Gość _Milan_ Opublikowano 24 czerwca 2011 Opublikowano 24 czerwca 2011 imposibel, a ile to zre owsa? Cytuj
Spyker 59 Opublikowano 25 czerwca 2011 Opublikowano 25 czerwca 2011 Autko za(pipi)iaszcze . A ja myśle jak tu hajs skołować na kupno i remoncik na cudo VW Derby IIgen. ;p xd. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 26 czerwca 2011 Opublikowano 26 czerwca 2011 W srodku strasznie plastikowe. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 26 czerwca 2011 Opublikowano 26 czerwca 2011 Zapomniałeś jeszcze dodać, że tym modelem Otylia Jędrzejczak zabiła swojego brata. 6 Cytuj
yaczes 14 482 Opublikowano 26 czerwca 2011 Opublikowano 26 czerwca 2011 Masz brata Forebode...? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 26 czerwca 2011 Opublikowano 26 czerwca 2011 Dobrze,że na Hajłejach nie ma drzew 1 Cytuj
asfalt 439 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 W gta IV kiepsko się prowadzi. Ja bym nie kupił. Za 8tys dolarów możesz mieć 8tys. hot dogów. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 4 lipca 2011 Opublikowano 4 lipca 2011 (edytowane) Mialem trochę wolnego czasu i gotówki,więc pogrzebałem przy samochodzie.Wreszcie udało się założyć jakies alusy. Dosyć okazyjnie je kupiłem od innego alfomaniaka. Pewnie zaraz będzie lament czemu nie 17", ale bardziej sobie cenie komfort niż lans ;)Tak więc status posiadania Alfy do dnia dzisiejszego: Wymieniłem: -koło pasowe,sprzęgiełko w alternatorze i pasek -chłodnice -klocki i tarcze na przód -alusy Alfa pali 5 w trasie i max 6 w mieście z włączoną non stop klimą. Póki co nic się nie zje.bawszy i oby tak dalej. Uploaded with ImageShack.us Następna też będzie Alfa, 159 są coraz tańsze : ] Edytowane 4 lipca 2011 przez Pajda Cytuj
marcin_N 61 Opublikowano 22 lipca 2011 Opublikowano 22 lipca 2011 Takie na szybko, bo nie chciało mi się po deszczu z aparatem ganiać. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 4 sierpnia 2011 Opublikowano 4 sierpnia 2011 uratowałem MK2, mało kosztował, blotnik z drugiej strony do wymiany bede musial polerka potem po lakierze pojechać, i tylko gleba i koła Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 4 sierpnia 2011 Opublikowano 4 sierpnia 2011 Gleba i dobre koła i jest to 90% sukcecu na dobrze wygladajace auto. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 No, gleba do starego golfa i jest juz zupelnie inaczej. Litosci. 2 Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 powoli już szukam 15" stalowych felg, które tam do rozszerzenia do 8"-8.5" coilover system znalazłem już za 170 fundów, ale chyba zacznę od tanszych samych sprezyn co dają 60mm/55mm obniżenie coś w tym stylu to będzie http://kristjan.planet.ee/golf/pictures/P8130038_800.jpg Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 http://data.motor-talk.de/data/galleries/384014/5092092/dsc04043-28022.JPG Takie przykładowo oryginalne felgi bym wstawił, do tego może białe migacze. No i ewentualnie zmiana lamp przednich na przeźroczyste klosze i tylnych na LED, do tego polerka lakieru. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Nieeee, zolte migacze sa ok. Felga z szerokim rantem dla golfa bedzie idealna. Reszta oem. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 powoli już szukam 15" stalowych felg, które tam do rozszerzenia do 8"-8.5" coilover system znalazłem już za 170 fundów, ale chyba zacznę od tanszych samych sprezyn co dają 60mm/55mm obniżenie coś w tym stylu to będzie http://kristjan.plan...8130038_800.jpg Litości. Czekam na pełną dezaprobaty i niezadowolenia opinię Yacka. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Litości. Czekam na pełną dezaprobaty i niezadowolenia opinię Yacka. a czy to on będzie jeździł tym samochodem ze jego opinia ma tutaj jakiekolwiek znaczenie? (oczywiście bez obrazania go) Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Ale on sie zna i jest wazny Golf zacna fura, mam sentyment, a felgi ze zdjęcia spoczko,tylko ten kolor nie pasuje Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Ja od nastepnego tygodnia bede jezdzil na -40mm, jestem ciekaw rezultatow. Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 W końcu poskręcałem do kupy troche auto wiec wrzuce zdjęcia. Mój jeszcze nie skończony IS 200 Jeszcze wypadałoby go opłacić, zarejstrować, wymienić przednią szybe, odświeżyć felgi i ogólnie wyprzątać. Do końca roku powinienem się uwinąć Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Jako, że musze czymś jeździć to na początku roku kupiłem sobie Escorta za 1000zł. Rewelacji w tej cenie nie można oczekiwać: Jak widać auto miało już maske w carbonie, a że miałem chwile czasu w tym tyg postanowiłem niskim kosztem auto troche przytuningować Oszlifowałem wrzodki, wieksze wyrwy zakitowałem , zmatowałem całego włukniną i zakleiłem w większości starymi gazetami Zakupiłem 1l lakieru strukturalnego i 1l rozpucholu i opierdzieliłem go całego na czarny mat. Cała operacja zmieściła sie w ok 6h robocizny i 100zł TADAM!!!! Napisz kolego jak taki lakier się sprawdza w praniu, znaczy się czy ubrudzony nie wygląda jak kupa węgla ? A to moja rakietka,rocznik 1991 Na tego pana nie zwracajcie uwagi Felasy pasują, teraz to się "cult style" nazywa i nawet hondziarze wsadzają tego typu koła do JDM'owych aut (w stanach to popularny zabieg) powoli już szukam 15" stalowych felg, które tam do rozszerzenia do 8"-8.5" coilover system znalazłem już za 170 fundów, ale chyba zacznę od tanszych samych sprezyn co dają 60mm/55mm obniżenie coś w tym stylu to będzie http://kristjan.plan...8130038_800.jpg Ciekaw jestem na jakie amory te -60/-55mm założysz, wnioskuję, że na seryjne, więc w pół roku/rok pożegnasz się z nimi jak i resztą elementów zawiechy (wszelkie gumy padac Ci będą raz, dwa). Jak gleba to TYLKO na amorach o krótszym skoku, przystosowanych do krótszych sprężyn. Biez przykład z Redmitsu | | V Ja od nastepnego tygodnia bede jezdzil na -40mm, jestem ciekaw rezultatow. Jak skręcisz nowy zabytek to wrzucaj foty i wrażenia z jazdy na tych AGX'ach ! Cytuj
Dud.ek 2 054 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Faktycznie matowy lakier jak jest już mocno zakurzony to wygląda jakby samochód po prostu był taki brudny. Dodatkowo, stosunkowo ciężej go domyć z ptasiej sr.aki itp. niż normalny błyszczący lakier. Ale jak ktoś ma dobrego karchera lub myjnie ciśnieniową gdzieś w pobliżu domu to spokojnie raz na tydzień wystarczy go spryskać. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Opublikowano 15 sierpnia 2011 Moj civic, po kilku modyfikacjach ( generalnie zewnetrznych, typu zmieniony grill, dokladka zderzaka, felgi itp ) Aktualnie wrzucone jest nizsze zawieszenie na amorkach Kayaba AGX + springi Eibacha. Coraz wiecej robie na nich km i moge stwierdzic ze lepiej sie jezdzi. Napewno jest sztywniej, lepiej wybiera nierownosci, na drogach gdzie samochodem bujalo jak na dywanie latajacym teraz jest pewnie i nic nie obciera ( jadac wczesniej w 3 osoby potrafilo mi przytrzec kolo o nadkole, na nowym nizszym zawieszeniu juz tego nie uswiadczylem ) wiec jestem bardzo zadowolony. Jest git. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.