Opublikowano 19 sierpnia 200915 l Tak powinna wygladac bryla nastepcy Audi TT. Oczwiscie, bez tego zje banego francuskiego usmiechu wciskanego do kazdego auta.
Opublikowano 20 sierpnia 200915 l mj napisał(a): ladne przetloczenie na dachu, ale to pezot, wiec nie jest fajny Otoz to.
Opublikowano 10 września 200915 l McLaren MP4-12C - <click> Ladny. Mercedes-Benz SLS AMG <click> Lepsze obrazki pod linkiem wyzej. Brzydki.
Opublikowano 12 września 200915 l Autor Ten McLaren jest prze-boski ;'] Warto było czekać tyle lat na następce F1.
Opublikowano 12 września 200915 l McLaren wyglada jak kazdy inny Koeningsegg czy Lambo, zero kreatywnosci ._. SLS śliczny
Opublikowano 12 września 200915 l wiem ze toyota majstruje jakies auto sportowe z subaru majace byc nastepca ae'86 w internecie bedzie pisalo wiecej na ten temat
Opublikowano 12 września 200915 l W dniu 12.09.2009 o 11:31, Lain napisał(a): Ten McLaren jest prze-boski ;'] Warto było czekać tyle lat na następce F1. Nastepca F1 to on nie bedzie. Ma konkurowac z Ferrari 430 lub Gallardo.
Opublikowano 15 września 200915 l Bugatti 16C Galibier http://i223.photobucket.com/albums/dd138/subzero9285/Sub/c30aeedc.jpg http://i223.photobucket.com/albums/dd138/subzero9285/Sub/6f6ea399.jpg Cytat Bugatti is giving a glimpse of its future beyond the Veyron with this W16-powered four-seat limousine. Like its two-seat stablemate, the 16C Galibier aims to be the ultimate: the fastest, most powerful, most elegant and expensive car in the world. Officially it?s a concept car, but Bugatti has started showing the Galibier to customers; if sufficient open up their Swiss accounts, expect the green light in spring 2010 with sales beginning within three years. Assuming the Galibier has a smoother path to production than the Veyron did? What?ll she do mister? Give us the details on this Bugatti 16C Galibier? Bugatti was suitably glib with Galibier details. No mention of power and torque outputs beyond them being ?similar? to the 987bhp Veyron?s. That would mean 0-62mph in around 3.0sec. The speedo runs to almost 400kmh, so this?ll top 200mph like a Bentley Continental GT. The 8.0-litre engine sends torque to all four wheels, varying the distribution of grunt according to grip levels. But instead of being breathed on by the Veyron?s four turbochargers, a pair of superchargers force air into the engine. Remapping will deliver more torque at low revs, as befits a limousine?s character, rather than a sports car?s. Bugatti says the engine can guzzle E85 ethanol as well as 97RON. No word on the transmission, although nudges and winks suggest that the Veyron?s eight-speed double clutch box won?t figure. Źródło: http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Bugatti-16C-Galibier-concept-2009-unveiled-in-Molsheim/ Edytowane 15 września 200915 l przez Hela
Opublikowano 15 września 200915 l ten powyżej to kolejena fura dla paris hilton i innej szakiry nie podoba mi sie bardzo. a nowy merc super fajny, 300sl gullwing jeste według mnie w top5 najpiękniejszych samochodów w histori. Edytowane 15 września 200915 l przez norbiteos
Opublikowano 16 września 200915 l Ten nowy Gullwing brzmi rewelacyjnie. Edytowane 16 września 200915 l przez Grzegosz
Opublikowano 18 lutego 201015 l Nowe Polo GTI, jak dla mnie zapowiada się rewelacyjnie, nie dość, że samo Polo bardzo mi się podoba, to jeszcze wychodzi tak fajna sportowa wersja. Wizualnie bardzo ładnie się prezentuje, silnik na papierze też daje radę. Dobry usportowiony samochód dla 1-2 osób i do jazdy na co dzień.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.