Opublikowano 4 grudnia 200816 l Pogralem z pol godziny. Co sie najbardziej rzuca w oczy? Poziom trudnosci, po pierwsze nie idzie zginac... jest to IMO in plus jak i in minus. Dwa poziom trudnosci... wystarczy praktycznie tylko przytrzymac A ("X" na PS3) albo je wcisnac. Bohater robo 90% za ciebie... ci co narzekali na ME, tu znajda jeszcze wieksze uproszczenia. IMO in minus. Dialogi... in plus ze swietnym humorem... - "What do you think about me?" - " You're an idiot" Grafika... baśniowa opowieść w baśniowych klimatach... in plus Zapowiada się na łatwego calaka... 10 achievenentów po 30min No i in plus, że to PoP jedna z moich najbardziej ukochanych serii w grach video...
Opublikowano 4 grudnia 200816 l No i in plus, że to PoP jedna z moich najbardziej ukochanych serii w grach video... Jak, że dla mnie PoP to rówież gra ze wszech miar kultowa, powiedz mi jak nowa odsłona wypada w stosunku do tych starych? Nie chodzi mi o szczegóły, a raczej całokształt, z dużym naciskiem na szeroko rozumiany klimat i feeling. No i co z walkami, bo opinie są różne.
Opublikowano 5 grudnia 200816 l Wiecie czy gra już jest w empikach, saturnach czy innych sklepach nie dla idiotów?
Opublikowano 5 grudnia 200816 l Byłem wczoraj u siebie. Znaczy Katowice i tak: w Empikach mówił gościu o premierze 8 grudnia, zaś w Saturnie 12 grudnia . Media zaś mówią o 8 grudnia.
Opublikowano 5 grudnia 200816 l Czy jest już potwierdzone że Polska zdubbingowana wersja będzie tylko na PC?
Opublikowano 5 grudnia 200816 l Słaba ta gra strasznie. Typowa papka dla niedzielnych graczy. W sumie już po zobaczeniu pierwszego trailera byłem pewien, że nie wyjdzie z tego nic dobrego, ale i tak jestem rozczarowany
Opublikowano 6 grudnia 200816 l Na wstępie zaznaczam, że nie czytałem poprzednich postów, więc nie bijcie mnie jeśli już padła odpowiedź na to pytanie Jest w tej grze co-op?
Opublikowano 7 grudnia 200816 l oprócz skakania i walką z bossami i pól-bossami... brak przeciwników masakra... czy to tylko tyle .... powoli ta gra mnie nudzi.... podobnie jak assasins creap ... ktoś może orientuje się czy pojawiają się w tej grze jacyś mali ludzie do pokonania ?? czy tylko bossowie i kopie bossów i pół-bossowie zawiodłem się ponownie na tej firmie... odradzam zakupu
Opublikowano 8 grudnia 200816 l nie, sami pseudo bossowie... nigdy nie toczysz pojedynkow z wiecej niz 1 osoba...
Opublikowano 9 grudnia 200816 l Cholera jasna, miałem sobie w poniedziałek kupić, ale z tego co czytam, to duże odstępstwo od poprzednich części, i to na minus. Pewnie trzeba będzie odczekać, aż gra spadnie do ok. stówy
Opublikowano 9 grudnia 200816 l oprócz skakania i walką z bossami i pól-bossami... brak przeciwników masakra... czy to tylko tyle .... powoli ta gra mnie nudzi.... podobnie jak assasins creap ... ktoś może orientuje się czy pojawiają się w tej grze jacyś mali ludzie do pokonania ?? czy tylko bossowie i kopie bossów i pół-bossowie zawiodłem się ponownie na tej firmie... odradzam zakupu czy każda gra musi być nastawiona na walkę lub strzelanie ?
Opublikowano 9 grudnia 200816 l oprócz skakania i walką z bossami i pól-bossami... brak przeciwników masakra... czy to tylko tyle .... powoli ta gra mnie nudzi.... podobnie jak assasins creap ... ktoś może orientuje się czy pojawiają się w tej grze jacyś mali ludzie do pokonania ?? czy tylko bossowie i kopie bossów i pół-bossowie zawiodłem się ponownie na tej firmie... odradzam zakupu czy każda gra musi być nastawiona na walkę lub strzelanie ? no niestety dzisiaj lepiej sprzedają się gry w których się strzela lub zarzyna setki przeciwników, niż tytuły w których trzeba myśleć lub samemu coś wykombinować
Opublikowano 9 grudnia 200816 l No niestety, lubie gry FPP, ale powoli zaczynam ich miec dosc. Do zawiedzonych nowym Princem: Obczajcie nowego Tomb Raidera, przypomina mi troche Prince of Persie z past - genow. Edytowane 9 grudnia 200816 l przez Strong
Opublikowano 10 grudnia 200816 l Właśnie skończyłem PoPa Dla niektórych finał może wydać sie lekko dziwny... jednak dla mnie ostatnie 10 minut gry to kawał wizjonerstwa. Nie chcę mowić z czym mi się kojarzy i do czego nawiązuję ani co z tego wynika, bo oczywiście bym spoijlował. Bedzie więc krótko: piekna gra PS Nosz k***a to naprawe było COŚ
Opublikowano 11 grudnia 200816 l Też tą grę skończyłem i muszę potwierdzić słowa Ari "piekna gra" Lecz mam kilka uwag: Po pierwsze ta seria jak wychodzi na nową generacje konsol staje się coraz łatwiejsza casualowa, wkurza mnie to bo już w następnej generacji może być tak że nasze konsole będą mieć tylko przyciski kierunkowe start,back i guziczek A który będziemy wciskać tylko wtedy kiedy przyjdzie na to pora. Ludzie gadają że niby Prince of persia Sands of Time był najlepszą częścią serii tamtej generacji, ja uważam inaczej moim zdaniem był nim Warrior Within, trudniejszy, mroczniejszy i większa porcją walki. Właśnie do tego ostatniego chciałem nawiązać, otóż w nowym księciu persji nie uświadczyłem tak naprawdę porządnych pojedynków. Oczywiście mamy tam kilka walk z bossami, qrcze ale co to jest, jak to wygląda : wciśnij Y potem B potem znowu Y blok i znowu to samo koniec grasz dalej. Brakuje mi takiego stylu do jakiego przyzwyczaiłem się w poprzednich odsłonach serii, dla mnie to wielki krok w tył a nie na przód. Idąc dalej, kamera, często się zdarza że ustawia się nie tak jak bym tego chciał, nie ma nawet możliwości ustawienia jej za pomocą drugiego analogu. Szczególnie podczas walk z bossami mi dokuczała, to już naprawdę skandal nie jest tak źle jak w nowym Tomb Raider'ze ale coraz to więcej gier ma problem z kamerą. Wkurza mnie to mamy XXI wiek wydawane gry powinie być już tak wytestowane tak wygrane aby nie było z niczym problemu, a nie jest inaczej. Developerzy przymykają na to na tamto oko byle tylko wydać grę jak najszybciej i zgarnąć kaskę i to nie małą. Wkurzają mnie te patche które są a ich nie ma ... Kolejna sprawa to lokalizacja ... a no właśnie co z nią ??? Na stronie cenegi widnieje informacja " Wersja językowa Polska (napisy),Towar dostępny od Stycznia 2009r." WTF Co to ma być ? W PE pisali że wersja PL na x360 12.12.08 Wiecie coś więcej ??? Ta gra się dziwnie kończy, praktycznie przez cała grę robimy coś aby potem na końcu dojść do samego początku. Nie mam nic przeciwko temu aby Elika żyła, tylko zastanawia mnie dlaczego developerzy chcą trzymać nas w dalszej niepewności "co dalej ... kup prince of persia 2 ". No właśnie tylko kiedy w produkcji mają teraz Assasins Creed 2 to pewnie z 2 pop'em poczekamy z 2 lata może więcej ...
Opublikowano 11 grudnia 200816 l Kolejna sprawa to lokalizacja ... a no właśnie co z nią ??? Na stronie cenegi widnieje informacja " Wersja językowa Polska (napisy),Towar dostępny od Stycznia 2009r." WTF Co to ma być ? W PE pisali że wersja PL na x360 12.12.08 Wiecie coś więcej ??? No wiemy. Wersja angielska będzie planowo jak w innych zakątkach świata. Wersja PL przygotowywana przez niesamowita ostatnio Cenegę niestety się zleksz opóźniła. Pretensje zgłaszac tutaj http://www.cenega.pl/kontakt.php
Opublikowano 11 grudnia 200816 l Lesiu, mi się walka właśnie podobała w tym PoPie, nie szuka się strategi na kazdego bossa a przeciwnicy nie są gigantami których można tylko w nóżkę uderzyć - z każdym się toczy pojedynek na tych samych zasadach. Wystarczy się popisać trochę wyczuciem (i zbijac ciosy) a potem kontrować i wymyslac sobie na poczekaniu combosy. Fajnie wypadło, tak 'szermiersko' QTE dodaje tylko widowiskowości. O ile nie miałem dużych problemów z walką, to musze przyznać, że większość pojedynków dość długo toczyłem. -> ach i zagadka Konkubiny, ta w której musimy wybrać 'dobrą' Elikę. MJUTTTT
Opublikowano 11 grudnia 200816 l oprócz skakania i walką z bossami i pól-bossami... brak przeciwników masakra... czy to tylko tyle .... powoli ta gra mnie nudzi.... podobnie jak assasins creap ... ktoś może orientuje się czy pojawiają się w tej grze jacyś mali ludzie do pokonania ?? czy tylko bossowie i kopie bossów i pół-bossowie zawiodłem się ponownie na tej firmie... odradzam zakupu czy każda gra musi być nastawiona na walkę lub strzelanie ? no niestety dzisiaj lepiej sprzedają się gry w których się strzela lub zarzyna setki przeciwników, niż tytuły w których trzeba myśleć lub samemu coś wykombinować Napewno nowy POP nie zalicza sie do tego o czym mowisz na koncu zdania :} Ma ktos juz ten stroj Altaira? Bo trzeba jakos zarejestrowac sie na stronie Ubi i powiazac konto z GT, zrobilbym to sobie na wszelki wypadek gdyby potem ten kostium mialbybyc platny jak w Dead Space
Opublikowano 11 grudnia 200816 l Lesiu, mi się walka właśnie podobała w tym PoPie, nie szuka się strategi na kazdego bossa a przeciwnicy nie są gigantami których można tylko w nóżkę uderzyć - z każdym się toczy pojedynek na tych samych zasadach. Wystarczy się popisać trochę wyczuciem (i zbijac ciosy) a potem kontrować i wymyslac sobie na poczekaniu combosy. Fajnie wypadło, tak 'szermiersko' QTE dodaje tylko widowiskowości. O ile nie miałem dużych problemów z walką, to musze przyznać, że większość pojedynków dość długo toczyłem. Oki tylko ile tych ciosów masz ??? Na palcach jednej ręki można policzyć, a mi brakuje takich kombosów jakie były np. w warior within tj. odbijasz się od ściany zaskakujesz kolesia i śrut po nim i to wszystko Ty jako gracz wykonujesz tj. sam podchodzisz do ściany w odpowiednim momencie się od niej odbijasz itd. To nie to samo jak w nowym popie gdzie praktycznie Ty jesteś tylko od naciskania sekwencji przycisków jak to ktoś wcześniej napisał "jak w rock band'zie" -> ach i zagadka Konkubiny, ta w której musimy wybrać 'dobrą' Elikę. MJUTTTT Weź nic lepiej nie mów, na ten temat bo już podczas tego fragmentu chciałem wyłączyć konsole i szukać pomocy na necie A tak właściwie to wystarczyło trochę pomyśleć Tylko ciekawie by było jakby np. pośród tych trzech Elik była jedna prawdziwa, a Ty ja z mieczyka trach i po niej ... Pewnie dlatego developerzy zaoszczędzili nam tego wyliczania Ma ktos juz ten stroj Altaira? Bo trzeba jakos zarejestrowac sie na stronie Ubi i powiazac konto z GT, zrobilbym to sobie na wszelki wypadek gdyby potem ten kostium mialbybyc platny jak w Dead Space Ja mam, od razu po włączeniu gry pierwszy raz w menu głównym wcisnąłem Y [ DLC ] i połączyłem się ze stronami Ubi tam wpisałem troche danych i strój czekał już na mnie w odpowiednim dziale.
Opublikowano 11 grudnia 200816 l Jakto ile jest ciosów? 4 i się je miksuje robiąc nowe comba, czysty tekken style. Dla mnie to lepsze od bossów których można pokonac w jeden jedyny sposób i listy pełnej ciosów z których się nie korzysta (w ostatniej trylogii tak było, masa combosów, a na przejście gry wystarczyły cztery, jak nie mniej).
Opublikowano 11 grudnia 200816 l nie gralem jeszcze, ale jesli rzeczywiscie mozna samemu manualnie kombosy kroic to mi sie jak najbardziej podoba ps. lesiu jak chcesz sie od sciany odbijac i trach i gosciu przekrojony na pol to se odpal ninja gaiden 2 xD ja sie ciesze ze PoP bedzie duzo skakania i zbierania Edytowane 11 grudnia 200816 l przez GhettoKingSas
Opublikowano 11 grudnia 200816 l nie gralem jeszcze, ale jesli rzeczywiscie mozna samemu manualnie kombosy kroic to mi sie jak najbardziej podoba Jeśli liczysz na skomplikowany system kombosow, to PoP Cię rozczaruje. System polega na tym, że po konkretnych ciosach masz możliwość odpalić np wyskok, albo atak klientki, albo chwyt rękawicą, co prowadzi do kolejnych możliwości ataku. Nie jest to skillowe, wręcz banalne. Ale o dziwo podoba mi się.
Opublikowano 11 grudnia 200816 l Cóż, gra wygląda cudownie to też się musi podobac. Animacja, specyficzny filtr graficzny, barwy - z technicznej strony jest naprawdę unikatowa.
Opublikowano 12 grudnia 200816 l Wczoraj gra zaliczyła u mnie niezłego babola. Jak większość obecnych gier PoP wyposażony jest w opcję autosave. Autosave ma miejsce po każdorazowej przemianie lokacji i oczyszczeniu jej. Wczoraj po wyczyszczeniu jednej z lokacji musiałem wyłączyć konsolę, i zamiast czekać na koniec scenki dialogowej (której nie da się wyłączyć), zatrzymalem grę, wybrałem opcję save i zapisałem grę (całe szczęście że na wolnym slocie, a nie na autosavie). Potem wyłączyłem konsolę. Po powtórnym załadowaniu save'a niby wszystko było ok, oprócz jednej rzeczy, mianowicie Elieen stała w bezruchu, nie dało sie z nią pogadać, nie można było wykonać podwójnego skoku, ani żadnej rzeczy z udzialem Elieen (np skoku z czerwonego znaku) Jedyna jej reakcja, to ratowanie w przypadku skoku w przepaść. Przez tego babola nie dało się wyjść z tej lokacji, jednym słowem gra zabrnęła w ślepą uliczkę. Stracilem ponad godzinę grania, na szczęście był poprzedni autosave. Piszę to, zeby ostrzec aby na wszelki wypadek nie save'ować podczas dialogów.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.