Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Szejdj Im nizej tym lepiej ; ) Chce go posadzic tak zebym nie mogl palca wlozyc w nadkole i wtedy dla mnie jest git ; ) 

Pajda Staram sie dbac ale juz mycie dostaje raz moze na miesiąc. Za to ten srebny kolor lubie, ze nie trzeba go czesto myc a wyglada w miare ok. 

Do dystansy nie jestem przekonany, kolejny element dodatkowy w zawieszeniu to kolejny problem. Felgi chce inne dac i te juz beda szersze i bedzie git ;)

Edytowane przez Redmitsu
Odnośnik do komentarza

No dzieki panowie ; ) Spodziewalem sie wiecej hejtow z powodu tuningow bo w koncu auto sluzy do jezdzenia po bulki do supermarketu ale odkad nie ma Wujaszka (jak pamietam szef zamieszania na tym grupowcu) to sie troche tutaj uspokoilo ;p 

 

Infidel

Jedna z felg, ktora mnie najbardziej interesuje, wymiary jej to 17x8 8,25 ET35 (z ET bez szalenstw, wiem ze efekt bedzie slabszy ale nie chce zeby cokolwiek mi obcieralo) 

 

285034_186184798112898_164306543634057_5

 

Do tego jeszcze tylna lotka Mugena i jakis dodatek w przedniej dokladce i bedzie dla mnie miodzik ; D Wiadomo, pomodziłbym jeszcze silnik ale za duze koszty w stosunku do osiagów

Odnośnik do komentarza

mowisz o Japanracingach na wzor Rota P45r? Dystanse dobra sprawa, jak dobrze dobierzesz,to nic nie bwdzie przycierac. Najwyzej nadola pozaginasz wewnatrz :D

 

Modzenie w silniku w Type-R jest bardzo nieoplacalne. Grube tysiace,a rosnie 40-60 koni. Jezdzilem seria, jezdzilem taka 264hp i czuc roznice,ale na pewno nie jest ona warta takich pieniedzy.

Odnośnik do komentarza

mowisz o Japanracingach na wzor Rota P45r? Dystanse dobra sprawa, jak dobrze dobierzesz,to nic nie bwdzie przycierac. Najwyzej nadola pozaginasz wewnatrz :D

 

Modzenie w silniku w Type-R jest bardzo nieoplacalne. Grube tysiace,a rosnie 40-60 koni. Jezdzilem seria, jezdzilem taka 264hp i czuc roznice,ale na pewno nie jest ona warta takich pieniedzy.

 

Ta fotka co wyslalem z felga to jest JR11 badz XXR 527 ; ) Ale wzór P45r tez jest niczego sobie, to zapewne replika Raysow TE37 ;d 

Odnośnik do komentarza

dzięki! Accord rownie piekny co Civic ( ba, Accord 7gen > Civic 7gen)  no i zawieszenie znacznie lepsze niz w 7gen civicach + made in japan ;c Sam mysle o zakupie w/w Accorda, jaki silnik? Mnie juz interesuje tylko wersja w Type-S w 2.4 190km chociaz dobrze podkreconego 2.2cdti tez bym przygarnal :D

 

Olsen, Ty masz Type-Sa jak dobrze pamietam? Jak to jezdzi?

 

mialem wczesniej 7th gen Civa, byl fajny dobry na paliwo ale mocy brakowalo.. To nie jest TypeS. W usa to nazywa sie Acura TSX i wychodzila tylko z jednym silnikiem 2.4 dohc 205km. Fajnie to jezdzi, ma kopytko ale jest wolniejszy od 8th Civia Si kumpla z paroma zmianami pod maska. To pewnie z racji roznicy w wadze :)

 

niestety nie mam nowych fotek. Wkrotce powinno sie cos extra pstryknac przy/po obnizeniu. Wzialem Tein coilovers.

 

g8RprR5.jpg

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Zawsze intryguje mnie jak w USA uwielbienie dla mocnych aut pozostaje faktem przy tak niskich ograniczeniach prędkości. W Ohio macie 70 mph, na nasze nieco ponad 110, a przy takiej prędkości nawet w Punto 1.2 nie brakuje jeszcze szczególnie koni. Da się w ogóle wcisnąć gdzieś mocniej gaz? Jak redaktor Jalopnika Hellcata testował, to skończył w celi aresztu.

Odnośnik do komentarza

Zawsze intryguje mnie jak w USA uwielbienie dla mocnych aut pozostaje faktem przy tak niskich ograniczeniach prędkości. W Ohio macie 70 mph, na nasze nieco ponad 110, a przy takiej prędkości nawet w Punto 1.2 nie brakuje jeszcze szczególnie koni. Da się w ogóle wcisnąć gdzieś mocniej gaz? Jak redaktor Jalopnika Hellcata testował, to skończył w celi aresztu.

 

Punto 1.2 dobry wóz. Sam mam taki  :usmiech:

Odnośnik do komentarza

Zawsze intryguje mnie jak w USA uwielbienie dla mocnych aut pozostaje faktem przy tak niskich ograniczeniach prędkości. W Ohio macie 70 mph, na nasze nieco ponad 110, a przy takiej prędkości nawet w Punto 1.2 nie brakuje jeszcze szczególnie koni. Da się w ogóle wcisnąć gdzieś mocniej gaz? Jak redaktor Jalopnika Hellcata testował, to skończył w celi aresztu.

W Ohio max to 70 mph. Na lokalnych autostradach w terenie zabudowanym (lol) mamy 60 mph, poza miastami, gdzieniegdzie 65 a na platnej miedzystanowej autostradzie 70. Wiec nie ma jak poszlec, chyba ze pojedziesz na zlot maniakow i staniesz w wyscigach na kresce "drag"

Odnośnik do komentarza

 

Zawsze intryguje mnie jak w USA uwielbienie dla mocnych aut pozostaje faktem przy tak niskich ograniczeniach prędkości. W Ohio macie 70 mph, na nasze nieco ponad 110, a przy takiej prędkości nawet w Punto 1.2 nie brakuje jeszcze szczególnie koni. Da się w ogóle wcisnąć gdzieś mocniej gaz? Jak redaktor Jalopnika Hellcata testował, to skończył w celi aresztu.

W Ohio max to 70 mph. Na lokalnych autostradach w terenie zabudowanym (lol) mamy 60 mph, poza miastami, gdzieniegdzie 65 a na platnej miedzystanowej autostradzie 70. Wiec nie ma jak poszlec, chyba ze pojedziesz na zlot maniakow i staniesz w wyscigach na kresce "drag"
Jak ma sie w praktyce mityczna ogromna ilosc policji na kazdym rogu? Rzevzywiscie nie da rady szybciej pojezdzic?

 

Slyszalem,ze mozna pozapie.rdalac,ale trzeba wedziec gdzie. Jakie masz o tym zdanie?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...