HateMe! 0 Opublikowano 15 grudnia 2009 Opublikowano 15 grudnia 2009 To nie było d/f+4 bo szło na low. Nie, poprostu ostatnia 2 w 10 hicie to coś jak 1+2 Jina. Trzy młotki destrukcji. Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 1+2 jina to nie hammerfisty :o Niech w koncu pojda po rozum do glowy i naprawia to co jest zle w tekkenie 6. Ladniejsza grafika, jeszcze lepszy balans postaci, movement, wyrzucienie wszystkich postaci niepotrzebnych. Najlepiej by bylo jakby Bandai sie juz nie wtracalo do Tekkena, przynajmniej by to wyszlo na + pewnie. Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 (edytowane) jakie to są niepotrzebne postaci? Kogo proponujesz do odstrzału? Pewnie Namco i tym razem będzie chciało nas uszczęśliwić dodaniem kilku nowych fighterów (ostatnimi czasy pojawiają się w rekordowych ilościach) - ale niech tym razem to będą, że tak powiem, postacie trochę bardziej bliskie rzeczywistości. Rozumiem, że w tekkenie cyborgi, diabły i wojownicze niedźwiedzie są od samego początku, ale dodanie postaci trochę bardziej ludzkich a nie tylko przypominających człowieka z wyglądu i stylu walki wniosłoby do serii powiew świeżości. Jeśli chodzi o system to tutaj będzie ciężko coś nowego wymyśleć - opcja tag byłaby spełnieniem marzeń milionów graczy, ale namco jakoś nie chce na to wpaść. Pewnie dodadzą jakieś ułatwienia w jugglowaniu typu zatrzymanie czasu połączone z poderżnięciem gardła Edytowane 16 grudnia 2009 przez Nevan Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 E tam, Yoshi będzie topem w T7, zobaczcie jego ending. mhm on i devil ganryu. a tak ogolnie to Yoshi nie zyje od T5 gdzie Bryan go ustrzelil wiec nie ma go w t6 i nie bedzie w t7:D i to by bylo na tyle patrzenia na endingi jesli kiedys wydadza t7 to oby skrocili juggle bo ogladanie 10 sek ringoutow jest malo fajne. (wykonywanie ich tez) niech odrazu zwieksza dmg juggle startera do tyle ile by zabral full juggle i zabiora mu follow up to granie bedzie moze mniej nudne (bo ile mozna ogladac ciagle te sama animacje gdzie wklepuje sie polecenia z automatu bo robi sie to po raz xxxxxxnt co czesto nie wymaga manuala czy timingu) i popieram wywalenie niepotrzebnych postaci zeby dopracowali pozostale (niepotrzebne jak dla mnie sa te ktore sa zbyt podobne do siebie i te najmniej uzywane). i czy mi sie wydaje czy co namco dodaje nowe postacie to zawsze sa tam op tanie szmaty? (niech lepiej przestana) sometimes less is more Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Hmm, no raczej ci się wydaje, w t5 Aska nie była raczej tanią szmatą, w DR Drag był raczej ambitny patrząc na to, że był dość słaby, AK też był gdzieś na dole tier listy, Zafina w T6 też raczej dla ambitnych. Nie wiem jak jest z Leo i Migiem w BR ale nie słyszałem żeby ludzie narzekali na nich więc raczej nie są nawet blisko top. Cytuj
Di 839 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Ale jemu chodzi o to, że wśród nowych postaci zawsze znajdzie się jakaś tania szmata. Cytuj
stompa 0 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Ja pamiętam jak kiedyś narzekali w Tk5 na Fenga, a koreańczycy przez jakiś czas na Ravena ( chociaż nie wiem czy to nie był jakiś joke:D ), w DR na Lili, że tania szmata. A teraz mamy w Tk6 taniego Boba i rewelacyjną na ranked Alise:P. A czego bym oczekiwał od Tk7, chyba niczego bo by za bardzo przypominał SC4 :I. Nie wierze by namco zrobiło jakieś sensowne zmiany w skostniałem już serii. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Di, nie wiem. Ja przeczytałem "zawsze są tam op tanie szmaty" tak, że zawsze jest tam przynajmniej parę tanich szmat a może nawet wszystkie nimi są. No, ale może jest tak jak piszesz, nie znam dokładnej definicji słowa "op" a wydaje się ono tutaj kluczowe;]. Cytuj
Di 839 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 (edytowane) Jeśli "w każdym atomie są elektrony walencyjne" to nie oznacza to, że "wszystkie elektrony w każdym atomie są walencyjne" :wink: Tu chodzi o samą liczebność - są tam tanie szmaty, ale niekoniecznie wszystkie postaci tanimi szmatami są (czyli mamy co najmniej jedną tanią szmatę). Edytowane 16 grudnia 2009 przez Di Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 czytanie ze zrozumieniem brawo Di. dokladnie o to mi chodzilo t3 eddy t4 steve t5 feng t5dr lili t6 bob i alisa Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 (edytowane) No jak w każdym tekkenie na zbiór nowych postaci są tam też tanie szmaty, to nie jest to równoznaczne z tym, że w zbiorze nowych postaci jest tam przynajmniej jedna tania szmata, tylko że są tam nie mniej jak dwie tanie szmaty;]. No ale whatever, najmniej ważne czy przez liczbę mnogą można wyrażać jednostki czy nie. Ważne jest to że takie coś jest niczym anormalnym. Namko tylko tworzy postać i nie wiem czy narzekanie że stworzyli postać łatwą do opanowania i mocną która bardzo dobrze się przyjmie, jest ok. Równie dobrze można chwalić to, że stworzyli postać średnią która jest super rozbudowana a którą będzie grało może 1% wszystkich graczy. Edytowane 16 grudnia 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 jakie to są niepotrzebne postaci? Kogo proponujesz do odstrzału? Bruce, Dragunov, Miśki, Kangur, Armor, Wang, Baek, Lars, Mokujin, Miguel, Eddy - gotta catch'em all! Jin w sumie też, dalbym mu styl DJ'a (z wyjątkiem laserów i latania), a samego DJ'a wyje.bał. I już mamy 28 postaci, czyli w miarę normalna liczba. niech odrazu zwieksza dmg juggle startera do tyle ile by zabral full juggle i zabiora mu follow up to granie bedzie moze mniej nudne (bo ile mozna ogladac ciagle te sama animacje gdzie wklepuje sie polecenia z automatu bo robi sie to po raz xxxxxxnt co czesto nie wymaga manuala czy timingu) Głupszej wypowiedzi nie widziałem tutaj od dawna. Wygląda to tak jakbyś nigdy nie gral w tekkena. w DR na Lili, że tania szmata. A teraz mamy w Tk6 taniego Boba i rewelacyjną na ranked Alise:P. Lili w DR'a nie była tanią szmatą. W sumie to była jedna z lepiej wyważonych postaci. To samo w BR z nowymi postaciami - jak dla mnie żadna nie aspiruje do miana 'taniej szmaty'. Domyślam się już jak to będzie, kiedy ludzie nauczą się na nie grać Gattz - mogę prosić o jakieś wyjaśnienie co do Alisy? Cytuj
Tenshi:) 0 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 E tam, Yoshi będzie topem w T7, zobaczcie jego ending. mhm on i devil ganryu. a tak ogolnie to Yoshi nie zyje od T5 gdzie Bryan go ustrzelil wiec nie ma go w t6 i nie bedzie w t7:D i to by bylo na tyle patrzenia na endingi Ja patrzę na endingi Yosha. A w nich widać jak Yoshi roznosi Bryana (T5), a on wciąż biega, więc rozmawiajmy o tym co będzie a nie o tym co się nie wydarzyło. Pewnie zatrzymają mu styl z dwoma mieczami, z czego można wysnuć wniosek, że Yoshi jeszcze długo będzie szukał sposobu na przywrócenie balansu jego mieczowi. Ale co Ty tam wiesz o Yoshu, ignorancie (nie uwłaczając ) Cytuj
Di 839 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Miśki to Ty zostaw w spokoju, Snake.. Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Dajcie Annie qcf+1 na mid - wtedy zrzekam się jakichkolwiek nowych ciosów Cytuj
stompa 0 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 @snake. - no własnie i tu cały pies pogrzebany, niektrórzy narzekają na różne postacie i inni uważają że tak jest dobrze i tak ma być. Przez to mamy 40 postaci, paletę pełną dziwolągów i nie wiadomo co z tym fantem zrobić, usuniesz jakąś postać to krzykacze nie dadzą żyć, dodadzą nową to rozwalą jako taki balans w grze. Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Dajcie Annie qcf+1 na mid - wtedy zrzekam się jakichkolwiek innych ciosów fix'd Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 niech odrazu zwieksza dmg juggle startera do tyle ile by zabral full juggle i zabiora mu follow up to granie bedzie moze mniej nudne (bo ile mozna ogladac ciagle te sama animacje gdzie wklepuje sie polecenia z automatu bo robi sie to po raz xxxxxxnt co czesto nie wymaga manuala czy timingu) Głupszej wypowiedzi nie widziałem tutaj od dawna. Wygląda to tak jakbyś nigdy nie gral w tekkena. no popatrz a jednak gralem. moze ciebie jara spektakl ogladania full juggle zawsze tego samego po swoim starterze miliony razy mnie to zwyczajnie nudzi i jest monotonne. duzo bardziej mi sie podoba zabawa w dziobanie (bo tam jeden blad az tak nie rzutuje) niz ogladanie jak watla kobita piescia do przodu podrzuca do gory jakiegos misia jakby byl pilka plazowa, gdzie jeden gracz wklepuje jak automat kombinacje ktora zna jak amen w pacierzu a drugi moze odlozyc pada bo za szybko sie nie ruszy. skoro wpuszczenie juggle startera=oberwaniem calego dmg to co jest takiego glupiego w skroceniu tego do jednego ciosu? jedyna roznica to krotsza animacja, efekt ten sam. bo niestety sporo postaci w swoim jugglu nie wymaga ani manuala ani timingu wiec raczej go nie sknoci (wyjatek lagi ale liczy sie tylko offline czyz nie?). command listy alisy nie znam wiec ci nie rozwine. patrzac co nia robia na ranked doszedlem do tego wniosku co wczesniej. postaci nie znam, nie chce znac, nie lubie, jak dla mnie moze nie istniec i swiat nie bedzie gorszym miejscem. @tenshi wybieranie ktore endingi sa cannon samemu ftw no ale w nich najlepiej widac ktorych postaci nie bedzie w t7 Cytuj
Snake. 9 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 bo niestety sporo postaci w swoim jugglu nie wymaga ani manuala ani timingu wiec raczej go nie sknoci (wyjatek lagi ale liczy sie tylko offline czyz nie?). No widzisz, ale jest też wiele postaci, u których te lepsze juggle wymagają manuala (mishimy) albo timingu (Steve, King). Zresztą, nawet gdyby żadne combo w tej grze nie wymagało manuala/timingu, to i tak do wyciągnięcia max dmg potrzebna jest wiedza i myślenie. Wystarczy spojrzeć chociażby na Bryana w DR - w miarę ogarnięty, ale zwykły gracz, po wallstunie (np. po 3+4) zrobi bd, d/b+2, b+3, 1+2. Taki Knee z tej samej sytuacji potrafi wyciągnąć damage za 3/4 paska. Sam sobie odpowiedz. Cytuj
Juni0r 0 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 (edytowane) #Gattz - widać jednak że nie grałeś w to za wiele xD jeśli uważasz że zawsze robi się tą samą kombinację to lepiej pograj w bierki. tzn. co wolisz? Przerwać juggla i trapować na np. unblock, czy może dociągnąć typa do ściany? A może zwyczajnie skończysz juggla i pojedziesz dalej na trapy? A jak już z nim do ściany dojedziesz to jakiego w! zrobisz? "Gwarantowany max dmg."? Czy może słabszy ale z ekstra trapem, a może nie zrobisz wcale bo nie wiesz jak zrobić tego juggla z dociągnięciem do ściany i w!, bo twoja postać jest zbyt "wymagająca" jak dla ciebie? xD Edytowane 16 grudnia 2009 przez Juni0r Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Gattz fajnie by się z tobą grało takim kaziem czy dj'em, mozna byłoby robić ewgf'y do końca rundy po byle jakiej wybitce skoro uważasz że można przy jugglach odkładać sobie pada. Zresztą przy takim bryanie też byś latał do końca rundy xD. No i jeżeli za każdym razem robisz te same juggle i komplety to śmiesznie musi wyglądać twoja gra:P. Cytuj
XFrizenX 0 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Dokladnie tak ! Niech kazek na rage ktory trafi d/f+2 na CH zabiera tylko tym ciosem 150 dmg ! "Przeciez tam jest taka akcja gwarantowana" Kogo interesuje ze ciezko w pierwszej klatce posadzic elektrona? Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 (edytowane) wiesz mialem raczej na mysli taka akcje jak - b+3,4, 1+4, 2,1,1+2, B!,ff, db+4,3 asuki trafi cie b+3 gdy robisz low to sobie trzymaj dalej twardo pada, nawet wal w przyciski ile wlezie. i owszem zawsze robie ten sam komplet po b+3 chyba ze widze ze sciana jest za blisko i mi go przerwie bo jakos nie widze potrzeby robienia b+3,4, b+4,2, B!, uf+3, 2,1,1+2 tylko po to by miec niewielka odmiane animacji. ps. @cheese czyli ewgf trafiaja lezacego i nie ruszajacego sie przeciwnika? ps2. wyraznie powiedzialem ze NIE wszystkie postacie wymagaja manuala ani timingu. moja teorie stosuje do wlasnie takiej asuki gdzie b+3 moze zabierac tyle co caly juggle bo nie ma tam nic strasznie skaplikowanego Edytowane 16 grudnia 2009 przez Gattz Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 (edytowane) ps. @cheese czyli ewgf trafiaja lezacego i nie ruszajacego sie przeciwnika? Tak, dlatego w tej części ważne jest by przy jugglach z ewgf'em techrolować bo inaczej dostaniesz nie gwarantowanego ewgf'a na ziemi, zrobi ci się reset prędkości jugglowanej postaci co bardzo ułatwia posadzenie kolejnych i kolejnych hitów. Tak samo jest z bryanowym d/b+2 chyba, które, jeżeli nie techrolujesz to przeciwnika podnosi do kolejnego juggla tyle że już bez bounda. Oczywiście jest na te akcje tylko kilka klatek tuż po tym jak zaczyna się okenko do techrolla, wiadomo że jak sobie leżysz od kilku sekund to ewgf cie nie podniesie. No ale te kilka klatek wystarcza bo jeżeli dobry kazio daszuje z kolejnym ewgf'em to jeżeli się pomyli, to co najwyżej, o tych właśnie kilka klatek. Edytowane 16 grudnia 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.