Skocz do zawartości

GTA IV online


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co się dzieje, mam ostatnio potworne lagi, że odechciewa się grać. Od kilku dni stablizuję się na niskim TrueSkillu 28-29 (norma to 31/30 oczywiście bez quittowania). Kiedy w połowie czerwca wystartowałem jako Cannonball Lover to miałem 70% zwycięstw, ale w lipcu coś się zwaliło i zrobiło się 30%, zacząłem bić rekordy świata w zajmowaniu drugich miejsc (>60% przez kilka dni). Nie wiem w czym problem, ale zuważyłem że vexedfeni (który rzadko quittuje) też ostro spadł na miejsce 800 (blisko TS27) i kilku innych też się nisko stabilizuje.

 

Nawalać mogą: XBL (rzekomo po aktualizacji), serwer GTA (wróciły wyścigi z "duchami") albo moje łącze (neostrada). Tyle, że mam pingi o których większość może pomarzyć (np.13-14ms do onetu itp.), download i upload na maxa. Ale neostrada to jak zawsze kupa awarii więc wielokrotnie (np. w 2008) grałem przy pingach 50-100ms i 20-40% downloadu oraz 70-80% uploadu i było lepiej.

 

 

Ponadto sprawa pirackich cheaterów modderów (to jedyny wyjątek kiedy quittuję - śmieciowi wygrać nie dam).

Postawa Microsotu jest SKANDALICZNA! Wielokrotnie byli o tym informowani i mają to gdzieś. Że olewają oszukanych klientów to rozumiem, ale nie rozumiem jak mogą mieć gdzieś hackowanie i piractwo (mod działa tylko na piracie)? Okazuje się że brak cheatowania np. w Forza2 itp. to tylko dlatego że nikt cheatów nie napisał, a nie że Microsoft dba (zresztą wczoraj w FM2 nr1 na świecie został glitcher). Rozwiązanie jest banalnie proste - sprawdzić sumę kontrolną jednego małego pliku i ban. Ale MS i Rockstar mają to gdzieś, do wersji na PC wyszły już chyba 4 patche, a my dostaliśmy 1 kiepski rok temu i nie chcą wydać kolejnego (na oko "program" wielkości 10KB do napisania w 10 minut). BTW. Na trasie Stars in Your Eyes wszyscy od 4th do <IPoppa JI (bez niego) to cheaterzy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Nie wiem co się dzieje, mam ostatnio potworne lagi
Już wiem co się dzieje, jak zwykle TPSA (neostrada) pokazuje "klasę", część trafficu przez Niemcy ma drastycznie podwyższony ping o 110-140 ms. I dlatego mimo świetnych pingów w kraju i "moich" serwerów w Anglii gra się tragicznie, gorzej niż kiedyś, gdy pingi w kraju latały 50-100ms (zamiast 10-20ms).

 

Co do oszustów zwanych modderami to podobno Rockstar ma się nimi (patchem) zająć po ukończeniu DLC (Ballad...), podobne jaja robi sobie Turn10 (kiedyś bardzo solidne) - pracują nad Forza3 a dla supportu nawet 10 minut nie chcą poświęcić. Wraz z modderami pełno quitterów, którzy tępo "myślą" że ja cheatuję i gdy wygrywam to do mety dojeżdża 4 na 16 osób. Z ciekawości obserwowałem jak reagują na modderów i tu no problem - na mecie 11/15 i 7/15, w tym ja zquittowałem od razu po tym jak cheater rusza jak rakieta (4x większa szybkość).

 

EDIT: warto dodać że po aktualizacji dashboarda 11.08 teraz jest prawdziwy mayhem, ludzi wywala, często widać np. połowę graczy w pokoju, a nawet jedni jadą Cometami a inni np. złomami lub ich nie widać (a przegrać można).

Edytowane przez Arek_
Opublikowano

Jak już gdzieś pisałem, dopóki Rockstar nie przestanie olewać online (cały czas chyba tkwią w przekonaniu, że GTA = singiel, a online to tylko dodatek), dopóty będą występować takie kwiatki. Oszuści, błędy, glitche, czasami aż odechciewa się grać :/.

 

Dzisiaj udało mi się pobić Twój czas na Horse Punch :). Wyścig na 2 okrążenia, mam około 10 sekund przewagi nad drugim, więc zamiast tradycyjnego spacerku do mety, postanowiłem pocisnąć na drugim kółku po rekord (poprzedni to 1:18 z kawałkiem). No i tak sobie jadę, jadę, na zjeździe z krzyżówki straciłem gdzieś tak z 1-2 dziesiąte, bo ostatni koleś mnie lekko przyblokował, bez żadnego ryzyka wjeżdżam na prostą start/mety, czyli kolejne ułamki stracone, myślę sobie, że będzie nowy rekord, tak z 1:17, a tu pokazuje się 1:15.943 :o. Większe zdziwienie miałem tylko wtedy, gdy na pierwszym (!) kółku na Southern Switch wykręciłem 2:53.696 (w tym przypadku 0.033 za Tobą ;)).

Opublikowano

Ty to te wyniki wyciągasz z kapelusza :) Na Thunder Road ni z tego ni z owego 1:00:6 (gdy mnie goniłeś, wcześniejszy rekord chyba 1:01.6) - tyle to chyba nigdy nie wycisnę, bo jeżdżę ostrożnie a na pierwszym zakręcie można dużo zyskać lub potwornie dużo stracić. Kolejny to Industrial Action - gdy ja wielokrotnie zrobiłem 1:58-1:57.5, a Ty nagle robisz 1:56.3 (poprawka z 1:58.5). Musisz się wysilić i zmyć jedną hańbę :) 1:38.7 na Hell and Toe, ja mam 1:36.0 (?), ale to taka loteria z tym skokiem, że niecierpię tej trasy. Co do Southern Switch to ma b.krótką prostą startową i szybkie hamowanie, więc strata na 1-szym lapie jest ok.1sek.

 

Ogólnie podejrzewam tu jakiegoś glitcha lub wpływ lagów na wyniki, bo czasem samochód świetnie trzyma się drogi, a czasem ledwo jadę. Najbardziej typowe właśnie dla Horse Punch, czasem robię po 1:17 a innym razem nie wiedzieć czemu 1:19-1:20. Ponadto jest sporo loterii, bo ten rekord na SS zrobiłem na 8-mym lapie, gdy już nie miałem nadziei bo zepsułem tego lapa i co szokujące to był mój jedyny lap poniżej 3 minut. Innego dnia zaś na 5 (3+2) lapów aż 3 po 2:54. Dziwne.

 

Zaś od modderów-cheaterów gorsi są podprądowcy (najwięcej ich wsród fanów GoW i Kanadyjczyków). Ten sam typ wandali, tylko niszczyć, a skoro w każdym pokoju średnio jest 1-2 pipipi jeżdżących pod prąd, to i tak dobrze że modderów jest tak mało, bo chętnych do psucia gry innym jest ze 100 tys.

Opublikowano

Czemu tak malo ludzi gra w Lost and Damned? Nie chodzi mi o wyscigi czy deadmatche tylko o pozostale tryby, tym bardziej ze sa najciekwsze w grze.

 

No i w(pipi)ia mnie ten blad, ze jak przelacze z podstawki na multi TLaD i mnie wywali, to spowrotem do podstawki. o,O

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Niby to obowiązuje od dzisiaj, ale mimo konta założonego na Irlandię nie mogę za nic wejść do multi... Jak jest u Was?

 

Edit:

Już działa.

Edytowane przez baniek
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pierwszy post w 2010

 

Odświeże trochę temat. W niedziele na allegro zamówiłem GTA. Przyszło dzisiaj, a właściwie to wczoraj :lol: pograłem trochę single i potem włączyłem multiplayera. Powiem, że wymiata. Najpierw zagrałem deathmatcha i zaje.bisty. Tylko chyba jakiś palant oszukiwał :confused: Np. zabijał kogoś i pokazywało jakby zabił np. 10. Zamiast 100$ dostawał np. 1000 zielonych. Troche bęz sęns <_<

 

Ale pózniej zagrałem Turf coś tam i naprawde kosmos. Najlepiej jak dwóch kolesi wsiadło do wozu podjechało po mnie, trąbneli i jedziemy. Ogólnie mimo, że jestem w GTA online początkujący to mogę powiedzieć że warto wydać kase i kupić tą grę.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Dlaczego ten temat znajduje się w tym dziale? Czyżby komuś umknął fakt, że użytkownicy PS3 nie mogą grać w sieci z użytkownikami Xboxa? A może ja o czymś nie wiem?

Edytowane przez rkBrain
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

chetnie zbiore grupke do wspolnego lajtowego grania (a wiec robienie stuntow, jakies przyjazne deathmatche, wspolne misje itd), dobrze by bylo od razu mnie dodac do znajomych w psn (EXID7), wbic na gg (1169149), jutro, to jest niedziela z rana by mozna cos popykac, ale na ta chwile nie mam headseta a widze ze chatu nie ma.

tak czy siak zbieram chetnych

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nikt już prawie nie gra po sieci. W weekend można coś zdziałać ale w tygodniu nie ma co próbować. Strata czasu. Jedynie tryb "Club business" daje radę bo wystarczy 4 graczy, żeby coś się działo. Reszta odpada. Do "Witness protection" potrzeba minimum 8 graczy co jest niemożliwe do osiągnięcia. Połowa zawsze wychodzi w środku gry a połowa tych co zostają nie potrafi grać. Lekki ruch panuje również w wyścigach w "Ballad...". Najgorsze jest to, że gracze są podzieleni na tych grających w IV, DLAD i TBoGT. Gdyby wszyscy grali na tych samych serwerach może byłoby inaczej. Ludzie nie rzucili się na Epizody. Gdy wyszła IV wszyscy w nią grali po premierze. Teraz po zalogowaniu się do PS Network widzę góra 3 osoby grające.

Edytowane przez rkBrain
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ktoś chętny na granie w Epizody na PSN? Wystarczy 8 osób. Gdy uzbiera się lista 10 osób podam konkretną datę i godzinę.

 

Bez ekipy nie da rady pograć. Jest za mało osób na serwerach po prostu. Jedynie Chopper vs Chopper da radę bo tam dwóch osób potrzeba. Jeśli chce ktoś rozegrać Witness Protection

to zapraszam do gry.

 

1. rkBrain

...

8.

 

Rezerwa:

9.

10.

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dołączam do powyższego pytania tylko że chodzi o Xbox Live...

 

Dodam że chcę kupić epizody a ta coś obiło mi się o uszy są jakieś tryby na 2 graczy? No to drugiego gracza chyba się znajdzie? Czy w ogóle online na Live przy GTA Epizodach całkiem umarł?

 

Jak by ktoś miał Epizody na Xboxa i Golda to mógłby w godzinach wieczornych odpalic online w epizodach i zdać releacje czy jest lekka stypa czy całkowity zgon ;p

Opublikowano (edytowane)

 To ciekawe bo ja nie mam problemów z ilością chętnych do grania. Zawsze ktoś jest, a nawet jakiś miesiąc temu gdy odpaliłem tryb Race było maximum graczy (16) i było to około godziny 12-13 w środku tygodnia. Przypuszczam że niektórzy mogą mieć problem z posuchą na serwerach z powodu poblokowanych portów czy tam złego NATu, nie znam się na tym dokładnie ;). Stwierdzam to z autopsji - gdy router mi się od czasu do czasu zawiesi i muszę go zresetować, to w czasie uruchomienia online w gta iv faktycznie jest pusto (ciężko o grę z ponad czterema osobami). Dzieje się to bo po owym resecie router śmigając na domyślnych ustawieniach blokuje porty w każdym z urządzeniu do niego podłączonym. Dlatego zawsze w routerze mam ustawiony Demilitarized Zone dla IP konsoli i online śmiga. Polecam to sprawdzić.

Edytowane przez Fernando_PT
Opublikowano (edytowane)

To nie jest sprawa portów, jestem ekspertem od portów, nawet pomagam jeśli mam ochotę.

Jak by ktoś miał Epizody na Xboxa i Golda to mógłby w godzinach wieczornych
To jest trup od dawna (na szczęście nie tak jak na PS3 gdy trup był już po ok.3 dniach). Nie byłoby tak źle gdyby nie problem quitterów, np. w takiego Burnouta3 czy 4 nie raz jeździłem sobie w 2-3 osoby, jeśli się wszyscy rozłączyli to jechałem sobie dalej sam dla przyjemności. W GTA4 to nie ma sensu, jeśli nie ma co najmniej 7-miu osób na starcie to do mety zwykle nie dojadę (bo reszta się rozłączy).

 

Dlatego ja gram cały czas w podstawkę GTA4 (choć zwykle ze 30-45 minut na dzień, tryb Race), tu zebranie 7-miu graczy nie graniczy z cudem. Zaś oba Episody miały gorszą frekwencję już po 30 dniach (TLaD) oraz 14 dniach (TBoGT).

Edytowane przez Arek_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...