Meser 12 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 (edytowane) No dokladnie, jak kogos bawi jezdzenie kombajnem po Los Santos albo spalenie 100000 ludzi miotaczem niech gra w SA, bo na tyle pozwalala poprzednia generacja, teraz po prostu wyciagasz komore i wsiakasz w multiplayera, co jest 10x ciekawsze niz jezdzenie bez celu po SA. No padł w końcu powaźnych kontragument w obec mojego zdania. Zgadzam się z tobą w 100% ale na multi nie mam zawsze ochoty a na dodatek pomyśl jak to multi wyglądało by z czołgami i miotaczami ognia *skoro mowicie źe gra poszła w strone realizmu to dlaczego Miko moźe mieć pod pachą pare pocisków RPG? ). O z bronmi znanymi z poprzednich odsłon multi by juź wogóle urywalo glowe przy samej doopie. Normalnie taki Urban warhawk czy BF2 Edytowane 6 maja 2008 przez Meser Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Wole jak gra ma wiecej sensu niz jak jest kompletnie bez sensu. Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 (edytowane) Wole jak gra ma wiecej sensu niz jak jest kompletnie bez sensu. err...ok? Panowie,widze ze wielu ludzi narzeka na muzyke w GTA IV,ja na poczatku tez sie tak sobie na to zapatrywalem,ale niektore utwory zaczynaja mi sie coraz bardziej podobac i wpadac w ucho.A "Theme" z GTA IV to juz poprostu jest kosmos.Chcialbym tez uwage zwrocic na swietnie podlozone glosy aktorow,Niko i Roman swietne akcenty a Brucie to jest mega lol,swietnie go dopasowali.Warto tez wspomniec o Little Jacob i Badmanie,tutaj gra zasluguje moim zdaniem na poklask. Edytowane 6 maja 2008 przez Velius Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 a Brucie to jest mega lol,swietnie go dopasowali. Brucie strasznie przypomina mi z zachowania i glosu FPS Doug'a z Pure Pwnage Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 a Brucie to jest mega lol,swietnie go dopasowali. Brucie strasznie przypomina mi z zachowania i glosu FPS Doug'a z Pure Pwnage Mnie przed oczami staje za to Biff Tanner z 'Powrotu do Przyszłości" :] Cytuj
Velius 5 763 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 A mi sie brucie strasznie kojarzy z brucem willisem,ubior,twarz,leb... Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 No i imię :f Fajny jest jeszcze ten łysy świr z telewizji, z Men's Room Przy nim Brucie to spokojny chłopak. Cytuj
szymku 2 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Fajny jest jeszcze ten łysy świr z telewizji, z Men's Room biggrin.gif Przy nim Brucie to spokojny chłopak. Bas Rutten - jeden ze "starych" mistrzów MMA - naprawdę rewelacyjny koleś, w rzeczywistości nie ma nic wspólnego z tym co pokazuje w GTA IV Cytuj
przema 0 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 a więc po ukończeniu 50 % gry: plusy: + mimo wszystko grafika - dojrzałe, zróżnicowane, ładnie zrobione miasto ze sporą ilością detali i małym minusem ( przenikaniem ) + klimat - dużo ciekawszy niż to całe rapowe SA + cała masa rzeczy które można robić w międzyczasie, wywarzona, bo porywanie samolotów przez rapera, było troche przegięciem. + niektóre misje + smaczki ( łapanie taksy, chodzenie po pijaku itp. itd ) + sterowanie postacią podczas strzelaniny bardzo miodne minusy: - tragiczne zachowanie policji ( są chyba najgłupsi w całej serii ), do tego ciągle brakuje mi mandatów, reagowania na przekroczenie prędkości, no i czy za stuknięcie kogoś w tylną lampę należy się kulka w łeb ?? - przenikanie - fatalny soundtrack, praktycznie nie da się słuchać tych radiostacji, tylko piosenka z głównego motywu na początku gry daje rade. - zbyt mało innowacyjne misje ocena 8/10 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 I bardzo dobrze ze Policja nie reaguje na jazde na czerwonym predkosc itp, to nie driver i niech tak zostanie. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 (edytowane) Gadki-szmatki, a najważniejsze pobiło GTA, rekord Pijaków z Karaibów: Na Kacu Świata? Bo dziś akurat mija tydzień od premiery. Nikt nic nie pisał o tym. Edytowane 6 maja 2008 przez Slupek88 Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Kolejna sesja z grą i kolejne "odkrycia", którymi chciałbym się z Wami podzielić. - nie można już tak jak w poprzednich częściach, stanąć na dachu auta, bo gdy ono tylko ruszy to Niko traci równowagę i ześlizguje się z samochodu - miałem kilka razy, zwłaszcza w tej misji z napadem na Bank, że przeciągnąłem serię z uzika/mp5 na wysokości szyb/kogutów w radiowozie i auta od razu wybuchło ;O Nie zawsze to działa, ale parę razy tak miałem. - jak będziecie mieć jakiegoś pasażera w aucie na tylnym siedzeniu to zacznijcie gwałtownie skręcać i patrzcie przez tylną szybę jak fajnie rzuca sylwetkami tych osób - normalnie jak w realu! - zniszczenia aut są wypas, cały czas potrafią czymś zaskoczyć - wczoraj podczas szarżowania po Liberty City znalezionym Sabre GT (niezła furka, a i depnięcie też ma niczego sobie) tak wgniotłem połowę tylnej karoserii, że się skróciła o połowę, kozacko to wyglądało - dopiero wczoraj odkryłem, że w tym naszym domu na drugiej wyspie w kuchni na blacie leży laptop, z którego możemy korzystać - miałem dziwną sytuację jak wyszedłem z tego baru na pierwszej wyspie gdzie można zagrać w bilard - jednocześnie na ekranie było z 50 osób jak nie więcej, z czego ok. 30 osób to klony, wyglądali identycznie, tj. spodnie moro, kaski na głowach ;O i chodzili identycznie, krok w krok i przechodzili/przenikali przez samochody i innych przechodniów! Szok, bardzo dziwny błąd. Później to powtórzyłem i co prawda też było jakoś dziwnie dużo osób przed tym barem i też widziałem tych samych sklonowanych gości w kaskach, ale było ich znacznie mnie i już chyba nie przenikali. Sprawdźcie u siebie jak możecie. - będąc w wodzie nie mogę wchodzić na drabiny, duszę Y i za cholerę Niko nie chce się jej złapać... Tak samo nie da się ukraść płynącej motorówki/łodzi - nawet jak płynie wolno i wduszę Y to Niko na sekundę wejdzie na krawędź pokładu po czym dziwnie spada, bezsens ;/ - weźcie taxi i kaźcie jechać do Helitour na drugiej wyspie (miejsce gdzie stoją helikoptery) - kierowca za każdym razem parkuje w tym samym miejscu w identycznym sposób - stając niemalże na środku ulicy i ścinając jedną z latarni, sporadycznie tylko ją dotknie, ale w większości zawsze ją przewala, już mnie to irytuje ;/ - jak się zapisze grę i Niko idzie spać po czym wstaje i przez ten moment gdy jest kamera z góry to jak stawia nogi na dywan to buty mu się zapadają, za każdym razem tak jest... - sprawdzane w domu na drugiej wyspie, nie pamiętam czy w pozostałych chatach też są dywany - weźcie stańcie w drzwiach wejściowych od domu na drugiej wyspie i zróbcie krok w przyród wchodząc w ten sposób na chodnik i zobaczcie jak się zmienia gwałtownie cała kolorystyka w grze, wcześniej jest taka czysta, żywa, później robi się cała niebieska/szara - bardzo dziwne i wkurzające. - jak do tej pory słuchałem tylko stacji Vladivostok, ale wczoraj odkryłem nową genialną stację radiową - San Juan Sounds, naprawdę polecam, jest tam kilka świetnych piosenek, przynajmniej jak dla mnie. - wczoraj przeżyłem pierwsze poważne wkur****** przy tej grze, a mianowicie, przez moją nieuwagę dałem się złapać policji (pierwszy raz) i straciłem wszystkie bronie, co mnie bardzo wkurzyło, mówię wczytam sobie grę od mojego ostatniego ręcznego zapisu, wczytałem, a tam 4% w plecy, czyli 3 misje w tym przypadku, z czego jedna to misja w muzeum , która do najkrótszych i najprostszych nie należy, niby pękła wtedy za pierwszym razem, ale chyba z 15 minuta mi zajęła, ehh trzeba uważać na przyszłość. Bo to wersja na Xboxa 360. W wersji na PlayStation 3 takie błędy nie mają miejsca. W ogóle nie zauważyłem błędów! Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Wszędzie zdarzają się błedy. Po prostu może nie chciałeś ich widzieć Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Ale nie takie jak u kolegi powyżej . W ogóle grając długo w wersję na X360 i PS3 stwierdzam iż gra jest lepsza na korzyść tej drugiej. I love u PlayStation Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 Duzo godzin gry za mna, blisko 50 % na osi. Podtrzymuje swoje zdanie jakoby GTA IV byla najlepsza czescia dlugiej serii od R*, swietna, czemieslinicza robota nie pozbawiona bledow jednakowoz da sie je przezyc i mowie to nie zaslepiony hypem bo gram od 25.04. CO NA PLUS? + Nextgenowa oprawa graficzna + Ogrom miasta (jego design, strona techniczna, smaczki) + B. dobra i wciagajaca fabula + Swietne postaci, ktore zawsze byly mocna strona serii + Dobor broni + Stuningowany system walki wrecz + Wciagajace zadania poboczne + Kapitalny pomysl zastosowania tel. komorkowego + Rewelacyjny patent z przegladaniem sieci, ktora jest kopalnia perelek zwiazanych z gra (reklamy fastfoodow, newsy z zycia miasta) + "Rozrywki" pokroju bilarda (lepiej niz w San Andreas), kregli itp. - dalej bawie sie wysmienicie, design tych lokali + Humor i ironia tworcow pod roznymi adresami (nazwa hamburgera w fastfoodzie itp.) + REWELACYJNY system celowania, chowania sie za przeszkodami (bohater wychyla glowe zza "wegla"), dobrze wywazony poziom trudnosci (misja z bankiem - mozna bylo paznokcie u nog nieraz obgryzc!) + Patent z dbaniem o kontakty z ludzmi/zabieranie w rozne miejsce + Odwzorowanie fur (grafika to raz), swietnie oddane wnetrza (fura sportowa 2 osobowa i woofer pomiedzy 2 siedzeniami, zmasakrowalo mnie) + Fizyka, fizyka, FIZYKA!!! + Dziury po kulach w karoserii + Patent z jezdzeniem "zlotowa" + Deszcz + Komputer w wozach policyjnych + Zachowanie i zroznicowanie ludzi na ulicach, polecam sluchac ich gadek, chodza, rozmawiaja przez telefon, ida z zakupami, policja potrafi scigac rowniez innych ludkow - czuc, ze miasto tetni wlasnym zyciem + Przemodelowane robienie zakupow w sklepach, to odpowiada mi bardziej niz w San Andreas + Stuningowany patent z prostytutkami i wyborem uslug i ich wizualizacja, pewnie beda protesty obroncow moralnosci + Przejazdzka metrem i podziwianie widokow/to samo tyczy sie jazdy taksowka + Telefon - zmienianie i kupno tapet/dzwonkow, zastosowanie go w misjach (telefon do goscia i obczajka, kto sposrod tlumu rowniez rozmawia przez komorke, kamera w aparacie) + Polskie akcenty w grze (niby nic a cieszy jingle w radiu Vladivostock czy tekst polskiego przechodnia na ulicy) + Brak biernosci niektorych wlascicieli fur gdy odbierze sie im pojazd + Ujecie grafiki "z lotu ptaka" - bylo w czesciach poprzednich tutaj jednak robi swietne wrazenie + Budynki i tekstury podatne na "obrazenia" - pekniecia; w budynkach podczas strzelanin sypie sie tynk a ze slupow niczym w "Matrixie" odpadaja kawaly betonu + Eksploracja wybranych budynkow, misje strzelane w takich miejscowkach + Mega klimatyczna i kopiaca w ryj misja z gatunku "bank job", KLASA! + System "gubienia poscigu", okrag w ktorym psy nas szukaja - to na plus + Jak juz chcemy "ogon" zgubic to wjechanie do pay'n'spray nie jest takie proste - gdy policja widzi gdy tam wjezdzamy nie "odpicuja" nam fury + Mozna sie upic i to jak! Filtr i trudnosc w kontrolowaniu postaci daje rade a ucieczka przed policja (potrafia rozpoznac kierujacego pod wplywem "procentow") to wyzwanie dla twardzieli, hehe + Mimika postaci nie tylko w cutscenkachCO NA MINUS? - Glupie zachowania przechodniow (idzie z torba, potracisz takiego, upusci ja, po czym odejdzie dalej), czasem praktyczny ich brak na ulicach - Rozne natezenie obiektow na ulicach (czasem czuc, ze tetni zyciem, nieraz nawet okolo poludnia ulice swieca pustkami) - Niezrozumialy dla mnie brak zabawy kamera i zawieszenia jej w dogodnym punkcie - tutaj wchodzenie w zakrety na zaciagnietym recznym niemal zawsze bedzie dzwon, poza tym niewygodnie sie jezdzi i latwo o gonga - Zwolnienia widoczne szczegolnie na mostach, rowniez na ulicach przy duzym natezeniu ruchu ulicznego, o dziwo podczas wiekszych zadym z bronia jest wszystko ladnie - Glupota i "bezmozgowie" pomocnikow konsolowych. Potrafia stac jak debile przyjmujac na siebie salwe kul, zawiesic sie w miejscu, korzystaja z oslon ale w scisle przewidziany przez skrypt sposob, czesto doprowadza to do szewskiej pasji - przydalby sie system komend! - Brak mozliwosci latania samolotem jednak na minus - rozwiazanie z gier dla kretynow - zblizasz sie do samolotu i masz poziom "wanted" jakbys wykosil z karabinu ruchliwa ulice. - Jest za to helikopter ale skill jego prowadzenia trzeba miec dobry skill, tak sobie to wypadlo - Zbyt latwa gra w darty po wyczajeniu patentu, niepotrzebmny przycisk odpowiadajacy za "focus"Hmm, ciag dalszy nastapi. Ale nie takie jak u kolegi powyżej . W ogóle grając długo w wersję na X360 i PS3 stwierdzam iż gra jest lepsza na korzyść tej drugiej. I love u PlayStation ROTFL, tasuj sie przy tej konsoli i oltarzyk postaw. Fanboy pelna geba. Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 (edytowane) Nie wiem jak wy ale ja nie mogłem przejść misji dla Floriana (ze śmiechu) jak zobaczyłem jego styl machania rękami przy bieganiu no i te teksty , kufa mój szefo to Florian i w dodatku biega. Bieganie z Florianem po M. Park wypas , kurcze szkoda że nie mozna się z nim umawiać ... na bieganie . Edytowane 6 maja 2008 przez ziemia1 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 - Brak mozliwosci latania samolotem jednak na minus - rozwiazanie z gier dla kretynow - zblizasz sie do samolotu i masz poziom "wanted" jakbys wykosil z karabinu ruchliwa ulice. - Jest za to helikopter ale skill jego prowadzenia trzeba miec dobry skill, tak sobie to wypadlo Przy takim miescie nie wyobrazam sobie latania, startujesz samolotem i ladujesz na Times Square ? To nie San Andreas, poza tym logiczne ze jak wjezdzasz na czolowke z Boeingiem to cie Policja zaczyna gonic Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 - Brak mozliwosci latania samolotem jednak na minus - rozwiazanie z gier dla kretynow - zblizasz sie do samolotu i masz poziom "wanted" jakbys wykosil z karabinu ruchliwa ulice. - Jest za to helikopter ale skill jego prowadzenia trzeba miec dobry skill, tak sobie to wypadlo Przy takim miescie nie wyobrazam sobie latania, startujesz samolotem i ladujesz na Times Square ? To nie San Andreas, poza tym logiczne ze jak wjezdzasz na czolowke z Boeingiem to cie Policja zaczyna gonic Czolowke? Ja chodzilem po lotnisku i wanted. ;] Przezyje ten brak samlotu - ot taka ciekawostka by byla, marzyl mi sie jakis dodo ukryty w jakims hangarze i rozkmina "jak sie tym lata" jak za czasow GTA III. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 maja 2008 Opublikowano 6 maja 2008 No raczej wchodzenie na lotnisko nie jest rzecza normalna, ja bym na okecie na teren pasow startowych nie wchodzil ;] Cytuj
Ari 1 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 to ja dla odmiany, napisze na temat http://peacegrenade.wordpress.com/2008/05/...uto-4-x360-ps3/ ktoś w końcu musiał na spokojnie to GTA4 ocenić Cytuj
mrynk 121 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Po pierwszym kontakcie z gra (PS3) pytanie jak mogla dostac 10/10 ?! Nawet jezeli gameplay, design, art, sound, music, etc... bylyby na 11/10, to grafika/jakosc obrazu jest na gora 7. Wiec nie moze byc 10/10 przy tak spartolonej grafie. Ta gra powinna jeszcze zostac kolejne 6-9 miesiecy w developingu (po zagraniu w GTA4 ucieszylem sie wrecz ze Killzone2 zostal przesuniety). Na poczatku myslalem ze moze przez przypadek wylaczylem w XMB 720p i gram w SD.... Te 640p i makabryczny blur sprawia ze wszystko co jest dalej niz 15-20 metrow to jakies rozmazane plamy. Jakby jakas krotkowzrocznosc czlowieka nagle dopadla - NIC NIE WIDAC WYRAZNIE. Ten 'soft look' to nic innego jak niewyrazna rozmazana kupa = picture quality really tragic. Przy tej grze (i w ogole ostatnich tytulach mozna spokojnie wyrzucic HD TV bo sie marnuje). A do tego framerate, Jezu, jade przez jakis park, i drzewka sobie skacza po obu stronach auta w jakichs 10 fps. GTA3 mniej skakalo. Nastepne GTA to juz na Wii wypuszcza . Cytuj
Wihajster 0 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Te 640p i makabryczny blur sprawia ze wszystko co jest dalej niz 15-20 metrow to jakies rozmazane plamy. Akurat to rozmazanie jest obecne na obu platformach więc to "niby" 640p nic tutaj nie ma do rzeczy. Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 (edytowane) To całe liczenie pikseli w każdej grze to jakaś zaraza! Jeden głąb zaczął z Halo3 i teraz wszyscy zamiast grać siedzą i liczą piksele :lol3: A potem bredzą że GTA na PS3 ma 640 a na X'a ma 720... Tylko że jakoś na filmikach porównawczych obie wersje wyglądają identycznie (oglądałem w HD więc wiem co piszę) Ludzie obudźcie się i zacznijcie grać albo sprzedajcie konsole! Edytowane 7 maja 2008 przez CHINDOOS Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Po pierwszym kontakcie z gra (PS3) pytanie jak mogla dostac 10/10 ?! Nawet jezeli gameplay, design, art, sound, music, etc... bylyby na 11/10, to grafika/jakosc obrazu jest na gora 7. Wiec nie moze byc 10/10 przy tak spartolonej grafie. Ta gra powinna jeszcze zostac kolejne 6-9 miesiecy w developingu (po zagraniu w GTA4 ucieszylem sie wrecz ze Killzone2 zostal przesuniety). Na poczatku myslalem ze moze przez przypadek wylaczylem w XMB 720p i gram w SD.... Te 640p i makabryczny blur sprawia ze wszystko co jest dalej niz 15-20 metrow to jakies rozmazane plamy. Jakby jakas krotkowzrocznosc czlowieka nagle dopadla - NIC NIE WIDAC WYRAZNIE. Ten 'soft look' to nic innego jak niewyrazna rozmazana kupa = picture quality really tragic. Przy tej grze (i w ogole ostatnich tytulach mozna spokojnie wyrzucic HD TV bo sie marnuje). A do tego framerate, Jezu, jade przez jakis park, i drzewka sobie skacza po obu stronach auta w jakichs 10 fps. GTA3 mniej skakalo. Nastepne GTA to juz na Wii wypuszcza . Akurat co jak co ale grafa w GTA4 jest swietna. Widac ze za bardzo nie wiesz o czym mowisz... Cytuj
mrynk 121 Opublikowano 7 maja 2008 Opublikowano 7 maja 2008 Akurat co jak co ale grafa w GTA4 jest swietna. Widac ze za bardzo nie wiesz o czym mowisz... Tak jest swietna - jesli za grafe uwazasz tylko art design, ilosc obiektow, rozmiar miasta. Ale Picture Quality (jakosc obrazu) jest nedzna. Od HD gaming (i od PS3) wymagam ostrego, wyraznego obrazu (wysoka rozdzielczosc). A GTA4 dostarcza PQ na poziomie PS2 (niewielka roznica miedzy 576i a 720p ustawionymi w XMB). I do tego rozpaczliwe i ciagle skoki animacji. I ostatnie slowo: uwazajcie czym sie zachwycacie, bo developerzy tez siedza na necie i czytaja opinie uzytkownikow. I gdy widza ze ludziom nie przeszkadza rozmazany (sub-720p) obraz i rwaca animacja - a wrecz sie tym zachwycaja, to w ogole przestana robic gry w HD (o 1080p juz nie wspominajac) - czytalem juz opinie takiego developera. Mniej dla nich roboty. I beda tylko gry jak za PS2 z paroma dodatkowymi efektami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.