Pablo el 0 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 (edytowane) el Pablo: chyba nakręcę moje pierwsze podejście do ostatniej misji, żeby pokazać wam jak się gra bo macie problemy z podstawowymi założeniami gry. nie chodzi o zalozenia tylko ograniczanie swobody bugami w sterowaniu i pracy kamery. Jest o wiele wiecej bledow niz wypisalem - to co zaznaczylem ma znaczacy wplyw na przyjemnosc jaka czerpie z GTA. A moze to po prostu Assasin Creed jest rewolucyjny i za duzo wymagam od "kolejnego" GTA? Fakt faktem - hype na te gre jest ogromny i cala rzesza ocen 10/10 jest po prostu niesprawiedliwa ^_^ nWo - porownanie do autek. Oczekiwalem Vanquisha a dostalem V8 vantage. I jeden i drugi to rasowy aston Mysle ze to rozjasni ci moje podjescie do tej gry. Edytowane 19 maja 2008 przez Pablo el Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 Co do błędów, znacie grę która ich niema? Taki moloch jak GTA nie ustrzeże się błędów. Jakby nagle R* wyskoczył z tekstem "Gra będzie za 3-6 miesięcy, bo poprawiamy błędy" to ludzie by szału dostali. Ja nie narzekam, a niech policjanci mi się z drzwiami zlewają, trudno, przeżyję. Złej baletnicy... Cytuj
Texz 670 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 (edytowane) Dziwna sprawa, cały czas słyszę o jakiś błędach, zlewających się z otoczeniem postaciach i kij wie co jeszcze, a jakoś w ciągu 70 godzin na palcach jednej ręki mogę wymienić rzeczy, które w większy lub mniejszy sposób powodowały u mnie jakieś odczucie dyskomfortu. Jedno jednak pozostaje niezmiennie. Ten feeling, że gramy w jakąś wersję Lite, a dodatki przystosowujące grę choćby rozbudowaniem do San Andreas dopiero nadejdą. Pierwszy lepszy przykład - 4 sklepy odzieżowe na krzyż. Ruski z 2 parami okularów i 2 czapkami. Reszta to ciuchy na zasadzie - biedota, midclass, biznes. No ale przynajmniej do 2010* mają wychodzić dodatki do tej gry, więc będzie coraz lepiej. *zapowiedziano, że mniej więcej wtedy dostaniemy następną część Edytowane 19 maja 2008 przez t3xz Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 GTAIV z pewnością nie zasługuje na najwyższą notę. Gra pozostawia pewien niedosyt, jakby brakowało jakiegoś elementu w tej układance. IMO tematyka została wyczerpana. Wszytko to już gdzieś było. Jeśli ktoś grał w Kane & Lynch to odniesie wrażenie deja vu. W najlepszej sytuacji są Ci co nie grali w poprzednie części i stronili o tego typu gier. GTA ich wtedy zmiażdży. Cytuj
maknak 0 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 Jak jest u was z ustawieniem kontrolera na Clasic w PS3? Dzialaja wam przyciski analogowe X/O... bo mi tylko felerne R2L2 ktore (notabene) sa najdebilniej zaprojektowane (spadaja palce). Problem jest taki ze nie moge uzywac free aim w clasic mode gryz jest gdzie indziej. Jazda samochodem tez jest dziwna gdy gazujesz X. Czy sixaxis ma pozostale przyciski analogowe czy tylko R2/L2?? Cytuj
systematyk 0 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 pisze się tyle o bugach, bo gra miała pozamiatać wszystko.... choć trudno tu winić r*. co obiecali to zostało wrzucone, tylko dziennikarze wyli z zachwytu nad byle patentem [np. jak się rozpisywano o misji z prawnikiem, że e-mail, że telefon trzeba użyć, a tak to sama w sobie nijako to wyszło.]. niestety sama rozgrywka jest krokiem wstecz do SA i faktycznie czegoś w tym wszystkim brakuje.... nie czuję jeszcze, że r* wycisnęli z tej gry wszystkiego co się dało. nadzieja w przyszłych częściach. Cytuj
bajej 28 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 no, ale z drugiej strony gdyby R* dopakowało czwórke jeszcze bardziej niz SA to z czego poźniej mieliby kase? Poźniej gracze by narzekali ze nic nowego tylko nowe miasto i nowe misje.. A tak to jest co poprawiac i poźniej jest się z czego cieszyc xD Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 niestety sama rozgrywka jest krokiem wstecz do SA i faktycznie czegoś w tym wszystkim brakuje.... nie czuję jeszcze, że r* wycisnęli z tej gry wszystkiego co się dało. nadzieja w przyszłych częściach. Nadzieja wdodatkach do gry, tu mozna duzo zdzialac jeszcze! Cytuj
kold 8 Opublikowano 20 maja 2008 Autor Opublikowano 20 maja 2008 Same shit in new pack Znasz Pan takie powiedzenie? Ja oczekiwalem kolejnego kroku w kierunku swobody. Chcialem zbadac prawie kazdy zakamarek zyjacego miasta. Interakcja. A tymczasem gra jest sztywna jak GTA3 (z grubsza). Cholernie ciekawa, rajcujaca, piekna gra, ale pozostawia po sobie wielki niedosyt. GTA3 wyznaczalo kompletnie nowa jakosc. Dzisiaj bede mial 150kr i Assassin's Creed . Cytuj
Texz 670 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 Jak jest u was z ustawieniem kontrolera na Clasic w PS3? Dzialaja wam przyciski analogowe X/O... bo mi tylko felerne R2L2 ktore (notabene) sa najdebilniej zaprojektowane (spadaja palce). Problem jest taki ze nie moge uzywac free aim w clasic mode gryz jest gdzie indziej. Jazda samochodem tez jest dziwna gdy gazujesz X. Czy sixaxis ma pozostale przyciski analogowe czy tylko R2/L2?? :circle: :square: :triangle: i X są analogowe ( przykład choćby w GT5:P, gdzie można miarkować gaz, albo delikatnie hamować ) Pytanie czy Rockstar zrobiło z tego użytek? Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 (edytowane) Niestety R* (podobnie jak chyba 90% developerów przy robieniu gier na X360) nie wykorzystało analogowości przycisków innych niż L2 i R2 (i gałek oczywiscie). Ps. Trochę off-top, ale czy pad do X360 ma analogowe przyciski i d-pad? Pytam bo nie spotkałem żadnej gry, w której działałyby one analogowo... Pytam kogoś kto rzeczywiscie wie, że są analogowe i kto poda przykład gry a nie ktoś powie, że ma aby "chronić" X'a Edytowane 20 maja 2008 przez Emet Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 (edytowane) A ja sie nie zgodze Psychonaltusiu. Rowniez jestem wyznawca kultu GTA III i GTA IV to dla mnie obok "3" najbardziej dorosla czesc, nie przerysowana jak "SA" - dla mnie to po prostu istna rewelacja chociaz umiem wytknac jej bledy, ktorych nie chce tu zas wymieniac. GTA III ocenialem na dyche ze wzgledu przesiadki ze swiata 2d do pelnego 3d i przeniesienia doskonalego klimatu i grywalnosci w zupelnie NOWA JAKOSC. Jednak GTA IV nijak nizej niz 9+ nie potrafie ocenic z perspektywy ponad 60h z gra a bede ja przynajmniej 2 razy jeszcze przechodzil. Dzisiaj bede mial 150kr i Assassin's Creed . No to mozesz sie srogo zawiezc bo widze ze oczekujesz powiewu swierzosci w grach. Tutaj kazda misja wyglada tak samo (schemat), bieganie po dachach szybko sie nudzi chyba, ze jestes jakims historykiem i masz fiola na punkcie architektury bo to fajnie oddali, system walki prosty - ogolnie przyhype'owana pozycja i tyle. Szybko sie nudzi chociaz fabula swietna i grafioza na b. wysokim poziomie... Edytowane 20 maja 2008 przez 2razyjot Cytuj
Texz 670 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 Ps. Trochę off-top, ale czy pad do X360 ma analogowe przyciski i d-pad? Pytam bo nie spotkałem żadnej gry, w której działałyby one analogowo... Pytam kogoś kto rzeczywiscie wie, że są analogowe i kto poda przykład gry a nie ktoś powie, że ma aby "chronić" X'a Całkiem niedawno zainteresowałem się budową pada od X360, bo rozgorzała właśnie na ten temat dyskusja. Co się okazuje stary pad od Xboxa posiadał analogowe przyciski, co było choćby wyczuwalne w grach serii DOA, gdzie moc wciśnięcia przycisku odpowiadała sile ciosu zadanego przez naszego zawodnika. W padach od X360 wszystko opiera się na mostkach zero jedynkowych, więc o analogowym działaniu nie ma mowy. EOT. Cytuj
GnOOsny 1 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 Edyta: kolejny bug - zdarza sie ze GPS prowadzi do lokacji pod lub nad celem zamiast do celu :wkurzony: akurat to nie jest bug, w rzeczywistosci jest tak samo Cytuj
nWo 1 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 pojechałem dziś na lotnisko, zatrzymałem sie na początku pasa gdzie lądują samoloty, podczas lądowania jednego z nich wymierzyłem z rakietnicy w jego kadłub w miejsce gdzie rozchodzą sie skrzydła, strzeliłem rakieta trafiła prosto w cel i .... :o Cytuj
Fab3r 4 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 Słuchajcie, postanowiłem sprawdzić o co mu chodzi. Pojechałem tam, zrobiłem dokładnie to samo - wycelowałem, strzeliłem i... nie no, po prostu... brak słów, musicie sami zobaczyć... normalnie... Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 I znowu najwiekszymi mordercami sa kierowcy karetek... Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 I znowu najwiekszymi mordercami sa kierowcy karetek... Cytuj
Tosh 1 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 I znowu najwiekszymi mordercami sa kierowcy karetek... Dokładnie, miałem mało hp po misji, zadzwoniłem pod 911-2, czekam na akretkę, a ta mnie przejechała :E Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 Dlatego lepiej coś wciągnąć albo wypić zamiast liczyć na paramedix Cytuj
nWo 1 Opublikowano 22 maja 2008 Opublikowano 22 maja 2008 O jakie miejsce chodzi? Łączenie skrzydła z kadłubem? tam gdzie są baki paliwa, w tym modelu boeinga znajdują sie właśnie tam gdzie są skrzydła, odpowiedz brzmi ze nic sie nie stało. samolot przyjął rakietę jak gdyby nigdy nic. ale zawsze tak było ze tego samolotu zestrzelić sie nie da. spodziewałem sie czegoś innego, teraz do mnie dociera to ze mając rakietnice można by równać blok po bloku aż całe miasto zrównamy z ziemią. ale myślę ze ps3 jest na to jeszcze za słabe i nie ma tyle mocy aby pociągnąć takiego rodzaju silnik. a gdyby jednak można było rozwalać wszystko do okola, każdy budynek każdy samolot to miasto było by bardzo bardzo małe. Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 23 maja 2008 Opublikowano 23 maja 2008 Wow, doszedłeś do naprawdę imponujących wniosków. Cytuj
Baton_Forever 0 Opublikowano 23 maja 2008 Opublikowano 23 maja 2008 (edytowane) Jak jest TaXi i i jest zajęta to dajesz L2 i przytrzymujesz :triangle: tak jakbysbyś chciał wejść do taksówki i wejdziesz tzn. " grzecznie wypraszając pasażera " Dość dziwne ale sami zobaczcie Edytowane 23 maja 2008 przez Baton_Forever Cytuj
nWo 1 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 śmieszny motyw trafił mi sie z policją, stała na światłach w środku dwóch policjantów jednego wywaliłem za drzwi a drugi sam wyszedł ale chwycił sie klamki i nie puszczał gdy jechałem po autostradzie. <_< Cytuj
Emtebe 2 543 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 śmieszny motyw trafił mi sie z policją, stała na światłach w środku dwóch policjantów jednego wywaliłem za drzwi a drugi sam wyszedł ale chwycił sie klamki i nie puszczał gdy jechałem po autostradzie. <_< Ale to nie jest bug. Czasami tak się zdarza, że kierowca może się chwycić klamki, bądź zderzaka i mamy możliwość ciągnięcia go ze sobą Najfajniej można go się pozbyć uderzając nim o samochód nadjeżdżający z naprzeciwka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.