Skocz do zawartości

Prince of Persia


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 359
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mam nadzieje, ze powrot do korzeni...

 

moj prywatny ranking

 

1. Prince of Persia (razem z nowa wersja Classic z XLA)

2. Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame

3. Prince of Persia: Sands of Time

4. Prince of Persia: Two Thrones

5. Prince of Persia: Warrior Within

 

 

w handheldowe wersje nie gralem, tak samo jako w PoP 3D(ktory ponoc porazka byl)

 

tak czy inaczej dla mnie must-have

Opublikowano

Mi tak samo, lubie cel-shading a na dodatek łykam wszystko w Prince of Persia w tytule ;)

 

Dobrze że ubi nie robie księcia w stylistyce AC, tak jak wiele osób tego oczekiwało :P

Opublikowano

Jeśli chodzi o klimat, dizajn i w ogóle to WW podobał mi się najbardziej. Gitara z soundtracku jest boska.

SoT zbyt bajkowy (jeśli chodzi o samo skakanie itp to może być), a TTT całkiem niezły, ale wygląd księcia mi nie odpowiadał (SPAŚLAK!).

Opublikowano

ja również uważam oraz mam nadzieje że sporo elementów pozostawią z ostatniej części..No i oczywiście animacja która jak dla mnie w PoP musi w końcu być doskonała :)

Opublikowano
Oby dali wiecej zabijania niz skakana czy rozwiazywania "zagadek"

 

Właśnie oby tego było jak najmniej... Do tej pory najwięcej się walczyło bodajże w PoP:WW i była to zdecydowanie najgorsza cześć gry... Ogólnie zachodni developerzy nie umieją robić dobrych chodzonych bijatyk (nawet uwielbiany God of War miał w istocie dosyć kiepski system walki) więc lepiej żeby skupili się na elementach platformowych, zagadkach i podziwianiu krajobrazów...

 

Co do samej grafiki jak dla mnie wygląda genialnie - prawdziwy film rysunkowy, zamiast standardowego oklepanego cel-shadingu.

Opublikowano

...ale zdecydowanie w Warrior Within (która i tak pozostanie moją ulubioną) fabuła stała na najwyższym poziomie, i chciałbym, zeby czwóreczka to jeszcze bardziej podbiła - zamieszania z czasoprzestrzenia nigdy za wiele... :) Swoją drogą, zastanawiam się jak potoczy sie fabuła, trójka została całkiem sprawnie i logicznie zakonczona - moze

Farah

umrze?

 

 

edit: no faktycznie, wymskneło mi sie, bo w sumie myslałem, ze kady kto tu zaglada juz grał w trójke... enyłej poprawiam i sorki ;]

Opublikowano

Dzięki Gołst. za spojlerek;]

Nie no fajnie to wyglada...Uwielbiam ta serię. No dobrze by było żeby gra była zbalansowana jak TTT.

Opublikowano

system rozgrywki faktycznie w TTT był najlepszy (dobre wyważenie walki i zagadek, do tego wiele przeciwników można było zadźgać bez walki :) ), ale jak wspomniałem WW był dla mnie najfajniejszy za fabułę, klimat, design itp ^^

Opublikowano (edytowane)

"The gameplay centres on healing a corrupted world in the style of Okami, Shadow of the Colossus or The Legend of Zelda: Twilight Princess."

 

"Creative director Jean-Christophe Guyot told Joypad that the aim was to create a more fantastical game and "more poetic vision" than the Sands of Time trilogy, with which it shares no connection."

 

"Although combat is still an important part of the game, enemies will be much less numerous and more vicious. The emphasis is on one-on-one swordfighting duels, with a very dynamic camera. It's described as being more Soul Calibur than God of War."

 

"Structurally, the game will be a mix of open-ended and linear. The Prince is free to explore the world map and take on challenges in whatever order he wants - dynamic settings taking care of the difficulty curve - but each challenge will be a fairly linear assault course, maximising fluidity and acrobatics, and ending in a boss confrontation. The developers are hoping the bosses will have some of the strong personality of Metal Gear Solid's."

 

To takie najciekawsze kawałki z tego tekstu. Nie ma wspominki o wersji na DSa.

Edytowane przez Hela
Opublikowano
more Soul Calibur than God of War

No to super. Przeskakiwanie z akrobacjami od jednego wroga do drugiego może było efektowne ale na dłuższą metą nudzące i męczące IMHO.

Structurally, the game will be a mix of open-ended and linear. The Prince is free to explore the world map and take on challenges in whatever order he wants

Jestem ciekaw jak to się sprawdzi w praniu.

 

Ogólnie czekam z niecierpliwością na kolejną część PoP'a

Opublikowano

Przynajmniej na początku nim nie jest...tak można wywnioskować czytając skany tego czasopisma Edge. Można jeszcze wyczytać, że inspiracją dla twórców są japońskie filmy, mangi czy gry takie jak Okami.

 

Taki styl grafiki mi jak najbardziej się podoba. A powrotu do bajkowego klimatu raczej nie będzie skoro ma być ukazana ta walka między starożytnymi bóstwami. Zresztą po samych screen'ach widać, że będzie mroczno.

 

PS. Ta rękawica to nawet fajny patent a jej koncept wygląda IMHO zabójczo ---> http://ipersia.eu/images/news/edge6.jpg

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...