Opublikowano 21 lipca 200816 l Do posiadaczy lub tych co jezdzili. W 5 drzwiowce podloga dla osob siedzacych z tylu jest taka wypukla ? Tak
Opublikowano 21 lipca 200816 l Fele 16 to jak dla mnie za duzo do tego auta, do tego po walbrzychu nie da sie jezdzic golfem z takimi kolami. Ale szyby rzeczywiscie na korby, do tego prawa przednia lekko stuka wiec bedzie trzeba zdjac boczek i albo dokrecic srubke albo pokombinowac z uszczelka. Ksenony a wlasciwie biksenony drogo wyjda bo musze znalezc normalny reflektor z soczewka (zadne endzel ajs - wiocha na maksa w golfie). Marzy mi sie reflektor do golfa jak oryginalny biksenon w skodzie superb. No i nowy lakier chociaz jak teraz patrze to troche przesadzam. To golf 3, takie rzeczy to do golfa 4, ladniejszy jest. Trojka jakas za stara na te bajery @ Pajda: dzieki za info, moze kiedys sie skusze i zrobie tam wylewke aby to wyrownac, moze jakas pianka przykryta dywanami Edytowane 21 lipca 200816 l przez Yacek
Opublikowano 21 lipca 200816 l Spoczko, jutro jeszcze sprawdze dla pewności. Co prawda w Vento, ale podloga jest ta sama. 16 to zdecydowanie za dużo. Już przy 15 z pasażerami z tylu może wystąpić obcieranie na wybojach o nadkola. Edytowane 21 lipca 200816 l przez Pajda
Opublikowano 21 lipca 200816 l Aktualnie mam 14" bbs, profil opony... zaje bisty, musze jutro sprawdzic. Serio klopot moze byc z 15" ? Jaki do nich profil, 50, 55 ?
Opublikowano 21 lipca 200816 l 15 z profilem 55 będą ok. Koniecznie z tyłu muszą być założone odboje, bez tego nie ma co jeździć z pasażerami.
Opublikowano 21 lipca 200816 l Łapaj rozpiske do mk3 Wielkość opony175/70 R13 Opcjonalnie185/60 R14 Opcjonalnie195/50 R15
Opublikowano 28 lipca 200816 l ehh a ja szukam cos dla siebie i nic nie moge znalezc... Wprawdzie budżet skromny [do 8tys. MAKS], ale znalezc cos wartego uwagi to koszmar. Wiadomo, chcialoby sie Civiczka, ale w regionie nie ma zadnego na moja kieszen, ostatnio znajomy sprawdzal jedna oferte i samochod to w zasadzie byl zlom na kolkach. Ewentualnie zainwestuje w Golfa III, chociaz takiego znalezc w dobrym stanie to juz w ogole.
Opublikowano 29 lipca 200816 l nie no 8k to juz konkretna kasa jak na pierwsze auto ale lepiej kup cos za 6tys. i zostaw sobie reszte na wszystko co zaraz bedzie wychodzilo do zrobienia
Opublikowano 29 lipca 200816 l dzieki za info, moze kiedys sie skusze i zrobie tam wylewke aby to wyrownac, moze jakas pianka przykryta dywanami Zapomniałem napisać, że dla pewności sprawdziłem tą podłogę. Tak, są wytłoczenia, symetrycznie po obu stronach. ehh a ja szukam cos dla siebie i nic nie moge znalezc... Wprawdzie budżet skromny [do 8tys. MAKS], ale znalezc cos wartego uwagi to koszmar. Wiadomo, chcialoby sie Civiczka, ale w regionie nie ma zadnego na moja kieszen, ostatnio znajomy sprawdzal jedna oferte i samochod to w zasadzie byl zlom na kolkach. Ewentualnie zainwestuje w Golfa III, chociaz takiego znalezc w dobrym stanie to juz w ogole. No niestety Civiki i Golfy to już jakby nie patrzeć kilkunastoletnie samochody. Alec dobrze gada, zakup wozidła to nie koniec wydatków. Wypadałoby po rejestracji wymienić płyny i rozrząd dla świętego spokoju. Popatrz jeszcze za Audi B4, klasa wyżej niż Civik i Golf. Edytowane 29 lipca 200816 l przez Pajda
Opublikowano 29 lipca 200816 l 6 tys, moim zdaniem nawet 8 tys to de facto malo na samochod. Po kupnie nagle trzeba zrobic to, pozniej tamto. Kupilem golfa za prawie 6 tys i juz mam liste: linka sprzegla z samoregulatorem (zamowiona w sklepie) lozysko rozrusznika lozysko sprzegla zbieznosc uszczelka prawej szyby z przodu hamulce tyl uszczelka pod glowice zaworow (kupiona) swiece przewody swiec filtr przeciwpylkowy (kupiony, zalozony) opony na zime listewka nad tablica rejestracyjna - zasilikonowanie srub i swiatelek (sylikon do akwariow powinien dac rade, zrobione wczoraj) plastiki nadkoli spoiler lub uszczelki/koreczki na dziury po nim (narazie tasma izolacyjna tuning) klamka schowka z bebenkiem oslona pod silnik (tu moze byc zgrzyt) apteczka/gasnica/trojkat - niby banal ale juz 5 dych nie moje To z tych rzeczy co sam zobaczylem/uslyszalem. Przy hamowaniu sciaga w prawo, mam nadzieje, ze to wina nowych klockow, ktore sie jeszcze nie dotarly. Edytowane 29 lipca 200816 l przez Yacek
Opublikowano 29 lipca 200816 l 6 tys, moim zdaniem nawet 8 tys to de facto malo na samochod. Po kupnie nagle trzeba zrobic to, pozniej tamto. Kupilem golfa za prawie 6 tys i juz mam liste: Tylko, że generalnie poza oponami zimowymi, wszystko kosztować Cię będzie poniżej 500 zł. Przecież kupując 15. letnie auto raczej każdy się liczy z tym, że trzeba będzie wymienić to i owo.
Opublikowano 29 lipca 200816 l Ponizej 500zl ? Na glowe upadles ? Linka - 90zl Swiece ngk - 70zl sprzeglo + docisk - 150 + 350 filtr - 20 uszczelka pod zawory - 25 zbieznosc - 50zl Juz mamy ponad 700zl.
Opublikowano 29 lipca 200816 l blabla Kupilem golfa za prawie 6 tys blabla Miej do siebie pretensje. A jak włączasz długie bez zapłonu, to ci nawiew powinien działać. Czy jakoś tak.
Opublikowano 29 lipca 200816 l ja jako pierwsze kupiłem peżota 106 dziesięcioletniego. za 7000zł, i z rzeczy do dopłaty było tylko z przodu zawieszenie kompletne do wymiany bo wybite było (500zł) i guzik od "stopów" bo nie chciały zawsze świecić (15zł). no i oczywiście wszelakie płyny (~100zł), ubezpieczenie (450zł na cały rok) ale to się płaci nawet jak sie kupuje nówkę więc nie ma co marudzić. jak się szuka i znajdzie dobre auto to potem można mieć z nim spokój długo, nie ma reguły na to że czterdziestoletnie golfy są niezniszczalne, a że auta na "F" ("f"iaty i "f"rancuskie) się wcale nie kupuje bo to syf.
Opublikowano 30 lipca 200816 l sprzeglo + docisk - 150 + 350 Pisałeś tylko o łożysku sprzęgła. Kupujac samochód chyba wiesz co w nim trzeba zrobić i ile mniej więcej kasy musisz na to przeznaczyć. Nie pasuje Ci cena auta + cena robocizny, to szukasz innego - tańszego lub w lepszym stanie.
Opublikowano 30 lipca 200816 l Wracając do tematu to apropos 106 wymienionej wyżej mógłbym polecić peugeota 405, tani i fajny z wyglądu, a wersja na gaźnikach nie awaryjnością dorównuje pancerwagonom. Na początek jak ktoś potrzebuje sedana co by mieć z tyłu miejsce ( ), alternatywnie dla BMW i za mniejszą kase to taki peżocik jest kul.
Opublikowano 30 lipca 200816 l to chyba byl uderzony bo kazdy Pug ma ocynk i nie powinien byc ostro atakowany przez Rudą mialem 205 i nie bylo grama rdzy ^_^
Opublikowano 31 lipca 200816 l no u mnie już 11 lat ma autko (peżo 106) i ni grama rdzy. przedni zderzak wymieniony bo pękł ale to plastiki są więc luz. generalnie jestem z niego mega zadowolony. Edytowane 31 lipca 200816 l przez hooki
Opublikowano 31 lipca 200816 l Ogólnie ocynk czy nie ocynk, nawet audice rdzewieją - zależy co sie działo z autem, jak ktoś dba to i nawet dużego fiata ma bez grama rdzy, taka jest prawda, a jak sie kupi trupa to sie nie ma co dziwic, ze rudy sie robi. Ogólnie słyszałem taką teorie, że auta po roku 90 produkowane były głównie robione z blachy po recyklingu, czy jak to sie mówi na przetwarzanie stali, przetopione, o jakoś tak. Znaczy chodzi o to, że przetopione miedzy innymi z pordzewiałych elementów itp. Ale to moze pasowac do "najglupsza teoria..." ;] EDIT: Ja pier.dole dwa razy napisałem "ogólnie" i dwa razy na poczatku akapitów... Jak dureń jakiś. Edytowane 31 lipca 200816 l przez Oran
Opublikowano 31 lipca 200816 l cos moze byc w tej teorii bo aktualnie mam dwa VW w rodzinie jeden 85 drugi 86 i rdzy jest bardzo malo jak na ich wiek; ale z 2 strony ople z tych samych lat juz nie sa takie trwale Puga mialem 91
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.