Skocz do zawartości

Różne sytuacje na drodze


Gość Siwy_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 6.12.2010 o 06:08, POSNANIAK napisał(a):
<br />dziwne rozwiazanie, auto nie ma prawa zatrzasna sie samo na odpalonym silniku, chyba ze jest turbo timer co w kasztanie chyba odpada.<br />
<br /><br /><br /> niemniej troche dziwne rozwiazanie ze z kluczem w stacyjce auto "samo sie zamyka". wiele aut podejmuje probe zamkniecia przy otwartych drzwiach pasazera i zamknietych drzwiach kierowcy (producenci szczedza na paru kabelkach), ale z Twoim przypadkiem jeszcze sie nie spotkalem. u mnie np otwarcie lewych drzwi i wlozenie klucza do stacyjki dezaktywuje wszystkie zabezpieczenia.
Opublikowano
  W dniu 6.12.2010 o 06:08, POSNANIAK napisał(a):

dziwne rozwiazanie, auto nie ma prawa zatrzasna sie samo na odpalonym silniku, chyba ze jest turbo timer co w kasztanie chyba odpada.

Nie wiem co Cię tak dziwi, akurat taki "gadżet" jest częsty- już w kilku samochodach spotkałem się z tym, że drzwi automatycznie się zamykają po odpaleniu silnika- takie niby zabezpieczenie żeby w korku np. nikt nam nie otworzył drzwi.

Opublikowano
  W dniu 12.12.2010 o 16:50, POSNANIAK napisał(a):

zamykajace sie auto przy 2000rpm to bzdura. stajesz w korku i na biegu jalowym masz ponizej 1000rpm i zamek blokuje sie przy kazdym ruszeniu i otwiera jak staniesz? lol

 

W firmowym superbie bylo fabrycznie tak, ze gdy auto ruszalo zamki sie ryglowaly, gdy stawalo sie i wylaczalo silnik to sie otwieraly - bylo to wku rwiajace wiec wylaczylismy to w serwisie ale o zadnych obrotach nie bylo mowy. Racze czujnik predkosci.

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 12.12.2010 o 12:05, MichAelis napisał(a):

Nie jest czesty, auto sie zatrzaskuje nie na odpalonym silniku tylko, ale po przekroczeniu pewnych obrotow zwykle 2k.

Ja Ci pisze jak jest w tych samochodach w których to widziałem- i jest tak jak mówiłem, że drzwi zatrzaskują się po odpaleniu silnika.

 

O tym gadżecie z obrotami/prędkością nie słyszałem.

Edytowane przez Hubi.
Opublikowano
  W dniu 12.12.2010 o 16:50, POSNANIAK napisał(a):

zamykajace sie auto przy 2000rpm to bzdura. stajesz w korku i na biegu jalowym masz ponizej 1000rpm i zamek blokuje sie przy kazdym ruszeniu i otwiera jak staniesz? lol

 

 

  W dniu 12.12.2010 o 18:04, Dud.ek napisał(a):

no ale to polega na zamknięciu auta po uzyskaniu danej prędkości a nie wysokości obrotów panie MichAelis :good:

No to sie zle wyrazilem. Chodzi o to xe auto sie zamyka jak ruszysz a otwiera jak wylaczysz silnik, albo recznie.

Opublikowano (edytowane)

No dokładnie,gdzieś po 30m już jest blokada.

W Qashqaiu jest przycisk blokujący drzwi i bagażnik, także nie leci to z automatu.

Edytowane przez Infidel
Opublikowano
  W dniu 12.12.2010 o 19:24, Wampis napisał(a):

Audi A4 rygluje po ruszeniu i przejechaniu kilkunastu (kilkudziesięciu?) metrów i jest to wygodne rozwiązanie.

 

Standardowa opcja w autach z grupy VAG to ustawienia w samochodowym komputerze.

Opublikowano
  W dniu 12.12.2010 o 20:50, Yacek napisał(a):
  W dniu 12.12.2010 o 19:24, Wampis napisał(a):

Audi A4 rygluje po ruszeniu i przejechaniu kilkunastu (kilkudziesięciu?) metrów i jest to wygodne rozwiązanie.

 

Standardowa opcja w autach z grupy VAG to ustawienia w samochodowym komputerze.

 

potwierdzam. zastanawiam się czy nie aktywować tego w mojej A3. Po przekroczeniu 20 lub 30 zamyka się wszystko.

 

 

W Golfie 3 jak se kupisz przełącznik do tempomatu i go podłączysz to tak samo można aktywować go VAGiem i masz tempomat w Golfie :P

Opublikowano

Trzeba miec dzwigienki i wiazke mfa. Co do funkcji ryglowania to jest to strasznie kur ewskie i wku rwisz sie przy 3 wysiadaniu. Bedziesz chcialk kogos wysadzic na przystanku to dupa, drzwi zamkniete, dopiero jak wylaczysz auto albo bedziesz sie silowal z klamka otwierania aby pokonala rygiel i wybila go do gory. Funkcja w 9/10 jest wku rwiajaca a nie przydatna. Poza tym to nie te czasy, ze wynosza nas z auta jak w gta - poprostu kradna fury w nocy.

Opublikowano
  W dniu 18.12.2010 o 17:20, Wampis napisał(a):

Ale teraz piszesz o tej przeróbce do starszego A3? Bo nowe same się odblokowują jak się za klamkę od środka pociągnie.

 

Salonowy Superb z 2008 sie nie odblokowuje.

Opublikowano
  W dniu 18.12.2010 o 18:39, Yacek napisał(a):
  W dniu 18.12.2010 o 17:20, Wampis napisał(a):

Ale teraz piszesz o tej przeróbce do starszego A3? Bo nowe same się odblokowują jak się za klamkę od środka pociągnie.

 

Salonowy Superb z 2008 sie nie odblokowuje.

Trzeba silnik gasić?

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 18.12.2010 o 19:03, Infidel napisał(a):
  W dniu 18.12.2010 o 18:39, Yacek napisał(a):
  W dniu 18.12.2010 o 17:20, Wampis napisał(a):

Ale teraz piszesz o tej przeróbce do starszego A3? Bo nowe same się odblokowują jak się za klamkę od środka pociągnie.

 

Salonowy Superb z 2008 sie nie odblokowuje.

Trzeba silnik gasić?

 

I wyciagnac kluczyki ze stacyjki - bez tego nie wysiadziesz chyba, ze bedziesz na sile otwieral klamka i przelamywal rygiel ale po kilku razach odnioslem wrazenie, ze cos sie spier doli bo za duzy opor.

 

Generalnie to jest na wesolo, bo od nowosci tego nie bylo, po jakims tam serwisie, nie pamietam co robili, chyba podlaczali kabelek aux in do fabrycznego radia, cos grzebali w kompie i przestawili na ten tryb. Serwis skody w walbrzychu to tragedia.

Edytowane przez Yacek
Opublikowano

Sa te guziki ale co to ma do rzeczy skoro gadamy o funkcji ustawianej bezposrednio w komputerze ? Te guziki sa w wiekszosci aut z grupy VAG i kazdy wie do czego sluza.

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Oto zwykłe skrzyżowanie i zwykły przejazd kolejowy w moim mieście. Problem zaczyna się, gdy wybija godzina 16-17 i jest tam naprawdę tłoczno i do tego przejazd jest co chwilę zamykany bo pociągi często jeżdżą. Jako, że ludzie myślący tu mieszkają to zazwyczaj, aby nie stać w obszarze "B" (ew. aby nie stać na środku skrzyżowani agdy chce się skręcić w lewo na przejazd) i nie blokować przejazdu samochodom, które często skręcają w lewo/prawo w ulicę z pierwszeństem, ludzie wjeżdżają tak jak czerwone samochody (patrzy rysunek)

46873838.png

 

Uploaded with ImageShack.us

http://imageshack.us/photo/my-images/269/aaays.jpg/

Ile czasu ja tam jeżdżę, nikt nie miał pretensji o takie "wpychanie", po otwarciu szlabanu ludzie zawsze przepuszczali się nazwajem, tak że nigdy się nie zdażyło, żeby ktoś został na przeciwnym pasie. Wszystko miło, fajnie, ale do czasu.

 

Wczoraj znajoma, która stała tak jak pojazd "A" na rysunku dostała zdjęcie z monitoringu miejskiego i do tego mandat na... 400 zł, ponieważ "Stwarzała zagrożenie dla innych uczestników drogi". Chcieli jej wlepić jeszcze 4 pkt ale powiedziała, że nie jest w stanie stwierdzić kto prowadził samochód (zdjęcie zrobione od tyłu).

 

Paranoja. Mogli by się zająć prawdziwymi zagrożeniami na drodze i piratami, a nei utrudnianiem życia ludziom. I od tego czasu już nie kombinuję i stoję grzecznie blokując inne samochody, aż otworzy się szlaban.

Edytowane przez Hubi.
  • Minusik 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...