stabik 3 Opublikowano 26 lipca 2008 Opublikowano 26 lipca 2008 (edytowane) Mondrze prawisz, ale jak wyobrazasz sobie zwiekszenie liczby trickow? Nie za wiele zostalo opcji krecenia galka - niestety. Chyba ,ze robiloby sie juz na trzy, a nie dwa tak jak teraz sa, ale to juz oddalenie sie od realistycznosci. Darkslide=filp z lądowaniem na decku. Stuntsy podczas jazdy bez odrywania kół od ziemi=lekke podniesienie gałki lub obniżenie(jak do manula)+flip czy grab. Graby ręką na krawędzi rampy=na sam koniec podjazdu wcisnąć graba+reszta tricków jak np: benihana. ' P.S Owiec, czy to Ty wymiatasz na bike-u? Edytowane 26 lipca 2008 przez stabik Cytuj
Owiec 281 Opublikowano 27 lipca 2008 Opublikowano 27 lipca 2008 Chcialoby sie xD Z koncepcji przez Was podawanych ta od hookiego wydaje sie lepsza. Ale co nam to da ,skoro i tak nic to nie zmieni Cytuj
superment 6 Opublikowano 27 lipca 2008 Opublikowano 27 lipca 2008 co do tricków mogliby dorzucić jakieś no-comply. poziom trudności też można by podnieść i obniżyć popa skatera, bo teraz bez problemu robie sobie bs tail na murku siegajacym mi szyji. Dobrą opcją byłoby też rozbudowanie skateshopów i podpisanie umowy z wiekszymi firmami (typu volcom, baker, emerica itp.) o wprowadzaniu wszystkich nowych kolekcji ciuchowych jako dodatki do ściągnięcia z marketplace. Jedynka jest troche uboga pod tym wzgledem. Mogliby też jakoś rozwiązać trzaskanie trików typu 360 flip lateflip noseblunt na mega railu, bo teraz jest to stanowczo za łatwe. W online możnaby poprawić gre w s.k.a.t.e., która czasami trwa w nieskończoność ( jeżeli dobierze się dwóch dobrych playerów ). W spot battle zablokować nabijanie mnożnika. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 27 lipca 2008 Opublikowano 27 lipca 2008 Sześćdziesiąt stałych fpsów - tego mi brakowało w jedynce :slinotok: Gotów jestem nawet za patch, który by mi coś takiego zapewnił. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 27 lipca 2008 Opublikowano 27 lipca 2008 Chyba zabrakło Ci słowa 'zapłacić. A co? Jakieś dropy masz? Ja nic takiego nie uświadczyłem... Animacja jest wg mnie b. płynna. Cytuj
Zajcik 64 Opublikowano 27 lipca 2008 Opublikowano 27 lipca 2008 Ja tez nie spotkalem sie z zadnymi dropami oO Jedyne, czego oczekuje po kolejnej czesci, to wieksze mozliwosci customizacji postaci, wiecej trickow, mozliwosc schodzenia z deski i bardziej roznorodne zadania. Niczego innego mi w tej grze nie potrzeba Cytuj
massmedia 0 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 (edytowane) Zdecydowanie obniżyć i lepiej dopracować popa! Są różne skrajności jak napisał superment, raz można zrobić flip to tail na murku do szyi, a czasem nie idzie prosto wskoczyc na murek około 40cm. Więcej zadań, z wyznaczonymi trikami(w sumie to mogłyby byc same takie), większa kostumiazacja postaci, nowe kolekcje, więcej firm, włosy na nogach skejta , skejterka bez włosów na nogach , możliwość hamowania bluntslidem po marmurowych miejscówkach (tak jak revert tylko na samym tailu), lepsza detekcja slajdów i grajndów, możliwość chodzenia(nawet bez trików z tym związanymi tylko, żeby nie bylo trzeba zapieprzać na około bo schody stoją i się pieknie uśmiechają), no komplaje, więcej opcji kamer do nagrywek, np. z jednego miejsca (coś w stylu siedzącego kolesia pod schodami i strzelającego fotę). Styl jazdy mógłby być mniej płynny? Chodzi mi o to, żeby nie było takiej dzikiej płynności ruchów, i dwóch animacji na krzyż zachwiania się po ledwo wykręconym triku. Deska to całkiem precyzyjny sport i silnik fizyczny mógłby liczyć akcje w stylu skaczę z 10 schodów ląduje bokiem i sie wypieprzam, albo przynajmniej podpieram ręką a nie jak w jedynce odjazd zapewniony i każdy zadowolony. Jazda na rampach powinna być mniejsza loterią w stylu, tu polecę w góre, ale przy następnym skoku, juz z tej rampy wypadnę. No to chyba tyle Edytowane 28 lipca 2008 przez massmedia Cytuj
Bamboocha 0 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 Garść info o skate 2. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wrześniowy numer Electronic Gaming Monthly zawiera garść nowych informacji na temat kontynuacji konkurencyjnej do serii sygnowanej nazwiskiem Tony'ego Hawka, gry skate. Patrząc na nie można pokusić się o stwierdzenie, iż rewolucji to może nie będzie, ale ewolucja w dobrym kierunku, jak najbardziej. Tak jak już wcześniej wspominano, polem walki nadal jest miasto San Vanelona, które dotknięte nieokreśloną bliżej klęską naturalną, potrzebowało 5 lat aby się odbudować. Określenie „pole walki” zostało użyte nieprzypadkowo, bowiem miejsce, które niegdyś było rajem dla deskorolkarzy, zamieniło się w piekło – wszędzie zakazy jazdy na desce, agresywni mieszkańcy, itd, itp. Z milszych rzeczy wspomnieć należy o ulepszonym edytorze postaci, możliwości gry postacią kobiecą, ulepszonej pracy kamery (oraz dodaniu widoku z trzeciej osoby), jak również wyeliminowaniu ekranów ładowania czy „wyśrubowaniu” prędkości wyświetlania grafiki do 60 fps. Podczas rozgrywki będziemy mogli również zejść z deski i przykładowo przesunąć jakiś obiekt aby odblokować sobie nowe trasy. źródło: gry-online Cytuj
superment 6 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 (edytowane) możliwość hamowania bluntslidem po marmurowych miejscówkach o wlasnie, calkiem dobra idea, zajawkowa sprawa i mysle ze calkiem prosta do wykonania. jeszcze przy upadkach skater moglby przestac byc szmacianą lalka i probować wylądować na nogi, a nie przyliczać ciągle faceplanty Edytowane 28 lipca 2008 przez superment Cytuj
massmedia 0 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 (edytowane) Co oni wymyślili?! Jakaś głupota totalna, wściekli mieszkańcy, katastrofa? Na wii to rozumiem bo za słaba konsola, żeby przechodniów przeliczać, ale next geny? Poważnie się zastanowie przed zakupem. Przynajmniej będzie można grać laską (ciekawe czy będzie miała popa mniejszego ) i schodzić z deski (pewnie po to żeby uciekać przed meteorytami i ogólnym armaggedonem ) BTW jeszcze przy upadkach skater moglby przestac byc szmacianą lalka i probować wylądować na nogi, a nie przyliczać ciągle faceplanty zgadzam się, chyba miało być to zajwkowe a wyszła głupota, tylko po to, żeby dać tego dem bonza Edytowane 28 lipca 2008 przez massmedia Cytuj
stabik 3 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 (edytowane) Co za absurdalny syf. (pipi) póki co poprawili, najwyżej pogorszyli. Chyba w TH 4 był motyw z trzęsieniem ziemi w jakimiś mieście jak się zrobiło grindy odpowiednią postacią? Tylko, że to był TH czyli hc arcade ;/ Wow dodali kobiete, kilka fps, zejście z deski, kamerę, skrócili loadingi pewnie do tego nieco poprawią animację, dodadzą milion nowych filtrów graficznych w stylu mega blur powyżej 20km/h, bloom jeszcze większy i trochę więcej kałowego brązu, więc nie ma haka ta gra to będzie hit...Nigdy nam nie zdradzą te zakłamane bubki dlaczego chcą wprowadzić takie zmiany, tylko bełkoczą nowomową polityczną i oczywiście smileee! Edytowane 30 lipca 2008 przez stabik Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 (edytowane) Ty masz jakieś zachwiania chyba stabik. Gry jeszcze nie ma, a ty już zdążyłeś zrobić z niej najgorsze (pipi) świata. Zachowujesz się dziecinnie. W twojej wypowiedzi widzę tylko najazdy na developera, żadnej konstruktywnej krytyki. Wszystko oparte na domyśleniach, a takiej krytyki nikt poważnie nie traktuje. Poczekałbyś chociaż do premiery demonstracyjnej wersji, ale nie- lepiej zjechać grę, której nie ma. Nie jestem jakimś wielkim fajnym EA (po serii NFS wiem, że to 'kucharze' odgrzewający kotlety, ale FIFA idzie na +), ale to, co piszesz w stosunku do drugiej części jednej z moich ulubionych gier jest naprawdę frustrujące, zwłaszcza, że tej gry jeszcze nie ma. Zresztą zakończmy już tę dyskusję "ja chce to, ja chce tamto", bo przerabialiśmy ją już jakieś 3 razy- najpierw w temacie o 'jedynce', teraz tutaj. Edytowane 30 lipca 2008 przez qb3k Cytuj
hooki 194 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 bo zawsze przy kolejnych częściach gier (najczęściej drugiej) przychodzi motywik "zrobić coś mega nowego/innego i może się uda" czy "jechać po sprawdzonym gruncie + parę bajerów i lekkich zmian". nie ma co tutaj jechać po EA, bo jeśli chodzi o gry sportowe to jako tako im idzie i ja na drugą część skejta ostro czekam. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Jedyne co "wymyśliłem" to dodatkowe filtry graficzne i poprawioną animację, cała reszta jest jak widać z oficjalnego źródła. Szczerze wątpię w to, że nagle im się odwidzi i nie zrobią tego w zniszczonym mieście czy nie dodadzą kobiety, o czym się zresztą od dawna mówi. A cała reszta to dodatki kosmetyczne, które zawsze następują i dotyczą niemal wszystkich serii gier. Moim zdaniem jeśli nie zmniejszą statsów skaterów różnica między 1 a 2 będzie marginalna, choćby zrobili kosmiczne miejscówki i 2 raz większe miasto. Jakoś fakt dodania tej katastrofy popycha mnie w kierunku sądzenia, iż reszta też stanie się nieco bardziej popisowa=arcadeowa Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 No to zniszczone miasto to zdecydowanie najwiekszy minus, ta gra ma byc realistyczna, zniszczone miasto na którym sie jeździ deską nie jest realistyczne. W chuj. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 ale z tego co ja wyczytałem z tej informacji to miasto nie będzie krajobrazem z fallouta czy drugiej wojny tylko już odbudowanym na nowo miastem. Tak jak już wcześniej wspominano, polem walki nadal jest miasto San Vanelona, które dotknięte nieokreśloną bliżej klęską naturalną, potrzebowało 5 lat aby się odbudować. Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Aha, czyli wersja na Wii bedzie sie działa w tym lekko wyburzonym, a tu juz bedzie nówka. To ok, zajebiscie, cofam co powiedzialem xD Cytuj
stabik 3 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 To po co nazywali te miasto san verona jak będzie wyglądać inaczej(chyba), albo to był pretekst by wrzucić agresywnych mieszkańców Cytuj
Owiec 281 Opublikowano 31 lipca 2008 Opublikowano 31 lipca 2008 No jak miasto nawiedzi jakis kataklizm, to raczej nie zmienia sie nazwy... Zreszta co Ty masz za problem z tym miastem ,bo nie jaze? Jak chcesz miec miliard roznych miejscowek to idz pograc w tonego. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 31 lipca 2008 Opublikowano 31 lipca 2008 * Miasto, po którym będziemy jeździć w części drugiej będzie nazywać się New San Velona, ale niestety przez te 5 lat uległo ono dość wyniszczającej katastrofie i zostało częściowo tylko odbudowane, co spowoduje, że będzie to zdecydowanie “mniej przyjazne miejsce dla skaterów”. * Podstawowa mechanika jazdy została niezmieniona względem części pierwszej, ale deweloperzy postanowili rozszerzyć zestaw ruchów o kilka nowości. Będziemy mogli teraz wykonywać footplanty oraz hippie jumpy, pozwalając naszej deskorolce przejechać pod poręczą, a nam przeskoczyć nad nią, poprzez podniesienie jednej lub obu nóg z deski w powietrzu. Nowością mają być również handplanty możliwe do wykonania, dzięki łapaniu się górnych krawędzi ramp. * Największą zmianą będzie oczywiście możliwość zejścia z deskorolki i ma to dość znacząco wpływać na rozgrywkę. Dzięki przyciskowi “Grab The World” - jest to prawy bumper (służy również do wykonywania handplantów) będziemy mogli przesuwać różne obiekty (ławki, skrzynki pocztowe), które nie są dla nas za ciężkie i nie są przyczepione do ziemi. To ma wprowadzić również elementy zagadek, gdzie przykładowo będziemy musieli znaleźć odpowiednią trasę do osoby czekającej na nas na dachu. * Jest szansa, że tryb multiplayer będzie podobny do tego znanego z innego tytułu Elektroników - Burnout Paradise, chociaż deweloperzy nie potwierdzili tego faktu to przyznali, że “jest to bardzo dobra idea”. * Gra podobno ma poprawione modele postaci, żywsze kolory oraz oszałamiające oświetlenie i cienie. * Nowe tereny - wybrzeże oraz zalesione wzgórza są miłą odskocznią od tych bardziej zurbanizowanych miejscówek, znanych z pierwszego Skate’a. * Gra jak już potwierdzono ma działać w 60 klatkach na sekundę, co przy jakości prezentowanej grafiki robi bardzo duże wrażenie. polygamia.pl Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 2 sierpnia 2008 Opublikowano 2 sierpnia 2008 (edytowane) Dla mnie Skate 2 to miodzio jedynie brakuje mi puszczanie własnej muzy Edytowane 2 sierpnia 2008 przez Mefi23 Cytuj
Cegla 8 Opublikowano 2 sierpnia 2008 Opublikowano 2 sierpnia 2008 animacja troche koslawo wyglada, ale w sumie na trailerach z jedynki tez wygladala gorzej niz potem w samej grze. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 2 sierpnia 2008 Opublikowano 2 sierpnia 2008 Ty sobie popatrz na animację t-shirtu To falowanie miażdży. A własną 'muzę' to sobie możesz z pen-drive'a przez dashboard puszczać. Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Opublikowano 3 sierpnia 2008 Ty sobie popatrz na animację t-shirtu To falowanie miażdży. A własną 'muzę' to sobie możesz z pen-drive'a przez dashboard puszczać. tak,ale to już nie jest orginalny sposób otwarzania. Zresztą musiałbym troche wyciszyć gre. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.