Skocz do zawartości

Samochodowe premiery


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja też nie chce bronić włochów i francuzików aleee spójrzcie na wnętrze golfa/ibizy/astry/corsy/"dowolnego niemca" z tych czasów co np. bravo/clio/"dowolny włoch/fracuz". i jeszcze tak odnoście " samych chu jowych fiatów" - jest jeszcze fiac coupe..

 

a co do fiata 500, to moim zdaniem za bardzo się stara być fajny.

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Fiat coupe to druga najwieksza fiatowska szmira jaka moze byc. Wstydzilbym sie tym jezdzic ;D Fiat kupe na rowni z multipla.

Edytowane przez Yacek
Gość Grzehoo
Opublikowano
No wlasnie, ja przywyklem do tego, ze auto jest solidnie wykonane i dlatego tak bardzo lubie niemieckie samochody. Moge sie spuszczac nad designem calej floty audi a dla innych sa to zwykle pancerniki, niemieckie limuzyny bez wyrazu ale akurat taki styl peferuje.

Z reguły wolę ciekawiej wyglądające samochody, ale muszę przyznać, że limuzyny od Audi są ładne. Fakt, że wyglądają dość zachowawczo, ale limuzyna musi taka być - ot, specyfika "gatunku". Kiedy biznesmen chce się wyróżnić, wybiera model RS6, a nie Vel Satisa czy, pożal się Boże, Peugeota 607.

 

Co do cen to wlasnie wychodzi, ze auto dla ludu, pospolity golf V, z fajnym wyposazeniem ale bez full ani moze nawet i falf wypasow kosztuje prawie 100tys. Audi A3 jeszcze wiecej bo przeciez nie chcemy jezdzic 1.6 benzyna tylko normalnym 2.0 tdi. 100tysiakow za pospolite auto... W tamtym roku kupowalismy skode superb do firmy i jak czytalem liste dodatkow, oplat i szmerow bajerow to wyszlo na to, ze zarabiaja na dodatkach a nie na samych samochodach. Co smieszne, hak w passacie 3500zl, do superba ten sam 1800zl. A boki drzwi lepsze niz w pasku mimo, ze to juz przedpotopowy model.

To już standard u niemieckich producentów. Pewnie, dostajesz znakomity jakościowo produkt i wydaje ci się, że wiesz za co zapłaciłeś, jednak w większości przypadków cena i tak jest zawyżona. Stąd na przykład bazowa wersja Audi A4 jest nieco tańsza od podstawowego Citroena C5, ale gdyby wziąć wersję na wypasie, to różnica w cenie wyniesie kilkadziesiąt tysięcy na niekorzyść Audi. Wkur.wia mnie jedynie sytuacja na targach - prawie wszystkie auta japońskie, wszystkie francuskie, włoskie, amerykańskie i brytyjskie pootwierane, można spokojnie wejść i pomacać, a dojczewageny pozamykane. Nawet na je.banego VW Polo trzeba patrzeć przez szybkę.

 

A wracajac do fiatow to jajca w stylu fiat panda samochodem roku juz nawet nie sa smieszne co smutne. Wiekszosc zdawala egzamin na pandzie - wiecej juz nic nie mowie. Fiat 500 jest zaj ebisty, wyglada super, urywa leb kiedy przejezdza obok nas w miescie ale niech tylko przyjdzie moment, zeby pojechac tym malym (pipi) na wakacje z dziewczyna nad morze. Szerokosci zycze wtedy.

Nikt nie kupuje Audi RS6 Avant do ścigania się po torze, mimo że auto ma blisko 600 KM. Żaden bogacz nie kupi Zondy do wożenia swojego du.pska do supermarketu. Nikt też nie kupi małej zabawki Fiata do przewożenia mebli czy wakacyjnych pakunków. Proste, co nie ;].

 

Fiat coupe to druga najwieksza fiatowska szmira jaka moze byc. Wstydzilbym sie tym jezdzic ;D Fiat kupe na rowni z multipla.

W końcu nasze poglądy w pełni się pokrywają ;]. Miłe brzmienie silnika 2.0 z turbo nie ratuje tego obrzydliwego samochodu, który podobno jest bardziej awaryjny niż jakikolwiek Fiat. A gwoździem do trumny tego gó.wna jest fakt, że został on zaprojektowany przez Chrisa Bangle'a.

Opublikowano

Nissan GT-R

 

Nissan_GTR_Malaysia_1_Large.jpg

 

2008-nissan-gt-r-size-1-pass-side.jpg

 

Japończycy długo kazali na niego czekać ale i dużo pracy włożyli w te maszynkę. No i efekt jak najbardziej udany.

Opublikowano
No wlasnie, ja przywyklem do tego, ze auto jest solidnie wykonane i dlatego tak bardzo lubie niemieckie samochody. Moge sie spuszczac nad designem calej floty audi a dla innych sa to zwykle pancerniki, niemieckie limuzyny bez wyrazu ale akurat taki styl peferuje.

Z reguły wolę ciekawiej wyglądające samochody, ale muszę przyznać, że limuzyny od Audi są ładne. Fakt, że wyglądają dość zachowawczo, ale limuzyna musi taka być - ot, specyfika "gatunku". Kiedy biznesmen chce się wyróżnić, wybiera model RS6, a nie Vel Satisa czy, pożal się Boże, Peugeota 607.

Moze zamiast wiochy jaka jest pezo-limuzyna mozna kupic Honde Legend i wtedy ladnie sie wyroznic. Auto fajne i jest go malo na drogach.

 

Co do cen to wlasnie wychodzi, ze auto dla ludu, pospolity golf V, z fajnym wyposazeniem ale bez full ani moze nawet i falf wypasow kosztuje prawie 100tys. Audi A3 jeszcze wiecej bo przeciez nie chcemy jezdzic 1.6 benzyna tylko normalnym 2.0 tdi. 100tysiakow za pospolite auto... W tamtym roku kupowalismy skode superb do firmy i jak czytalem liste dodatkow, oplat i szmerow bajerow to wyszlo na to, ze zarabiaja na dodatkach a nie na samych samochodach. Co smieszne, hak w passacie 3500zl, do superba ten sam 1800zl. A boki drzwi lepsze niz w pasku mimo, ze to juz przedpotopowy model.
To już standard u niemieckich producentów. Pewnie, dostajesz znakomity jakościowo produkt i wydaje ci się, że wiesz za co zapłaciłeś, jednak w większości przypadków cena i tak jest zawyżona. Stąd na przykład bazowa wersja Audi A4 jest nieco tańsza od podstawowego Citroena C5, ale gdyby wziąć wersję na wypasie, to różnica w cenie wyniesie kilkadziesiąt tysięcy na niekorzyść Audi. Wkur.wia mnie jedynie sytuacja na targach - prawie wszystkie auta japońskie, wszystkie francuskie, włoskie, amerykańskie i brytyjskie pootwierane, można spokojnie wejść i pomacać, a dojczewageny pozamykane. Nawet na je.banego VW Polo trzeba patrzeć przez szybkę.

 

Niemieckie auta sa drogie, no moze poza oplem i fakt faktem, ceny sa zawyzone, przesadzone ale chyba tylko w odniesieniu do polskich realiow. Akurat kolega przymierza sie do A6 3.0 z salonu w niemczech i raz, ze wychodzi taniej o blisko 40tys (kurs euro, lepsze promocje), dwa, ze jest taki myk, ze niektore dodatki u niemcow sa w standardzie, a u nas traktowane sa jako zwykly dodatek czyli znowu kupe kasiory trzeba oddac.

Co do targow: niemcy w porownaniu do innych nie musza sie chwalic, i tak ludzie beda kupowac te auta ;)

 

A wracajac do fiatow to jajca w stylu fiat panda samochodem roku juz nawet nie sa smieszne co smutne. Wiekszosc zdawala egzamin na pandzie - wiecej juz nic nie mowie. Fiat 500 jest zaj ebisty, wyglada super, urywa leb kiedy przejezdza obok nas w miescie ale niech tylko przyjdzie moment, zeby pojechac tym malym (pipi) na wakacje z dziewczyna nad morze. Szerokosci zycze wtedy.
Nikt nie kupuje Audi RS6 Avant do ścigania się po torze, mimo że auto ma blisko 600 KM. Żaden bogacz nie kupi Zondy do wożenia swojego du.pska do supermarketu. Nikt też nie kupi małej zabawki Fiata do przewożenia mebli czy wakacyjnych pakunków. Proste, co nie ;].
W sumie nie znam cen tego wiec tak tylko sie odnioslem ale polak potrafi i mysle, ze sprzedawcy we fiacie nie jedna rodzinke wpakuja na ta mine.

 

Fiat coupe to druga najwieksza fiatowska szmira jaka moze byc. Wstydzilbym sie tym jezdzic ;D Fiat kupe na rowni z multipla.
W końcu nasze poglądy w pełni się pokrywają ;]. Miłe brzmienie silnika 2.0 z turbo nie ratuje tego obrzydliwego samochodu, który podobno jest bardziej awaryjny niż jakikolwiek Fiat. A gwoździem do trumny tego gó.wna jest fakt, że został on zaprojektowany przez Chrisa Bangle'a.

Dla mnie to 'ferrari' dla ubogich, wies tanczy i spiewa na kolach. Jeszcze jak zobacze korek w zderzaku to juz w ogole dzien mija mi na wesolo. No przyznac sie userzy, kto by chcial miec tego fiata, albo Calibre ze spoilerem od F1 z tylu. No, ujawniac sie wiesniaki!

 

Opublikowano (edytowane)

Trzeba wkleic kilka ladnych samochodow co by zrobilo sie przyjemniej w temacie:

 

 

320-2009-Lotus-Evora-Front-Angle-Top.jpg

 

 

 

 

 

320-2009-Bugatti-Veyron-16-4-Grand-Sport-Front-Top-Studio.jpg

 

 

 

 

 

vw-golf-6-3.jpg

 

Golf 6 - brzydki :|

 

 

 

Lotus jest sliczny, golf zj ebany a bugatti ladnie wyglada w tym kolorze.

 

Silnik forum popsul mi linki wiec trzeba samemu zagladnas na seriouswheels.com i leftlanenews.com

Edytowane przez Yacek
Opublikowano

Cos ten usmiechniety ryjek mi w nim nie podchodzi ale poczekajmy az wypowie sie czarnoksieznik z krainy oz, prawdziwy pasjonat motoryzacji. Wtedy bedziemy wiedziec czy powinien nam sie podobac czy nie.

Opublikowano

ja poczekam na MK6 GTI

ten ma przod z nowego Scirocco wiec troszke lipa bo powinny to byc calkiem inne auta a tu ZONK (sciro powinno byc nizsze takie jak kiedys, bardzo fajne auto bylo MK2 szczegolnie, Corrado tez moglo byc a teraz...)

Opublikowano
Trzeba wkleic kilka ladnych samochodow co by zrobilo sie przyjemniej w temacie:

 

 

320-2009-Lotus-Evora-Front-Angle-Top.jpg

 

 

 

 

 

320-2009-Bugatti-Veyron-16-4-Grand-Sport-Front-Top-Studio.jpg

 

 

 

 

 

vw-golf-6-3.jpg

No Evora to niezła kosa, bo nie dość, że wygląda lekko, to w istocie jest nieźle odchudzona, jak każdy Lotus zresztą. Veyron konkursu piękności by nie wygrał, ale i tak brawa należą się stylistom, a może inżynierom, bo pole do popisu mieli niewielkie (aerodynamika była najważniejsza).

 

Cos ten usmiechniety ryjek mi w nim nie podchodzi ale poczekajmy az wypowie sie czarnoksieznik z krainy oz, prawdziwy pasjonat motoryzacji. Wtedy bedziemy wiedziec czy powinien nam sie podobac czy nie.

Golfy nigdy nie były piękne, choć przyznać muszę, że każda kolejna generacja tego modelu wygląda lepiej od poprzedniej. Odniosłem wrażenie, że inspiracją dla wyglądu "szóstki" były: Touareg, Vel Satis i nowa Impreza, czyli raczej przeciętniacy. No, może poza Vel Satisem, który jest niewyobrażalnie brzydki. Tak czy srak, nowy Golf i tak się sprzeda, więc w przypadku tego modelu zachowawcze kształty to plus. Podoba mi się eleganckie wnętrze, wywaliłbym te kosmiczne felgi. Summa summarum, nie jestem rozczarowany, wręcz przeciwnie. Czekam na wersję R32.

Opublikowano

hehe ja uwazam ze im nowsze Golfy tym gorsze

 

wg. mnie:

 

1. MK1

2. MK2

3. MK5

4. MK4

5. MK3

 

MK6 ?? jeszcze nie wiem poczekam az bedzie GTI wtedy bede wiedzial

 

moj wybor opiera sie tylko na wygladzie i raczej na GTIkach R32 i VR6 na inne nie patrze nawet,

 

a jezeli chodzi o najlepszego to "MK2 Limited" 8)

Opublikowano
No przyznac sie userzy, kto by chcial miec tego fiata, albo Calibre ze spoilerem od F1 z tylu. No, ujawniac sie wiesniaki!

 

Hah XD Kiedyś (jeszcze grubo przed otrzymaniem prawka) miałem ciąg na Calibrę XD Ale nie model "dokładka tu, dokładka tam, szpachla i je.butny wydech", tylko fajnie zrobiona - obniżona, czarna, może przyciemnione szybki z tyłu. Ale i tak... cieszę się, że mi to przeszło :D

 

Z przodu Astra III jak się patrzy :| Znaczy trzeba się bardzo dobrze przypatrzeć, może nawet trochę pofantazjować, ale coś wspólnego jest ;)

 

...nadal zbieram na Nissana GT-R :D

Gość Znowu ja
Opublikowano

Osz ch.uj, i kto mi powie, że kombi są brzydsze od sedanów.

Opublikowano (edytowane)

edit: to do posta tego logout'owca ;p

w momencie kiedy ma 700 koni to jest bez znaczenia.

pozdro

Edytowane przez mj
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...