Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Olsen, zaje... honda Accord, wrzuć więcej fotek :) Namawiam ojca na Accorda nowy model, dwulatka, ale nie chce się dać przekonać - woli emeryckie Mercedesy ;)

 

Btw - muszę kupić zderzak do Corolli E12 Sedan, tylny. Moją TeTetkę odstawiam na jakiś czas. Macie jakieś dobre źródło części do japończyków?

Odnośnik do komentarza

 

MaZZeo, naprawdę ładna ta Fiesta, zwróciłbym na pewno uwagę na ulicy. W jaki sposób polerowałeś karoserię?

 

podjechałem do norauto, kupiłem wosk  i pastę do polerowania którą polecili + 2 suche gąbki, jedną tylko polerowałem drugą tylko nakładałem wosk, wszystko na sucho.

Odnośnik do komentarza

W koncu auto doczekalo sie mycia. Na wiosne trzeba bedzie jakims woskiem zarzucic + moze jakas minimalna korekcja lakieru. 

Tak wyglada moj zimowy setup kółek

 

ep3.JPG

 

Dostalem od znajomego gwint na sprawdzenie TA-Technixa (niestety markowe gwinty do 7 generacji civicow kosztuje min 3k golda), musze zalozyc i zobaczyc jak sie bedzie jezdzilo sie. Podobno lubia pukac przy nierownosciach. 

Odnośnik do komentarza

Dziś może nie dziwi ale nadal jest to dużo jak na hatcha, nawet nowego. Najnowsza Mazda3 (przepiękna mieliśmy brać na drugie auto ale mały bagażnik storpedował ten pomysł - niestety) ma 120 lub 165 km (fakt, że w innej technologi) i jest to bardzo dobry wynik jak na tą klasę. Fakt, że teraz pchają wszędzie te turbo benzyny (np VW). Ja osobiście nie przepadam za tymi konstrukcjami.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ta tesco to jedne z najtwardszych gwintow. Mnie pasuja,ale ja lubie gwinty. Zaloz,zrob 1000km i jak Ci sie nie spodoba,to bedziemy dalej myslec ;)

 

No i zalozylem. Przy wymianie okazalo sie ze mam drazki kierownicze do wymiany takze niespodziewany dodatkowy koszt zawsze na propsie. 

Na poczatku lekkie zdziwienie, bo okazalo sie ze cały tył gwintu niemilosiernie pukał. Przod pieknie pracowal, a z tyłu na byle drobnej łacie na asfalcie odzywał sie pustym puknieciem. Co ciekawe, jak ktos siedział z tyłu to pukniec było mniej badz znacznie cichsze. Juz mialem ochote go wywalic ale po 2 dniach magicznie sie ułozył i przestalo ;) 

Moze delikatnie cos tam popukuje ale jak na gwint za ponizej 1000zł (dostalem od znajomego uzywke w bardzo dobrym stanie) to naprawde super. 

Jezeli chodzi o twardosc, to jest twardszy od sprezyn H&R ktore mialem, ale wciaz nie jest to beton i jazda po miescie nie przyprawia o bol glowy. No mocnych nierownosciach daje o sobie znac, no ale tak juz musi byc. Generalnie dobry gwint w stosunku do ceny.

Teraz tylko zostaje mi jeszcze obnizyc go jeszcze bardziej ale w tym momencie nie pozwala na to wydech, ktory mam bardzo nisko zawieszony i juz teraz przy kazdym garbie go szlifuje. Jak ogarne wydech to wyrownam tak gwint zebym nie mogl palca wlozyc w nadkole ; ) 

Fotka soon!

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A jak prowadzenie auta na zakretach? Masz sztywno teraz, powinienes byc zadowolony i w sumie sprawiasz takie wrazenie. Dobry mod, nawet tak tani gwint poprawia bardzo wlasciwosci jezdne.

 

I pamietaj, gwint zawsze kreci sie w dol i zawsze bedzie za wysoko :D

Edytowane przez Infidel
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...