Skocz do zawartości

Call of Duty: World at War


Jędrek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
potwierdzono coop na splita czy narazie mowa tylko o systemlink/live?

 

Będzie co-op offline dla 2 graczy na podzielonym ekranie, oraz co-op przez neta dla 4 graczy!

 

ps. W multi raczej nie będzie miotacza :P

  • Odpowiedzi 653
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Co-op gameplay w wersji na Xa: http://xbox360.ign.com/dor/objects/1422203...mo_0715081.html - poziomu CoD 4 raczej nie osiągnie, pewnie będzie dobra gra, ale współczesność mi bardziej odpowiada, druga wojna już się trochę przejadła, ale i tak zagram i przejdę, do tego jeszcze co-op - mniam :D

 

W single gra graficznie jest co najmniej równie dobra jak COD 3/4 , a wygląda że będzie większa interakcja z otoczeniem , więcej możliwości ( miotacz , wchodzenie na drzewo ? ) , " szersze " etapy , mniej liniowe i że jeszcze więcej będzie się dziać .

Opublikowano
ps. W multi raczej nie będzie miotacza :P

 

Akurat w to nie uwierze ;)

 

 

Heh juz to widze 10 graczy biegajacych z miotaczami a framerate spada na leb na szyje, i tyle z przyjemnosci w multi bedzie.

Opublikowano (edytowane)
Widzicie HUDa? To samo, co w CoD3! Zero postępu :/. Póki co ta gra różni się dla mnie od trójki teksturami i oświetleniem.

 

HUD był dobry , więc po co ( jeśli nic - istotnego - w nim nie dojdzie do przekazania graczowi ) go zmieniać ;

jeśli "lepszość" gry ma wynikać z innego graficznie HUDa to ... ja dziękuję za taki postęp/nowość/rozwój gier/seri .

Trzeba sobie uświadomić że - praktycznie - COD 3/4 , czy GOW pokazały prawie max możliwości X360 ;

tak to już jest że najlepsze tytuły z pierwszych 12-18 miesięcy istnienia konsoli pokazują ok. 90% możliwości jakie twórcy wycisną w najlepszych tytułach , przez cały jej żywot .

Oby tylko były w COD5 jakieś - choćby w miarę - istotne , "rozwojowe" nowości w grze/rozgrywce , bo na lepszą oprawę nie ma co liczyć ( chyba że rozgrywka będzie tak "WĄSKA" jak w GOW , gdzie postawiono na oprawę a/v , design , dopieszczoną koncepcyjnie wizję świata i nową ( jak już pisałem - bardzo wąską ) koncepcję rozgrywki .

 

ps. W multi raczej nie będzie miotacza :P

 

Akurat w to nie uwierze ;)

 

 

Heh juz to widze 10 graczy biegajacych z miotaczami a framerate spada na leb na szyje, i tyle z przyjemnosci w multi bedzie.

 

A widzisz że nie widzisz do kogo pakujesz ogień kiedy nie widzisz , bo ogień widzisz ?

Jeszcze raz spojrzałem na widzialność przy używaniu miotacza i widzę że tu jest to tak dobrze rozwiązane że dość dużo widać , choć oczywiście znacznie mniej niż przy wymianie ognia " normalną" bronią .

 

Edytowane przez Paweł Dziuba
Opublikowano

HUD taki sam= taki sam schemat misji. Dojdź tu, zabij wszystkich, dojdź tam. Chyba nie chcemy powtórki z narzekania na taki sam rodzaj misji jak w poprzedniej części jak to było w przypadku GTAIV?

Opublikowano
HUD taki sam= taki sam schemat misji. Dojdź tu, zabij wszystkich, dojdź tam. Chyba nie chcemy powtórki z narzekania na taki sam rodzaj misji jak w poprzedniej części jak to było w przypadku GTAIV?

 

Oczywiście że chcę ( choć "wiem" że jeśli będzie lepiej , to niewiele lepiej ) bardziej złożonych , urozmaiconych i z nowymi zadaniami misji , ale taki sam CHUD NIE MUSI świadczyć o braku rozwoju w tych względach .

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Trzeba sobie uświadomić że - praktycznie - COD 3/4 , czy GOW pokazały prawie max możliwości X360 ;

tak to już jest że najlepsze tytuły z pierwszych 12-18 miesięcy istnienia konsoli pokazują ok. 90% możliwości jakie twórcy wycisną w najlepszych tytułach , przez cały jej żywot .

Dowaliłeś do pieca stary. Chyba nie widziałeś God of War 2 :)

Opublikowano (edytowane)

To: "Play Dead [Ability to fake death]" + to: "Banzai [Allows you to draw, charge & use your melee weapons alot faster (even when sprinting), providing more damage to the enemy]" + to: "Crouch Sprinter [Allows you to sprint while being in crouch position/cover]" = IMO ciekawe połączenie do akcji stealth w klasycznym DM, które tak lubię w COD4 (MP5 z tłumikiem, Bomb Squad, UVA jammer, Dead Silence) :D Bardzo mnie ciekawi co z tego wyjdzie..

Edytowane przez KIELiCH
Opublikowano (edytowane)

Nie, wbijam kose skampionemu snajperowi - to lubię :) To nie GOW, żeby walczyć na shotguny na środku mapy. Ludzie grają inaczej, tzn często kampią, a ja lubię ich w miarę możliwości po cichu ściągać..Widzisz w tym coś złego ?

Edytowane przez KIELiCH
Opublikowano
Nie, wbijam kose skampionemu snajperowi - to lubię :) To nie GOW, żeby walczyć na shotguny na środku mapy. Ludzie grają inaczej, tzn często kampią, a ja lubię ich w miarę możliwości po cichu ściągać..Widzisz w tym coś złego ?

Nie. Póki ktoś nie kampi- jest ok ;).

Opublikowano
M1 Garand

Ciekawe czy będzie dawał aż taką przewagę jak w trójce. Bo tam amerykańce radzili sobie lepiej przez tą broń. Trochę tak jakby araby w czwórce nie mogli używać M16 i M4.

Z tego co widzę, to bedzie PPS u ruskich. Mój kumpel, weteran CoD2 na PC, twierdzi że to była strasznie przegieta bron. Dlatego potem zaczął grac na serwerach tylko ze strzelbami

Opublikowano
M1 Garand

Ciekawe czy będzie dawał aż taką przewagę jak w trójce. Bo tam amerykańce radzili sobie lepiej przez tą broń. Trochę tak jakby araby w czwórce nie mogli używać M16 i M4.

Z tego co widzę, to bedzie PPS u ruskich. Mój kumpel, weteran CoD2 na PC, twierdzi że to była strasznie przegieta bron. Dlatego potem zaczął grac na serwerach tylko ze strzelbami

 

Nie jest wcale przegięta. Wampis słusznie zauważył, że Garand był przegięty. I to znacznie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

po filmikach widac ze dzieje sie duzo , ciekawa sprawa z japoncami wychodzacych z ukrycia , zakamuflowanych. mimo wszystko ciagle jest to - dojdz do checkpointu a wszyscy przestaja strzelac :( no nic zobaczy sie co to bedzie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...