Scorp1on 8 Opublikowano 12 maja 2008 Opublikowano 12 maja 2008 wlasnie tez gdy zrobilem 1 raz hs do kolesia w aucie - zauwazylem to sama akcja co byla w poprzednim GTA - koles wychodzi i pochwili ginie, mysle sobie WTF - innym razem bylo ok, polozyl sie na kierownicy i klason - piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Cytuj
bajej 28 Opublikowano 12 maja 2008 Opublikowano 12 maja 2008 wpadłem pod asfalt :potter: ale po 10 sekundach spedzonych w otchłani zrespawnowało mnie do normalnego swiata Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 12 maja 2008 Opublikowano 12 maja 2008 Wepchnięcie przechodnia przez drzwi do sklepu z ciuchami kończy sie jego zniknięciem ale tylko w środku bo jak sie pozbiera do kupy i wyjdzie ze sklepu znowu sie pojawia. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 13 maja 2008 Opublikowano 13 maja 2008 Dzisiaj szwędałem się po mieście w GTA (mam ukończone Story mode). W pewnym momencie dzwoni nieznajomy numer. Odbieram i... okazuje się, że to Kate (ta ktora zginęła na ślubie Romana) . Zadzwoniła, zeby gdzieś z nią wyjść. Dalej standardowo, pojechałem po nią itd... Cytuj
kold 8 Opublikowano 14 maja 2008 Autor Opublikowano 14 maja 2008 Dodam jeszce, ze naprawde zalosne w tej grze sa cienie. Nie wiem jak to wyglada na PS3, ale na Xie krawedzie cieni sa dziurawe jak ser szwajrarski i nieustannie migaja, tworzac naprawde kiepski efekt. W ruchu tego sie nie da zauwazyc, ale... No i z lustrami jest podobnie - slabiutko. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 To co mi się wczoraj przytrafiło w GTA to dopiero BUG MONSTER jadę sobie "corvettą", i jak nagle nie uderzę w sznurek samochodów stojących na światłach to tylko samochody zatrzeszczały . "No nic jadę dalej nie pierwsza stłuczka i nie ostatnia" pomyślałem i już miałem jechać dalej gdy nagle z pierwszego samochodu przed światłami(taksówki) wychodzi... płonący facet zaczyna się szamotać , podpalając swój samochód który momentalnie wybucha (robiąc prawdziwy chaos ) Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Ale cyrk. Wszyscy narzekają na byle co. Na każdym forum czy to polskim czy zagranicznym pełno bzdurnych tematów. Amerykanie porównują poziom graficzny do Assassin's Creed, jakby te gry miał coś ze sobą wspólnego. U nas narzekają na blur. Ludziom w dupach się poprzewracało. Czy nikt nie widzi różnicy między San Andreas a IV? Przecież wszyscy wiedzieli, że na tej generacji konsol Rockstar nie osiągnie takiego poziomu graficznego co w np. GOW. Nie wiem jak wygląda sytuacja na Xbox 360 ale na PlayStaion3 wszystko prezentuje wysoki poziom. Żadnego widocznego doczytywania obiektów, płynna animacja. Może to wina napędu. Jedyne co do tej pory nie działa to statystyki w trybie multi. Ależ mój drogi, wbijaj w malkontentów i idiotów, tak jak wbijam ja i Rockstar, który zarobił już pewnie jakiś pierdyliard dolarów za chulion sprzedanych kopii gry. Mają kasę na kolejne części, jest git. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 "Żadnego widocznego doczytywania obiektów, płynna animacja." chyba grasz w odleglosci 5m od tv/monitora lub te gry czy wzrok wypalily Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Jeśli ktoś gra na piracie lub całą grę popynia superszybkimi samochodami to mu się coś tam doczytuje. Gram ok. 30-40h i miałem tak dwa razy więc nie narzekam. Zresztą nie ma gier idealnych i tyle. Cytuj
przema 0 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 niewiem nawet gdzie to wpisać, do błędów zapytań czy gdziekolwiek. Ile razy zalicze sixasowy turtorial, tyle razy się on ani nie zapisuje, ani tym bardziej nie mogę sterować za pomocą wychyleń pojazdami. Więc o co tu chodzi ? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Tym bardziej ?.... Po prostu w opcjach sterowania włącz six axisa, w którym rodzaju pojazdu (lub Niko) chcesz używać six-a. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Czasami zdarza się (irytujący jak gonią nas pałersy) problem z wsiadaniem do aut. Niko idzie powoli z drgawkami i jakoś niechętnie wsiada do auta. * Pokpiono rowniez interpretowanie przez konsole dlugiego przytrzymania klawisza (Y) podczas wsiadania do taxowki jako pasazer. Czesto sie zdarza, ze Niko wbija na przednie siedzenie a przeciez nie chcialem kras taryfy do jasnej cholery. ;[ * Fajnie, ze mozna sie nawalic, szkoda tylko, ze jak wsiada sie do pojazdu to nagle mu przechodzi i idzie jakby byl zupelnie trzezwy. Cytuj
Faranell 272 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Hmmm,troszke juz gram w to cale dzi ti ej i elementy sie doczytuja okropnie;D Najbardziej to widac przy uzyciu snajperki,wchodzimy na jakis wysoki wysoki budynek,najlepiej na "zurawia" te ktore stoja przy budowie,jedna z misji dla X. Patrzymy przez snajperke widac ulice,zblizamy maksymalnie widzimy juz swiatla,samochodzy,smietniki,doslownie wszystko sie pojawia. Ciulnia troche ale co zrobic;) Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 [...]* Fajnie, ze mozna sie nawalic, szkoda tylko, ze jak wsiada sie do pojazdu to nagle mu przechodzi i idzie jakby byl zupelnie trzezwy. Czas w grze zapiernicza więc i Nico trzeźwieje. Też tak miałem, ale przejechałem pół miasta wcześniej i minęło z 4h w grze i do tego był jeszcze mały efekt uboczny (lekko falował ekran) ale NB już chodził normalnie. A jak wsiądziesz i od razu wysiądziesz też tak jest? Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 [...]* Fajnie, ze mozna sie nawalic, szkoda tylko, ze jak wsiada sie do pojazdu to nagle mu przechodzi i idzie jakby byl zupelnie trzezwy. Czas w grze zapiernicza więc i Nico trzeźwieje. Też tak miałem, ale przejechałem pół miasta wcześniej i minęło z 4h w grze i do tego był jeszcze mały efekt uboczny (lekko falował ekran) ale NB już chodził normalnie. A jak wsiądziesz i od razu wysiądziesz też tak jest? Kroolik - bug polega na tym, ze wsiadajac do samochodu masz zawsze ta sama animacje jak robisz to z daleka. Wciskasz (Y), Niko przechdodzi kawalek, otwiera fure i wsiada. Po pijaku ide, przewracam sie, jestem 3 m od fury, filtr, ktory towarzyszy "upojeniu procentami" znika, Niko wsiada i PSTRYK - znowu jest pijany. Nie pomysleli nad tym, wsiadajac tez moglby sie wywracac, miec problem zeby wsiasc itp.; z postacia "towarzyszaca" jest to samo - nagle trzezwieje i idzie prosto, wsiada i dalej belkocze... Cytuj
Pablo el 0 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 - po wykreceniu 911-2 na pleju przyjezdza karetka ale totalnie olewa Niko zamiast go leczyc i kasowac $1000 - model jazdy - wiadomo. Chcieli kopiowac Drivera ale nie wyszlo. Dostalismy czolna zamiast autek. - cover system jest irytujacy na maxa, podobnie jak skopany auto aim - 50% misji to "zabij 125 kolesi i ucieknij od psow" - mieszkam w NY 3 lata. O ile samo miasto wyglada w miare ok to zachowania ludzi sa zupelnie inne. Brakuje ludzi na schodach na brooklynie i queens, dzieci w wozkach i "wyprowadzaczy psow" na manttanie etc... miasto po prostu nie tetni zyciem jak NY.... Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Jesli wrzuciliby dzieci i zwierzeta, to gra nie zostalaby dopuszczona do sprzedazy. - cover system jest irytujacy na maxa, podobnie jak skopany auto aim Nie kumam czemu ludzie narzekaja na cover system, dla mnei sprawdzal sie swietnie, w multi sprawdza sie swietnie, z auto aima polecam nie korzystac bo a) potem na mutli sie dostaje baty b) bez niego gra chociaz jest trudniejsza. Model jazdy imho jest bardzo fajny, o czym chyba swiadczy popularnosc GTA Race w multi ;] Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 - model jazdy - wiadomo. Chcieli kopiowac Drivera ale nie wyszlo. Dostalismy czolna zamiast autek. Brakuje ludzi na schodach na brooklynie i queens, dzieci w wozkach i "wyprowadzaczy psow" na manttanie etc... miasto po prostu nie tetni zyciem jak NY.... Model jazdy przynajmniej bardziej przypomina prowadzenie auta a nie pełen gaz i każdy zakręt Twój. W końcu trzeba uważać na to jak się jedzie. Dzieci jak i zwierząt nigdy nie ujrzysz w tego typu grze. Gra nigdy by nie weszła do sprzedaży a dla tworców to by było po prostu samobójstwo. Miasto nie tętni aż tak na maxa życiem chociażby ze zględu na możlowości konsoli, pamięć i inne takie. Gdyby zalali ulice tak dużego miasta ludźmi to konsola by zdechła na miejscu. IV może nie jest idealna ale jak dla mnie to R* znalazło kompromis między ilością-jakością. Zresztą do dopiero next-genowy początek więc w przyszłości będzie tylko lepiej. Cytuj
Pablo el 0 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Jesli wrzuciliby dzieci i zwierzeta, to gra nie zostalaby dopuszczona do sprzedazy. - cover system jest irytujacy na maxa, podobnie jak skopany auto aim Nie kumam czemu ludzie narzekaja na cover system, dla mnei sprawdzal sie swietnie, Grales w Gearsy? Uncharted? Tak sie to powinno robic. Tam nie ma problemu z drzwiami, scianami i generalnie wszystkim co otacza Niko Model jazdy fajny? Hmm... pograj w Burnout a zrozumiesz swoj blad. I nie mow mi ze to inny gatunek bo to ten sam - jezdzenie autem. Dzieci i zwierzeta to problem w jakim znaczeniu? W simsach sa i co Raczej chodzi tu o wydajnosc - gra i tak potrafi nieprzyjemnie chrupnac na PS3 No i jeszcze nieporuszony przeze mnie problem AI, a wlasciwie jej brak. Wszystko jest zaskryptowane w bardzo prosty sposb. Nie widzi ciebie nie strzela, widzi strzela. Zostaje ostrzelany - biega na boki i chowa sie za pierwszym lepszym krzakiem. Co lepsze akcje sa z gory zaskryptowane. To ma byc kompromis? Nie - to GTA3 z troche lepsza grafa i troche gorszym modelem jazdy i troche lepszym strzelaniem. A mialo byc tak pieknie... Zostaje czekac na dodatek i kolejne pacze Cytuj
nWo 1 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 - po wykreceniu 911-2 na pleju przyjezdza karetka ale totalnie olewa Niko zamiast go leczyc i kasowac $1000 - model jazdy - wiadomo. Chcieli kopiowac Drivera ale nie wyszlo. Dostalismy czolna zamiast autek. - cover system jest irytujacy na maxa, podobnie jak skopany auto aim - 50% misji to "zabij 125 kolesi i ucieknij od psow" - mieszkam w NY 3 lata. O ile samo miasto wyglada w miare ok to zachowania ludzi sa zupelnie inne. Brakuje ludzi na schodach na brooklynie i queens, dzieci w wozkach i "wyprowadzaczy psow" na manttanie etc... miasto po prostu nie tetni zyciem jak NY.... stek bzdur, nowe gta jest inne od poprzednich - model jazdy jest na pewno dostosowany do miasta, wąskich ulic, skrzyżowań. tu nie ma miejsca na zapierd-alanie 300 kmh bugatti veyron jak w san andreas, no i przyrównywanie GTA4 do jakiejś ścigałki mija sie kompletnie z oceną gry. to tak jakbym ci zaraz podcinkę leia w tekken 6 porównał do akcji wchodzenia wślizgiem w zawodnika przeciwnej drużyny w najnowszym iss. <_< gdzie tu logika ?? no i jest on o wiele lepszy niż w poprzednich częściach, gdzie wszystkie fury były zrobione na jedno kopyto, każda zachowywała sie tak samo z wyjątkiem podziały na klasy, sportowe do jednego wora, tiry z ciężarówkami tak sami a a wszystkie pozostałe będą sie zachowywać tak samo, tyle ze ich wygląd znacznie sie zmieni. wystarczy pobawić sie w podmiankę samochodów w gta sa w plikach .txt są dokładnie takie same wartości dla każdej z klas. wiadomo ze trzeba sie przyzwyczaić do nowego i jak widać nie każdemu to sie udaje a tutaj właśnie samochody zachowują sie o wiele lepiej niż wcześniej, nie hamują nagle, nie przyspieszają jak rakieta - cover system jest rewelacyjny sprawdza sie w każdej niemal sytuacji, wystarczy pograć w dwa ostatnie syphon filter aby przekonać sie ze to wygodne udogodnienie, nareszcie nie ma sytuacji gdzie stoimy na środku ulicy waląc z kałacha do wroga mając nadzieje ze snajper nas nie zdejmie, teraz dzięki niemu można wyjść cało z każdej sytuacji, byle w porę sie schować, misja gdy pierwszy raz jedziemy motorem i akcja kończy sie strzelaniną w parku jest tego najlepszym przykładem. - misje zawsze takie były w każdym gta, pojedz, zawieź przywieź, zabij, ucieknij, przemaluj furę, zniszcz, tutaj nie ma nic nowego do wprowadzenia. sama gra jest rewolucyjna pod wieloma względami, skok jaki wykonał sie pomiędzy gta 2 a gta3 z przeniesieniem jej w 3D jest już nie do powtórzenia, ale i tak końcowy efekt wygląda rewelacyjnie. widać nie grałeś w san andreas gdzie miasto wyglądało zupełnie inaczej niż to z gta3, zupełnie inny klimat. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Dzieci i zwierzeta to problem w jakim znaczeniu? W simsach sa i co Raczej chodzi tu o wydajnosc - gra i tak potrafi nieprzyjemnie chrupnac na PS3 Problem taki ze mozna bylo je zabic ? No chyba ze przy strzelaniu do dzieci niko od razu by umieral, taaak to byb ylo realne -_ Ja jakos nie mialem problemu z coverem i drzwiami itp, mozna sobie ladnie miedzy oslonami przeskakiwac, moze po prostu trzeba nauczyc sie w to grac ? Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Póki co dwie sprawy: - do bani utwory, po nutach z trailerów spodziewałem się czegoś naprawdę dobrego, okazało się inaczej - masa identycznych pojazdów, którym aktualnie jedziemy, czyli nic nie zmienione od GTA3 Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Udało się komuś przejechać wokół miasta motorem bez zgiiniecia? model jazdy jest na maxa zje.bany :wkurzony: Cytuj
nWo 1 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 jeszcze za krótko grasz ^_^ cierpliwości częściej śmigaj na dwóch kółkach. - w kwestii radia to może sie nie podobać, ja słucham jedynie stacji vladivostok bo najbardziej pasuje do Nico Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.