszych tytulow od kilku lat za argumenty przytaczajac, ze caly czas sie skacze. W kazdej grze powtarzamy jakies schematy - moze w platformowkach, czy fpsach jest to latwiej ukryc developerom, ale w ME trzeba po prostu wpasc, cieszyc sie z plynnego poruszania. Moze przesadzam, ale to jest jak z ambitnymi filmami. Wpadnie motloch i zacznie pisac glupoty - tylko dlatego, ze nie zrozumial przeslania. Nie wiem jak tutaj z fabula, ale trzeba poczuc FLOW, zeby sie cieszyc ta produkcja. Cytuj
Słupek 2 180 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Fabuła, jak na razie, szykuje się smakowicie, zachęca. Polecam ściągnąć z MarketPlace, kilka filmików rysunkowych, wyjaśniających co nie co. Albo rysujących wstęp do gry. Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Zagrałem w demo. Grafika bardzo fajna, stylistyka i kolory robi dobre wrażenie. Sterowanie przystępne, a sam gameplay... no właśnie tu jest problem, zależy co kto lubi. Dla mnie to jest denne, mało ciekawe, całkowicie nie trafia w moje gusta. Ale zdaję sobie sprawę, że jak ktoś lubi poskakać, wyćwiczyć jakieś sekwencje, to ta gra może się podobać. Ja tę grę traktuje w kategoriach ciekawostki. Cytuj
miki77 16 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Gra ozłocona, a jej przejście ma zająć około dwunastu godzin Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Watpie w to... pewnie bedzie polowa tego. Na polygamii byl playtest i koles mowil ze gra jest krotka - wiec niewiem skad ktos wzial 12h Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 wiec niewiem skad ktos wzial 12h Pozwolisz że zacytuję... ukończenie wspomnianej produkcji powinno zająć przeciętnemu graczowi około dwanaście godzin Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 pochwale sie iz poniszczylem tych 4ch w helmach na koncu, jestem roskorwiszczny. moze jednak kupie. podzielam gust muzyczny thomas, szkoda ze ostatnia plyta juz nie trzyma takiego poziomu. Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Mam nadzieje ze te 12h to nie jest czas ze wszystkimi time trialami o.O Uzny w sumie łatwo ich rozwalić, nie ma czym sie chwalic Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 chwale sie bo ogolnie jeste slaby w gry. Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 A co do dyskusji wyżej: smutne, jak spaczone gusta mają teraz ludzie. Nie strzelamy w grze = jest nudna i mamy ją traktować jako ciekawostke. Kogo obchodzi podobno swietna fabuła, śliczna grafika i bardzo ciekawy świat w niej stworzone, liczy sie tylko to ze nie dadzą nam rocket launchera <_< Cytuj
Flik 2 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 (edytowane) Premierowy trailer Jak to na was nie robi wrazenia to ja wysiadam - MOOOOC :> Edytowane 7 listopada 2008 przez Flik Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 (edytowane) Odpaliłem demko na PS3 ( x w serwisie ) kurka, muszę mieć, nie żaden pirat na x'o ( dobrze że x'o jest w serwisie, dam chłopakom z DICE zarobić ) Warta gra 2 stówek! trening nudnawy, ale rozgrywka, bronie, akcja... szok, od Jet Set Radio, nie miałem takiej zajawki na giere! Pytanie teraz... którą wersje zakupić Edytowane 7 listopada 2008 przez Dabman Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 7 listopada 2008 Opublikowano 7 listopada 2008 Jak to na was nie robi wrazenia to ja wysiadam - MOOOOC :> Głos tej pop gwiazki robi na mnie wrażenie...negatywne. Cytuj
Rafalinda 0 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 (edytowane) To Ja się dołączę do tych, którym demo się spodobało i zachęciło do kupna gry. Jejciu jakie to jest cudne, Ohuuu Aahuuu! Czuję się jak prawdziwy parkour-master (nie wiem czy tak to się wymawia, jak coś to poprawcie). EA wprowadza nowe marki. Ach ach. Cieszmy się więc. Dzięki takim grom, wciąż cieszę się swoim hobby jak mały dzieciak (choć mały już nie jestem ). A jak ona fajnie wygląda, a z jaką gracją się porusza po tych wieżowcach, no i te niesamowite widoki....ech. Coś czuję, że ten tydzień będzie mi się dłuuuużył. Edytowane 17 kwietnia 2009 przez Rafalinda Cytuj
Cockatrice7 1 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 Demo wymiata, praca kamery jest niesamowita a kolorystyka idealnie pasuje do tych klimatów, to że bedzie mało strzelania nie znaczy że gra bedzie nudna. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 (edytowane) Ja po zagraniu w demo nabrałem ochoty by ją kupić. Jest w tej grze specyficzny klimat. Nie wiem jak to przełożyć na słowa ale ostatni raz tak się czułem grając w Portal. Jedyne czego się boję to efektu "wow!", który podobno dopada każdego kto zagrał w demo. Butcher ostrzegał, że to tylko pierwsze wrażenie, a cała gra może graczy rozczarować. Obyśmy tego nie uświadczyli i oby DICE starczyło pomysłów na cały 12 godzinny story mode. Edytowane 8 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
Rafalinda 0 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 (edytowane) Jedyne czego się boję to efekty "wow!", który podobno dopada każdego kto zagrał w to demo. Butcher ostrzegał, że może to być tylko pierwsze wrażenie a cała gra niesety graczy rozczaruje. Obyśmy tego nie uświadczyli i oby DICE starczyło pomysłów na cała 12 godzinny story mode. Oby, oby Ja się nie pogniewam jak będzie nawet o połowę krótsza. Nie mam również nic przeciwko skryptom. Jeśli gra będzie przez to tak intensywna jak COD4 Modern WW, to właśnie takiej przygody poszukuję Aha, zapomniałem wcześniej dopisać, że bez pamiętnie zatraciłem się w kawałku pani Lisy M. "Still Alive" - balsam dla moich uszu. A co do efektu "WOW", to kwestia subiektywnego/indywidualnego odczuwania. Dla mnie takim efektem "WOW" jest np GTAIV - znudził mi się po drugiej godzinie grania. Po efekcie "WOW" przyszedł efekt "ALE TO JUŻ BYŁO..." Żeby opisać to niesamowite uczucie, które mnie ogarnęło podczas obcowania z Mirror's Edge, muszę wyjść daleko poza ramy konwencji literackiej, wyrażając się bardziej kolokwialnie stwierdzając, że to jest po prostu (przepraszam za wyrażenie) ZA JE BIS TE [ ale mi długie zdanie wyszło ] Edytowane 17 kwietnia 2009 przez Rafalinda Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 (edytowane) Żeby opisać to niesamowite uczucie, które mnie ogarnęło podczas obcowania z Mirror's Edge, muszę wyjść daleko poza ramy konwencji literackiej, wyrażając się bardziej kolokwialnie stwierdzając, że to jest po prostu (przepraszam za wyrażenie) ZA JE BIS TE [ ale mi długie zdanie wyszło ] Ano Gra inna niż wszystkie (Dokładnie jak Portal). Nie chodzi w niej o strzelanie, zabijanie. Szybka akcja jest nadal ale okraszona czymś innym niż naparzanie do wrogów z CKMa czy M16. To może być również niezła historia. Niewiadomo jak się fabuła będzie rozwijała i czy będzie trzymała wysoki poziom ale jedno jest pewne - podwaliny są. Ciekawie nakreślony świat a w jaką historię w tym świecie zostanie wyposażone Mirrors Edge - cóż zobaczymy. Od teraz trzymam kciuki bardzo mocno za grę DICE. Po zagraniu z demko inne gry wydały mi się takie... prymitywne Edytowane 8 listopada 2008 przez Gooralesko Cytuj
Blim 0 Opublikowano 8 listopada 2008 Opublikowano 8 listopada 2008 Właśnie skończyłem przygodę z demem. Gra jest rewelacyjna, może być czarny koń jesieni. Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 9 listopada 2008 Opublikowano 9 listopada 2008 (edytowane) Żeby opisać to niesamowite uczucie, które mnie ogarnęło podczas obcowania z Mirror's Edge, muszę wyjść daleko poza ramy konwencji literackiej, wyrażając się bardziej kolokwialnie stwierdzając, że to jest po prostu (przepraszam za wyrażenie) ZA JE BIS TE [ ale mi długie zdanie wyszło ] Po zagraniu z demko inne gry wydały mi się takie... prymitywne Mam bardzo podobne odczucia, bo w Mirror's Edge widać jak na dłoni pewien rodzaj artyzmu. Dotyczy to oczywiście designu lokacji, choć mam nadzieję, że jego elementy znajdą się też w fabule. No i rzeczywiście można zapytać: dlaczego ktoś na to wcześniej nie wpadł ? Edytowane 9 listopada 2008 przez Vulc Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.