Timmy 1 800 Opublikowano 27 listopada 2009 Opublikowano 27 listopada 2009 Ogromna galeria z SEMA 2009 Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 27 listopada 2009 Opublikowano 27 listopada 2009 Przecież SEMA to festiwal wiochy, po co to wklejasz. Cytuj
django 549 Opublikowano 27 listopada 2009 Opublikowano 27 listopada 2009 najlepszy jest tunning R8 albo DB9. (pipi)nac naklejke, nowe felgi i z głowy Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 11 stycznia 2010 Opublikowano 11 stycznia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=zsgPGMrouE8 1 Cytuj
Labtec 3 654 Opublikowano 12 stycznia 2010 Opublikowano 12 stycznia 2010 (edytowane) Przecież SEMA to festiwal wiochy, po co to wklejasz. ta wiochy, co jeszcze lol Edytowane 12 stycznia 2010 przez Labtec Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 13 stycznia 2010 Opublikowano 13 stycznia 2010 Przecież SEMA to festiwal wiochy, po co to wklejasz. ta wiochy, co jeszcze lol To żeś mu pojechał, brawo. Po dwóch miesiącach... Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 (edytowane) Prosiliscie o relacje,wiec jest relacja. W czwartek ok. 21.00 oddany do mapowania, w piatek o 14.00 juz mialem z powrotem. Kilka informacji: Audi A4 z 2009 roku, silnik 1.8 TFSI. Poczatkowo 160KM, teraz 202 KM. W czwartek zdazylem jeszcze zajechac do hamowni - bylo 160 BHP, 8.8s do 100km/h, v-max ok. 220km/h. Spalanie w miescie 10l/100km, trasa 7-8l/100km. Po mapowaniu: 202 BHP, 7,7 s do 100km/h, v-max ok. 240km/h. Spalanie wzroslo,ale niezacznie; miasto 11l , trasa 8-9l/100km. Jestem bardzo zadowolony,ze sie na to skusilem,zwlaszcza ze nic mnie to nie kosztowalo. Fajnie sie zlozylo,ze w piatek wyjezdzalem do Warszawy, wiec mialem 600km (w obie strony) na przetestowanie silnika. Jest szybciej, jest dynamiczniej. Samochod bardziej rwie do przodu i to od najmniejszych obrotow. Glosnosc bez zmian. Reasumujac - jesli macie zaufany serwis, ktory odpowiednio przygotuje mapownie, to bedzie ok, takze smialo w to inwestowac. Edytowane 14 października 2010 przez Infidel Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 załatw mi też po dobrej cenie Cytuj
Cerb 7 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 @InFiDeL A moment obrotowy? Masz jakies dane? Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 (edytowane) @InFiDeL A moment obrotowy? Masz jakies dane? 320 z 250 Nm Edytowane 14 października 2010 przez Infidel Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 2 listopada 2011 Opublikowano 2 listopada 2011 http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t=1209&postdays=0&postorder=asc&start=0 Śledzę na bierząco 1 Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 hot or not? nissan nie moj Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 W sam raz do teledysku Village People. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 Wyjątkowo nieładny złom ;] Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 jeśli icek to nie atrapa pewnie nawet zapierdala, ale wygląd zewnętrzny a raczej jego brak ... szkoda gadać. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 Wedlug wlasiciela samochod po modach ma ~240km i jest robiony jako driftowoz. A jak to wiekszosc driftowozow - musi byc oczoje.bny. Tak wlasciwie to moglbym miec takiego. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 patrząc na kąty w zawieszeniu z driftingiem ma tyle wspolnego że to nissan :rofl2: Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 moze wrzuce link do tematu, w ktorym sa opisywane mody: http://www.driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=5581 Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 trzeba się zalogowac. możesz skopiować liste modyfikacji? tak z ciekawości. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 (edytowane) Marka i ModelNissan 200sx S13 CA18DET Fabryczna Moc i Moment: 169 KM Moc i Moment Po Modyfikacjach: ~240 KM ? Modyfikacje Zawieszenia -krótsze sprężyny -przednia rozpórka Układ Napędowy -elektroszpera -Felgi Borbet 17"x8" Układ Hamulcowy -nacinane i nawiercane przednie tarcze Modyfikacje Wnętrza -wywalone wszystko za przednimi siedzeniami Modyfikacje Silnika -seria po remoncie na panewkach ACL Układ Dolotowy -duży IC +orurowanie z nierdzewki -złączki SAMCO -stożek K&N Układ Wydechowy -turbina t28 z s14 -wydech 2' date='75" -tłumik końcowy -w planach (albo i nie) :grin: Modyfikacje Elektroniki i Paliwa -pompa paliwa walbro -zegary Auto Gauge z serii Stepper Motor z Peak -boost -temperatura oleju -EGT Body KIT i Oświetlenie -seria -wygładzona tylna klapa z dziur po wycieraczce i spoilerze Dołożone zegary: -boost -temp oleju -EGT [/quote'] musk (brat wlasiciela) ma spore pojecie o drifcie (moze ktos kojarzy Germanskiego Oprawce [E36, ktore mialo wypadek na lawecie [ slynne 'miota nim jak szatan]), wiec mozna byc raczej spokojnym o nissana. Z tego co slyszalem w srodowisku to brat muska dopiero uczy sie driftu, wiec nie ma zbyt duzych modow. edit: lista modow jest porozrzucana po temacie na jakies 5 stron, nie mam teraz czasu na wrzucenie wszystkiego, wiec jest to. Jednak polecam na rejestracje na tym forum - fajne samochody chlopaki maja. Edytowane 4 listopada 2011 przez Qvstra Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 4 listopada 2011 Opublikowano 4 listopada 2011 No wybacz ale na zawodach nie widzialem 'normalnego' nissana z felgami pozyczonymi od dorotki rabczewskiej. Jest roznica miedzy poobklejanym autem a pospolita wiocha. A do takiej zaliczaja sie pink fele na tym nissanie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.