Pajda 2 282 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 Do posiadaczy lub tych co jezdzili. W 5 drzwiowce podloga dla osob siedzacych z tylu jest taka wypukla ? Tak Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 (edytowane) Fele 16 to jak dla mnie za duzo do tego auta, do tego po walbrzychu nie da sie jezdzic golfem z takimi kolami. Ale szyby rzeczywiscie na korby, do tego prawa przednia lekko stuka wiec bedzie trzeba zdjac boczek i albo dokrecic srubke albo pokombinowac z uszczelka. Ksenony a wlasciwie biksenony drogo wyjda bo musze znalezc normalny reflektor z soczewka (zadne endzel ajs - wiocha na maksa w golfie). Marzy mi sie reflektor do golfa jak oryginalny biksenon w skodzie superb. No i nowy lakier chociaz jak teraz patrze to troche przesadzam. To golf 3, takie rzeczy to do golfa 4, ladniejszy jest. Trojka jakas za stara na te bajery @ Pajda: dzieki za info, moze kiedys sie skusze i zrobie tam wylewke aby to wyrownac, moze jakas pianka przykryta dywanami Edytowane 21 lipca 2008 przez Yacek Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 (edytowane) Spoczko, jutro jeszcze sprawdze dla pewności. Co prawda w Vento, ale podloga jest ta sama. 16 to zdecydowanie za dużo. Już przy 15 z pasażerami z tylu może wystąpić obcieranie na wybojach o nadkola. Edytowane 21 lipca 2008 przez Pajda Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 Aktualnie mam 14" bbs, profil opony... zaje bisty, musze jutro sprawdzic. Serio klopot moze byc z 15" ? Jaki do nich profil, 50, 55 ? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 15 z profilem 55 będą ok. Koniecznie z tyłu muszą być założone odboje, bez tego nie ma co jeździć z pasażerami. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 lipca 2008 Opublikowano 21 lipca 2008 Łapaj rozpiske do mk3 Wielkość opony175/70 R13 Opcjonalnie185/60 R14 Opcjonalnie195/50 R15 Cytuj
django 549 Opublikowano 28 lipca 2008 Opublikowano 28 lipca 2008 ehh a ja szukam cos dla siebie i nic nie moge znalezc... Wprawdzie budżet skromny [do 8tys. MAKS], ale znalezc cos wartego uwagi to koszmar. Wiadomo, chcialoby sie Civiczka, ale w regionie nie ma zadnego na moja kieszen, ostatnio znajomy sprawdzal jedna oferte i samochod to w zasadzie byl zlom na kolkach. Ewentualnie zainwestuje w Golfa III, chociaz takiego znalezc w dobrym stanie to juz w ogole. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 nie no 8k to juz konkretna kasa jak na pierwsze auto ale lepiej kup cos za 6tys. i zostaw sobie reszte na wszystko co zaraz bedzie wychodzilo do zrobienia Cytuj
Gość jejcuniu Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Tylko nie bierz golfa trójki, kurde no. nie rób scen. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 (edytowane) dzieki za info, moze kiedys sie skusze i zrobie tam wylewke aby to wyrownac, moze jakas pianka przykryta dywanami Zapomniałem napisać, że dla pewności sprawdziłem tą podłogę. Tak, są wytłoczenia, symetrycznie po obu stronach. ehh a ja szukam cos dla siebie i nic nie moge znalezc... Wprawdzie budżet skromny [do 8tys. MAKS], ale znalezc cos wartego uwagi to koszmar. Wiadomo, chcialoby sie Civiczka, ale w regionie nie ma zadnego na moja kieszen, ostatnio znajomy sprawdzal jedna oferte i samochod to w zasadzie byl zlom na kolkach. Ewentualnie zainwestuje w Golfa III, chociaz takiego znalezc w dobrym stanie to juz w ogole. No niestety Civiki i Golfy to już jakby nie patrzeć kilkunastoletnie samochody. Alec dobrze gada, zakup wozidła to nie koniec wydatków. Wypadałoby po rejestracji wymienić płyny i rozrząd dla świętego spokoju. Popatrz jeszcze za Audi B4, klasa wyżej niż Civik i Golf. Edytowane 29 lipca 2008 przez Pajda Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 (edytowane) 6 tys, moim zdaniem nawet 8 tys to de facto malo na samochod. Po kupnie nagle trzeba zrobic to, pozniej tamto. Kupilem golfa za prawie 6 tys i juz mam liste: linka sprzegla z samoregulatorem (zamowiona w sklepie) lozysko rozrusznika lozysko sprzegla zbieznosc uszczelka prawej szyby z przodu hamulce tyl uszczelka pod glowice zaworow (kupiona) swiece przewody swiec filtr przeciwpylkowy (kupiony, zalozony) opony na zime listewka nad tablica rejestracyjna - zasilikonowanie srub i swiatelek (sylikon do akwariow powinien dac rade, zrobione wczoraj) plastiki nadkoli spoiler lub uszczelki/koreczki na dziury po nim (narazie tasma izolacyjna tuning) klamka schowka z bebenkiem oslona pod silnik (tu moze byc zgrzyt) apteczka/gasnica/trojkat - niby banal ale juz 5 dych nie moje To z tych rzeczy co sam zobaczylem/uslyszalem. Przy hamowaniu sciaga w prawo, mam nadzieje, ze to wina nowych klockow, ktore sie jeszcze nie dotarly. Edytowane 29 lipca 2008 przez Yacek Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 6 tys, moim zdaniem nawet 8 tys to de facto malo na samochod. Po kupnie nagle trzeba zrobic to, pozniej tamto. Kupilem golfa za prawie 6 tys i juz mam liste: Tylko, że generalnie poza oponami zimowymi, wszystko kosztować Cię będzie poniżej 500 zł. Przecież kupując 15. letnie auto raczej każdy się liczy z tym, że trzeba będzie wymienić to i owo. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Ponizej 500zl ? Na glowe upadles ? Linka - 90zl Swiece ngk - 70zl sprzeglo + docisk - 150 + 350 filtr - 20 uszczelka pod zawory - 25 zbieznosc - 50zl Juz mamy ponad 700zl. Cytuj
Gość jejcarz Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 blabla Kupilem golfa za prawie 6 tys blabla Miej do siebie pretensje. A jak włączasz długie bez zapłonu, to ci nawiew powinien działać. Czy jakoś tak. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 Woldzwagn nie działa? Jak to?! Cytuj
hooki 194 Opublikowano 29 lipca 2008 Opublikowano 29 lipca 2008 ja jako pierwsze kupiłem peżota 106 dziesięcioletniego. za 7000zł, i z rzeczy do dopłaty było tylko z przodu zawieszenie kompletne do wymiany bo wybite było (500zł) i guzik od "stopów" bo nie chciały zawsze świecić (15zł). no i oczywiście wszelakie płyny (~100zł), ubezpieczenie (450zł na cały rok) ale to się płaci nawet jak sie kupuje nówkę więc nie ma co marudzić. jak się szuka i znajdzie dobre auto to potem można mieć z nim spokój długo, nie ma reguły na to że czterdziestoletnie golfy są niezniszczalne, a że auta na "F" ("f"iaty i "f"rancuskie) się wcale nie kupuje bo to syf. Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 sprzeglo + docisk - 150 + 350 Pisałeś tylko o łożysku sprzęgła. Kupujac samochód chyba wiesz co w nim trzeba zrobić i ile mniej więcej kasy musisz na to przeznaczyć. Nie pasuje Ci cena auta + cena robocizny, to szukasz innego - tańszego lub w lepszym stanie. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Wracając do tematu to apropos 106 wymienionej wyżej mógłbym polecić peugeota 405, tani i fajny z wyglądu, a wersja na gaźnikach nie awaryjnością dorównuje pancerwagonom. Na początek jak ktoś potrzebuje sedana co by mieć z tyłu miejsce ( ), alternatywnie dla BMW i za mniejszą kase to taki peżocik jest kul. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 Sąsiad miał, całkiem fajne autko, tylko z tyłu za bardzo gnije. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 30 lipca 2008 Opublikowano 30 lipca 2008 to chyba byl uderzony bo kazdy Pug ma ocynk i nie powinien byc ostro atakowany przez Rudą mialem 205 i nie bylo grama rdzy ^_^ Cytuj
hooki 194 Opublikowano 31 lipca 2008 Opublikowano 31 lipca 2008 (edytowane) no u mnie już 11 lat ma autko (peżo 106) i ni grama rdzy. przedni zderzak wymieniony bo pękł ale to plastiki są więc luz. generalnie jestem z niego mega zadowolony. Edytowane 31 lipca 2008 przez hooki Cytuj
Gość Oran Opublikowano 31 lipca 2008 Opublikowano 31 lipca 2008 (edytowane) Ogólnie ocynk czy nie ocynk, nawet audice rdzewieją - zależy co sie działo z autem, jak ktoś dba to i nawet dużego fiata ma bez grama rdzy, taka jest prawda, a jak sie kupi trupa to sie nie ma co dziwic, ze rudy sie robi. Ogólnie słyszałem taką teorie, że auta po roku 90 produkowane były głównie robione z blachy po recyklingu, czy jak to sie mówi na przetwarzanie stali, przetopione, o jakoś tak. Znaczy chodzi o to, że przetopione miedzy innymi z pordzewiałych elementów itp. Ale to moze pasowac do "najglupsza teoria..." ;] EDIT: Ja pier.dole dwa razy napisałem "ogólnie" i dwa razy na poczatku akapitów... Jak dureń jakiś. Edytowane 31 lipca 2008 przez Oran Cytuj
Alec 2 Opublikowano 31 lipca 2008 Opublikowano 31 lipca 2008 cos moze byc w tej teorii bo aktualnie mam dwa VW w rodzinie jeden 85 drugi 86 i rdzy jest bardzo malo jak na ich wiek; ale z 2 strony ople z tych samych lat juz nie sa takie trwale Puga mialem 91 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.