Skocz do zawartości

Beyond Good & Evil 2


jasiumaster

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na testerze Świniak liczy 50,51. Coś mi sie wydaje ze ta liczba ma jakiś zwiazek z targami E3 do których zostalo 50 dni na oko od dnia ukazania sie Testera. Wiec moze na targach zobaczymy wiecej ^_^

Opublikowano

w marcu już słyszałam, że coś się ''rusza'' ^_^ ale było też dużo słychać o tym, że to tylko ploteczki. a teraz jak informacje są w 100% pewne to aż morda się sama cieszy na myśl [; w końcu jedna z kultowych gierek . :imprezka: chrum, chrum ^_^

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Jeśli to jest faktycznie render to nie zbyt oszałamiający albo to wideo nie jest w stanie oddać jakości tego. Dla mnie to wygląda na zwyczajowy gameplay i grafika z gry, bo nie ma tam chyba nic o czym by można mówić, że tego się nie da zrobić (rendery z Army of Two są miażdżące graficzne). Dawać mi to już cholera jasna ile mam lat czekać xD

Opublikowano

no bez jaj ,że jest ktoś kto wierzy,że to jest realtime :D przecież to jest target render zmontowany na zasadzie "chcemy by tak mniej więcej wyglądała gotowa gra i jej gameplay" identyczna sytuacja była przy np Killzone2 czy UFC 2009.

 

Zapewniam,że w tym filmiku nie ma ani grama grafiki realtime tworzonej przez x360 lub ps3.

Opublikowano

Filmik wygląda za za(pipi)iście aby to było realtime. Jednak gdyby w założeniach tak miało to wygądać (praca kamery, animacja) to szykuje się coś przełomowego w tej dziedzinie.

Opublikowano

praca kamery w gotowej grze wg mnie odpada :D bo 30minutach gry byłoby Ci pewnie od niej niedobrze :P poza tym tak wariująca kamera uniemożliwia jakiekolwiek rozglądanie się po otoczeniu.Może na E3 pokażą pierwszy ra realtime.

 

Przy Killzone2 i UFC udało się jako tako osiągnąć w niektórych aspektach poziom target renderów oby i w tym przypadku było podobnie

Opublikowano

Wiesz mogło by to być na zasadzie np. jak w gears of War. Gdy zaczynamy pędzić sprintem kamera trzęsie się i jest umieszczona sztywno w jednymi miejscu aby np. przy zwolnieniau dała się kontrolować. Coś na takiej zasadzie.

Opublikowano

w sumie mogłoby by być-jakiś "tryb ucieczki" z trzęsącą się kamerę mającą oddawać zdenerwowanie i emocje laseczki

Opublikowano

BG&E byl dla mnie kultem - a ten film ulaskawieniem .... :).

Szczerze denerwuja mnie opinie jakoby Prince spotkal sie z Mirror's edge, fakt jakby nie patrzec Jade zabawnie ja teraz przypomina, a lapanie sie tych kolumn ..... Niemniej elementy ucieczek BYLY w poprzedniczce i fakt moze nie az tak dynamiczne, no ale to w koncu sequel - co niby ma oferowac !?.

Samo miejsce akcji jest dosyc ciekawe jakies - pustynne tereny i miasto w nich polozone, czekam na wiecej Ubi !!

Opublikowano (edytowane)

Coz, gameplay to moze nie jest, ale wg. mnie grafika moze byc na takim poziomie jak w tym filmiku (jest mniej wiecej na poziomie uncharted).

Normalnie jak w filmach o Bournie

Mam nadzieje, ze jak filmy o Bournie ta gra nie bedzie wygladac, albo bedzie taka tylko po czesci (pierwsza czesc byla stonowana, bylo wiele momentow w ktorych trzeba bylo sie skradac, zachodzic przeciwnikow od tylu, kombinowac). Panowal klimat osaczenia. I wedlug mnie tak powinno pozostac - jesli to zmienia, to gra straci swoj pierwotny styl.

@ Dr. Czekolada - elementy ucieczek sa w prawie kazdej platformowce / grze action adventure ;]

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano
oczywisty render, że też ludzie jeszcze się nabierają na takie coś ;)

Akurat tutaj bym polemizował. Jak dla mnie prerenderowana jest tylko praca kamery, która na bank nie będzie miała takiego 'amatorskiego' przełożenia w trakcie gry *(chyba, że podczas interaktywnych scenek via RE5). Grafika, którą sobą prezentuje BGE2 nie odbiega w tym filmiku niczym szczególnym od tego co jesteśmy w stanie zobaczyć podczas normalnej next-genowej gry (mówię o tych z klauzuli 'High-tech'). Uważam IMO, że jest to zgrabnie skonstruowany in-game footage.

Opublikowano

Oj nie wiem, nie wiem. Jakoś to wszystko za ładnie chodzi. Animacja perfect, niesamowita płynność. Jak by to tak wyglądało to na pewno był by przełom. BTW nawet fajnie by było jak by zrobili taką kamerę. Mi się podoba, ale co powiedzą osoby które mają problemy z błędnikiem? Może niech się wypowiedzą ;P

Opublikowano

Obejrzałem trailer i zdrowo się podjarałem :D Mam świadomość tego, że gra nie będzie zapewne wyglądała tak jak na filmiku, ale chcę żeby akcja działa się chociaż w 70% tak dynamicznie jak na trailerze. Trzeba poczekać na E3, albo na jakąś prezentację grywalnego kodu gry.

Opublikowano

Ścieżka dźwiękowa daje rade, kiedy Jade biega między budynkami słychać ruch uliczny, gdy wpada do domu jest tylko płacz dziecka, dobre. Animacja pewnie będzie pierwsza klasa, to już powoli znak rozpoznawczy Ubisoftu.

Opublikowano
Akurat tutaj bym polemizował. Jak dla mnie prerenderowana jest tylko praca kamery, która na bank nie będzie miała takiego 'amatorskiego' przełożenia w trakcie gry *(chyba, że podczas interaktywnych scenek via RE5). Grafika, którą sobą prezentuje BGE2 nie odbiega w tym filmiku niczym szczególnym od tego co jesteśmy w stanie zobaczyć podczas normalnej next-genowej gry (mówię o tych z klauzuli 'High-tech'). Uważam IMO, że jest to zgrabnie skonstruowany in-game footage.

 

No ok mój błąd, źle się wyraziłem, ale dla mnie sprawa jest prosta - nie jest to render ale też nie jest to czysty gameplay. Podobnie jak w przypadku Motorstorm'a czy K2, łudzimy się, że tak będzie wyglądał gameplay finalnego produktu. Ba, niektórzy nawet upierają się po premierze gry, że osiągnięto tożsamy efekt, co mnie osobiście bawi (grafika & animacja i tak prezentuje się znakomicie). Reasumując, tego typu zabiegi ani mnie nie grzeją ani nie ziębią. Ktoś tam sobie narobi nadziei, inny się zawiedzie, a ja wolałbym zobaczyć faktyczny wycinek z gry będącej kontynuacją przygód Jade i Pigleta.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...