Mustang 1 774 Opublikowano 26 listopada 2012 Opublikowano 26 listopada 2012 Serio się Z3 po wrocku bujasz? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 26 listopada 2012 Opublikowano 26 listopada 2012 Z3 to kocur, jaki silnik? ?Jest brany u mnie pod uwage jako weekendowe wozidło, napisz jakies pro uwagi odnosnie samochodu. Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 26 listopada 2012 Opublikowano 26 listopada 2012 aby móc jeździć nim po polskich drogach wymagane jest prawo jazdy. tankuje się na stacjach benzynowych (wybór jest szeroki). nie polecam parkować go tak pod klatką po dzieciaki ze starych poniemieckich kamienic zbiegają się i robią zdjęcia śliniąc się przy tym niemiłosiernie. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 26 listopada 2012 Opublikowano 26 listopada 2012 Jak zimą z miękkim dachem? Nie jest zimno? Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 26 listopada 2012 Opublikowano 26 listopada 2012 powiem ci, że już zaczyna. ale mamy na razie całkiem ciepły okres jesienno/zimowy we wrocławiu. w zeszłym sezonie to ci nie powiem bo to dość świeży zakup. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 Fura fajna a foto seszyn jeszcze lepsze hehe Nie tyka się aparatu w telefonie po pijaku Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 (edytowane) jak sie nie ma co sie lubi... to sie lubi co sie ma Edytowane 27 listopada 2012 przez D.B. Cooper Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 A kiedyś był Golf IV nie? Seicento zawsze do podjechania lokalnie do pracy czy sklepu styknie, a jeszcze pamiętam jak na przełomie 90'/00' całe rodziny potrafiły tym nad morze jeździć przez pół kraju. Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 oj byl byl... no do roboty nim latam o 4 rano to nikt nie widzi chociaz w bialy dzien tez sie nim przemieszczam nie ma co sie wstydzic, czerwony, czyli szybki Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 Przemaluj na żółty, będzie sportinga udawał. 1.1 chociaż? Cytuj
D.B. Cooper 3 067 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 0.900, pali wiecej niz tdi 110km Cytuj
szeni 114 Opublikowano 27 listopada 2012 Opublikowano 27 listopada 2012 (edytowane) Ladnie z wami, Teka w bumie? Forumek pls Edytowane 27 listopada 2012 przez szeni Cytuj
Sadzikkk 159 Opublikowano 30 listopada 2012 Opublikowano 30 listopada 2012 Moje wozidło, przyjemny i tani w eksploatacji pojazd 1 Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 30 listopada 2012 Opublikowano 30 listopada 2012 Właśnie, jak wypada eksploatacja kilkuletniej Astry II? O częściach słyszałem, że bardzo tanie. Coś się psuje, zużywa zbyt szybko? Mieliśmy w rodzinie taką na przełomie 90'/00', tata nabił 180k w 3 lata i przez ten czas nic się nie działo, bardzo dobrze wspomina tamten samochód. Obecnie to już dobry pomysł na pierwsze auto. To 1.8? Ile pali? Cytuj
Sadzikkk 159 Opublikowano 1 grudnia 2012 Opublikowano 1 grudnia 2012 to 1.6 16v mam go w gazie, całkiem mocny silnik 101 km wiecej niz 9 litrow gazu nie wciagnie a benzyny okolo 7 litrow pali, w miare komfortowy (sztywne zawieszenie w kombiakach). Części sa śmiesznie tanie a awaryjność tych modeli jest dość niska. U mnie nic złego sie nie dzieje. Jednym słowem super autko godne polecenia. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 (edytowane) dość długo mnie tu nie było. od tego czasu zdążyłem rozwalić silnik a pozniej nastąpił "mały" wypadek. honda idzie na części ... ostatnie zdjęcia w jednym kawałku: Edytowane 4 grudnia 2012 przez POSNANIAK 3 Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 PIękna, Preludki zawsze mi się podobały, w GT często nimi jeździłem. Jakie mody pod maską? Czekam, aż ktoś napisze, że wiejskie zderzaki i maska Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 Mi sie widzi klasyczna maska w jednolitym kolorze bryly i bez zadnych zbednych zapinek. Reszta na plus i oczywiscie uturbione H22A5 pewnie ; ) Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 (edytowane) PIękna, Preludki zawsze mi się podobały, w GT często nimi jeździłem. Jakie mody pod maską? Czekam, aż ktoś napisze, że wiejskie zderzaki i maska I wiejskie owiewki hehehe Maska prawdziwy carbon/laminat? Jeśli tak, to wierz mi Redmitsu, zapinki się przydają. Z resztą jak ktoś wykorzystuje moc auta to warto nawet na serii masce mieć zapinki bo przeciążenia w połączeniu z "łupnięciami" w asfalt potrafią wypiąć maskę. Choć po prawdzie to montuje się je głównie po to by wywalić zamek maski który jest duzo podatniejszy na uszkodzenia czy zblokowanie. Widzę kompresorek, eaton ze sprzęgłem, m62, tak? (nie znam się na kompresorach zbytnio) Silniczek rozwaliłeś bo przedobrzyłeś z dmuchaniem? Jaki następny zakup w planach? Jakiś ITR-ek? hehe Czy może zmieniasz markę? Edytowane 4 grudnia 2012 przez Łebi Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 4 grudnia 2012 Opublikowano 4 grudnia 2012 (edytowane) owiewki oryginalne do tego modelu. niezbyt ładne ale konieczne po usunięciu klimatyzacji. maska była z węgla więc zapinki to koniecznośc przy pokrywie tej wielkości. przy dużych prędkościach maska podrywała się niepokojąco przy reflektorach. zerwał się pasek rozrządu i powyginało wszystkie ssące zawory ale to ogarnąłem w kilka dni. pozniej zmieniłem na kewlar wskazany przy strzelaniu ze sprzęgła kompresora. itr odpada bo za mały i silnik chcę zostawić ten co mam. będzie prelude tylko IV gen z 4WS. myślę że do wiosny poskładam nowy projekt. teraz nissan sunny 1.7d aka GT-R. :ph34r: owiewki oryginalne do tego modelu. niezbyt ładne ale konieczne po usunięciu klimatyzacji. maska była z węgla więc zapinki to koniecznośc przy pokrywie tej wielkości. przy dużych prędkościach maska podrywała się niepokojąco przy reflektorach. zerwał się pasek rozrządu i powyginało wszystkie ssące zawory ale to ogarnąłem w kilka dni. pozniej zmieniłem na kewlar wskazany przy strzelaniu ze sprzęgła kompresora. itr odpada bo za mały i silnik chcę zostawić ten co mam. będzie prelude tylko IV gen z 4WS. myślę że do wiosny poskładam nowy projekt. teraz nissan sunny 1.7d aka GT-R. :ph34r: ZDERZAK to niestety tylko replika Mugena gdyż oryginał jest już nie do dostania. Na pocieszenie dodam ze był jeden jedyny na terenie kraju. Ta sztuka ma jakąś dziwną własciwośc: była już na trzeciej pralce w kraju i wszystkich już nie ma w dawnej formie. wszystkie zostały sprzedane na części. wszytsko co zostało zmodyfikowane od początku czyli przez pięć lat w moich rękach: ZAWIESZENIE: - zawieszenie type S - amortyzatory Koni Sport (regulowana siła tłumienia) - sprężyny Vogtland przód -60 , tył -45mm - rozpórki Tanabe (przód góra, przód dół , tył góra) - mocowania amorów ES HAMULCE: - przód BBK Wilwood, zaciski czterotłoczkowe, tarcza 324mm x 30mm, - tył zaciski oem, tarcze JC (gładkie 262 mm x 9 mm), klocki FF - przewody w stalowym oplocie - DOT 5.1 Ferodo - usunięty ABS DOLOT: - kolektor i przepustnica H22A5 - usunięte motyle wraz ze sterowniem - usunięta większośc podciśnień - uszczelki termoizolacyjne pod kolektor i przepustnicę - kompresor EATON M62 doładowanie 0,42 bara - orurowanie 2,5" i 3" - zawór upustowy Greddy style - front IC tzw "gruby chińczyk" - filtr stożkowy Fujita 3" umieszczony w pasie przednim WYDECH: - kolektor ATR - custom dwururka z wyjsciem na 2,5" - za kolektorem 2,5" do końca - kolektor owinięty termoizolacją - kat wycięty - środek przelotowy - końcowy Twin loop ELEKTRONIKA: -p28 -przejściówka do kompa OBD1 -strojenie Crome autorstwa Niutona -shift light SILNIK: - blok i głowica H22A5 - wał 50mm nominał - panewki główne i korbowe oem nominał - tłoki oem 10:1 nominał - pierścienie NPR nominał - wałki rozrządu ATR - śruby głowy A7 - wtryski Siemens 650ccm wysokoomowe - wszystkie uszczelki, upg oem Honda - uszczelniacze supertech - prowadnice zaworów oem - planowana głowica, odświezenie gniazd zaworowych - konwersja na rozrząd z napinaczem manualnym z H23 - olej Gulf Racing 10W60 - kevlarowy pasek rozrządu Greddy - kable Magnecor Competition - świece NGK Platinum - oil catch tank zamknięty - usunięty EGR - poduszki "home made poliuretan" CHŁODZENIE: - chłodnica wody Termotec - dodatkowy cienki wentylator załączany manualnie - siedemnastorzędowa chłodnica oleju - podstawka pod filtr oleju Mocal z termostatem - zakówane teflonowe przewody ciśnieniowe UKŁAD KIEROWNICZY: - usunięte wspomaganie PRZENIESIENIE NAPĘDU: - skrzynia hybryda: 1. 3,285 2. 1,956 3. 1,344 4. 0,944 5. 0,787 FD 4,266 wsteczny 3,000 http://www.teammfact...com/gearcalcula ... rannytype= - LSD MFactory - sprzegło: sześciopłytkowy spiek ACT z amortyzatorami drgań HDG6 zamiennie z tarczą organiczną HDSS , docisk ACT, łożysko oporowe ACT - lekkie stalowe koło zamachowe ACT StreetLite - short shifter Weapon R - Enkei EVO 6 (kolor - antracyt) - opony letnie przód - Toyo R888 215/45ZR17, tył - Pirelli P Zero Corsa 205/50ZR17 WNĘTRZE: - fotele: dla kierowcy NRG Carbon Fiber Racing Seat, fotela pasażera brak, kanapa seria czarny welur - JDM climate control bez klimy (jasność on/off) - JDM karbon trim kit (cztery cześci) - JDM cup holder - JDM zegary Type S z karbonowym panelem - JDM sun visors - JDM map light - JDM flara - JDM czerwony sufit - JDM dywany - zamszowa kierownica z czerwonym obszyciem RRS Equipment 350mm odsadzenie 90mm - naba + klakson MOMO - przycisk Start engine z UFO - obudowa zegarów Mugen - flokowane słupki A,B,C oraz fragmenty deski - gałka biegów Mugen style - nakładka na ręczny Momo - skórzany mieszek ręcznego i dzwigni biegów z czerwonym obszyciem - nakładki na pedały Sparco - podstopnica Sparco - pasy Takata 3" (cztery punkty "zamiennik" plus dwa punkty oryginał) - dodatkowe zegary Boost i EGT plus to co w serii: el. lustra, el. szyby, el. szyber BODY: - maska silnika z włókna węglowego - zderzak przedni Mugen style - JDM zderzak tylni - dokładki Mugen style - lotka VTiS - logo ATTS na przodzie - czerwone emblematy H - szyba tylna przyciemniona - JDM owiewki OŚWIETLENIE: - JDM halogeny - USDM rear corner lights - retrofit - kierunki przednie i boczne clear - przeciwmgielne tylnie przeniesione w lewe wsteczne (żarówka diodowa) AUDIO: - JDM Acoustic Feedback System - Pioneer DEH-4900IB 4x50W INNE: - pokrywa zaworów malowana na czerwono farbą VHT - aluminiowy uchwyt akumulatora - "skarpetki" Spoon - korki oliwy i chłodnicy Mugen - czarne nakrętki kół - siłowniki tylniej klapy - ozdobne niebieskie śrubki w komorze silnika - akumulator przeniesiony do bagażnika Co było i wyjechało: - ATTS & M2X5 - CAI Fujita 3" - tempomat - skóra made in Java Car Design (fotele, kanapa, kiera, gałka biegów, lewarek ręcznego) - JDM "PRELUDE" door sils - SRS - oem chlapacze - klimatyzacja - JDM grill Type S - dokładka przednia VTiS - dokładka przednia SiR - siłowniki maski - JDM podajnik pasa Edytowane 4 grudnia 2012 przez POSNANIAK Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 5 grudnia 2012 Opublikowano 5 grudnia 2012 brakuje mi jeszcze tekstu @Yacka że jest chooyowy bo to tuning. połowy listy wypisanej przez Ciebie nie zrozumiałem, ale wygląda grubo. 1 Cytuj
Labtec 3 654 Opublikowano 5 grudnia 2012 Opublikowano 5 grudnia 2012 Golf II sprzedany i zawital ciekawy samochod na zime Subaru Legacy 2.0 GL, rocznik 2002...ze skóra (co zazwyczaj nie jest czesto widziane w wersji GL a bardziej w GX/Outback) 1 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 6 grudnia 2012 Opublikowano 6 grudnia 2012 POSNANIAK, masz jakiś wykres ze strojenia? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.