qvstra 3 213 Opublikowano 27 grudnia 2013 Opublikowano 27 grudnia 2013 Tym sie aktualnie woze, ma kopa. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 28 grudnia 2013 Opublikowano 28 grudnia 2013 A możesz powiedzieć z jakim motorem są te Lelaki? Cytuj
kanabis 22 640 Opublikowano 29 grudnia 2013 Opublikowano 29 grudnia 2013 Chyba sporo kucy jak na taki silnik Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 29 grudnia 2013 Opublikowano 29 grudnia 2013 Instruktor mowil, ze ma okolo 90, ale nie jest pewny na 100%, a z tego co teraz sprawdzam to 1.2 moze miec nawet 85. Nie wierzysz w koreanska technologie? Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 29 grudnia 2013 Opublikowano 29 grudnia 2013 Wbrew pozorom całkiem sporo mocy jak na takie małe autko Cytuj
WisnieR 2 767 Opublikowano 5 lutego 2014 Opublikowano 5 lutego 2014 Takie tam kilka zdjęć mojeg E36 328 97 rocznik a wciąż dobrze wygląda. 3 Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 (edytowane) props za silnik, swapowales czy oryginalna 328? e: przód niżej! Edytowane 6 lutego 2014 przez Qvstra Cytuj
WisnieR 2 767 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy. 1 1 Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy. Masz plusika za takie podejście, ogromny props Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Ja tez nie lubie obnizania samochodu. A juz w ogole rozbraja mnie widok jakiegos starego haczbaka/sedana na sprezynach pokroju mts technik. Doslownie szura wachaczami po ziemi, a rdza wpie.prza samochod, ze w oczach znika. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego? Cytuj
Alec 2 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego? Przy dużej glebie ciężko byłoby wykorzystać to co jest pod maską. Ja niedawno też stałem się posiadaczem E36 ale tylko skromne 1.8IS, jak na moje pierwsze RWD to chyba i tak wystarczy (5 hothatch'y za mną więc chciałem zmiany) może za 2-3 lata skuszę się na 328 ale w touringu Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego? Bo nie lubię obniżania samochodu. Dla mnie to wiocha. 2 Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Nie powiesz mi chyba, że samochody zrobione w stylu stance (gdzie szuranie miska olejowa po asfalcie jest norma) to wiocha. Popatrz sobie na stanceworks.com, lub polskie raceism.com. Wrzucilbym zdjęcia, ale jestem na telefonie i nie jest to zbyt wygodne. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Nie powiesz mi chyba, że samochody zrobione w stylu stance (gdzie szuranie miska olejowa po asfalcie jest norma) to wiocha. No właśnie powiem, bo mi się to strasznie nie podoba Obczaiłem te strony, o których pisałeś - dramat Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 Wszsystko fabryka. Niżej nie będzie. Po co mi upośledzony samochód? I tak już stoi na sprężynach H&R -15/-40 więc starczy.Masz plusika za takie podejście, ogromny props Dlaczego?Bo nie lubię obniżania samochodu. Dla mnie to wiocha.Spoko, kwestia gustu. Na szczescie kazdy moze zdecydowac czy obnizac czy zostawic serie Ja z kolei mam swira na punkcie gwintow. Nie dosc,ze wg mnie obnizone auto pieknie wyglada, to sama roznica w pracy zawieszenia jest kolosalnie duza Cytuj
WisnieR 2 767 Opublikowano 6 lutego 2014 Opublikowano 6 lutego 2014 (edytowane) A teraz spójrzcie chociaż na jedno zdjęcie - te zrobione na wolińskim zalewie. Powodzenia z dojazdem na gwincie... Na spotach BMW jedyne co słyszę od glebiarzy to "ale ciężko się przejeżdżało przez ten próg, myślałem że nie dam rady" albo "nie jedźmy na ten parking bo ja tam haczę podłogą na wjeździe na górę". Tak więc nie... jeżeli jest to Twój jedyny samochód to gwint nie jest cool... @Alec Akurat E36 318is to było moje pierwsze auto. Miło wspominam. Potem Leon Top Sport - wspaniała jednostka. Teraz powrót do jedynego słusznego śmigła na masce. Następne pewnie E39 M5 lub E46 M3. Edytowane 6 lutego 2014 przez WisnieR 1 Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Mnie ciezki dojazd w wiele miejsc nie przeszkadza. Po prostu to lubie i tyle Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 (edytowane) Lucek zgadzam się z Tobą, choć w sumie to dziwne, bo nawet Tedunio lubi auto na glebie. Pa na to na górze - miałbyś renomę na mieście. Niestety tyko na osiedlu, bo byś do świateł tym w Krakowie nie dojechał kurcze, ale piękne zdjęcia na tym Stance są - mistrzostwo, świetnie się to ogląda. Edytowane 7 lutego 2014 przez waldusthecyc Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Tedunio nie glebił żadnego ze swoich aut, a teraz to w ogóle X5 jeździ - to by dopiero komicznie musiało wyglądać zglebione Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 Tedunio nie glebił żadnego ze swoich aut, a teraz to w ogóle X5 jeździ - to by dopiero komicznie musiało wyglądać zglebione jak czarnuchy glebią range rovery to mnie już nic nie zdziwi Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 7 lutego 2014 Opublikowano 7 lutego 2014 No jak można tak oszpecić takie auto, no pytam się jak :confused: Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 8 lutego 2014 Opublikowano 8 lutego 2014 Prosze bardzo, Prosiak Cayenne na glebie. W przeciwienstwie do tego BMW zrobione w dobrym guscie. A trojki wygladaja moim zdaniem swietnie na gwincie z dobrze dobrana felga. Tu przyklad (z jednym mankamentem w postaci logo Porsche w felgach): Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze tak obnizony samochod jako daily moze byc sporym wyzwaniem, kiedy probujemy nim pojechac na zakupy, czy w ogole wyjechac z osiedla (pozdro progi zwalniajace), ale dla wiekszosci te stancecary to samochody do sesji zdjeciowych i robienia dziury w portfelach, a na codzien jezdza zwyklymi samochodami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.